Tribun

Nejsme v bezpečí v rukou politiků a bankéřů

čtvrtek, 3. února 2011

Zdroje jsou

Rubrika Res politica

Když se podívám na Ministerstvo životního prostředí, vidím, že zdroje jsou. Když se podívám na Ministerstvo dopravy, vidím, že zdroje jsou. Když se podívám na Ministerstvo obrany, vidím, že zdroje jsou, dokonce hodně zdrojů. Když se podívám na Úřad vlády, vidím, že zdroje jsou. Když se podívám hospodaření nemocnic, vidím, že zdroje jsou. Když se podívám na hospodaření Prahy a dalších obcí, vidím, že zdroje jsou. Když se podívám na výběr daní a daňové úniky, vidím, že by byly. Ať se podívám, kam se podívám, vidím, že zdroje jsou a že jich není málo.

Tak proč není na platy lékařů a sester? Proč není na platy učitelů? Proč není na důchody? Proč není podporu kultury? Proč není na opravu silnic a odklízení sněhu? Proč není na pomoc pro chudé? Proč není na to či ono, proč není Česká republika tak příjemné místo k životu, jak by mohla být?

Protože se všechno rozkrade. Protože škrtat je snadnější, než šetřit. Protože se někteří chtějí a mohou mít lépe na úkor druhých. Protože někteří v tom umí chodit. Protože někteří mají známé a konexe a vliv, které jim umožňují parazitovat na veřejných rozpočtech. Protože z korupce stal systémový rys. Protože síla je právo a zákony platí jen pro ty, kteří nejsou dost mocní na to, aby si mohli dovolit je obcházet. Protože osobní prospěch je tabu.  Protože si neumíme vážit bohatství společnosti a uznáváme jenom hrabání do vlastní kapsy. Protože jsme lhostejní. Protože… to tak dělají všichni.

Na korupci a vysoké daně nadává každý, ale kdo odmítne příležitost si trochu přilepšit? Nikdo, protože by se tím společensky znemožnil a stal by se z něj „poctivý ňouma“, který trhá partu. Tohle žádný zákon a žádná vláda nevyřeší, protože žádný zákon nic nezmůže tam, kde není vůle se jím řídit a vymáhat ho.

Zdroje jsou, a ne, že ne. Zdroje jsou a je jich dost. Problém není v jejich dostatku, ale v jejich alokaci.

Nejdou tam, kde by byly třeba, ale tam, kam je nasměrují zvláštní osobní zájmy, korupce a protekce. Alokace zdrojů se neřídí zájmy společnosti, ale partikulárními osobními zájmy elity. Přesně podle hesla, že pánbůh sere vždycky na větší hromadu.

A nic nenasvědčuje tomu, že by se na tom mohlo v nejbližší době něco změnit, protože alokace zdrojů ve prospěch veřejnosti naráží na jednu zásadní překážku: na těch, kteří na ní mají zájem, nemají zájem ti, kteří o ní rozhodují.

Vydáno 3.02.2011, 14:16:00 , trvalý odkaz ,komentáře (72)
Novější příspěvek: Kdo zneužívá české lékaře?
Starší příspěvek: Military monitor 4/2011

Komentáře

[1]  "[i]Přesně podle hesla, že pánbůh sere vždycky na větší hromadu.[i]"
Říká se (a vždy říkalo): "Čert sere na největší hromadu."
:-)
Kamil Mudra 03.02.2011, 15:15:55 [cenzore] [kill]

[2]  tak jsem si říkal: Prima, dva články za den. Ale ono to asi zakoktalo ...
onlooker 03.02.2011, 15:50:02 [cenzore] [kill]

[3]  [2] Já bych to Bloguje nakopal do blogele. Opravdu to pustilo 2x. Tak jsem to jednou smazal (tam, kde bylo méně komentářů, promiňte, Pepo) a teď doufám, že čtenáři, co půjdou přes zrušený odkaz, to nevzdají a najdou cestu sem.

Díky za upozornění, Onlookere. A poučení? Důvěřuj, ale prověřuj.
Tribun [openID] Mail WWW 03.02.2011, 16:10:14 [cenzore] [kill]

[4]  [1] Říká se to tak, jak jsem to napsal. Pánbůh si žádné ohledy nezaslouží.
Tribun [openID] Mail WWW 03.02.2011, 16:11:18 [cenzore] [kill]

[5]  ba ba. Ale to, že se o tom v posledních letech začíná veřejně mluvit, že je to konečně politické téma, a v posledním asi roce dokonce jedno z hlavních politických témat, je přece jen trochu povzbudivé. Vezměte jen, kolik korupčních kauz vyšlo na povrch za poslední týden. Vím, že je to málo, věci se zpravidla nedořeší a nikdo za ně nepyká, ale oproti době ještě před deseti lety, kdy kromě čtenářů Respektu mohl mít člověk dojem, že u nás nic takového neexistuje, je to přece jen pokrok. Důležité je, že různé zájmové skupiny, místo toho, aby se navzájem kryly (jako tomu bylo donedávna), mají v poslední době sklon se navzájem podrážet, díky čemuž se člověk občas dozví, co se děje. Taky se zdá, že to lidi zajímá, což zase vede novináře k tomu, aby po těch kauzách pátrali a psali o nich. A pověst kandidátů, pokud jde o korupci, hrála zřejmě určitou roli i v posledních volbách. Dělám si iluzi, že v tomhle klimatu, bude-li nadále pokračovat, by přece jen k dílčím zlepšením časem dojít mohlo.
marabu 03.02.2011, 16:17:40 [cenzore] [kill]

[6]  [6] Vy nacházíte optimismus tam, kde já vidím jen další důvod ke skepsi. Možná se o tom víc mluví, ale to jenom proto, že je to bezpečné, protože si panstvo může být jisté tím, že mu žádné sankce nehrozí. Ani trestněprávní, ani politické. Stabilita vlády a protlačení reforem stojí nade vším a zaručují všem zúčastněným beztrestnost. Nic se nestane, naše vláda je teflonová, hebká a omyvatelná.
Tribun [openID] Mail WWW 03.02.2011, 16:26:32 [cenzore] [kill]

[7]  [6] no kdyby šlo jenom o vládu, bylo by to ještě dobré, problém je v tom, že jde o politickou reprezentaci jako takovou, resp. o ty její složky, které nakonec rozhodují (ať v kterékoli straně). Velké iluze si nedělám, je to zřejmě problém systémový.
marabu 03.02.2011, 16:42:44 [cenzore] [kill]

[8]  Ale to, že se o tom v posledních letech začíná veřejně mluvit

No vidite, marabu, na me zase pada deprese z toho, ze se o tom nemluvi. Kde je slibena komise, poslana na Michalka? Udelali s tim vubec neco, anebo to tzv. predali policii a ted se jen perou o to, kdo vice dokaze zmacknout vysetrovatele?
A Vondra? Dnes jsem cetl Kalouskuv rozhovor a dovedel jsem se, ze Vondrova kauza je horsi nez ta Drobilova a ze Vondra plive. Tyatr pro lidi, media? Co z toho?
http://domaci.ihned.cz...a-kalousek
Hlas lidu z diskuze:
"souboj mafií v přímém přenosu..škoda že se mezi sebou nestřílí"
sax 03.02.2011, 17:05:45 [cenzore] [kill]

[9]  [4]Nejde o Boha ani o nějaké ohledy k němu ale o správné citování lidového rčení. Všechny podoby tohoto byly vždy o čertu:
Čert snáší/nosí/sere vždy na jednu/větší/největší hromadu.
Leda byste to o bohu uvedl jako své vlastní, nové, jímž chcete lidová rčení rozšířit :-)
Kamil Mudra 03.02.2011, 17:09:47 [cenzore] [kill]

[10]  [8] Tak tentokráte s Kalouskem souhlasím. Peníze již zmizely a už je nikdo nenajde :(
mistral WWW 03.02.2011, 17:13:59 [cenzore] [kill]

[11]  [8] tak mluví se o tom, ale nic se s tím nedělá, to říkám nahoře také. Chtěl jsem tady soudruhům dodat trochu optimismu v tom ohledu, že je to přece jen o něco lepší, než když se o tom ani nemluvilo (vzpomínám si, jak mě tohle mlčení ještě před pár lety deptalo). No, ale uznávám, že je to útěcha chabá.
marabu 03.02.2011, 17:23:06 [cenzore] [kill]

[12]  Třeba jest tím vyjádřeno, že bůh a čert vsjo rovno jest .. :-)
jonáš 03.02.2011, 17:23:42 [cenzore] [kill]

[13]  [9] no je to roztomilá marxistická zlomyslnost. Raději mám ale jiné převrácení: "God is in the detail."
marabu 03.02.2011, 17:28:07 [cenzore] [kill]

[14]  Mno, ono má Ministerstvo financí potažmo vláda taky trochu másla na hlavě. Prostředky na výdaje na předsednictví ČR byly stanoveny jako samostatný ukazatel ve státních rozpočtech 2008 a 2009, dokonce za každou rozpočtovou kapitolu zvlášť. Návrh státního rozpočtu sestavuje Ministerstvo financí, schvaluje ho vláda a předkládá Poslanecké sněmovně ke schválení. To se nikdo na MF nepozastavil nad částkami, které požadoval Úřad vlády a nechtěl k nim nějakou analýzu?
Na MF existoval útvar, který čerpání těch výdajů pravidelně evidoval a sumarizoval, ale v podstatě jen hlídal dodržení stanovených výdajových rámců, věcná stránka mu byla zřejmě fuk. Ostatně ty děvenky byly zpočátku docela překvapené skutečností, že existují nějaká rozpočtová pravidla, ale zato byly proaktivní a uměly anglicky...
Jago 03.02.2011, 17:34:48 [cenzore] [kill]

[15]  [9] Kamile, já to znám právě tak, jak jsem to napsal, a verzi, kterou mi zde už po kolikáté vnucujete, jsem slyšel poprvé od vás. Vezměte to takhle, Kamile: čert je fádní, o tom se ví, že je to lump, ale když se udělá grázl z "dobrého" boha, vzniká z toho zajímavý kontrapunkt (kromě toho, že je to i věcně přesnější, protože čert může jen těžko srát někam, kam mu pánbůh nepovolí).
Tribun [openID] Mail WWW 03.02.2011, 17:35:21 [cenzore] [kill]

[16]  [15] ale právě že může, v tom je tajemství theodiceje.
marabu 03.02.2011, 17:39:03 [cenzore] [kill]

[17]  Inu, v této zásadní ideologické při o boha s čertem se musím ze zcela věcných důvodů přidat ke stanovisku pana Mudry. je to tak, jak říká ve své [9].
Pomineme-li okolnost, že Bůh jako takový v této křesťanstvím nesporně zasažené zemi nemůže vůbec kálet, neboť jako idea dobra kálet prostě nemůže, musíme tedy strpět jinou verzi významově velmi podobného pořekadla - Přičiň se sám a Bůh ti pomůže/požehná - a tak.
Kálení podobně jako jeho produkt v našich hodnotových souřadnicích prostě od Boha pocházet nemůže. To jen nějaké primitivní formy afrických náboženství umožňují vyznavačům označovat sopečné pumy za boží lejna.
Šmarjá, to zase od všech dostanu vynadáno... :-)
XY 03.02.2011, 17:44:10 [cenzore] [kill]

[18]  Já teda nevím, pane Jago, [14] kdo že to byl v těch letech pánem toho finančního velkoúřadu? (Ne, že by ve mně potíže pana Vondry vyvolávaly nějakou lítost...).
XY 03.02.2011, 17:49:43 [cenzore] [kill]

[19]  [17]Ode mne ne :-))
Kamil Mudra 03.02.2011, 17:49:45 [cenzore] [kill]

[20]  [17] přesně tak, pane kolego, kálet může jen čert, Bůh Vám na to maximálně posvítí.
marabu 03.02.2011, 17:53:18 [cenzore] [kill]

[21]  [18] Nemusíte tipovat - Kalous ušatý.
Jago 03.02.2011, 17:53:46 [cenzore] [kill]

[22]  No já bych snad jen dodal, že kde je bůh, tam musí bejt i ten čert .. aby rovnováha jin a jang zůstala i v roce zajíce zachována. Jinak viz též zákony akce a reakce nebo dialektika (nejen marxistická).
jonáš 03.02.2011, 17:54:28 [cenzore] [kill]

[23]  kdyz me stale pripada, ze se o tom nemluvi, rec je stale o necem jinem, nez o "tom" :o)))
sax 03.02.2011, 17:56:29 [cenzore] [kill]

[24]  [20] Nevím, mohu-li si to dovolit, ale pdotkl bych, že takový výkon zvládnu i potmě...:-))
XY 03.02.2011, 17:58:39 [cenzore] [kill]

[25]  [23] a co je "to"?

[22] máte štěstí, že jste anonym, člověče, za takovou herezi (vlastně celé klubko herezí v jediné větě) byste měl hořet.
marabu 03.02.2011, 18:00:34 [cenzore] [kill]

[26]  [24] no ale neuklidíte to.
marabu 03.02.2011, 18:01:42 [cenzore] [kill]

[27]  [21] Já jsem si to hned říkal. Takže asi neměl čas si všimnout, kolik tam Úřadu vlády ničemný Janota navršil, když prorokoval ten 4% růst, to dá rozum.
XY 03.02.2011, 18:01:48 [cenzore] [kill]

[28]  [23] To ano. Ale v "tom" zase panuje největší shoda.
XY 03.02.2011, 18:03:54 [cenzore] [kill]

[29]  [26] To máte pravdu. Nejsem bůh... :-)
XY 03.02.2011, 18:04:54 [cenzore] [kill]

[30]  [27]XY: No právě - on nic, to Éda.
Jago 03.02.2011, 18:11:47 [cenzore] [kill]

[31]  "To" neni podle meho uz davno ono "co", ale "kam" :o).
Tedy mluvit o "tom" znamena mluvit o postupu, "co s tim provest" a ne ze se bude kdakat kde co a tahat na svetlo nejake dalsi faktury a stare prohresky.
O co jde vime, nejake upresneni si radi nechame vysvetlit, ale predevsim nas zajima co s tim dale. A predevsim: ted jsou na rade hlidaci pri demokracie, kteri by si klidne mohli zalozit 2 stale rubriky "Michalek" a "Vondra" a ty prubezne doplnovat. Treba se kazdych 14 dnu zeptat mluvciho vlady a soubezne s tim policajtu a opopzice, aby se nazpomenula, jako obvykle.
sax 03.02.2011, 18:12:28 [cenzore] [kill]

[32]  [29] no on to taky neuklidí, v tom je ten vtip. Ďábel si dělá hromady podle libosti a bůh tomu nijak nebrání, jenom Vám na to svítí.

[31] Tudíž je člověk vystaven otázce, "co s tím provést", na které se to vždycky zadrhne.
marabu 03.02.2011, 18:17:23 [cenzore] [kill]

[33]  [31] :-))))
Trochu monotónní zpravodajství - odpovědi tipuji na - Bez komentáře, případně světácky - No comment...
XY 03.02.2011, 18:23:57 [cenzore] [kill]

[34]  Rekl bych, ze MY tehle otazce, problemu, pred-hozu vystaveni nejsme. Prave ze ono se to nezadrhnme, ale je zadrhnuto. Jsme svedky cizi neschopnosti, neochoty. Tedy jsme vystaveni otazce, smerujici na druhe, v pasivni pozici a ocekavani.

Hovno je samozrejme Bozi, jinak by vlada uz plavala ve Vltave.
sax 03.02.2011, 18:26:35 [cenzore] [kill]

[35]  Marabu [32], ne že bych s vámi nesouhlasil, ale raději tuhle heretickou debatu za sebe ukončím.
XY 03.02.2011, 18:28:25 [cenzore] [kill]

[36]  No jo, ale i tak to pak lze vzdy vytahnout, i nula je cislo :o)

Jinak koukam, ze uz to zacalo, protikorupcni policie v plnem nasazeni hlida nase prava a penize:
http://www.novinky.cz...dvikem.html
To jsou rychlici, co, clovek ma dobry pocit, ze zije v pravnim state. Na Drobila s Vondrou posleme za par mesicu parlamentni komisi, jiz budou predsedat Drobil s Vondrou, to nas muze utesovat.
sax 03.02.2011, 18:29:42 [cenzore] [kill]

[37]  [34] Krucifix, tohle je čirý nevděk, saxi. Spin-doktoři všech stran se snaží vám předhazovat stále nové a šťavnatější kauzy, ale vy jako beran chcete setrvat u jakýchsi řešení. Styďte se!
XY 03.02.2011, 18:31:44 [cenzore] [kill]

[38]  A vůbec - pěkný večer, přátelé...
XY 03.02.2011, 18:34:26 [cenzore] [kill]

[39]  [35] promiňte nechal jsem se unést, naštěstí jsem taky anonym, jinak bych následoval pana Jonáše.
marabu 03.02.2011, 18:37:31 [cenzore] [kill]

[40]  Dobrou a nezapomente se juknout na Zpravy, co noveho v Egypte a v nasi vlade. Zacinam mit dojem, ze u nas to po dobrem asi nepujde...
Ale je to zvlastni, vidte, EU za zady a presto takove svinstvo...
sax 03.02.2011, 18:38:52 [cenzore] [kill]

[41]  Třeba se postavte na hlavu,, pánové, ale u mně na větší hromadu sral a vždycky bude srát bůh, protože tak je nejlépe vidět, jak ty boží mlýny melou.
Tribun [openID] Mail 03.02.2011, 22:08:49 [cenzore] [kill]

[42]  Když se vrátím k tématu, tak bych řekl - a je to jen můj pocit, ale myslím, že z pohledu společenské soudržnosti je důležitější, jak lidé situaci vnímají, než "tvrdá" fakta - že za vlád těch "hnusných & zločineckých" socanů to bylo o něco lepší: občas někdo odstoupil, občas někoho odvolali, sem tam někoho i zavřeli. A dnes? Ani nejmenší náznak nervozity. Současná vládní garnitura, to je úplně jiná liga.

Ale ono to vlastně není až tak nelogické, když si vezmete, že tahle vláda má na korupci mandát od voličů. Jen se podívejte na volební preference, jak se na nich všechny ty skandály podepsali - ani za mák. Proč by se mělo panstvo chovat jinak, když signál od voličů je jednoznačný: nám to nevadí, všechno vám odpustíme, jenom proboha vyhrajte a zachraňte nás od zlého amen.
Tribun [openID] Mail 03.02.2011, 22:16:48 [cenzore] [kill]

[43]  když už se bavíme o té korupci, naházím sem pár odkazů na stránky, kde se tím soustavně zabývají:

http://www.ruzovypanter.cz

http://www.transparency.cz

http://praguewatch.cz

http://www.bezkorupce.cz
marabu 03.02.2011, 22:46:27 [cenzore] [kill]

[44]  jinak k tomu, co píšete [42]: tvrdá data zajisté nemám, ale řekl bych, že od počátku 90. let měla ODS skutečně náskok, ale v době kolem opoziční smlouvy se síly zhruba vyrovnaly. Ostatně "podnikatelé" typu pana Mrázka na stranické preference nebyli až tak hákliví.
marabu 03.02.2011, 23:00:43 [cenzore] [kill]

[45]  Kalousek: Já jsem nikdy neřekl, že za celou věc nese ministr Vondra zodpovědnost, a to ani politickou.
http://www.lidovky.cz...n_domov_ter
Slova o korupci? Jen žert, říká šéf Motola
http://hn.ihned.cz...ika-sef-motola
Sonda u lékařů-rebelů: S odchodem nepočítá skoro nikdo. "Nic si nehledám. Čekám, co se bude dít dál," říká třeba chirurg z českokrumlovské nemocnice Jan Vorel. Podobně se vyjadřují i další.
http://aktualne.centrum.cz...689969
sax 04.02.2011, 08:12:11 [cenzore] [kill]

[46]  Nojio, saxi, k těm lékařům - teď vypuknou řežimní propagandistické sračkomety, to dá rozum, když je ministr v koncích. Voleman z LOKu včera v Hyde Parku připomněl dvě historické kauzy - ani o jedné jsem neslyšel: Před několika lety udělali totéž lékaři v Polsce a vláda do měsíce po jejich odchodu údajně kapitulovala, protože v některých lokalitách se zdravotnictví opravdu sesunulo, podobný střet v Británii prý patřil k těm z mála, které prohrála Thatcherová. Tož to jen tak i s tím vědomím, že to zase jistě je kontrapropaganda. Nicméně mít za leden odslouženo 315 hodin mi přijde docela záhul.
Pěkný den.
XY 04.02.2011, 09:57:32 [cenzore] [kill]

[47]  V tom Polsku to ale skončilo privatizací, žádná dobrá zpráva pro pacienta.
mistral WWW 04.02.2011, 10:25:21 [cenzore] [kill]

[48]  [42] Nynější vyšší četnost afér je dle mého způsobena i více "hráči", co se přetahují, kdo že bude vládnout pravicovému chlívku.

A protože ten ví to a ten zas tohle, dohromady toho napráskáme moc... - na sebe navzájem. (A to si můžeme jen domýšlet, jakými dalšími sviňárničkami se pánové drží v šachu...).

Voliči jsou unavení, nestíhají jednotlivé kauzy sledovat. Možná je to taktika - ušpinit všechny rovnoměrně, aby preference zůstávaly na svém.
zdenekb [openID] WWW 04.02.2011, 10:40:55 [cenzore] [kill]

[49]  http://www.novinky.cz...hravku.html

"Zástupci Tatra otázku, proč svá svědectví odhalili až po dvou letech, vysvětlovali tím, že nová garnitura deklaruje boj proti korupci, a tak nyní vidí šanci, že by se případ mohl vyšetřit."

mistral komentuje: chcete bojovat s korupcí, tak bojujte
mistral WWW 04.02.2011, 10:56:14 [cenzore] [kill]

[50]  Rozhodně pan Vondra pro mě není Panem Čistým, ale zde více o tom, kdo na jeho hospodaření upozornil...:

http://www.lidovky.cz...n_domov_pks

...že si to v té protikorupční vládě kluci nevyříkají z očí do očí...

Pravý hák na Vondru odměněn direktem na Bartáka:

http://zpravy.idnes.cz...domaci_brm
zdenekb [openID] WWW 04.02.2011, 11:14:51 [cenzore] [kill]

[51]  No, v každém případě je pračka mezi pány ministry a jejich partajemi velice osvěžující - ono přitom hodně prosákne navenek, takže si i blbý občan bude moci udělat názornou představu, jak to doopravdy chodí. Což je pro občanské uvědomění ta nejlepší cesta.
XY 04.02.2011, 11:24:23 [cenzore] [kill]

[52]  [51] přesně tak, konkurenční boj může věci jen prospět. Ostatně není asi náhoda, že se korupce začala stávat veřejným tématem až poté, co skončila éra opoziční smlouvy: v tom vidím nehynoucí zásluhu ss. Paroubka a Topolánka, že si začali jít po krku.
marabu 04.02.2011, 11:31:37 [cenzore] [kill]

[53]  [51] Jistě toho hodně prosákne, jde o tom jak i ten blbý občan s danými informacemi naloží u voleb. Jak už psal Tribun, zatím to na žádné přeskupování přízně nevypadá... blbý občan je značně otrlý občan. Nebo také vystrašený - Řeckem, dluhy a Paroubkem... to pak skousne všechno.
zdenekb [openID] WWW 04.02.2011, 11:50:08 [cenzore] [kill]

[54]  [53] myslím, že u posledních parlam. voleb to nějakou roli hrálo (viz kroužkování), ačkoli mnohem menší, než by člověk doufal (viz také katastrofální výsledky voleb v Praze). Stranám zatím většinou stačí nastrčit slušně vypadajícího maskota.
marabu 04.02.2011, 11:57:22 [cenzore] [kill]

[55]  Já to vzdal, ale pořád nemůžu spát co bude s dětma. Totiš na malém městě o 20tis.obyv. u nás před volbama chtěli nového starostu jak socani tak ostatní. Ačkoli někteří jsme věděli že do nových stran si takticky nalezli přátelé ze strany do té doby vedoucí. po stamilionových neprokázaných a nevyšetřených ale jasných podvodech to měly nahnutý tak se bekovali :-). No starosta rozhodně nevyhrál strana tratila a ostatní by dali dohromady bez původní strany radnici. A co se stalo starosta je starosta dokonce má na starost peníze začali už další stamilionový tunely a původní opozice co mu nemohla přijít na jméno ade dne kdy se s ním dohodli o něm mluví jako o skvělém člověku a poklidně skupovávají po městě domy a firmy. Tak jsem se ožral vyzvracel ale nejak to stále nemůžu rozchodit....
tess 04.02.2011, 20:18:35 [cenzore] [kill]

[56]  Podivejte, co pise tess, velka koalice stale funguje, s nasazenim veskerych prostredku, vzdy a vsude.
sax 04.02.2011, 20:28:22 [cenzore] [kill]

[57]  [55] Myslím, že přesně tomuhle se říká chobotnice. Metastázující chobotnice.
Tribun [openID] Mail 04.02.2011, 21:34:08 [cenzore] [kill]

[58]  XY

máš rád Fowlese?
mistral WWW 04.02.2011, 22:13:43 [cenzore] [kill]

[59]  šaráda pokračuje !!!

http://www.novinky.cz...svedek.html
mistral WWW 05.02.2011, 10:40:10 [cenzore] [kill]

[60]  Spor mezi ODS a TOP 09 kvůli kauze kolem údajně předražených plateb v době českého předsednictví považuje ministr financí Miroslav Kalousek za uzavřený.
http://www.rozhlas.cz...eny--847013
sax 05.02.2011, 10:50:21 [cenzore] [kill]

[61]  Bojujeme s korupcí, ale vocamcaď pocamcaď. Vládu si rozvracet nedáme.
mistral WWW 05.02.2011, 10:52:44 [cenzore] [kill]

[62]  Predevsim nezamenovat jedno odborne selhani jednotlivce za politicky problem, to by byla zasadni chyba. Hlavne, ze se nam podarilo zahasit moznost vzplanuti dalsiho kola stranickych cistek. V tvurci atmosfere duvery ted ziskame tolik potrebny klid na praci.
sax 05.02.2011, 11:40:21 [cenzore] [kill]

[63]  Kritiku, to ano, ale konstruktivní. Demokracie není anarchie.
mistral WWW 05.02.2011, 15:27:25 [cenzore] [kill]

[64]  http://www.novinky.cz...formam.html

A zatímco bude křivohubého lišáka vyšetřovat koaliční policie, jen ať klidně pokračuje ve své záslužné práci v kurníku.
deb 05.02.2011, 16:04:35 [cenzore] [kill]

[65]  To je hezky clovek, pan Barta. Pripomina mi zombii, ducha, Drakulu nizsi kategorie.
sax 05.02.2011, 17:36:38 [cenzore] [kill]

[66]  A pan Kalousek je čaroděj druhé kategorie Rumburak. Ale myslím, že ho ta druhá kategorie již nemrzí, protože si to vynahradil tím, že se stal gaunerem první kategorie.
Tribun [openID] Mail 05.02.2011, 18:02:37 [cenzore] [kill]

[67]  Pánové Kalousek, Bárta, Vondra, kníža, Nečas & další už museli v téhle zemi někdy v minulosti žít, protože jak jinak si vysvětlit, že tolik lidových přísloví na ně sedí jako prdel na hrnec. Namátkou: vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá; vrána vráně oči nevyklove; kapři si sami rybník nevypustí, ryba smrdí od hlavy, z cizího krev neteče... račte doplnit podle libosti, určitě by se jich našlo ještě víc, než dost.
Tribun [openID] Mail 05.02.2011, 18:07:48 [cenzore] [kill]

[68]  Hm... Tribune[67], řekl bych že lidí tohoto typu nikdy nebyl nedostatek v kterékoli zemi. Ale možná že v některých si na ně dovedou dát lepší pozor a místo aby o nich vytvářeli přísloví tak aspoň některé z nich občas nakopou do ......(víme kam).
Kamil Mudra 06.02.2011, 03:21:35 [cenzore] [kill]

[69]  [65] sakra saxi, od včerejška přemýšlím, koho mi Bárta připomíná.

zde je odpověď http://cs.wikipedia.org...Bonaparte
mistral WWW 06.02.2011, 11:04:19 [cenzore] [kill]

[70]  [69] nejste první, koho to napadlo:

http://2.bp.blogspot.com...flex.jpg
marabu 06.02.2011, 11:30:20 [cenzore] [kill]

[71]  to že připomíná BonapARTA jistě není náhoda
mistral WWW 06.02.2011, 11:44:40 [cenzore] [kill]

[72]  Zvlastni na tom Reflexu: proc tam ma spodni polovinu damskou, s podvazky?
To mi nejak nespojuje, je to umeni, anebo jde o nabidku na nejakou spolecenskou poptavku, resp. je to neocekavane umelecke odhaleni nejake skryte vlastnosti, anebo jde o nase tuzby a predstavy, naplnene na te fotografii? Vubec tomu nerozumim, ze by zoufale, impotentni dada?
sax 06.02.2011, 12:18:35 [cenzore] [kill]

Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).
Jméno:

URL:

Text: