sobota, 6. srpna 2011
Komentáře
[1]
Ale Tribune, vždyť to dělal pro blaho dělného lidu. Takoví jako on by se s rovností a s vedoucí úlohou dělnické třídy nikdy nesmířili a rozvraceli by a rozvraceli, až by se jim to za pomoci agentů Chodců, Hlasu Ameriky a strašlivě štvavé - RFE nakonec i podařilo. To byste chtěl, aby byli zase služebné, co museli paničkám říkat ruku líbám, kulaci co se dobývali do komůrek děveček a chudí čeledíni, co vždy koupili jednu bičem, když nebyli koně pečlivě vyhřebelcovány? Kdo ctil jednotu lidu, nerozvracel a plnitel závěry x-té pětiletky, tak tomu se dobře dařilo! Víte jaké jsme měli kvalitní a levné potraviny?! Bytovou výstavbu a dovolené zadarmo díky ROH na horských ubytovnách "Jitřenka" nebo v hotelovém komplexu "Záře" v Luhačovicích? Myslíte, že kdyby zde byli všichni ti píkové, a další co dostali výcvik v Anglii - že by nechali naše lidově-demokiratické zřízení na pokoji a že by nechtěli díky operacím Splinter Factor - což byla akce CIA abychom začali popravovat naše vlastní lidi?! Vy nevíte, že za procesy 50.let nemohou vůbec komunisté, ale CIA a Allen Dulles?! Toto chtěli Američané přeci!
"Pokud Vše se nějak uspořádá, ale my použijeme všechno co máme, veškeré zlato, celou materiální moc na obelhávání a ohlupování lidí. Lidský mozek, lidské vědomí jsou přizpůsobené změnám.
Pokud do něj zasejeme chaos, nepozorovaně lidem zaměníme jejich hodnoty za falešné a donutíme je těmto hodnotám věřit. Jak?
Najdeme stejně smýšlející lidi, spojence a pomocníky v samotném Rusku a jeho satelitům. Krok za krokem rozehrajeme svým rozsahem grandiózní tragédii záhuby nejvzpurnějšího národa na zemi. Definitivně a nezvratně uhasíme jeho sebevědomí.
V literatuře, divadle a ve filmu budeme zobrazovat a velebit ty nejnižší lidské pudy. Budeme všemocně podporovat všechny, kteří budou do lidského vědomí vštěpovat kult sexu, násilí, sadizmu a zrady, zkrátka veškerou mravní zpustlost.
Ve státní správě vyvoláme chaos a zmatek. Nenápadně, ale aktivně a ustavičně budeme podporovat panovačnost a aroganci úředníků, korupci a bezzásadovost. Poctivost a smysl pro pořádek budou zesměšňovány a jakoby nikomu nepotřebné, prohlásí se za přežitek minulosti. Hrubost a drzost, lež a podvod, alkoholismus, narkomanie, zrada, nacionalismus a vyvražďování národů – to všechno budeme pěstovat v lidském vědomí."
Dullesové by si už našli své Píky. Tribune, važte si Vaše.
Gora
07.08.2011, 13:37:56
[2]
A ten Petr Zídek u toho tenkrát byl? Jestli to zas neni nějaká lihovková fabulace pro mladý sviště, aby se o justičních zločincích současnosti moc nemluvilo .. celej ústav na tom maká.
jonáš
07.08.2011, 14:02:08
[3]
[1] Hmm... No, zdá se že na "kuchařce od Sionských mudrců" se prach v knihovnách Dullesů moc neusazuje, což se o Pravidlech českého pravopisu, ve Vaší knihovně, Goro, určitě říci nedá. :-)
Kamil Mudra
07.08.2011, 16:54:01
[4]
Fascinují mi inteletuální výšiny těch, co si za odzbroující kritiku vyberou /jakkoli nekonkrétní/ odkaz na gramatiku, címž nevyvratitelně prezentují svoji "argumentační" nadřazenost. Nicméně, pane Mudro, mě další poklony skládat nemusíte. Já je přeci dobře znám.:-)
Gora
07.08.2011, 17:15:53
[5]
...schválně kolik hrubek najdete, chtěl jsem vám udělat radost...
Gora
07.08.2011, 17:17:19
[6]
[3] No, vzhledem k věku, tak leda v nějaké předchozí inkarnaci :-)
Kamil Mudra
07.08.2011, 17:17:37
[7]
[5]"...aby byli zase služebné..."
"...když nebyli koně pečlivě vyhřebelcovány"...
Ale neberte si to tak, Goro. Pokud by bylo na Vašem textu i něco jiného hodno pozornosti, hrubkám bych ji nevěnoval. :-)
Kamil Mudra
07.08.2011, 17:39:07
[8]
Pardon, Jonáši.
[6] bylo reakcí na Vaše
[2]
Kamil Mudra
07.08.2011, 17:47:30
[9]
No, jen ve stručnosti - myslím, že o povaze práva v totalitních režimech není třeba iluzí. Horší je, že za dvacetiletí svobody je u nás právo krajně zdiskreditováno.
XY
08.08.2011, 15:56:26
[10]
A lze mít po dvacíti letech nějaké iluze o povaze tohoto režimu a jeho práva? ;-)
jonáš
08.08.2011, 17:06:08
[11]
Lehce OT
Uvidíme, jak se právo a média poperou s případem skupiny násilníků, kteří mačetami rozsekali návštěvníky novoborského baru, protože servírka chtěla po patnáctiletém klukovi občanku. Zatím tento trhák zmizel z prvních stránek všech netových deníků, a kdyby jeden z "náhodných kolemjdoucích" v TV neřekl, že se jednalo o romské občany, tak reportér se nezmínil. Politická korektnost prostě nese své všestranné ovoce.
deb
08.08.2011, 17:23:15
[12]
[10] Klasická řečnická otázka, jonáši... :-)
Za sebe: už téměř žádné iluze nemám.
XY
08.08.2011, 17:24:32
[13]
deb: vy už jste ustoupil od požadavku "všem stejně"? Jestli ne, pak je snad pátrání po barvě zbytečný ;-)
Ostatně, jsme světoví.
http://cestovani.lidovky.cz...y_glu
jonáš
08.08.2011, 17:42:29
[14]
Právě že neustoupil. Čekal jsem bombastické titulky, tragickou podkreslující hudbu a narážky na romský rasismus jako příčinu této události, posléze exemplární potrestání. TO by u nás bylo všem stejně.
deb
08.08.2011, 18:18:00
[15]
No a víte vy, Kefalín, čo je to taký rasismus? To neni jen tak, že někam vlítněte s mačetů ;-)
jonáš
08.08.2011, 18:32:35
[16]
Rasismus je totiž přesně to, co tady právě praktikujete, byť nekrvavě. Mně je to jedno, třeba byli zelený?
jonáš
08.08.2011, 18:33:56
[18]
16 - Pokud praktikuji rasismus, tak v čiré sebeobraně. Navíc, račte si všimnout, že těm Romům nic nevyčítám - naopak, vadí mi bílí, co praktikují "pozitivní diskrimnaci" - to je nakonec urážlivé i pro samotné Romy - zachází se s nimi jako s nesvéprávnými dětmi.
deb
08.08.2011, 21:31:47
[19]
16 - Pokud praktikuji rasismus, tak v čiré sebeobraně. Navíc, račte si všimnout, že těm Romům nic nevyčítám - naopak, vadí mi bílí, co praktikují "pozitivní diskrimnaci" - to je nakonec urážlivé i pro samotné Romy - zachází se s nimi jako s nesvéprávnými dětmi.
deb
08.08.2011, 21:33:09
[20]
jest mi souhlasiti s debem. Jó severní Čechy, ještě že můžu z relativně klidné Prahy humanizovat na dálku.
mistral
WWW
08.08.2011, 21:37:55
[21]
Hm, pánové, když už jste tak upřímní, že je ten pan Vandas řádný chlapík, co?
XY
09.08.2011, 09:42:07
[23]
Pěkný odkaz, jonáši. A moc pěkný postřeh: "Dříve jsme se definovali tím, co děláme, dnes se definujeme tím, co kupujeme."
To sedí.
XY
09.08.2011, 10:14:39
[24]
A bude hůř, burza padá a Kalousek vymejšlí.
jonáš
09.08.2011, 10:32:01
[26]
Tohle je taky pecka ..
http://www.blisty.cz...t/59698.html
Jak to vlastně mysleli zdejší liberalisti s tou skládkou pro bezdomovce někde v Chabrech?
jonáš
09.08.2011, 11:27:06
[27]
A další
http://www.blisty.cz...t/59665.html -- To je pak přece opravdu jen otázkou času, kdy to vybublá. No pojďme zpátky do minulosti, rozebírat pětašedesát let staré justiční zločiny je mnohem pohodlnější.
jonáš
09.08.2011, 11:30:55
[28]
[27] A bezpečnější, jonáši. :-(
XY
09.08.2011, 13:00:09
[29]
XY - asi tak řádný, jako Liebermann. Nácek jako nácek.
deb
09.08.2011, 13:43:28
[30]
PS - Navíc, když něco podobného jako Vandasovce nedávno pohnali k soudu v Británii, zjistili, že nemají koho odsoudit, protože věchuška strany byla samý agent tajných služeb. U nás to bude jistě podobné.
deb
09.08.2011, 13:44:46
[31]
A k hořícímu Londýnu - zákonitý a nepřekvapivý vývoj, následek masáže "nevaž se - odvaž se" (samozřejmě nejenom) už od doby mateřského prsu. Stejně jako pochody hrdosti, násilnosti většin proti menšinám a naopak, jen sklizeň toho, co bylo s péčí řádného hospodáře promyšleně zaseto. Uvidíme, jestli si ještě stačíme všimnout, komu to nakonec prospělo.
deb
09.08.2011, 13:57:57
[32]
[31]"Uvidíme, jestli si ještě stačíme všimnout, komu to nakonec prospělo."
To je velice správná připomínka, Debe. Je dost možné že nás v nepříliš vzdálené době čeká takový "sekec-mazec" v rámci "boje o žvanec", že se všichni přestaneme zabývat nějakým porušováním lidských práv, projevy rasismu či jakýchkoli ideologií o starých justičních zločinech nemluvě. Nebude na to čas ani chuť. :-(
Kamil Mudra
09.08.2011, 14:30:35
[33]
[29] Hned jsem si říkal, že vám pan Liebermann bude sympatický. Ale upřímně, on má prsty v tom Novém Boru?
[32] Šikovní insideři si, pane Mudro, jistě zase nějak pomohou. Nás se taková pomoc jistě týkat nebude. Někdo ty privátní zisky přece platit musí, ne?
XY
09.08.2011, 16:02:52
[34]
33 - A Vandas snad ano?? Vy jste se tak blbě ptal první.
deb
09.08.2011, 16:25:39
[35]
Taky jsem tu nepsal, že praktikuji rasismus v sebeobraně, debe. Takové věci se přece z jiných důvodů nedělají, jak víme z vlastní zkušenosti. jedni totalitáři nás bránili před bolševismem, druzí zase před demokracií a kapitalismem. I pan Hájek nakonec jen brání nás, heterosexuální většinu, před útlakem homosexuálů. Stejně jako pan prezident, ochránce nás všech normálních a národně cítících. Za sebe bych řekl, že to už stačilo.
XY
09.08.2011, 16:48:42
[36]
[33] Nu, XY, já měl na mysli "časy" jaké nastanou až "vyhrábneme ze špajzu poslední zbytky ropné konzervy" a budeme odkázáni pouze na "záhumenek". Přiznám se že mi ty Sauerkirschmannovy odkazy
http://www.tribun.bloguje.cz..._126
podráždily "starou bolístku zafačovanou nezájmem médií". S tímhle výhledem totiž přihrají privátní zisky insiderům výhodu pouze v širších možnostech pro přípravu (spočívající třeba i v případném "nákupu Liebermannů") ale nadále jim budou houbelec platné, ať už jim je v současné době platí kdokoli. "Nepřipravení" na tom budou jistě hůře a i když se dá očekávat že se ten "náskok" relativně brzy srovná, přesto ztratí mnoho pojmů význam, už dlouho před tím než se situace (snad) stabilizuje. Těch, kteří si "nestačí všimnout komu to nakonec prospělo", bude jistě nesrovnatelně více než těch, kteří dostanou šanci se nad tím, alespoň na chvíli, zamyslet.
Kamil Mudra
09.08.2011, 17:21:08
[37]
Pane XY, jděte si sednout do toho baru v Novém Boru, a počkejme si na pokračování. Ještě je všechny nepochytali, možná budete mít šanci pochopit tu sebeobranu.
Co se týče homosexuálů, považuji za nechutné a manipulativní míchat dohromady toleranci k homosexuálům s tolerancí k výstřelkům v podobě Gay Pride. Můj homosexuální potomek se děsí, že by ho někdo mohl s touto šaškárnou spojovat - snad vám toto vyjádření lépe objasní můj pohled na věc. Jako i v případě sebeobrany není nad vlastní zkušenost s problémem.
deb
09.08.2011, 17:28:18
[38]
[37] No, přiznám se že, být gay, tak mne tohle:
http://luklife.cz...de-v-praze.html
http://www.ceskapozice.cz...o-prahy
http://rozdilnerytmy.blgz.cz...html
taky vytáčí :-(
Dle mého mínění je toto stejným "úkrokem od normálnosti" jakým bývala persekuce osob takto orientovaných a v mnohých heterosexuálech vyvolává podobné pocity jako v ne-rasistovi, který se setká s pozitivní diskriminací lidí nad jejichž barvou, životním stylem atd. by se jinak ani nezamýšlel a nebo se alespoň nezamýšlel "rasisticky". Nemohu si pomoci, ale přijde mi to tak trochu jako "žlutá hvězda naruby".
Kamil Mudra
09.08.2011, 18:00:04
[39]
No, pane Mudro, myslím, že s tím si (zatím?) neví nikdo rady. Jsa hrdým majitelem mikrozahrádky na venkově, počítám, že až přijde čas, nasázím tam ručně brambory. Snad mne tam nějaká dobrá duše vezme povozem a neokrade mě cestou o vzácnou sadbu...
A přiznávám bez mučení, že na takový oříšek mi fantazie nestačí, jakkoli souhlasím s tezí, že těch, kdo si nebudou stačit všimnout, komu to prospělo, bude opravdu nesrovnatelně více než těch druhých. Počítám, že v tom případě budu patřit k té většině.
XY
09.08.2011, 18:18:42
[40]
A protože jste zatím oba popojeli dále, dávám k tématu GP odkaz od autora, k němuž mám většinou výhrady, ale tentokrát se mi zdá, že docela problém trefil:
http://www.blisty.cz...t/59700.html
Příjemný večer.
XY
09.08.2011, 18:24:47
[41]
Pan Cvek primitivně a nepoučeně žvaní a vy si, XY, vybíráte jen ty žvásty, které se vám hodí do krámu. Taktika a strategie věčné oběti se sice možná někmu osvědčuje, ale není to každého šálek čaje. Ten homosexuál, který má potřebu demonstrovat svou pýchu tímto způsobem, je jen někdo, kdo se se svou odlišností ještě zcela nevyrovnal. Jeho reakce je samozřejmě pochopitelná, ale rozhodně ne "normální", a nikdo, komu by skutečně a informovaně záleželo na prospěchu onoho homosexuála, by mu podobné excesy s dobrým svědomím nemohl doporučit. Je tu ale skupina lidí, která si udělala z karikované podpory menšin kšeft a prostředek manipulace, a ta se neštítí ničeho - včetně toho, že podobné jednání se v důsledku nutně obrátí právě proti té takto násilně protěžované menšině. Toto považuju za hyenismus nejvyššího stupně.
deb
09.08.2011, 18:43:35
[42]
PS
Až tu bude probíhat třeba diskuze o adopci dětí homosexuály, tam se bude lámat chleba. Nechutnosti, odehrávající se na gay parádách, rozumnou a potřebnou diskuzi o těchto skutečných problémech naprosto torpédují. A demonstraci skutečné hrdosti homosexuálů bych na rozdíl od Cvoka a vás viděl právě v těchto oblastech.
deb
09.08.2011, 18:48:03
[43]
Ano, debe: Buďme všichni Češi, ale nikdo to nemusí vědět... :-)
Opravdu pěkný večer vespolek.
XY
09.08.2011, 18:59:50
[44]
43 - Co to blábolíte, XY? Teď jsem tu výslovně napsal, že mé dítě je homosexuál, a nijak se za to nestydím. A právě v jeho zájmu tu říkám to, co říkám. V čím zájmu žvaníte vy?
deb
09.08.2011, 19:09:22
[45]
Odsoudit Karla Vaše za justiční vraždu Heliodora Píky na základě přihlédnutí k výroku Petra Zídka ,citujícího větu z údajného rozhovoru prokurátora s Bedřichem Reicinem je stejné,jako posuzovat osoby presidentů Masaryka a Beneše na základě výroků Jana Pachty.Polehčující okolností pro Jana Pachtu by bylo,že v padesátých ještě nebyly hypotéky.
karel
09.08.2011, 19:40:52
[46]
Podle těhle idiotskejch reakcí by si člověk myslel, že život homosexuála je jenom o šoustání. Právě tyhle rádoby "tolerantní" řeči splašených politických korektníků škodí homoseexuální komunitě nejvíc. Ten, kdo skutečně bere homosexuála jako rovnoprávného člověka, by si měl uvědomit, že mezi nimi stejně jako mezi heterosexuály jsou slušní lidé i hajzlové, milující partneři i promiskuitní mrchy, lidé, kteří by mohli být dobrými rodiči i jedinci, kterým bych dítě nesvěřil ani náhodou. Jsou mezi nimi levičáci i pravičáci, pracující i mafiáni. A dá se předpokládat, že ty největší mrchy z nich se dostali nejvýše a nejvíce škodí - v tom se opravdu od většinové populace nijak neliší.
Nadšení příznivci gay parád ať si zkusí představit třeba život homosexuálního páru se školním dítětem, jehož spolužáci si na netu prohlédnou některé z výše postovaných ukázek pochodů pýchy, a zamyslí se nad tím, jak medvědí službu těm slušným homosexuálům prokazují.
deb
09.08.2011, 19:56:15
[47]
"V čím zájmu žvaníte vy?" :-)
Milej debe, mluvím pouze za sebe, obyčejného heteráka, který nechápe, proč je takové pozdvižení kvůli jakémusi karnevalu homosexuálů v Praze. Že se na téhle akci potřebuje zviditelnit hlava státu a používá k tomu inventáře svého kabinetu kuriozit, docela chápu - malér s perem a s rámem v Austrálii je třeba překrýt nějakým populističtějším tématem. Že mu na to skáčete zrovna vy, svědčí spíše o vašem problému s tímhle faktem. Tady to byla taková akce naposledy loni(?) a kromě pár poťapaných vandasovců to nikoho nevzrušovalo. Aby bylo jasno - pokud mi nikdo z oné komunity nesahá na prdel nebo jinam (taky se to už stalo) jsou mi naprosto lhostejní. Ostatně s jedním jsem dlouhodobě spolupracoval; byl to velice seriózní mladý muž s korektním chováním, velice tvůrčí a nadaný. Po čase odešel za lepším, přesto spolupracujeme i nadále. Chcete-li to vědět, je-li něco na této skupině nepříjemné, pak je to tendence monopolizovat si některé obory - vynikající heterosexuální choreografové si například dnes v baletním oboru téměř ani neškrtnou. Jak je to v jiných oblastech, nevím - ale zeptejte se třeba pana Duška. Ale vyvádět kvůli tomu jako vy znamená pro mne naskakovat na zástupná oblbovací témata, která se hodí jako zástěrka daleko podstatnějších a naléhavějších malérů. A co si jaké a čí děti budou kdy moci prohlédnout na netu platí pro homo i heterosexuály naprosto stejně (tohle je maminka zamlada, když za si peníze nechala fotit rozkrok, a tady pěkně souloží s nějakým jiným chlápkem). Čímž pro sebe tuhle debatu uzavírám a aby bylo jasno - v principu s adopcí dětí homosexuálními páry souhlasím.
XY
10.08.2011, 09:59:37
[48]
47 - XY, vzhledem k tomu, že jako obyčejný heterák víte o problému houby, udivuje mě arogance, se kterou mi dáváte rady či mě obviňujete, že někomu skáču na špek či co. Už výše jsem napsal - a vy jste to zřejmě zřejmě nečetl nebo nepochopil - že homosexuálové nejsou žádná homogenní skupina - jsou to tak různí lidé, jako heteráci. Nespojuje je nic jiného, než přání nebýt kriminalizován za své sexuální praktiky - to je vše. Tato bitva byla u nás už vítězně vybojována, a není třeba, aby se heteráci vezli na populistické vlně nějaké jejich "ochrany" či "propagace". Levice tím ostatně jen odvádí pozornost od toho, že opustila všechna svá ostatní jí vlastní témata - hlavně sociální - a divím se, že na to skáčete zrovna vy.
Zatím jsem neslyšel jediného homosexuála, který by se v diskuzích k probému vyjádřil, a jak jsem napsal, ten, kterého mám v rodině a všichni jeho známí Gay Pride považují za věc komunitě spíše škodící než prospívající. V očích veřejnosti z nich dělá v lepším případě svou sexualitou posedlé kašpárky, v horším případě jen živí nenávist, která se může velmi brzy proti nim obrátit.
deb
10.08.2011, 16:54:15
[49]
PS - Židé velmi dobře pochopili, že není strategické pořádat nějaké "pochody židovské pýchy" a ukazovat většině zdvižené prostředníky - naopak, téměř se jim podařilo tabuizovat vyslovení samotného slova "žid". A přesně tato strategie by byla vhodná i pro homosexuály. Legislativa už je více než uspokojivá, a v ostatním není nikterak prospěšné živit vášně. Vůbec bych se nedivil, kdyby si případná budoucí "pevná ruka" už nyní schovávala záznamy z Gay Prides, aby pak měla oběti budoucích holocaustů hezky pohormadě.
deb
10.08.2011, 17:11:55
[50]
Šmarja a co jinýho podle vás dělaj .. furt ukazujou ten prostředník celýmu světu a ještě drze řikaj, to máte za to, že jste nás před sedmdesáti lety málem nechali vyhubit ;-)
jonáš
10.08.2011, 17:33:45
[51]
To ať si pánové vyřídí s panem Hromadou, je-li to pro ně problém, debe. Mně to nevadí, na čuměnou nechodím a vaši hrůzu, že by paráda mohla ovlivnit pohled na vašeho blízkého, moc nesdílím. Literární svět je homosexuály zamořen, ale zajímavá není jejich homosexualita, leč jejich knihy. A tak je to snad všude, že podstatné je, co lidé dělají, ne jaké jsou jejich milostné sklony. Hysterii s dovolením přenechávám Hradu, případně panu Dukovi a těm, kdo ji potřebují k životu. Šlus.
XY
10.08.2011, 17:39:16
[52]
51 - To s tím Hromadou je taky úkrok stranou - jako kdybych já vám napsal, abyste si vyřídil své stížnosti na chod republiky se svými volenými zástupci. Už jsem napsal výše, že přesně stejně jako u heteráků se do čelných pozic dostávají jen určité povahy.
deb
10.08.2011, 17:46:35
[53]
Zas někdo hodil zápalnou láhev do domu romské rodiny. To nedopadne dobře. Zdá se mi, že šelmy byly vypuštěny do arény, a panstvo v lóžích se začíná bavit.
deb
10.08.2011, 17:56:08
[54]
[53] A to šlo prý v tomto případě o rodinu bezproblémovou, která nemá s místními žádné konflikty.
V téhle souvislosti jsem si vzpomněl jak jsem nedávno přemýšlel nad tím jak definovat "nepřizpůsobivého" člověka. V obecném povědomí jde o lidi kteří opakovaně, dá se říci že setrvale, porušují zákony (nařízení, vyhlášky...)
Jenže:
http://www.ceskatelevize.cz...kynu/
A neznalost zákona neomlouvá.
To mne vede k předpokladu že jsme vlastně národ "nepřizpůsobivých". :-(
Kamil Mudra
11.08.2011, 00:46:58
Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).