středa, 13. července 2011
Komentáře
[1]
Pokud se snad dožijeme toho, že se poměr ve Sněmovně obrátí, rád bych viděl nějakého soc-dem ministra oplácet ódéesáckému poslanci stejnou mincí. Naposled si ale takhle jednat dovolil pan Paroubek, pan Sobotka je přece rozumný ...
Život je holt svině.
Maximus
13.07.2011, 11:37:31
[2]
Já bych hlavně chtěl od vrcholného představitele ČSSD slyšet jasné:"Milí spoluobčané, pokud budeme zvoleni v dostečném množství, všechna tato zvěrstva zrušíme. Vaši B.Sobotka & J.Dientsbier."
Zatím jaksi v tomto směru nic
Možná to bude tím, že po takovémto prohlášení již nebudou vrcholní představitelé a moc dobře to vědí.
Glagol
13.07.2011, 13:23:04
[3]
No Glagole, vono to chce nejen glagolit, ale i sledovat. Bude vánm stačit třeba tohle?
"...Ale my si vyhrazujeme právo, pokud se na této debatě nebudeme podílet, pokud k ní nebudeme přizváni a nebudeme mít možnost výslednou podobu důchodové reformy ovlivnit, tak si vyhrazujeme právo tuto reformu zčásti nebo zcela zrušit poté, kdy sociální demokracie získá silnější odpovědnost tady na půdě Poslanecké sněmovny a bude se případně podílet na vládě. "
http://www.parlamentnilisty.cz...px
XY
13.07.2011, 13:41:58
[4]
Myslím, že kromě "obyčejné slušnosti" by k tomu současnou vládu měla nutit i "obyčejná odpovědnost" (kterou se tolik ohání)... lze očekávat, že příští vládou budou "reformy" zreformovány nebo zrušeny. Chaotické odvolávání, rušení zákonů, změny podmínek a tolik oblíbené žaloby na stát asi nikoho nepotěší...
Leda by se chlapci cítili na to, že se tři roky se svými 118 hlasy udrží, a za tu dobu zbytky peněz z privatizace veřejného sektoru dotečou, kam mají... a co bude pak, je už fuk.
[5]
XY, Sobotkův projev jsem si přečetl, a dobrý, ale...asi jsem jednoduchý člověk, ale já chci...
Paroubka
Glagol
13.07.2011, 15:45:02
[6]
[2]A co třeba tohle:
"Sobotka po jednání oznámil, že pokud by se ČSSD stala po příštích volbách stranou s vládní odpovědností, minimálně části reformy, které prosazuje vláda, změní či úplně zruší."
http://www.novinky.cz...e-cssd.html
Kamil Mudra
13.07.2011, 15:47:35
[7]
[4]Bohužel, oni se na to cítí a fuk je jim to od začátku.
Kamil Mudra
13.07.2011, 15:50:31
[8]
[5] "...ale já chci... Paroubka."
Nic proti vaší touze, Glagole, ale Paroubka jste měl a máte s výsledkem 118 či 115 vpravo. Z praktického hlediska je to všechno, jen ne úspěch. A jak to tak sleduji, JP IMHO nevypadá, že by se moc poučil. A mám docela potíž se zhrzenou partajní autodestruktivitou těchhle bývalých socanských špiček, ať už je to Zeman nebo JP.
Pane Mudro
[6], chtěl jsem autentický výrok. :-))
Kromě toho to Sobotka říká už aspoň čtyři měsíce, ne-li půl roku, což se mi nechtělo hledat.
[4] Z téhle glosy jednoznačně plyne, že nejsou ani slušní, ani zodpovědní.
No nic, musím zase na panské... :-)
XY
13.07.2011, 16:38:47
[9]
[8] ...ale Paroubka jste měl a máte s výsledkem 118 či 115 vpravo...
Už bychom si konečně měli přiznat, že Paroubkova vina to není.
Ano, měl pár hloupých "úletů" a dokonce má i tu bradavici, kterou mu všichni vyčítají. A je postavy vydulé.
Jenže, přiznejme si, byl a je to jediný politik ČSSD, který měl jasnou vizi, kam a jak dál. A právě touto vizí je, jako jediný politik ČSSD, modrám prákům nebezpečný. Proto a jen proto bylo potřeba ho odstavit. A jen proto se proti němu vzedmula řízená nenávistná kampaň, kterou mnoho lidí papouškuje dodnes.
Jinak většina toho, co mu novináři zazlívají, jsou plky. Že má bradavici? Podívejte se na Vondru a jeho křivou hubu. Že si moc nebral servítky? Podívejte se na Topolánkův prst "jedničku".
blekota
13.07.2011, 18:36:28
[10]
No, tak to by mě teda zajímalo, čí chyba to je: asi svobodných zednářů.
když jsem onehdy listoval vasevec.cz, tak mi z té nadutosti šla hlava kolem (a to jsem schopen přečíst Reflex až do celé jedné poloviny!), bo jestli to jako předseda uměl ještě krotit, tak teďka se to z něj vyřinulo.
Winter
13.07.2011, 19:16:28
[11]
[11]
To je přesně to, o čem mluvím: je nadutý, papalášský a má bradavici. Jak to ohrožuje naše zdravotnictví? Jak se to projevuje v důchodové oblasti?
Skutečnost je taková, že o jeho koncepcích a názorech, třeba v uvedených oblastech, se moc nedovíte. Moje soukromé vysvětlení je, že publikovat jeho strategii by bylo nebezpečné, protože by si někdo mohl říct, že na tom něco je. Proto je snadnější a bezpečnější, akcentovat jeho lidské slabiny (...a netvrdím, že je nemá!)
blekota
13.07.2011, 19:43:18
[12]
Blekoto, otázkou je, jestli ten, kdo má lidské slabiny tohoto druhu (které by se u Paroubka daly shrnout jako až patologická touha po moci bez sebemenší sebereflexe), může jakékoliv obecně prospěšné koncepce dovést ke zdárnému konci (pokud je už od začátku nepoužívá pouze jako verbální a nezávazný výtah k moci). Jako všichni podobní papaláši spíš kvůli moci prodá vlastní babičku spolu s ostatním vlastním národem. Na jeho obhajobu dlužno říci, že do vyšší politiky se v kontextu doby ani jiné povahy nedostanou, a to v rámci jakkoli nazývaných stran. Možná za to mohou ti svobodní zednáři, Wintere?
deb
13.07.2011, 20:24:48
[13]
[12]"Na jeho obhajobu dlužno říci, že do vyšší politiky se v kontextu doby ani jiné povahy nedostanou, a to v rámci jakkoli nazývaných stran."
No ale, pak je jasné kdo za to může.
Přece DOBA.
My ne. My jenom nemáme na výběr :-)
Kamil Mudra
13.07.2011, 20:37:17
[14]
Duch doby má skutečně velkou sílu, pane Mudro. A někteří s ním halt umí spolupracovat lépe než jiní. Svobodnou vůli vybrat si sice máme, ale rozhodně ji nemůžeme realizovat skrzevá velmi pečlivě ošetřený nástroj "demokracie, demokratických voleb, občanské společnosti" atd. Jak zní to známé rčení - kdyby to bylo možné, tak by ty "demokratické" instituce už byly zrušeny.
deb
13.07.2011, 20:42:11
[15]
"...ten, kdo má lidské slabiny tohoto druhu (které by se u Paroubka daly shrnout jako až patologická touha po moci bez sebemenší sebereflexe), může jakékoliv obecně prospěšné koncepce dovést ke zdárnému konci (pokud je už od začátku nepoužívá pouze jako verbální a nezávazný výtah k moci)."
Vzácná chvilka, debe - shoda. Tento rys je ostatně oběma krajně neloyálním pánům (ač JP je na tom v tom směru zatím o něco lépe) velice společný.
Pěkný večer vespolek.
XY
13.07.2011, 20:59:15
[16]
Protože z ticha vlastního pokoje se člověk těžko může dobrat objektivních informací a vytvořit nějaký závěr, bohužel dost musí přijít ke slovu kritérium "cui bono". A jakkoli souhlasím s názorem, že kdo vystoupá do nejvyšších pater politiky nemůže být cnostný, poctivý.....(a dlouhý seznam morálních vlastností), přesto tak agresivně vedená kampaň znamenala zcela jasně, že JP, oproti jiným, vadil moc. A komu byla ku prospěchu jeho likvidace je zřejmé. Z toho i vyplývá, koho to poškodilo.
Jan
13.07.2011, 21:16:37
[17]
[14]A nebo to může být tak že tato doba ducha postrádá. :-(
Kamil Mudra
13.07.2011, 22:16:17
[18]
JP ve skutečnosti nevadil. Naopak - byl využit. Jakmile se povedlo ztotožnit Paroubka /se všemi jeho krásnými, zde pečlivě vyjmenovanými vlastnostmi/ s celou ČSSD, bylo rozhodnuto o výsledku voleb. On sám pomáhal. Tomu ztotožnění se vůbec nebránil a zřetelně mu to dělalo dobře.
tresen
13.07.2011, 22:39:23
[19]
Paroubek papaláš etc. jasný, to vše už skončilo.
Já jen obdivoval jeho schopnosti táborového řečníka, na něj v tomto směru ti současní šediví Nečasové nemají ani náhodou.
Glagol
14.07.2011, 10:52:54
[20]
[18] Nevadil? Ale vadil - a jak. Hrozilo totiž, že bude mít úspěch. A toho se svého času hrozila i jistá třešeň. Ostatně:
"Jakmile se povedlo ztotožnit Paroubka (...) s celou ČSSD, bylo rozhodnuto o výsledku voleb."
Komupak SE to povedlo? Jakpak SE vytvářely "spontánní" skupiny vajíčkářů, které dospěly až na hranice lynče? Kýmpak byl využit? Tyhlety deagentní věty jsou jako z arzenálu staré dobré totalitní propagandy: Došlo k zastavení letu. Mystifikace jako z Kubiceho zprávy.
Přece se nebudete stydět za úspěšné metody politického boje české pravice. :-))
XY
14.07.2011, 12:41:35
[21]
Dobrá, když chcete: voličům se to povedlo. Za významného přispění hlavní postavy toho kusu.
Protistraně stačilo jen přihlížet.
A máte pravdu v tom, že v roce 2006 byl Paroubek moje noční můra a byla jsem moc ráda, že mu to premiérování nevyšlo.
tresen
14.07.2011, 12:55:05
[22]
[21] "voličům se to povedlo" - :-))))))))
Sancta simplicitas!
XY
14.07.2011, 13:05:20
[23]
No taky co jinýho, když to mluvkyně vyjadřuje v onom neutru "se" eventuálně "nám voličům". Mámo táto volte naši světlou budoucnost ;-)
jonáš
14.07.2011, 13:44:07
[24]
No, co bychom neudělali pro klidný spánek, že... :-)
XY
14.07.2011, 14:02:31
[27]
Nojo, "my, co jsme se tehdy krčili mezi českými kopečky (nic jiného nám totiž nezbývalo)" .. hotovej Klaus kterej byl tehdé "nekomunistou" .. opět ten plurál majestatis, to asi bude nakažlivý.
jonáš
14.07.2011, 15:33:34
[28]
tresen: Také jsem byl rád, když p.Paroubek zmizel z nejvyšších funkcí. Ne, že by mě strašil ve snech ani ve skutečnosti, ale dle mého soudu škodil ČSSD (a levici obecně) víc, než jí přinášel.
To, co ale označujete za úspěch voličů, byl však do značné míry úspěch mediálního obrazu Paroubka - HROZBY (do jaké míry šlo o neprofesionalitu novinářů, o jejich upřímně míněné slouhovství, nebo o podplacenost je vcelku jedno). Rozdíl v tom, co se rozmazávalo a vytýkalo Paroubkovi, a jaké věci se blahosklonně přehlížejí dnes, bije do očí. Alespoň do mých, přestože na spiknutí moc nevěřím a Paroubkův fanda nejsem.
[29]
[28] Ehm, zdenkube, vzhledem k tomu, že profesionalita žurnalisty spočívá ve schopnosti tvořit informační materiály v souladu s ideovou linií listu, lze tvrdit, že šlo o velice profesionálně vytvořený mediální obraz "bradavičnatého paroprasete", jak jsme čítávali v čtenářských komentářích...
Naštěstí to dopadlo skvěle - místo nebezpečného Paroubka jsme získali všestranně slušného a inteligentního premiéra z Toskánska...
XY
14.07.2011, 16:51:32
[30]
já Bohumila nee, XY,
[26]
a taky si teda radši vždy spíš přelouskám ty diskuse, když mám čas. Ty na NP teda zrovna na mysli nemám, ale když už jste tam zabrousil, dneska tam Neff řeší Penzi jako téma
http://neviditelnypes.lidovky.cz...
a tohle ze včerejška je úplná ukázková perla
http://neviditelnypes.lidovky.cz...
aneb právě takhle to chodí v naší žurnalistice..
A ten dodatek na závěr? To je úplný skvost:
"Ministr Heger se dostavil na happening odborářů a vyfakovali ho. To se přirozeně dalo čekat a ministr s tím musel počítat, jistě s tou vizí na mítink šel. Ale skutečnou perličku utrousil šéf Asociace samostatných odborů Bohumír Dufek, když se zmínil o „aroganci moci“. To, že Heger přišel, byl projev opaku arogance, ale to je asi za obzorem chápání určitého typu lidí."
to je vlastně i taková odpověď od těch "chápavých" na Tribunův poslední odstavec v článku..
Míša
14.07.2011, 16:58:16
[31]
29 - No vidíte, XY, a jak jste přitom obhajoval jejich kartelový lobbing proti výjimce ze zvýšené DPH a kritizoval Kalouska za jeho tentokrát opravdu trefnou mystifikaci :-)))
deb
14.07.2011, 17:00:25
[32]
Míšo 30, já to taky od Hegera nevidím jako aroganci moci, spíš jako nepříjemnou povinnost panskýho pohůnka - přesně za toto dostává svůj žold.
deb
14.07.2011, 17:03:15
[34]
Nojo, Míšo, on pan Neff dnes píše pro to asi desetičlenné publikum, které mu tam vyvádí v komentářích. O vejci a slepici se v tomto případě nehodlám přít.
XY
14.07.2011, 17:05:19
[35]
[31] Ano, debe - a na svých stanoviscích v tom směru nic neměním, protože to dodanění tiskovin a KNIH považuji za vážný kulturní průser. Kromě toho si nehodlám zvykat na mystifikující ministry, zejména pokud to jsou ministři financí. Mimochodem, Kalousek tím mj. kompenzuje své ministerské mystifikační odhady růstu.
XY
14.07.2011, 17:13:43
[36]
XY, no já halt nejsem takový konoazijér jako vy, abych kvůli kulturnímu sloupku ulevoval tý bandě prodejných hyen, která je jen prodlouženou rukou Bakalů a spol. Nejsem masochista, abych na svou debilizaci ještě radostně přispíval.
Myslím, že Kalousovi je úplně jedno, jestli jste na něj zvyklý nebo ne. Zajisté bych uvítal každou vis major, která by ho smetla (my dva jsme na to krátcí), stejně jako třeba komunistický režim, ale do té doby nebudu zavírat oči před faktem, že jak komouši, tak on může mít občas pravdu.
deb
14.07.2011, 17:27:42
[37]
debe, je mi líto, ale tou neosobní a manipulující snůškou, co jste ji pak ještě přičinil v té debatě o homosexuálech tehdy, tou jste mi připomněl bohužel právě Hegera. A k té vaší poznámce
[32] - chápu, jak to myslíte, ale že by žold dotyčného opravdu závisel na tom, zda vyjde či nevyjde před-mezi lidi? To snad tvrdit ani nechcete, přesto se vám to skoro podařilo.
Míša
14.07.2011, 17:51:57
[38]
[5] kéž by takových bylo víc, Glagole..Pro pravici asi již prohranané příští volby by se daly ještě vyhrát..:-)
Gora
15.07.2011, 07:53:37
[39]
Ad Paroubek: Ať je jaký chce, jedno se mu upřít nedá: nedostatek sebevědomí. Proto je pro pravici tak nebezpečný. Zpochybňuje totiž konstituční mýtus pravice o tom, že ona je stranou schopných a úspěšných. Kdyby byl člověk jakou Paroubek členem ODS, byl by king, ale že byl předsedou ČSSD, musel být zdiskreditován, protože levici se úspěch a sebevědomí nepovoluje, ta má být tichá a uťápnutá. Proč by si pravičáci měli opravovat své myšlenkové stereotypy, když mohou s pomocí médií poopravit realitu?
[40]
Jo, s těmi zápory je čeština pěkně ošidná.:)
Ale nic si z toho, Tribune, nedělejte, mně se to stává taky.
tresen
15.07.2011, 10:49:48
[41]
[40] Jaké zápory má přibližně asi tak na mysli, Tresni?
[42]
37 - Omlouvám se ostatním za OT
Míšo, jen abych si to ujasnil, tou "osobní a manipulativní snůškou" myslíte toto:
No tak někdy podléháme určitému zobecňování a připisování skupinové viny všichni (a i to má své určité opodstatnění).
Ale třeba když píšete (vím, že ironicky, ale přesto) o drzosti, s jakou se gayové a lesbičky hlásí ke své odlišnosti - tak ani to nesouhlasí. Znám jich dost, kteří nemají potřebu strkat svou odlišnost světu pod nos a provokovat v gay parádách. Obecně platí, že čím jsou se svou odlišností vnitřně vyrovnanější, tím méně jsou okázalí. Lze samozřejmě pochopit, že vnitřní vyrovnání se s odlišností je složitý a bolestivý proces, a svět mu obecně hází klacky pod nohy. To ale neplatí jen pro homosexuály, a trocha pokory a odhlédnutí od vlastních bebíček by jim tedy rozhodně neuškodila, naopak.
???
deb
15.07.2011, 11:10:44
[43]
eee "neosobní a manipulativní snůškou"
deb
15.07.2011, 11:11:25
[44]
Kde je přítel Sax?
mistral
WWW
15.07.2011, 14:59:39
[45]
44 - na dovolené, jak jsem někde zahlédl
deb
15.07.2011, 15:35:33
[46]
[41] "Ať je jaký chce, jedno se mu upřít nedá: nedostatek sebevědomí."
Logicky: když dotyčnému něco nemůžete upřít, tak to má. V tomhle případě nedostatek sebevědomí. A to jste asi říct nechtěl.
tresen
15.07.2011, 15:50:46
[47]
[45] šťastný to člověk mimo dosah internetu
mistral
WWW
15.07.2011, 15:59:25
[48]
jistě, debe, byl by z vás prima profi politik
[42]
Krom toho, že takhle vytržený z kontextu to vyznívá zase jinak, tak přece jenom - když to teď vezmu všeobecně - použít něčí ironii, a zrovna na základě toho něčeho, co právě ten druhý ironizuje, pak zpětně právě jemu dokázat, že "ani to nesouhlasí", to se nepodaří jen tak někomu :)) Druhá věc je, že jste žádnou moji ironii ač několikařádkovou stejně nepoužil či teda spíš nenašel - tohle cosi o odlišnosti jste si prostě vymyslel. Ale jinak- že ani to "o drzosti, s jakou se gayové a lesbičky hlásí ke své odlišnosti" nesouhlasí, tak to máte nepochybně pravdu, to je totiž právě váma převyprávěný tamější názor převládající, a právě proto jste ho měl adresovat jiným. Pro mě je spíš zajímavé, jak jste se s tímhle názorem o provokování a strkání odlišností "světu" pod nos najednou tak ztotožnil, já třeba ty jejich průvody takhle vůbec nevnímám, a nevím, proč bych měla. A navíc, i když bychom to jako provokaci vůči tomu "slušnému a dokonalému světu" brali, tak právě v tom těm gayům a lesbičkám fandím.
Nemá smysl to tady rozebírat, ale zkusím, když píšete
"Obecně platí, že čím jsou se svou odlišností vnitřně vyrovnanější, tím méně jsou okázalí. " - tak se ptám, kdo to zas tak obecně zpoplatnil? Jo vím, vy, stačilo to tak napsat. A tenhle plytký ač důležitě nafouklý nesmysl vám zřejmě stál zato, debatně popřít sám sebe, - každý je přece jiný, někdo je introvert, druhý zas extrovert, každý má jinou povahu výchovu rodinu přátele i životní zkušenosti, stejně jako heterosexuálové, někdo je okázalý i když mu chybí ruka a oko, jiný je- zůstává plachým a nejradš úplně neviditelným jak myška, ač z pohledu druhých vůbec nemá důvodu.
A to dál od "Lze samozřejmě pochopit, že.. "
no to celý je právě ten Hegerismus neosobní manipulativní a zavádějící (a proto nebezpečný),
mě by třeba zajímalo, KDO to tak pochopí, a proč zrovna SAMOZŘEJMĚ a nakonec ani nevím, proč jste napsal slovo POCHOPIT, spíš by se hodilo porozumět, ale to by SE muselo chtít, resp. muselo by NĚKOHO vůbec napadnout se tím zabývat. Pravda je, že "svět" se v tamější debatě jako tolerantní či vůbec nějak chápavý opravdu nejevil, ale dokážu porozumět tomu, že obava ze zákeřného vývozu homosexuality ze západu na východ spolu s rancem předsudků či strachem-odporem k čemukoli jinýmu-"cizímu", že to všechno může spolupůsobit.. a dál se přenášet třeba i tak, že se i mě ten "svět tam" pak jevil nepřátelským a odsuzujícím, a až zbytečně krutým, aniž by zbla zkusil vůbec chápat jinak, než (pro mě paradoxně) přes optiku ničení hodnost společnosti.
Míša
15.07.2011, 16:18:39
[49]
ještě PS
tu podařenou manipulaci s mou ironií od vás ve zlým nijka neberu, vím, že co píšou jiní nikdy moc nečtete, tak jste si to zkrátka spletl a upravil po svém, aby se vám to hodilo. I když mě to nepříjemně překvapilo, není to to, co mi vadí nejvíc-
to je takový ten všesplachující, jakoby rozumějící, ale ve skutečnosti vše nakonec dusící "hegerismus" těch posledních dvou vět.
Míša
15.07.2011, 16:22:44
[50]
Míšo - už jen tohle:
debe,
kdyby se tady právě neřešili gayové a lesbičky en gross, a jejich úchylka, a drzost, s jakou se k ní hlásí, asi bych o tom sem vůbec nepsala, natož takhle.
Dále to nemá caenu.
deb
15.07.2011, 16:26:28
[51]
debe,
co citujete v 50 nebyla ironie, to byl popis a vysvětlení toho, proč teda beru vté debatě homosxuály jako "skupinu", což jste kupodivu zrovna mě, v té debatě vyčetl.
A fakt to nemá cenu.
Míša
15.07.2011, 16:30:05
[52]
Vážená Míšo, já ty gayparády na rozdíl od vás vnímám, mám totiž několik homosexuálů v širší rodině, a ty pitomý vulgární provokace je v důsledku velmi poškozují, lidé si podle nich tvoří úsudek o celé skupině a ani se nedivím, že je potom veřejné mínění například proti adopci dětí homosexuálními páry - což může být v praxi problém pro ty homosexuály, kteří jdou z původně heterosexuálního manželství do homosexuálního svazku. Vaše naivní propaganda jim rozhodně nepomůže, jen zjitřuje emoce.
Tribune, podle svého uvážení prosím smažte z této diskuze vše, co uznáte za vhodné, opravdu to sem nepatřilo.
deb
15.07.2011, 16:45:22
[53]
debata zde
http://www.outsidermedia.cz...=4517
přichomýtla jsem se tam napoprvé jako Míča, a vaše okamžitá reakce mi přišla nepochopitelná, když píšu "že zřejmě v každém člověku dříme takový malý fašišta", tak tím myslím v každém, člověku.
A coby vážená Míša vám odpovídám, debe,
já si opravdu nemyslím, že jsou to zrovna ty v debatě zmíňované zmiňované Queer Parades, co poškozuje homosexuály (ostatně i vaše "zhodnocení" mnou napsaného jakožto "naivní propaganda" je toho pro mě smutným důkazem), a na tu jednu českou zvrhlou a poškozující jsem už jednou posílala odkaz
http://www.ct24.cz...misty-nedoslo/
A je mi líto podruhé, mýlila jsem se, když jsem vaši manipulaci s ironií brala jako pouhou nepozornost.
Míša
15.07.2011, 16:59:46
Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).