Komentáře
[1]
Ano, přesně toto funguje...ale ne u nás.
[2]
Obávám se, že Tesco, Lidl, či vietnamský prodavač, u kterých Češi nejčastěji nakupují, moc politiků nesponzorují. Největšími sponzory ODS jsou sportovci jako Jágr nebo Jan Železný. Co s nimi? Máme se přestat dívat na sport? Nebo snad volat firmám: přestaňte sponzorovat Jágra, protože ten sponzoruje ODS?
Největšími sponzory ČSSD jsou Tomáš Melich anebo nechvalně známý Petr Benda. K těm ale také moc lidí nakupovat nechodí...
Z
02.08.2011, 03:16:16
[3]
No, snad s výjimkou posledního odstavce mi ten Hvížďalův článek nepřijde nijak zmatený, spíše postavený na nevyslovené tezi, že internet je dobrý sluha, jenž může sloužit (a slouží) nejrůznějším pánům k nejrůznějším činům. V tom je určité nebezpečí, zvlášť, pokud se jeho stránek chytí snaživý epigon s vražednou manií a neuspořádaným (či dramaticky vychýleným) hodnotovým systémem, indoktrinovaný ostatně také prostřednictvím sítě...
XY
02.08.2011, 09:57:03
[4]
XY - To by se dalo říci o médiích obecně. Ale zapomněl jste zdůraznit zásadní věc - záleží na tom, kdo tato média vlastní a kontroluje. V rámci kontrolovaných médií nakonec i každý snaživý epigon slouží jen primárním cílům jejich kontrolorů.
deb
02.08.2011, 10:14:15
[5]
V zásadě máte jistě pravdu, debe, ale internet má proti všem ostatním médiím nezanedbatelnou výhodu - lze na něm umístit a zveřejnit doslova cokoli a autory někdy dohledáte jen obtížně. Například volně přístupné návody, kterak učiniti z dusíkatých hnojiv brizantní exploziva, jsou například přístupné doslova každému potřebnému, jak jsme viděli v Oslo, Londýně, New Yorku a pravděpodobně i ve Španělsku - o dalších zemích ani nemluvě.
XY
02.08.2011, 11:58:21
[6]
U nas se fuzbekari zmuzou jen na zakladani skupin a verejnych akci typu "v sobotu toho a toho v tolik a tolik vypneme na hodinu vsechny spotrebice, abychom CEZu neco dokazali" a "v nedeli toho a toho v tolik a tolik prestaneme na hodinu telefonovat, abychom operatorum tez neco ukazali", kde se zdruzuji fuzbekdebilci s potrebou si neco dokazat a navic je to dle jejich predstavy sveta IN. Kdyz vsak dojde na jejich silacke reci, tak drtiva vetsina z nich se toho nakonec nezucastni.
Krasny priklad takove silacke FAIL akce, kterou propagovaly treba i Novinky.cz byla cervnova Stavka cestujicich, kam dorazila tak petina "naslibovanych" lidi.
Amenre
02.08.2011, 12:14:13
[7]
XY-mimo inet též existují technické knihovny, plné návodů na cokoliv vč. těch výbušnin. Jen to dohledání netrvá 20s, ale 2 hodiny.
Glagol
02.08.2011, 13:14:46
[8]
nepochybně, Glagole - ale do knihovny se musí zajít, vyznat se v katalozích (ať už digitalizovaných či ne), případně konzultovat s personálem a mít příslušnou legitimaci, která zájemce identifikuje, což v uvedeném případě není zrovna vhodné. A už jen ty dvě hodiny mohou zájemce docela unavit... A to nemluvím o pracnosti sepisování, opisování a zveřejňování nejrůznějších manifestů a podobných magořin. Se snadností přístupu roste i snadnost rizika, to je stará vesta.
XY
02.08.2011, 13:49:13
[9]
Nicméně, jednu velkou výhodu internet má: Virtuálním rohlíkem se nenajíte, pro ten si musíte dojít do obchodu. Ale jakékoli tištěné noviny můžete klidně vypustit ze své "konzumace" na dlouhou dobu (nebo i natrvalo) a tím je prakticky "vymazat" protože se bez nich, díky internetu, obejdete.
A že je dost takových které by nechyběly o tom není pochyb :-)
Jen by se takto musel zachovat dostatečný počet čtenářů.
Kamil Mudra
02.08.2011, 15:17:59
[10]
Ale no tak, pánové, důvěřujte přeci trhu. Pokud lidé vytvoří na trhu mezeru - dostatečně velkou poptávku po firmě, které se bude distancovat od politiky, a to i tak, že nebude sama provozovat firemní politiku v intencích jistého světonázoru - dříve nebo později ji někdo zaplní. Jediná podmínka je, že nesmí jí o izolované akty hrstky zoufalců, ale o masový jev. Ostatně, stejně by se daly firmy donutit k placení daní. Optimalizuješ? Neplatíš v ČR daně? Máš smůlu, u tebe nenakoupím. Když už si to "hlasování korunou" vymysleli, tak proč ho proti nim nepoužít.
[11]
[9] Zánikem papírových novin to jednou jistě skončí, pane Mudro. Někteří teoretikové dokonce předpokládají, že jednou budou dělat noviny všicni účastníci sítě. Ale než k tomu dojde, budete si muset zvyknout, že za čtení těch profesionálně (míním vydavatelsky, nikoli úrovňově) tvořených zpravodajských stránek prostě budeme platit, jinak budou blokovány. Jsou nakonec tituly, které se o tuhle praxi už pokoušejí i tady - tuším např. Respekt.
Pěkný den vespolek, už dnes nebudu.
XY
02.08.2011, 16:04:53
[12]
[10] Tribune, obávám se, že to je příliš pracné a masově nerozšiřitelné. To při vzpomínce na přítele, jenž od časů Když musíš, tak musíš! nekoupí a nevezme do úst Fiedorku... :-)
XY
02.08.2011, 16:07:40
[13]
5 - XY, já se obávám, že s internetem se to má jako s demokracií - kdyby mohl něco změnit, tak už ho dávno zakázali.
deb
02.08.2011, 16:31:20
[14]
[12] přece si nebudu za trest odpírat potěšení kvůli pár reklamnim šmokům. Pěknej večír.
jonáš
02.08.2011, 16:50:18
[15]
Tož,jak vyrobit ANFO
[5] sem si mohla přečíst dávno před nějakým internetem ve Francisovi :))
bara
02.08.2011, 16:58:47
[16]
[15] Nojo, baro, to já říkám pořád, že krásná literatura je zdrojem mnoha důležitých poznání. Akorát že já toho Francise (možná jako pan B.) nečet, takže jsem se o ANFO musel poučit na internetu. Vím už toho dost, ještě mi zůstalo utajeno, jaký se u ANFO používá iniciační detonátor (rozbuška). Ale to má třeba ten Francis.
Nicméně od časů, kdy jsem (naštěstí) mylně mínil, že vyrobit nitroglycerin lze i dle návodu J.Verna z Tajuplného ostrova, jsem pro tyhle experimenty ztratil hodně nutného zaujetí.
Pěkný den! :-)
XY
03.08.2011, 11:18:02
[17]
No dobře. Řekněme, že vydavateli Hospodářek a Respektu, Economii, a.s., napíšu, že za trest za jejich novinářské poklesky nebudu kupovat černé uhlí ani koks od Bakaly. To Maláčovou rozpláče.
Jedla
03.08.2011, 11:19:07
[18]
I o té rozbušce tam bylo
[16], v daném případě byly k dispozici nějaké válečky ukradené z kamenolomu. Mě tam spíš zaujal výklad o potřebném množství na "vyklizení" určitého prostoru. To jsou (a myslím, že obecně) dost velká čísla. Nějaká podrážka či aktovka to nespraví, na to je potřeba náklaďák.
bara
03.08.2011, 17:42:50
[19]
Nojo, baro, to je jak s tím nitroglycerinovým Cyrusem Smithem v tom Vernovi. Klíčové údajě chybí. :-)
XY
04.08.2011, 11:00:14
[21]
Jo, to je taky hezký postřeh, Jonáši
[20]! Kdo nezkoušel konfrontovat fabulace s realitou do puberty, ten už to později nedožene...:-))
XY
04.08.2011, 13:21:28
[22]
Jo, přesně tahle informace bylo to jediné, co mě na textu pana Hvížďaly tentokrát zaujalo.
Liška
WWW
06.08.2011, 20:16:42
Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).