Tribun

Nejsme v bezpečí v rukou politiků a bankéřů

čtvrtek, 10. března 2011

Ministr mistr mystifikátor

Rubrika Noticky

Pan Kalousek postoupil do „vyššího levelu“ zodpovědné a transparentní politiky, když nejprve šokoval šéfredaktory tím, že je má na tajném videu, aby potom otočil na obrtlíku a přísahal, že tajnou nahrávku nemá a že jen normálně mystifikoval.

Pokud pan ministr normálně mystifikoval, jinými slovy to znamená, že normálně lhal. A nebo ještě jinak: pan ministr považuje za normální lhát. A že lhal je neoddiskutovatelný fakt, protože nahrávku buď má, a pak lhal, že ji nemá, nebo ji nikdy neměl, a pak lhal, že ji má. Normálka. Bude to pro pana ministra mít nějakou dohru? Maximálně trochu ostudy, která se ovšem na volebních preferencích jeho strany nijak neodrazí (jako se na volebních preferencích vládních stran neodrazí nikdy nic) a dříve či později ujištění pana premiéra, že pan Kalousek má jeho podporu. To je také normálka.

A protože je to normálka, nemá cenu se tím vzrušovat. Co ovšem za trochu té pozornosti stojí – i když asi i to bude normálka – je otázka, kdy jindy ještě pan Kalousek normálně mystifikoval? Mystifikoval nás o státním dluhu? Mystifikoval nás o „řecké“ perspektivě ČR? Mystifikoval nás o potřebě důchodové reformy? Mystifikoval nás o cílech důchodové reformy? Mystifikoval nás o „úpravě“ daní? Mystifikoval nás o svých vazbách na organizovaný zločin? Mystifikoval nás o volebním programu své strany? Mystifikoval nás o sponzorech (čti investorech) své strany? Mystifikoval nás o příjmech a výdajích státního rozpočtu? Mystifikoval nás o závazcích ČR vůči dalším zemím a organizacím? Mystifikoval nás o …

Odpovězte si a závěr si z toho udělejte sami. Ale jestli bude pan Kalousek i v té příští vládě, a nebo alespoň v parlamentu, pak klobouk dolů, je to mistr mystifikátor, který dokázal mystifikovat celý národ o svých mystifikacích.

Vydáno 10.03.2011, 15:04:00 , trvalý odkaz ,komentáře (56)
Novější příspěvek: Chytré horákyně
Starší příspěvek: A slovo tělem učiněno jest

Komentáře

[1]  Odhlédneme-li od uspokojení, které část vyhraněného voličstva pociťuje nad tím, že šéfredaktoři mohli na okamžik pocítit, co cítí politické(?) oběti investigaticních metod, Kalousek je v tuhle chvíli v jiné pasti - totiž absolutně nedůvěryhodného kašpara a jakákoli jeho argumentace má nulovou výpovědní hodnotu, i kdyby náhodou mluvil pravdu. Ten muž zkrátka jen kecá, ať už řekne a nebo b nebo c... :-))
Zkuste domyslet důsledky.
XY 10.03.2011, 16:58:01 [cenzore] [kill]

[2]  Nelze věřit ničemu. Kalousek, ČNB, ČSÚ, vláda...

http://www.financninoviny.cz...7516

Co myslíte, jaký to bude mít dopad na ukazatel růstu HDP za rok 2010?
Stan WWW 10.03.2011, 17:26:30 [cenzore] [kill]

[3]  Nejpozději zítra budeme ujištěni panem Nečasem, že on Kalouskovi věří.
rybářka 10.03.2011, 17:53:27 [cenzore] [kill]

[4]  No zatím za Kalousem stojí TOP09 jako jeden muž. Včetně Gazdíka. TOPka je prostě flexibilní strana, vždy ovšem na straně českého národa.

http://www.novinky.cz...ml?ref=boxE
deb 10.03.2011, 18:00:02 [cenzore] [kill]

[5]  I řešení už se vyhandlovalo, tak snad se Kalous nažere a kultura zůstane celá.
deb 10.03.2011, 18:02:41 [cenzore] [kill]

deb 10.03.2011, 18:04:13 [cenzore] [kill]

[7]  No, Stane, vždyť to je přece ono - pan Kalousek zase jednou mystifikoval, jak je jeho notorickým zvykem.
Dost dobře si nedovedu představit jakékoli jeho veřejné debatní vystoupení - pane ministře, zase mystifikuje, jak je vaším zvykem? Proč bychom vám měli cokoli věřit? A budete svá prohlášení dementovat ještě dnes, zítra nebo až pozítří? :-))
I natvrdlým TOPákům jednou docvakne, v jakou kouli na noze se jim místopředseda změnil.
Pěkný večer vespolek i zde.:-)
XY 10.03.2011, 18:12:35 [cenzore] [kill]

[8]  Muhehe, je vidět, že tažení za zachování vzdělanosti českého národa nabývá nevídané razance:

http://www.lidovky.cz...ln_veda_pks
deb 10.03.2011, 18:52:39 [cenzore] [kill]

[9]  Mno, teď jsem poslouchal Radio 1 a milý pan Pečenka tvrdil, že maj jako slíbenou podporu spásných TOP09 hodlajících do případně prosazeného návrhu zanést výjimku. Takže logika věci se má asi tak, že TOP09 rukou páně Kalouska zavede zvýšení daně, načež ta samá TOP09 zavede výjimku na knihy - a pan Pečenka bude spokojenej z konstruktivního jednání strany.
Winter 10.03.2011, 19:41:57 [cenzore] [kill]

[10]  Dobry Machacek k tematu:
http://machacek.blog.ihned.cz...eta
Mistr v oranzovem tricku zde:
http://www.youtube.com...MCBNAEcm-Y
sax 10.03.2011, 20:00:12 [cenzore] [kill]

[11]  Z toho Macháčka:

...Jak rád říká nejmenovaný aristokrat, má Kalousek obrovský politický talent, podobný, jaký lze přiznat Miloši Zemanovi. V tuto chvíli je však třeba zopakovat, že Kalousek bohužel neunesl sílu svého postavení a nachází se již za politickým zenitem. Můžeme jenom popřát příjemnou jízdu z kopce....

K tomu mohu jenom dodat: nechoď Mirku s pány aristokraty na led, mnohý příklad známe ....
deb 10.03.2011, 20:10:17 [cenzore] [kill]

[12]  [8] Ještě by se měl vymyslet nějaký titul absolventům univerzity třetího věku.
Jago 10.03.2011, 21:15:20 [cenzore] [kill]

[13]  Mno, naivita těch kteří očekávají že páně Kalouska tato drobnost nějak poškodí mne docela překvapuje. Jeho fandové ho prohlásí za geniálního stratéga a u těch z opačné strany má pohár natolik přeteklý, že na nějaké další "kapce" už nesejde.
Kamil Mudra 10.03.2011, 22:48:14 [cenzore] [kill]

[14]  Kalousek je Kokot
Jo 10.03.2011, 23:46:24 [cenzore] [kill]

[15]  13 - Na druhou stranu, pane Mudro, se potvrdilo, že "hlídací psi demokracie" jsou pouze hlídacími psy zájmů svých páníčků. A publikum se dozví jen to, co páníčci uznají za vhodné, a to hlavně tehdy, když se mezi sebou poštěkají a potřebují si skrzevá média vyřídit účty.
deb 11.03.2011, 07:04:12 [cenzore] [kill]

[16]  PS - Což považuji za horší než Kalouse (o jehož "morálních kvalitách" žádná). Mouřenín Kalous splnil úkol (jak si nejmenovaný aristokrat prostřenictvím svého nezávislého média a publicisty pochvaluje) a může jít, ale princip médií jako manipulátorů a slouhů systémů zůstane.
deb 11.03.2011, 07:09:21 [cenzore] [kill]

[17]  [9] Výjimka, to má být zjednodušování daňové soustavy? Asi ano, když se pod označením nezvyšování daňové zátěže může skrývat zvyšování.
Tribun [openID] Mail 11.03.2011, 07:39:01 [cenzore] [kill]

[18]  [3][4][14] Můj dojem z obecného přístupu k věci je zatím ten, že Kalousek není hajzl, protože lhal, ale frajer, který to s těmi mediálními mrdkami pěkně skoulel.
Tribun [openID] Mail 11.03.2011, 07:40:48 [cenzore] [kill]

[19]  [14] Jasně. Když ojebat, tak jedině pořádným kokotem.
Tribun [openID] Mail 11.03.2011, 07:41:25 [cenzore] [kill]

[20]  Errata: v [18] má být [13] místo [14].
Tribun [openID] Mail 11.03.2011, 07:42:18 [cenzore] [kill]

[21]  [3] "Nejpozději zítra budeme ujištěni panem Nečasem, že on Kalouskovi věří"

Ale nejspíš dodá, že "celá věc se přesto prošetří padni komu padni". On pan premier moc širokou zásobu vyjádření nemá. Zvlášť když se snaží obhajovat svůj dream-team.
zdenekb [openID] WWW 11.03.2011, 10:22:22 [cenzore] [kill]

[22]  [21] On je to spíš dread-team.
Tribun [openID] Mail 11.03.2011, 11:00:13 [cenzore] [kill]

[23]  Legrační je reakce pisálků. Za pravdu musím dát Čulíkovi, který od počátku upozorňuje, že naši novináři nechtějí politiku popisovat, nýbrž ji dělat.
mistral WWW 11.03.2011, 11:10:52 [cenzore] [kill]

[24]  Ale ano, drazí přátelé, všechno je možné, co píší vážení předřečníci.
Nicméně pořád mám s panem Kalouskem a jeho posledním veleúletem zásadní potíž: Je to MINISTR, který se pokouší vydíráním zavřít hubu novinám. Prosím pěkně, tohle mi přijde jako opravdu velice PODSTATNÁ zpráva o vnímání demokracie a zákonů myslemi české vlády. Že LHANÍ u toho pána není náhodný úlet, ale setrvalý stav politické mysli, to už je jen přitěžující okolnost.
Nejspíše bude jen náhoda, že se zrovna odehrává jiný případ mocenského zásahu proti tentokrát veřejnoprávnímu médiu, jinak velmi konciliantního vůči aktuální politické moci:

http://www.ct24.cz...tila-kancelar/

Obecně řečeno - tolerance k podobným excesům nepovede k ničemu dobrému.
XY 11.03.2011, 11:33:46 [cenzore] [kill]

[25]  XY - předpokládejme ale pracovně, že by se šéfredaktoři (a můžene se jen domnívat, kým instruovaní a placení) skutečně domlouvali na postupech medializace (případně mediálního nátlaku) určitých kauz atd. tak, jak tomu bylo bezesporu tentokrát. Máte konstruktivní návrh, jak by se to v naší milé demokracii dalo řešit? Měl Kalousek (nebo kdokoliv jiný) více možností, než si tu tajnou nahrávku pořídit (věnujme tichou vzpomínku kauze Drobil). Kdo bude prosím kontrolovat ony kontrolory?
deb 11.03.2011, 11:39:49 [cenzore] [kill]

[26]  PS

Ladislav Žák to téměř doslova stejně glosoval na BL (neopisoval jsem):


Kalouskova finta s vypuštěným balónkem o odposlechu-neodposlechu setkání novinářských špiček jasně ukazuje, že samotní největší hlídací psi demokracie mají velké problémy, pokud by metody, které tak často sami uplatňují vůči komukoliv v rámci takzvané investigativní žurnalistiky a údajně ve veřejném zájmu, měly být uplatněny vůči nim a veřejnost by se mohla dozvědět něco o tom, jak to chodí za oponou v novinářské branži…
Jsme tu u staré otázky, kdo bude hlídat hlídače… Zatím jsme byli svědky toho, jak se novinářská kachna po srážce s kachnou Kalouskovou ozvala jako by postřelená…
deb 11.03.2011, 11:48:36 [cenzore] [kill]

[27]  Debe, hlídače hlídají konzumenti jejich produkce, uspokojení z "načapaných" šéfredaktorů je v tomto případě dle mne zcela nemístné, ba rovnou hloupé, při vší úctě k citovaným veličinám. Osobně si myslím, že panem ministrem oslovení novináři měli promptně zavolat policii, resp. ihned podat trestní oznámení, bez ohledu na to, co pan Kalousek má nebo nemá v ruce.
Až se zase budete zlobit, že se to či ono nedočtete, jedna z příčin může být právě tady. Pokud soudíte, že vláda má právo maniopulovat médii, pak jsme tam, kde jsme byli těch pověstných 40 let.
Jinak se omlouvám, mám cosi velice nutného.
XY 11.03.2011, 12:15:43 [cenzore] [kill]

[28]  XY - vaše podsouvání je nechutné. Nesoudím ani náhodou, že vláda má právo hlídat média, a není způsob, jak byste si mohl mé příspěvky takto vysvětlit. Jen nemám žádný zájem na tom, stranit jakékoli ze stran té trapné frašky. Vy zřejmě ano.
deb 11.03.2011, 12:25:14 [cenzore] [kill]

[29]  Mám nehezký dojem, že v posledním půlroce politici zkoušejí, co vše si mohou ještě dovolit. Ohledávají bezpečný terén.

Nahrávky od drobilů, kde se zcela otevřeně popisují principy krádeží za bílého dne, se označí za vychloubání jakéhosi bezvýznamného poradce. Barták na dovolené, Neumanová vysmátá a zaměstnaná na MO, promopro Vondra v pohodě.
V Praze si padli do náruče staří známí, Blažek se přesune též na MO. President veřejně popře to, co mohl neméně veřejně slyšet každý. No a pan ministr Kalousek lže kdykoliv otevře ústa.

Vláda jen zkoumá INO (index nasranosti občanů), aby věděla kolik má času a možností.
zdenekb [openID] WWW 11.03.2011, 12:33:36 [cenzore] [kill]

[30]  Nic vám nepodsouvám, debe, pouze upozorňuji na důsledky postoje "pokropený kropič". A nemá myslím žádný smysl, abychom pokračovali v tomto druhu debaty. Z mého pohledu jde o jednoznačný pokus pana ministra Kalouska manipulovat s médii, tedy o pokus omezit svobodu slova. To není nijak nevinný žertík a nemělo by mu to projít. Dost na tom, jak politikové manipulují s médii doposud.
XY 11.03.2011, 12:39:04 [cenzore] [kill]

[31]  Já s Vámi naprosto souhlasím re. Kalousek - nemělo by mu to projít. Ale nejdříve by se neměli šéfredaktoři slejzat na tajných poradách - a tato nebyla jejich první. Pokropený kropič jsou v tomto případě jednoznačně "pisálci". Je ovšem opravdu smutné, když jediný, kdo je ochoten a schopen je usměrnit, je hnus Kalousek, a musí k tomu použít tyto hnusné metody (protože jiné u nás nefungují - viz případ Drobil).

Politikové médii manipulují tím více, čím více jsou jejich zájmy zároveň zájmy vlastníků těchto médií - a takových je u nás přehršel. V této přetlačované mají takto zainteresovaní politikové už dlouho jednoznačně navrch - viz TOP09. Kalousek v tomto případě zřejmě začal vadit nejmenovanému aristokratovi, jeho zájmům a jeho - uznávám - mnohem aristokratičtějšímu a neprůstřelnějšímu způsobu manipulace s médii. Konzumenti jsou pouze rukojmím obou stran - nějakému jejich vlivu na hlídání ať už politiků či médií snad nevěříte ani sám.
deb 11.03.2011, 13:38:07 [cenzore] [kill]

[32]  Souhlasím s tím, co píšete, debe. Ale v tomto případě mají demagogové k dispozici silné kalibry - "svoboda slova", co je proti tomu Vaše rozumné a střízlivé uvažování :-).
Janika WWW 11.03.2011, 13:48:41 [cenzore] [kill]

[33]  Mno konzumenti by si hlavně měli dát detoxikační kůru a přestat konzumovat .. pak by se vidělo, co na to žurnalisti ;-)
jonáš 11.03.2011, 15:02:02 [cenzore] [kill]

[34]  Ať už bude ta detoxikační kůra jakkoli sladká nebo hořká, žádná tajná schůzka šéfredaktorů nebyla. Samotný Kalousek byl informován, že se uskuteční.
Pořád jen tiše žasnu, jak lehce přijímají permanentně iritovaní mediální konzumenti fakt, že se někdo už ani nežinýruje skrývat, že hodlá zkusit, zda by se neměla vařit jedna univerzální UHO s univerzálním knedlíkem.
Mahlzeit! :-)))))
XY 11.03.2011, 15:57:17 [cenzore] [kill]

[35]  Co je mi do toho, že byl informován Kalousek? Byl jsem snad informován já??? Tady jde o mé zájmy, o zájmy voliče, na kterého se domlouvají politici s nakladateli. To, že nakladatelé informují (či neinformují) univerzálně a ve vzácné shodě se přeci můžeme přesvědčit každý den. I o tom, že instalace této vlády (zejména díky nestydaté jednohlasé předvolební podpoře TOPky) je jejich zásluha.

A proč tomu mám věřit, že byl informován Kalousek? Evidentně si TOPka vyřizuje nějaká svá vnitřní pnutí, jestli se nejedná ještě o jinou boudu na voliče. S tím, že se už nikdo téměř nežinýruje zakrývat svinstva rád souhlasím, ale stále nemohu pochopit, proč z toho - XY - vyjímáte vlastníky a sponzory nakladatelství a JEJICH šéfredaktory.
deb 11.03.2011, 16:20:11 [cenzore] [kill]

[36]  Ach, debe, vy se tak krásně zlobíte...

http://zpravy.idnes.cz...domaci_abr

Myslíte, že se vás měli zeptat předem? Sešli se, aby přípravili dopis, jímž chtěli upozornit na své zájmy. Když se podíváte na signatáře, uvidíte, že zahrnují docela široké spektrum vzájemně si konkurujících tiskovin zleva doprava.
Výsledek zdanění lze předvídat: Slabší tituly zaniknou nebo budou požrány většími vydavateli, tisková fronta se zjednoduší, názorová unifikace velkých titulů posílí. Jak tedy dopadne názorová pluralita tisku je docela nasnadě. Pravděpodobně se některé tituly pokusí zachránit na síti, za cenu toho, že budou vyhrazeny placeným abonentům. Nedá se nic dělat, tak trojkoaliční a Kalouskova vůle. :-)
XY 11.03.2011, 17:03:05 [cenzore] [kill]

[37]  XY, vaše ironie je poněkud pochabá. Tvrdím, že se jednalo o tajnou schůzku novinářů (vy to rozporujete), protože nebyli informováni čtenáři. Měl jsem takový dojem, že úkolem novinářů je informovat veřejnost, ne Kalouska. A to i o svých vlastních aktivitách, které se veřejnosti aktuálně dotýkají.

Že se politici i novináři shodnou v případě hájení vlastních zájmů zleva doprava je pro vás možná novinka, ale pro ostatní ne. Viz parlamentní hlasování o platech, výhodách či imunitě nebo tajně koordinované nátlakové akce novinářů ohledně výjimky pro nakladatele.
deb 11.03.2011, 17:23:13 [cenzore] [kill]

[38]  PS Tím nestydatě melodramaticky vyděračským dopisem se zase vracíme na začátek debaty o etičnosti lobování za výjimku pro nakladatele v situaci, kdy by zvýšena DPH na věci nezbytné potřeby, a zneužití jasné výhody spojených nakladatelů a mediální fronty proti všem ostatním, z jejichž zvýšených daní by byla výjimka spolufinancována.
deb 11.03.2011, 17:40:10 [cenzore] [kill]

[39]  Šmankote, debe, nepřeháníte to trochu s tou paranoiou? Schůze nebyla nikterak tajná, byla neveřejná. To je přece právo každého pracovníka sejít se se sobě podobnými, mají-li společné zájmy. Scházejí se obchodníci, scházejí se výrobci, scházejí se podnikatelé. Z takových schůzí pak vycházejí nejrůznější prohlášení. Z téhle vyšlo, na co jsem vám dal odkaz. Je něco špatného na tom, že vydavatelé novin hájí své zájmy? Zvlášť, když trvale klesá prodejnost papírových titulů? Komu, myslíte, že zdražení novin prospěje? Čtenářům? Vydavatelům? Nebo snad politikům? Zcela vážně.
XY 11.03.2011, 17:51:36 [cenzore] [kill]

[40]  XY, Zdražení novin je mi zcela lhostejné, naopak bych je vítal, hlavně vzhledem k jejich obsahu v posledních nejméně 50 letech, který není ničím jiným než manipulací a propagandou. Chápu, že těm, co mají na tomto byznysu jakýkoliv zájem, to může připadat jiné, ale mě se osobně daleko více týká zdražení jiných věcí. Bohužel, nemám takové možnosti vydírání a lobingu (podle vás hájení zájmů) jako obchodníci, výrobci, podnikatelé, politikové a nakladatelé. Hezké vědět, na čí jste straně.
deb 11.03.2011, 17:59:10 [cenzore] [kill]

[41]  Tak v pořádku, debe, jen si potom nestěžujte, že nemáte kde zveřejnit svůj názor, respektive že neexistuje platforma, která by hájila vaše zájmy, ale že těch pár riskových médií, které přežijí, hude na notu, která se vám třeba líbit v žádném případě nebude. Mně to sice přijde jako hodně krátkozraké stanovisko, ale rozhodně vám je nehodlám brát.
Škoda, že jste mi neodpověděl na žádnou z těch tří otázek, trápit vás jimi už nebudu.
Pěkný večer. :-))
XY 11.03.2011, 18:34:18 [cenzore] [kill]

[42]  Odpověděl jsem na ty otázky několikrát - ano, je to špatné, když nakladatelé hájí své zájmy za těchto okolností a tímto způsobem (důvody viz výše). Zdražení novin prospěje hlavně čtenářům, čím méně si jich bude noviny kupovat, tím méně jich bude zblblých manipulací a propagandou - třetí otázku nevidím, ale snad to takto stačí. Politiky to poškodí, a to mi připadá jako bonus.

Mé názory by zřejmě žádné noviny stejně nezveřejnily, a jak jsem napsal, už nejméně 50 let je nepovažuji za platformu, která by hájila mé zájmy - naopak, považuji je za pravý opak. Napíšu to ještě jinými slovy, abyste to nepřehlédl - noviny zprava doleva považuji za platformu, která hájí cizí zájmy.

Zatím si nestěžuju, své názory zveřejňuji zde, ovšem počítám i s tím, že i to mi možná brzo zájmy nakladatelů či těch, co stojí u za nimi, znemožní. Nevidím ovšem jedinou souvislost se zdražováním novin.
deb 11.03.2011, 18:45:50 [cenzore] [kill]

[43]  XY - Tady máte ty odpovědi polopatě:

http://www.denikreferendum.cz...rme
deb 11.03.2011, 20:03:53 [cenzore] [kill]

[44]  "...noviny zprava doleva považuji za platformu, která hájí cizí zájmy"

Hm, tak proč se potom dovoláváte toho nemoudrého Stropnického? :-)))
XY 11.03.2011, 23:47:31 [cenzore] [kill]

[45]  debe

neděkujte, neodcházejte
mistral WWW 12.03.2011, 03:09:06 [cenzore] [kill]

[46]  I rozbité hodiny ukazují dvakrát denně správný čas, XY, někdy se prostě ty cizí zájmy náhodou protnou s těmi mými - to přeci není až tak těžká úvaha, ne? Vždyť je to přesně stejné s Kalouskem - náhodou se jeho zájmy a názory protly s mými, i když s ním jinak zásadně nesouhlasím a považuji ho za amorální zrůdku. Dtto například Klaus ve většině kauz zahraniční politiky atd. Vždyť i my dva spolu občas souhlasíme, že? :-)

Jinak nic proti Martinu Stropnickému, vše záleží od toho, do jaké míry je opravdu nezávislý na svých případných šéfredaktorech a nakladatelích, a to nemohu posoudit.
deb 12.03.2011, 08:28:05 [cenzore] [kill]

[47]  PS
Ale náhodou jsme narazili na velmi zásadní téma. I když se zájmy Kalouska v tomto případě náhodou překryly s mými zájmy, nikdy bych z toho nevyvozoval, že Kalous hájí MÉ zájmy. Je jasné, že hájí výhradně zájmy své a svých chlebodárců.
Nicméně, to je právě dlouhodobá osvědčená taktika například médií a jejich vlastníků - podstrkovat mi zdání, že hájí nezištně mé zájmy jen proto, že se tyto někdy náhodou s těmi jejich částečně překrývají. To, v čem se ty zájmy rozcházejí, je ovšem bohužel daleko hlubší, a nakonec pro mne daleko škodlivější, než kdyby nehájili - nota bene na můj účet - nic.
deb 12.03.2011, 09:11:31 [cenzore] [kill]

[48]  Nerozumím vašim zájmům, debe a obávám se, že jim ani rozumět NECHCI. Včera večer jste mohl vidět další krok v přímém přenosu v ČT, tentokrát jako z nějakého jihoamerického puče. Moc začíná evidentně ztrácet jakékoli zábrany. Tohle NENÍ V MÉM ZÁJMU, což je docela zanedbatelná položka, ale myslím, že to není v zájmu nikoho z nás. Mějte se.
XY 12.03.2011, 12:53:36 [cenzore] [kill]

[49]  Na tom, že moc začíná ztrácet zábrany, i na tom, že je to eklhaft, se rozhodně shodneme. Obávám se ale, že jakmile začneme pátrat po příčnách tohoto stavu, začneme se zase rozcházet.
deb 12.03.2011, 13:14:16 [cenzore] [kill]

[50]  A co se týče zásahu v ČT (která se pokud vím schůzky vydavatelů nezúčastnila):

„Klademe si řadu otázek, na které budeme chtít znát odpovědi,“ říká generální ředitel České televize Jiří Janeček.

„Chceme vědět, proč například stejné komando nevtrhlo i do jiných médií, která disponují stejnými kopiemi onoho dokumentu,..."
deb 12.03.2011, 15:17:40 [cenzore] [kill]

[51]  Mně se líbí, jak je lidu předhozeno vždy něco tak pobuřujícího, na fakt hrůůůza, a všichni kolektivně a spořádaně nadávají na určené téma :-).
Janika WWW 12.03.2011, 15:31:26 [cenzore] [kill]

[52]  Rád bych se s redaktory ČT solidarizoval, ale ňák mi to nejde.
mistral WWW 12.03.2011, 20:37:35 [cenzore] [kill]

[53]  Znám člověka který se umí mezi různými zájmy "pohybovat" aniž by se s nimi ztotožňoval. V jistých kruzích je považován za velmi úspěšného lobbistu který dokáže ovlivnit i hlasování v parlamentu a "přežívá" už několikátou vládu úplně v pohodě. Jednou jsme trochu déle poseděli u skleničky a byl trochu sdílnější než obvykle, tak jsem toho využil a zeptal se ho jak to s těmi poslanci koulí aby zahlasovali jak potřebuje. To co mi řekl bylo pro mne velkým poučením:
Ale já to s nimi vůbec nekoulím. Já prostě každému slíbím vše co ode mne chce větou: "Udělám pro to vše co je v mých silách ale stoprocentně to samozřejmě zajistit nemohu a tak dopředu nic nechci." Pak jen počkám jak to dopadne a dojdu si pro "provizi" k těm pro který to dopadlo dobře. Ti druzí si pak myslí že mě ti úspěšní slíbili víc a protože jsem si žádný peníze nevzal předem, ještě u nich stoupnu v ceně.
Kamil Mudra 13.03.2011, 01:11:41 [cenzore] [kill]

[54]  [53] To se dá též aplikovat na předpovědi. Tisíc lidí něco předpoví a někdo se trefí. Jistě teď bude někdo vytažen, že předpověděl zemětřesení v Japonsku.
mistral WWW 13.03.2011, 01:56:35 [cenzore] [kill]

[55]  Toto je prosím rozhovor s kandidátem socdemáků na prezidentský post:

http://zpravy.idnes.cz...domaci_kop

Hájí někde ta prodejná novinářská hyena mé zájmy alespoň tím, že by se ho zeptala, jak je možné, že se jeho názory tolik rozcházejí s oficiální socdem politikou?
deb 13.03.2011, 09:06:47 [cenzore] [kill]

[56]  [53] Kdysi, když ještě nebyl ultrazvuk, se kdosi živil tím, že budoucím rodičům předpovídal, jestli budou mít kluka nebo holku. Když se strefil, nikdo si nestěžoval. Když se spletl, vrátil peníze. Úspěšnost byla padesát procent.
Majka 13.03.2011, 09:52:41 [cenzore] [kill]

Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).
Jméno:

URL:

Text: