Tribun

Nejsme v bezpečí v rukou politiků a bankéřů

středa, 30. června 2010

Vláda černé ruky

Rubrika Res politica

Snad aby je to polidštilo, snad z důvodů marketingových dostávají vlády různé přídomky, jako „vláda národní oběti", „vláda národního porozumění" či vláda „národní jednoty". Čerstvě zformovaná  vláda TOP09 v čele s premiérem za ODS by se docela dobře mohla jmenovat „vláda národní pohromy", soudě alespoň podle toho, jak hodlá s národem udělat krátký proces. Ovšem ještě lépe by její zločinnou podstatu vystihlo označení „vláda černé ruky." 

O rodicí se vládě se totiž ani nedá říct, že by šla tunelářům, korupčníkům a zlatokopům na ruku, protože ona byla přímo ustavena k tomu, aby prosazovala jejich zájmy. Její program je prostý: privatizace zbývající veřejné sféry a přihrání miliardových, zákonem garantovaných a státem vynucovaných příjmů klientskému soukromému kapitálu, jak o tom svědčí plány na vytunelování důchodového či zdravotního systému.

To vše provázeno radikálním omezením práv a svobod občanů, které nebude ani tak legislativní, jako systémově-reálné, neboť v důsledku snižování sociálně-právní ochrany zaměstnanců a středně a nízko příjmových skupin obyvatelstva – tedy demontáže sociálního státu – se z valné většiny národa stanou rukojmí zaměstnavatelů a úředníků, závislé na jejich libovůli (která bude jistě podmíněna patřičnou poslušností a úslužností).

Podnikatelé se již nyní těší na další snižování standardů, které budou muset dodržovat, a rozšíření možností přenášet riziko a náklady na zaměstnance a místní komunity, a další formy externalizace.

Extatická pravicová radost nad tím, že vláda konečně „vezme socky a darmožrouty u huby", však zřejmě nebude mít dlouhého trvání, protože první, kdo důsledky restriktivních a ve svém důsledku inhibičních úsporných opatření pocítí, budou drobní živnostíci, kteří přijdou o zákazníky a klesne jim obrat, protože zatímco podporovaní bohatí svoji spotřebu nezvýší, poptávka o část příjmu připravených a vyšší DPH tísněných neprivilegovaných poklesne, tím spíše, že v důsledku „pokrokářských" opatření typu zavádění a zvyšování poplatků za cokoliv (zejména za zboží a služby s minimální elasticitou poptávky) budou všichni od střední třídy dolů nuceni vytvářet si finanční rezervy, a tedy omezovat již tak podvázanou spotřebu.

To samozřejmě nic nemění na tom, že monopolisté, hegemoni trhu a předem určené korporace (nejlépe s akciemi na jméno) budou na připravovaných opatřeních velmi profitovat, a zkrátka určit nepřijdou ani ministři (a poslanci, na tyto obětavé hrdiny budování státu bychom neměli zapomínat), kteří se obětovali a vzali na sebe odpovědnost.

A propos... „bereme na sebe odpovědnost" jsou slova staronového ministra zahraničí Karla Schwarzenberga, kterým by se člověk musel smát, kdyby nevyznívala tak zlověstně. U všech všudy, jakou odpovědnost na sebe politici berou? Plánovaná opatření na vlastní kůži nepocítí a nic horšího, než že nebudou znovu zvoleni, jim nehrozí, protože nepříjemných otázek, natožpak trestního stíhání, se bát v žádném případě nemusí. A mají dost dlouhou dobu na, aby se hmotně zabezpečili z veřejných peněz.

Personální složení nové vlády je vůbec kapitola sama pro sebe. Ze všeho nejvíce připomíná polopatickou ilustraci dvou rčení: pachatel se vrací na místo činu a udělat kozla zahradníkem. Ostatně, proč si nevzít tu ostentativně buržoazní partičku na paškál jednoho po druhém:

Začněme u premiéra Petra Nečase. To je „smějící se bestie", muž, který vám s úsměvem na rtech (nepochybně upřímným) klidně podřízne krk. Samozřejmě obrazně, bílý límeček by si něčím tak vulgárním nikdy ruce neušpinil. On vám vezme podporu v nezaměstnanosti jako trest za vaši lenost a neschopnost, nebo vás coby parazitujícího invalidního důchodce pošle pracovat (což samozřejmě skončí malou osobní tragédií, která nebude jeho problém, nehledě k tomu, že všichni musíme přinášet oběti, že?).

Mrazení v zádech vyvolává jméno ministra obrany Alexandra Vondry, horlivého propagátora radaru  v Brdech, který se nikdy netajil tím, že za své poslání považuje prosazování zájmů USA v Evropě a navedení ČR na dráhu amerického satelitu. Pokud jste toužili zažít, jaké je to být kolonií, budete mít jistě příležitost.

Tím spíše, že staronovým ministrem zahraničí se stane Karel Schwarzenberg, který během svého minulého „pontifikátu" podepsal smlouvu o radaru (která nebyla nikdy vypovězena, pouze nebyla naplněna). Počínal si přitom s přezíravou grácií vladaře, pro kterého je většinové mínění občanů jen krákáním vran, protože občané nemají co se starat o to, co dělá jejich vláda, a už vůbec jí to toho nemají co mluvit. Osoba Karla Schwarzenberga garantuje, že se Česká republika stane přičinlivou servisní organizací USA a Izraele. To v lepším případě. V tom horším se staneme nástrojem nikým nevolených a nekontrolovaných soukromých elitních klubů, jichž je pan Schwarzenberg členem.

Dokončit rozdělanou práci a vyprázdnit státní kasu do nenasytných kapes soukromých bude úkolem ministra financí Miroslava Kalouska (dalšího lumpa vracejícího se na místo činu), vzorného hospodáře, který svojí brilantní fiskální politikou, kdy ignoroval světovou finanční krizi v době, kdy už ji brali vážně i v Číně, a státní rozpočet založil na očekávání růstu v dobách všeobecné deprese, dokázal vyrobit rekordní rozpočtový schodek. Třešničkou na dortu je jeho angažmá snad na všech velkých tunelech, zejména v gesci ministerstva obrany, co se jich u nás za posledních patnáct dvacet let nadělalo.

Ministrem spravedlnosti bude Jiří Pospíšil, s poslední doby známý jako „Viktor čistič" z plzeňských práv, jinak rovněž jeden z těch, kteří se vracejí na místo činu.

Ministrem životního prostředí se má stát Pavel Drobil, jedna z „nových tváří". Bude zajímavé sledovat, zda jeho hlavním úkolem na MŽP náhodou nebude nepřekážet developerům.

Na tajuplné ministerstvo s velkým rozpočetem, ministerstvo průmyslu a ochodu, zamíří Martin Kocourek. Vzhledem k tomu, že býval poradcem Václava Klause, a že Václav Klaus  v okolí dvou kilometrů kolem sebe nesnese nikoho, kdo by mu byť jen náznakem oponoval, je jasné, jakou politiku bude nový ministr prosazovat.

Zemědělství bude řídit Ivan Fuksa, pravá ruka Miroslava Kalouska. Bude zřejmě velmi obletovaným mužem v pozadí, protože drží v ruce nůž k porcování tučného vepře v podobě Pozemkového fondu a Lesů české republiky.

Na zdravotnictví míří jistý Leoš Heger, muž zatím nepříliš známý, na kterého však možná nikdy nezapomeneme (zdravotnictví je jednou z kořistí, na které má koalice se svými sponzory políčeno).

Ministerstvo práce a sociálních věcí připadlo Jaromíru Drábkovi, kdysi prezidentu Hospodářské komory. Kozel zahradníkem jako když vyšije. Konečně matky samoživitelky poznají, zač je toho loket. Jaké tempo růstu chudoby si asi stanovil za svůj osobní cíl?

Kulturu bude řídit hokejový fanoušek a funkcionář, posluchač Kabátů a bývalý „ukomunista" Jiří Besser. To by v tom byl čert, aby kulturní obec ještě sama ráda neuznala, že nejlepší ministerstvo kultury je žádné ministerstvo a že kvalitu zajistí jen a pouze komerce.

Ministrem dopravy  bude Vít Bárta, faktický architekt a tahoun politicko-podnikatelského projektu Věci veřejné, velmi úspěšný muž v  kanonicko-pravicovém slovy smyslu, tj. člověk, který umí vydělávat peníze a nezatěžuje se přílišnými okolky. Za něj se zřejmě dočkáme „liberalizace" drah, což bude v praxi znamenat, že soukromé firmy budou vydělávat na lukrativních spojích a na státní České dráhy zbude prodělečná dopravní obslužnost malých obcí a odlehlých oblastí, která je dostane do ztráty a připraví tak záminku k jejich privatizaci.

Opravdovou lahůdkou je investigativní novinář s nezaměnitelnou dikcí Radek John na postu ministra vnitra. Poučen vlastní kontroverzní minulostí bude jistě velmi dobře vědět, jak zametat kauzy pod koberec a mařit vyšetřování případů „osvobození majetku ze státního či veřejného vlastnictví". Nehledě k tomu, že faktickým vládcem ministerstva bude zřejmě někdo úplně jiný, totiž podnikatel v bezpečnosti a stranický kolega Vít Bárta, schovávají se na ministerstvu dopravy.

Josef  Dobeš na ministerstvu školství se tváří jako neznámá šedá myš, ale pozor, nepodceňovat! Čeká na něj nejenom velká výzva v podobě zásadní reformy názvu ministerstva, ale především rozsáhlý sociálně-inženýrský  experiment zvaný školné, což bude úkol náročný, protože bude třeba celý systém nastavit tak, aby studenty neodrazoval, ale naopak motivoval k braní si půjček na studium, přičemž je třeba zajistit, aby po skončení školy měli z čeho splácet, ale nemohli si přitom moc vyskakovat, čímž bude dosaženo žádoucího zhoršení vyjednávací pozice studentů při vstupu do pracovního procesu.

Na bohatém a štědrém ministerstvu pro místní rozvoj si bude návratnost své investice jistit významný sponzor Věcí veřejných Kamil Janovský. Pokud ještě nepatří mezi vzorné „úspěšnáky", po misi na ministerstvu si míst v síni slávy Úspěchu určitě zajistí.

Skoro to vypadá, že takto sestavená vláda se, co se škodlivého vlivu na stát a národ týče, může směle měřit s vládou Topolánkovou, kterou dost možná i trumfne, čímž se nemožné stane skutkem.A to ještě není nejhůře, protože se také docela dobře mohlo stát, že by ministrem zdravotnictví byl opět Tomáš Julínek. Ale dost možná že i v tomto případě platí, že optimismus je pouze nedostatek informací.

Tak to je nová česká vláda. Nebo lépe řečeno: vláda nad Čechy. Co od ní lze očekávat? Že zprivatizuje co půjde, že drasticky oslabí vyjednávací pozici zaměstnanců a drobných podnikatelů, že zajistí lukrativní super-kšefty pro své sponzory a investory, a že zařídí utahování opasků pro ty dole, aby se ti nahoře mohli uchovat svůj blahobyt a rozmnožit své majetky.

Přežili jsme Branibory, přežili jsme jezuity, přežijeme i tenhle spolek bigotních liberálů. Ale bude do ošklivé. Hlavně pro ty dole, jejichž hlas není slyšet, protože si nemohou zaplatit média, a jejichž zájmy nikdo neprosazuje, protože se nejlépe vydělává na jejich bezmoci.

Vydáno 30.06.2010, 22:59:00 , trvalý odkaz ,komentáře (113)
Novější příspěvek: Odborníci na svá místa
Starší příspěvek: Radar monitor (25/2010)

Komentáře

[1]  Tak, tak, prostě se sešla tlupa, která má za úkol zlikvidovat lid této země, pak se odstěhovat a zhasnout!

Mimochodem Leoš Heger je ve zdravotnictví osoba velmi známa a ne nepříliš známá.
Mod. 30.06.2010, 23:14:22 [cenzore] [kill]

[2]  A copak, Mod., argumentum ad linguma? Už to tak nechám, aby se vám lépe usínalo s vědomím, jak jste mne dostala.

A když už, tak spíše než o tlupě by bylo lepší hovořit o bandě, to je myslím výstižnější.

Zlikvidovat lid této země? Ale božínku, to v žádném případě, přece si nepodříznete slepici, která vám snáší zlaté vejce. Zlikvidovat v žádném případě, ale oslabit, aby jej bylo možno efektivněji vykořisťovat a zemi s ním.

P.S. Když všichni tleskají, někdo musí bučet.
Tribun [openID] Mail WWW 30.06.2010, 23:46:03 [cenzore] [kill]

[3] Tribune oslabeníí slepice nesnáší zlatá vejce, oslabené slepice snáší vejce s tenkou skořápkou, která se rozpadne dřív než ji slepice vyprdne:-)
Jinak dobrá, můžeme použít i výraz banda, ovšem " ad liguma" to nevím, doktor Heger patří mezi úspěšné zdravotnické managery a kdo se trochu zajímá, ví to, takže jsem Vás dostala, ale spát ještě nepudu, naopak, užiju si to;-). Mimochodem, nedávno kandidoval neúspěšně za ODS:-)
Mod. 01.07.2010, 00:11:07 [cenzore] [kill]

[4]  Tribune, zcela vyčerpávající a bohužel asi realitě se hodně blížící hodnocení. Na mě celá tato squadra dělá dojem, že Nečas se svou slizounkou rádobyseriózní tvářičkou zasloužilého vzorného exsvazáka bude dělat jenom křoví skutečným šéfům této děsivé sestavy. Bossové budou chemický Kalous, Bárta a díky resortu asi i hamburgerový Vondra.
Mac 01.07.2010, 07:33:03 [cenzore] [kill]

[5]  Ve zdravotnictví je možná Leoš Heger každému známé eso, ale to neznamená, že je obecně známý. Nějak podobně jako neznámého muže, ho představovali i včera ve zprávách na Primě. A o tom snad Tribun psal - o obecném povědomí ne o povědomí ve zdravotnictví. Jste se dostala sama, Mod...
Fluf WWW 01.07.2010, 07:42:30 [cenzore] [kill]

[6]  mimochodem, včera jsem na netu narazil na drobnou info o analýze té slavné ekologické zakázky (závěry dost korespondují s výstupy šetření NKÚ). Podle zveřejněných odhadů je celá tato zakázka, za kterou stát DOPŘEDU oznámil ochotu zaplatit přes 100 miliard, reálně proveditelná za čtvrtinu.....(mimochodem - oznamovat dopředu, jakou šílenou částku jsem ochoten zalepit....asi jsem hnidopych, ale to mi připadá neuvěřitelné).

A kdopak že to byl hlavní hybatel v celé věci v minulé vládě a parlamentu? Jistý Kalousek, ale toho zahraniční odborníci vyhlásili nejlepším ministrem financí (asi pro region Praha a okolí), takže to všechno bude určitě zcela v pořádku :-)) Takže je třeba zvednout o 10% DPH (tj. zdražit),aby se mohla rozjet Dědičova "reforma"-vyvedení peněz poplatníků do soukromých fondů, je třeba zavést školné, navýšit spoluúčast pacošů,nejsou cca 3 mld na navýšení platu doktorů, aby nemizeli za kopečky, ale otevřít okno a v průvanu nechat odlétnout možná 70 mld., to je OK.

Tak teď ještě přiklepnout Kapschi dotažení mýtných bran i na silnice 1.,2.,3. a všech dalších tříd, přiklepnout mu elektronické viněty (hlavní prosazovatel Kalousek), zavést diamantové náranky pro domácí vězně (opět dopředu ohlášena ochota státu vypláznout 2 mld.) atdatd

A pokud Mod v [3] píše, že Heger je slavný manager ve zdravotnictví, lze s nadějí očekávat, že i ten rozstřel nemocnic a pojišťoven, což je jeden z hlavních cílů této "vlády", zvládne bez problémů :-))
Mac 01.07.2010, 07:55:32 [cenzore] [kill]

[7]  " Ve zdravotnictví je možná Leoš Heger každému známé eso, ale to neznamená, že je obecně známý. Nějak podobně jako neznámého muže, ho představovali i včera ve zprávách na Primě. A o tom snad Tribun psal - o obecném povědomí ne o povědomí ve zdravotnictví."

Když to říkali na Primě, tak je to jasné, ne? Kdo není podle Primy v obecném povědomí, jak může být tak drzý a cpát se na ministerské křeslo?
tresen 01.07.2010, 08:41:44 [cenzore] [kill]

[8] Kulové s přehazovačkou jste dostala, Mod. [3]Pro mne Heger neznámý je a to, že ho znáte vy, Tresen, ČLK a půlka Hradce Králové na tom nic nezmění, protže já nejsem ani felčar, ani Hradečák. A píši podle sebe, ne podle druhých.

Zajímavé, že Fluf[5] to pochopil. A je více než příznačné, že Tresen to naopak "nepochopila"[7]. Vy už jste houdně zoufalá, Tresen, že?

P.S. Opravte si "ad linguma" na [b]"ad linguam"[/i][2]. Omlouvám se, byl jsem už unavený trochu přes míru.
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 09:03:05 [cenzore] [kill]

[9] Macu, to je přeci to "dobré hospodářství" podle Kalouska, přesně v duchu hesla "my vyděláváme, vy pracujete".[6]
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 09:05:06 [cenzore] [kill]

[10]  To je nám ale nadinterpretační fantazie po ránu... Sakra, vždyť tady nikdo neřeší, jestli je někdo vhodný na ministerské křeslo, ale že se nenachází v obecném povědomí...
Fluf WWW 01.07.2010, 09:09:24 [cenzore] [kill]

[11] A ke Schwarzenbergovi si ještě doplňte (na to jsem v rozrušení úplně zapomněl) uznání Kosova. To byl skutečný zločin, srovnatelný snad jen s kolonizací, dělením Polska či paktem Ribbentrop-Molotov.
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 09:11:53 [cenzore] [kill]

[12] Každý musí ojebávat nižší střední třídu Obecně: Je nutno si uvědomit, že velká většina lidí u nás nedosahuje průměrného příjmu, dali by se označit za nižší střední třídu.

Státní rozpočet nelze zalátat prachama od nejbohatších (jak chce levice), holt je jich málo, i kdyby se odrbali o všechno, nespasí nás to.

Ale také to nelze pravicovými recepty: hysterickými škrty, snižování rodičovské, jiných dávek atd. Opět je to málo.

Ty prachy se musí tak či onak vytahat s peněz obyčejných lidí, kteří námezdně pracují za pár korun. Těchto lidí je totiž nejvíc.
HC [openID] WWW 01.07.2010, 09:24:03 [cenzore] [kill]

[13] Omluva za chybu Omlouvám se za překlep v předchozím příspěvku, vím o tom :)
HC [openID] WWW 01.07.2010, 09:25:37 [cenzore] [kill]

[14] Mi to spíš přijde "ad lingam" aneb čtrnáctý pád, jak s kým .. jo, novej min živ prc bude taky mít za úkol s těma ekologistama vyjebat, to je snad z útržků prohlášení i anamnézy jasný. Developeři si prostě přejou klid na práci, aby na tý krizi ještě aspoň něco trhli, než to pude do kélu komplet.
jonáš 01.07.2010, 09:43:54 [cenzore] [kill]

[15] Tady něco k tý kultuře http://www.blisty.cz...rt53316.html .. a Richter na radnici. Zlatá osmdesátá ;-)
jonáš 01.07.2010, 09:57:05 [cenzore] [kill]

[16] A jak ten dort pejsek s kočičkama pekl .. http://domaci.ihned.cz...ym-kolegum :-)
jonáš 01.07.2010, 10:01:04 [cenzore] [kill]

[17]  Já taky nejsem hradečák a navíc nejsem ani pacient a neřekla jsem, že je Heger slavný, ale, že je v oblasti zdravotnictví známý, jako manager pak speciálně tím, že Hradecká nemocnice ne nepohybovala v mínusech a opakovaně byla podle hodnocení pacientů i MZdr. vyhodnocena jako nejlepší zdravotnické zařízení v ČR.
Ale spíš je to vo tom Tribune, že Vy si prostě myslíte, že víte všechno nejlíp, a tak víte prostě nejlíp všechno i o tom, o čem nic nevíte.

....mnohem důležitější přitom myslím je, zdali zůstanou na ministerstvu stále ti samí vykutálení náměstci, jako třeba Šnajdr.
Mod. 01.07.2010, 10:02:42 [cenzore] [kill]

[18] Pochopila jsem, Tribune, [8]že podle vás musí být kandidát na ministra obecně známý, jinak je pro vás těžko přijatelný. Je to tak?
tresen 01.07.2010, 10:26:09 [cenzore] [kill]

[19] A s tím zoufalstvím to bude trochu naopak, Tribune. Viz váš článek.
Byla jsem připravena být zoufalá, ale to bylo před volbami. Teď bych svůj postoj k vládě nazvala předběžnou ostražitostí.
tresen 01.07.2010, 10:29:37 [cenzore] [kill]

[20] No, řekl bych, že pro Kabáty to bude dobré... A možná i pro berounský hokej, je-li tam jaký... :-))))
XY 01.07.2010, 10:34:25 [cenzore] [kill]

[21] Koho byste tam rád viděl vy, XY?
Mně tahle volba taky nepřijde nejvhodnější, ale ono je těžké odhadovat předem, jak kdo uspěje. On pan Riedlbauch například byl kulturní muž, ale když měl vytasit charakter, tak kde nic, tu nic.
tresen 01.07.2010, 10:47:38 [cenzore] [kill]

[22] Kvilite krasne Tribune, coz o to, ale nezapomente, ze jste si to prtohrali sami, levicaci meli vitezstvi na zlatem podnose, ,meli vsechny trumfy a proste to projeli. Obyvatelstvo to halt vidi jinak nez Vy ;-)
Eddie 01.07.2010, 10:47:47 [cenzore] [kill]

[23]  panejo, cože to vidí obyvatelstvo jinak [22]? Jinak to vidí pouze horních pár tisíc, kteří jsou už teď nadržení na gáblík u stolu, kde se budou porcovat poslední zbytky státního majetku a rozdělovat x-násobně předražené státní zakázky.
Zbytek k volbám buď nešel, což je samozřejmě obtížně omluvitelné, nebo šel a naletěl především Džónovi na vznešené plky, že VV jsou něco jiného než podnikatelský projekt pana Bárty.
Mac 01.07.2010, 11:13:45 [cenzore] [kill]

[24]  Tribune [11] to překotné uznávání gangsterského Kosova bylo zcela jistě největší knížepánovo svinstvo. Ale nebylo jediné - viz bezvýhradná podpora stalinisty Saakasviliho proti Rusku, jeho více než trapná role v operetce s názvem Čunkiáda a další
Mac 01.07.2010, 11:16:47 [cenzore] [kill]

[25] HC, [12]především by se neměli "odrbávat" lidé, ale firmy - náklady státu a společnosti by se měly primárně platit z výkonu ekonomiky, ne z mezd. Ale máte pravdu, že nejlépe se odrbává bezbranný, což je případ střední třídy, které již je co vzít, ale ještě má příliš málo na to, aby se mohla účinně bránit.
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 11:20:45 [cenzore] [kill]

[26] Tohle není můj chleba, třešni, nemám nejmenší tušení o kádrových zásobách koalice - optimisticky od této koaliční sestavy nečekám nic dobrého; mohu být tedy nanejvýš příjemně překvapen. Ad pan Riedlbauch - pokud vím, byl členem úřednické vlády - ta z principu žádný charakter ani nemá.
XY 01.07.2010, 11:22:52 [cenzore] [kill]

[27] Jonáši, zjevě to bude "muž na svém místě".[15]
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 11:23:17 [cenzore] [kill]

[28] Mod., to chcete, abych napsal, že toho chlapa znám, když ho neznám? To je přece nesmysl. O žádný omyl, jak se snažíte sugerovat[17], tu nejde, to je zcela jiná kategorie.

Nicméně s těmi "vykutálenými náměstky" jako je Šnajdr máte setsakramentsky nepříjemnou pravdu.
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 11:26:33 [cenzore] [kill]

[29] Macu aha, tak hornich 10 000 zvratil jiste vetsinove vitezstvi levice a pak jeste par co naletelo, aha. No to je desny teda tohle obyvatelstvo.
Eddie 01.07.2010, 11:28:51 [cenzore] [kill]

[30] Tresen, pochopila jste jako obvykle prd a jako obvykle se hádáte sama se sebou[18]. Nikde jsem netvrdil, že profláknutý ksicht je nutnou kvalifikací ministra, to vy stále dokola meldujete, že podle mne musí být kandidát na ministra známý. Nemusí. Ale když ho neznám, tak napíši, že ho neznám a nevím, co od něj mám čekat. Jsem zvědavý, jak dlouho bude trvat, než vám to dojde.
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 11:35:46 [cenzore] [kill]

[31]  Haha, Edíku [29], nedělejte ze sebe hlupce. To že 20% (ODS A) a 17% (ODS B = Kalouskovci) z 60% účasti, tedy 22% všeho obyvatelstva, to VIDĚLO jinak PŘED volbami, ještě neznamená, že to stejně vidí i dnes. Vnímáte ty jemné nuance? 22% opravdu není 100%. No a o Bártovcích a jejich natvrdlých voličích je opravdu škoda mluvit
Mac 01.07.2010, 11:39:00 [cenzore] [kill]

[32] Eddie, nedělejte ze sebe prosťáčka[22]. Na straně pravice (současné vlády) byl jeden velmi mocný a efektivní faktor: média. Kdyby byla alespoň neutrální, ale ona důsledně stranila. Nicméně uznávám, že ČSSD prokázala obdivuhodnou impotenci. Spoléhat v době marketingu na zdravý selský rozum se nevyplácí. Obyvatelstvo to vidělo tak, jak mu to bylo ukázáno.
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 11:40:22 [cenzore] [kill]

[33]  Přesně tak, Macu[23]. Stačí nebýt slepý. Ovšem z viděno třídně zprava je obyvatelstvo totéž, co buržoazie, zbytek je jen "lidská surovina".
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 11:42:12 [cenzore] [kill]

[34]  [32] zajímavé je taky to, jak naše takzvaná pravice zoufale hýkala, když socani vyhráli drtivě senátní a krajské volby s jediným tématem - poplatky ve zdravotnictví. Socani se nevzmůžou ani na stejné hýkání po těchto volbách - vždyť demagogická a prolhaná pravice uspěla jenom díky svému strašení Řeckem. Že žvanění o hrozbě bankrotu jsou jenom obyčejné kecy přiznal i ekonomický guru ODS Zámečník
Mac 01.07.2010, 11:44:45 [cenzore] [kill]

[35] Macu, Schwarzenbergové vždy dělali vlastní politiku. Schwarzenberg není ani Čech, ani Rakušák - je to Schwarzenberg.[24]
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 11:45:01 [cenzore] [kill]

[36] Adorace arogance http://aktualne.centrum.cz...671977 Zejména to pošušňávání si nad tím, že ministrem práce a sociálních věcí bude obhájce zájmů zaměstnavatelů, je všeříkající.
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 12:13:09 [cenzore] [kill]

[37]  Jak se tak dívám po těch jménech ministrů, tak horší to snad ani nemohlo být :(
mistral WWW 01.07.2010, 12:39:03 [cenzore] [kill]

[38] Mod, zamysli se nad reakcemi Kdyby nejkvalitnější finančák /Sobotka/a spolek kolem Tribuna se spokojeně usmíval, to by byla tragédie. Když ale kvílí nad novou vládní sestavou, znamená že to byla dobrá volba a naopak se stmívá nad bezplatným blahobytem nemakačenků a jiných nekvalitních vyžírků.
buteo WWW 01.07.2010, 12:51:42 [cenzore] [kill]

[39]  [12] Omyl u nejbohatších je toho tolik, že by to stačilo na slušný živobytí pro všechny!
plk 01.07.2010, 13:10:26 [cenzore] [kill]

[40]  Na druhou stranu je tato vláda naprosto vhodná k hlavnímu účelu: finální fáze rozkradení republiky.
mistral WWW 01.07.2010, 13:13:11 [cenzore] [kill]

[41]  [38] správně, místní spolek nespokojenců si dokonce dovolil kvílet nad sestavou náčelníka Mirka Topolánka a to byla sakra dobrá volba!!!!
Mac 01.07.2010, 13:13:18 [cenzore] [kill]

[42] Inu, buteo, řekl bych že nemakančenkové kteří doposud žili v tom blahobytu si ještě polepší a vyžírkové si budou přímo chrochtat blahem. Patříte-li ovšem k nim - budiž vám to přáno - veselte se, radujte se. Pokud nepatříte - přeji hezké probuzení.
Kamil Mudra 01.07.2010, 13:19:28 [cenzore] [kill]

[43] Tak už to... ...nejsou dluhy dětí našich dětí, ale "vyžírci" .)

Já teda myslím, že za všechno můžou Židi a zednáři.
Winter 01.07.2010, 13:20:20 [cenzore] [kill]

[44] Mimochodem, abych pokračoval... ..v humorném tónu, tak takhle v představách naší vlády vypadá kosmopolitní intelektuál počesku .)

http://www.blisty.cz...rt53316.html
Winter 01.07.2010, 13:21:32 [cenzore] [kill]

[45]  [38] Nějak hořko je mi, buteo..Můžete být prosím konkrétnější a vysvětlit mi kdo jsou ti nekvalitní vyžírkové? Třeba knihovnice? Protože také kvílím nad vládní sestavou... Že bych pak začala pátrat po onom bezplatném blahobytu, co se v něm léta topím, nějak jsem ho přehlídla..
vera Mail 01.07.2010, 13:24:32 [cenzore] [kill]

[46] Nemakačenkové a vyžírkové V roce 2008 byla nezaměstnanost 4,5 procenta. Toto se dá s pouze mírně asociálním cítěním uznat jako maximální číslo označující nemakačenka a vyžírky u nás (a i tak je nepravdivé protože zahrnuje lidi co měnili práci atd.). Zbytek lidí prokazatelně pracovat chce.
ms [openID] WWW 01.07.2010, 13:52:27 [cenzore] [kill]

[47] Chápu vaše trauma trauma z "drtivého vítězství, které zazářilo jako nejzářivější hvězda nad naší zemí" a po němž se socdem prakticky vytratila z politiky. Za což nepochybně mohou zlá média, stranící vždy nesprávným směrem. Tak jen šiřte dál poplašné zprávy o tom, že jeden každý z členů dosud nejmenované vlády je potenciální nebo recidivující zločinec. Co už taky můžete dělat, než jenom nenávistně prskat, že jo? Si to s ostatními piškuntály hezky užijte.
@Teo 01.07.2010, 14:02:46 [cenzore] [kill]

[48] Voni na to kápli, Wintře, maj naprosto recht. [43] Ale ty zednáře bych do toho neplet, pošťáci budou vhodnější.
Nebo že by ty knihovnice?
XY 01.07.2010, 14:05:23 [cenzore] [kill]

[49]  [47] jedinej kdo prská je švarcnberk a to na každého v okolí jednoho metru
mistral WWW 01.07.2010, 14:21:28 [cenzore] [kill]

[50]  Chcete se vsadit, XY, za jak dlouho se dočtete, že za touhle vládou jsou doopravdy židi a zednáři?
tresen 01.07.2010, 14:57:28 [cenzore] [kill]

[51] neměl bych cempírovat jiné ohledněvá znalosti osob [17], pokud mám sám starost o náměstka Šnajdra. On byl totiž zvolen poslancem a ze zákona poslancové nesmí být současně náměstkové, víme?
onlooker 01.07.2010, 15:32:29 [cenzore] [kill]

[52]  [50] kdepak zednáři, švarcnberk je přece bilderbergián, taková neznalost
mistral WWW 01.07.2010, 15:41:57 [cenzore] [kill]

[53] jepice, sázím na to flašku proletářskýho rumu a dávám jim tak tejden, parchantům závistivejm bolševickejm levicovejm antisemitskejm z OM...
Stan WWW 01.07.2010, 17:27:13 [cenzore] [kill]

[54] ubozi zednari neznam uctyhodnejsi organizaci a ta neformalni skupina z Bilderbergu to uz je paranoia. Jeste chemtrails, HAARP a jestirci ing. Bendy tomu chybi :-)
Eddie 01.07.2010, 18:10:33 [cenzore] [kill]

[55]  jasně bilderbergiáni se neformálně baví jen
o fotbale a o ženskejch
mistral WWW 01.07.2010, 18:18:47 [cenzore] [kill]

[56] 145 Proč knihovnice? Leda, že by byla negramotná.
Znám a nejen já, ale celý národ a mnohé osobně, co berou nejen slušný plat, nechávají si proplácet i služby, co nepoužívají, jeden z toho našetřil 5 melounů na byt a výsledky jejich práce, pokud do té práce chodí, je většinou žalostný a to napříč spektrem a je úplně jedno, která strana právě je u moci. Přihodím třeba další příklad odborářských bosů. Kde vzali miliony? Jenom slepý blb nevidí řadu dalších příkladů vyžírků kolem sebe.
Nařknout mě se slučování pojmů nezaměstnaný a nemakačenko může jenom zapšklý člověk plný jedu. Znám i v naší nestřediskové. Zde taky máme nezaměstnané, co hledají práci a ti sem v poledne nepíší komentáře. Pak zde je většina důchodců a my už něco naťukáme. . Měli jsme i jednoho nemakačenka, ale protože zde není konzum a hospoda jako ve střediskové,tak se tam odstěhoval. Tak ho vídám, jak ráno už v 7 s lahváčem v ruce před konzumem přemýšlí o zaměstnání.
Jinak zdejší sestavo v rozčarování, nejste jediní. Už se veřejně přiznal třeba pan Langr a u nás v s. Čechách řada významných politických funkcionářů včetně tzv. modrých kmotrů.
Takže vážení. Budu této vládě fandit i kdyby vysekla nějaký omyl, protože vadí lidem, které si já nevážím.
Třeba investigativec bez zkušeností uloží podřízené policii, aby se už konečně přestala nesmyslně honit za Mrázkovým vrahem a snadněji rychle vyšetřila, na čí příkaz byl Mrázek popraven. Mimo parných dnů, přeji ještě mnoho pěkné zábavy.
buteo WWW 01.07.2010, 19:09:47 [cenzore] [kill]

[57]  Už vidím tresen, jak si v krámě poroučí "proletářský rum"[53]. Vsadím se, že by přitom měla hubu křivější než Vondra s Ransdorfem dohromady. Ještě štěstí, že máme ty samoobsluhy.
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 20:57:35 [cenzore] [kill]

[58] Eddie, jestli jste myslel ing. Ivo Bendu, tak toho prosím ne. Ani Henryka Laholu. Úplně mi stači Homo a Teo a Vy.[54]
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 20:58:58 [cenzore] [kill]

[59] Buteo, skláním se před silou vašich argumentů, proti síle omšelého klišé jsem bezmocný[38].

A i když jsem četl vaši latentně §355 (číslování se s novým TZ poněkud změnilo)[56], mohu vám k tomu říct jediné: dokud nebude volných pracovních míst výrazně, ale opravdu výrazně více, než nezaměstnaných, a navíc takových, kde člověk pracuje za důstojných podmínek a za slušnou mzdu, tak to co jste napsal bude jen sprosťárna nejhrubšího rázu.
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 21:05:41 [cenzore] [kill]

[60] @Teo, nejste poslední dobou nějak ve formě. Obrázek žádný, a ještě se vyjadřujete skoro slušně...[47]. Pozor, aby vás v klubu nepovažovali za slabocha, nebo dokonce za zrádce. O tom, že zlostné prskání se představuji úplně jinak, než vy, se asi nemá cenu hádat, spíše mne zarazilo, jak bráníte vládu před kritikou. Já myslel, že pro správného pravičáka je stát a tedy vláda nepřítel číslo jedna? Nebo snad máte slabost pro tyranii? Ve kterém konečníku si libujete: v dominantním, nebo v submisivním? Tedy: chcete ojebávat, nebo byste byl raději ojebáván? Nemějte obavy, nová vláda vám nabídne obě možnosti. Tu druhou máte jistou, tu první si musíte zasloužit. Ale vy to dokážete, já vám věřím.
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 21:11:22 [cenzore] [kill]

[61] Obecně musím říct, že mne zaráží místy až frenetické srabácké nadšení z toho, že silní budou moci šikanovat slabší, které se volbami a "novou" vládou rozlilo luhy a háji napravo od leva.
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 21:12:48 [cenzore] [kill]

[62]  To víte, plku, někde být musí[39]. A jak známo, Pánbůh vždy sere na větší hromadu (a proto nemám rád náboženství, protože to vždy dokáže tak perfektně vysvětlit, že se lidé radují z toho, že je žádným bohatstvím neposral).
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 21:16:14 [cenzore] [kill]

[63] No, je vidět,Tribune, že náboženství není Vaše parketa. To s tím sraním se říká o čertovi. :-)
Kamil Mudra 01.07.2010, 22:15:01 [cenzore] [kill]

[64] chm, teda buteo, to bylo úžasný, ta 56. Jo ale já jsem dneska četla zas náhodou o Řebíčkovi:

"Zatímco předloni si pořídil byt v Dubaji za osm milionů a sídlo v toskánském letovisku Monte Argentario za 126 milionů, loni k tomu přidal jachtu za 63,4 milionů korun, vůz škoda Superb za 1 milion a vůz a Mercedes-Benz Viano za 900 tisíc korun.
Navíc prodal akcie za 82 milionů korun. Vyplývá to z majetkových přiznání, které poslanci museli podat do středy 30. června."

- akorát teď nevím, jestli na něj máme nahlížet jako na vyžírku, či naopak jako na skvostný příklad osobní iniciativy super extra speciál ;)
http://aktualne.centrum.cz...672032
Míša 01.07.2010, 22:17:00 [cenzore] [kill]

[65] a samé "novinky" z tamtéž
"Budoucí ministr: Plaťme poplatek za nemoc ne návštěvu"

http://aktualne.centrum.cz...672042
Míša 01.07.2010, 22:23:57 [cenzore] [kill]

[66]  [60] Odkazy na obrázky jste mi tady kdysi v jedné z četných slabých chvilek zakázal a já to respektuju. Hele, žádnou vládu nehájím. Už proto, že zatím žádná neexistuje. Legračních figurek je mezi kandidáty na ministry habaděj. Jenom je nebudu předem všechny cejchovat jako zločince. Nejsou v lehké pozici. Docela jsem se těšil, že si tenhle průser vyžerou socani. Tuhle partu stejně ovčani do dvou let vypískaj. Možná budou lítat i Molotovovy koktejly. Vy si však budete psát svůj Radar monitor a radovat se z každýho problému. A že jich bude... !
@Teo 01.07.2010, 23:24:32 [cenzore] [kill]

[67]  Vždyť jsem to říkal, @Teo, že jdete do sebe. To je tušení stínu, nebo tušení souvislostí? Vzhledem k talentu (jakékoliv) vlády libovolný problém vyhnat steroidama a pak v něm občany vymáchat nevidím jediný důvod, proč se z jakéhokoliv problému radovat. Že by se lidé poučili snad ani nedoufám, příležitostí už měli víc než dost a pořád nic, a jiný užitek problémy nepřinášejí.
Tribun [openID] Mail WWW 01.07.2010, 23:48:25 [cenzore] [kill]

[68]  Nějak se nemůžu zbavit dojmu, že pro některé by byla každá vláda "pohromou", i kdyby v ní seděl sám pán Bůh, pokud by ji nesestavoval náš nejlepší řečník pod Sluncem. Vezměme to pragmaticky. Buď můžeme mít tuto novou vládu, nebo jsme mohli mít tuto:
Předseda vlády: Jiří Paroubek
Ministr vnitra: Stanislav Gross
Ministr financí: Bohuslav Sobotka
Ministr zdravotnictví: David Rath
Ministr dopravy: Jaroslav Tvrdík
Ministr práce a soc. věcí: Zdeněk Škromach
Ministr školství: Jiří Dolejš
Ministr průmyslu a obchodu: Miroslav Grebeníček
atd.

Při vidině takové vlády myslím, že si můžeme všichni gratulovat. Je proto smutné vidět, jak někteří nedokázali unést porážku a raději kopou kolem sebe a straší, jak určitě bude zle, když nám nevládne ten, co má pověření od vyšší bytosti.

Nechcete se už jednou, pánové, povznést nad to archaické bipolární dělení světa na ty hodné levičáky a zlé pravičáky?
Homo sapiens 02.07.2010, 01:28:01 [cenzore] [kill]

[69] jo jo strašení místo řešení, ve vládě by byli komunisti. Že jsou ještě stále idioti co tomu věří.
ms 02.07.2010, 03:14:23 [cenzore] [kill]

[70]  Má cenu tohle[68] vůbec komentovat? Ještě vám tam chybí Zeman, Svoboda, Kavan a Husák.

Poslyšte, Homo, to vaše druhové jméno, to je jen taková ironie že?
Tribun [openID] Mail WWW 02.07.2010, 08:06:59 [cenzore] [kill]

[71]  Takže homoide [68], nezbývá než poblahopřát Vám a tlupě Vás podobných prosťáčků, kteří podlehli strašidlu, že se na nás valí řecký bankrot (a samozřejmě nový Únor, což je takový neotřelý bonmot naší tzv. pravice) - protože jak správně zdůrazňuje základní heslo ODS posledních cca 18 let: STRAŠENÍ JE ŘEŠENÍ!! (nebo naopak?...ale to je jedno, že pane homo, hlavně, když se lidi leknou :-))) I když Tvrdíka nijak nežeru, určitě by nebyl větší pohromou než Bárta,stejně tak strejda Škromach by asi více naplňoval představu člověka, který má na starosti PRÁCI a SOCIÁLNO než ultrapravičácký stoupenec zaměstnavatelů Drábek. Ale pro Vás je tato squadra ideální, vy věříte, že nás spasí, protože bankrot je za dveřmi :-))) Tak se v tom Vašem tzv. multipolárním vidění světa rochněte dál, homoide
Mac 02.07.2010, 08:34:22 [cenzore] [kill]

[72]  [70]: :-))))
Mac 02.07.2010, 08:36:00 [cenzore] [kill]

[73]  [71] Dobře, Macu. Pojďme se všichni plácat po ramenou a chlácholit se, jak je všechno OK a paráda, a vzájemně se obdarovávat soc. dávkami. Co je nějaký státní bankrot proti tomu, že chudina bude mít více piva a cigaret.
Majitel klíčů 02.07.2010, 08:56:37 [cenzore] [kill]

[74] A že ty sociální dávky... ...jsou táááková finanční zátěž .) A jejich zkrouhnutím se ošetří tolik peněz, že by to ani Kalousek nevzal za úplatek.

Můžte být rádi, že většina těhle "socek" má tak mrzkou hrdost, že si pro tu podporu nechodí k vám domů .)
Winter 02.07.2010, 09:20:34 [cenzore] [kill]

[75] Mimochoedem... ...Tribune, se divím, že tady toho Nejedlého, dneska "Homa", trpíte. Mě třeba ta jeho programová blbost uráží & zahanbuje víc než naivní zaprděnost všech těhle buetů a majtelů klíčů, nad kterou člověk stejně musí mávnout rukou.
Winter 02.07.2010, 09:23:49 [cenzore] [kill]

[76] No jistě! [73]
Člověk k životu nic jiného než pivo a cigarety nepotřebuje. Řecký strašák vyšuměl do ztracena hned po volbách, jako by ani žádné Řecko neexistovalo. Ale pořád se najde Majitel klíčů (a jiní majitelé) kteří budou omílat svou debilní mantru. :-(
Kamil Mudra 02.07.2010, 09:33:56 [cenzore] [kill]

[77]  [75] Ale. Ten, kdo má jiný názor, je naivně zaprděný a programově hloupý a je třeba jej odstřihnout, protože uráží & zahanbuje jemnocit, bezpředsudkovost a pokrokovost pana Wintera, jehož pronikavý intelekt vnáší světlo do našich mrzkých duší. Není nic horšího než nadutá sebejistota hlupáků...
Majitel klíčů 02.07.2010, 09:45:53 [cenzore] [kill]

[78]  Tribune a spol., nebuďte na naše pravičáky zlí. Právě totiž prožívají nejšťastnější období jejich životů. Máme totiž VLÁDU ROZPOČTOVÉ ZODPOVĚDNOSTI.
mistral WWW 02.07.2010, 09:49:18 [cenzore] [kill]

[79] je to tady vubec pekne zvlaste ta tolerance k jinym nazorum a slusna slova vuci jejich nositelum....

jinak se staci podivat, jak vypada kasa StC kraje a jeho silnice diky jistemu Rathovi.. to by byl ministr na svem miste...
jasan 02.07.2010, 10:46:03 [cenzore] [kill]

[80] No víte, Jasane, [79]
Ono také stačí podívat se na Wikipedii na profil Aleše Řebíčka:
http://cs.wikipedia.org...D%C4%8Dek
a hned si člověk uvědomí že kritéria pro člověka "na svém místě" jsou asi v naší zemi přinejmenším "velmi zvláštní". Člověk potom ta slušná slova hledá se značnými obtížemi, uvědomí-li si současně, že onen výše zmíněný není zas až tak velkou vyjimkou.
Kamil Mudra 02.07.2010, 11:02:25 [cenzore] [kill]

[81] on si taky Rath koupil služební auto za 4 milióny jako Bendl?
Fuj fuj
onlooker 02.07.2010, 11:06:07 [cenzore] [kill]

[82]  [56]Ale já tomu pořád nerozumím. V čem má nová vláda páky na takové "nekvalitní vyžírky"? Proč by se právě takoví měli bát školného, důchodových pilířů, atd?? Toho všeho se naopak bojím já, to můj plat zmenšuje svou hodnotu a ještě je mi z něj ubíráno na všechny možné způsoby.. A mezi námi, vy opravdu věříte tomu, že někdo z funkcionářů je s touto vládou skutečně nespokojen? Tsts..
vera Mail 02.07.2010, 12:20:49 [cenzore] [kill]

[83] onlookere rekl bych, ze se nejspis plete v jmenu.. ale to neni podstatne.

V kase bylo 1.6 MLD plus... ted je tam skoro to same minus.. a stav silnic je viditelny prevelice...

takze se pohybujeme radove nekde uplne jinde.. apropo - Rath si koupil obraz za 17 mega.. kdyz se mame bavit o drobnejch.
jasan 02.07.2010, 12:43:38 [cenzore] [kill]

[84] To vítze jasane, názory se tolerovat dají, Nejedlý ne...
Winter 02.07.2010, 12:52:54 [cenzore] [kill]

[85] vero V Německu chce Merkelová také šetřit. Ovšem nejen na chudých. V tom je ten rozdíl.

Takto asociální vláda nemá obdoby. Viz třeba hňup Drábek.
mistral WWW 02.07.2010, 12:53:42 [cenzore] [kill]

[86]  Jasane [83] Vaše starostlivost o osud StČ kraje je vskutku dojemná. Rath je hejtmanem bratru nějakej 19 měsíců a ty silnice mršky se zdevastovaly právě v tomto období. Dokud vládl modrobolševik Bendl, byly všechny silnice funglovky s novým asfaltem. Tak jste to myslel? A jak se daří těm nemocnicím (ajejich novejm majitelům :-)) ), které Bendl rozstřelil za cca čtvrtinovou hodnotu, to taky víte? A vy argumentujete mínusy v kase? :-))) víte jakej je - čistě účetně rozdíl mezi hospodářským výsledkem a cashí? A když Vám řeknu, že státní rozpočet ve 2009, kterej tvořili geniální modrobolševici s grázlem Kalousem skončil drtivě rekordním schodkem - jak zareagujete? No přece "to ta krize, za to nikdo nemůže", viďte. A když tahlecta krize samozřejmě dopadne i na hospodaření krajů, tak je to pochopitelně vina socanských hejtmanů. Z takových pitomců jako je jasan,je mi šoufl. Už je Vám to všechno jasan, pane jasan?
Mac 02.07.2010, 13:14:41 [cenzore] [kill]

[87]  propána, klíčníku, o čem to melete [73]? Víte, jaká je struktura státního rozpočtu? Víte, že sociální dávky (všechny) tvoří s bídou jednu třetinu? A to jsou v tom důchody, nemocenské, mateřské, vdovské, invalidní, podpory v nezaměstnanosti atd. Víte, jakej je průměrnej důchod? A na tom si myslíte, že ušetříte kolik?

Nedávno proběhla v tisku zprávička o analýze Kalouskem strašně protěžované ekologické zakázky v hodnotě 100 miliard. Podle této analýzy (a i závěry šetření NKÚ s tím dost korespondují) by se to dalo pořídit za čtvrtinu, čili bratru 70 mld v čoudu, a to je jeden kšeft. Pořád si myslíte, že hlavním problémem tohoto státu jsou socky a jejich cigáro s pívem? Ale že se ptám, že jo.....
Mac 02.07.2010, 13:21:15 [cenzore] [kill]

[88]  Co má paměť sahá jsou silnice ve Středočeském kraji v bídném stavu furt.

Typický obrázek z cyklistických výletů: jak nastoupí cedule s přeškrtnutým názvem Praha, tak se markantně zhorší kvalita silnice.
mistral WWW 02.07.2010, 13:25:50 [cenzore] [kill]

[89] Maci nejen ze nevite nic moc o ekonomice, ale ani o silnicich... vite, kdyz odpadne pravidelna udrzba, tak staci jedna zima.... a kdyz se po ni na silnice ani nemakne..... a kolik kraj investoval kazdy rok je znamo.
Vy v tom kraji asi nezijete, ze.... proc si myslite ze to u nas Rath i CSSD projela?
Tak bych s pitomci tolik nesermoval....
jasan 02.07.2010, 13:26:38 [cenzore] [kill]

[90]  Jasan, [89] vědí, po středočeském kraji (hlavně benešovsko) jsem - ještě za vlády Vašeho top - managera Bendla najezdil spoustu kilometrů a s větším bordelem jsem se snad nikde nesetkal, Takže tady nemelte. A pokud jde o tu ekonomiku - nemusíte se nutně ztrapňovat takovými nic neříkajícími plky. Mimochodem, škoda, že jste se nerozvyprávěl o té korelaci vývoje rozpočtu státu a kraje v dobách krizových - do toho se Vám asi moc nechce, že? A socani to u Vás projeli, protože StČ a Praha jsou tradiční modobolševické bašty, tak jako byly za komoušů opory KSČ, proto. Už je Vám to jasan, Jasan?
Mac 02.07.2010, 13:37:18 [cenzore] [kill]

[91] Maci vidim, ze slusne mluvit neumite.. ale co se da delat....
Take by jste mohl vedet, ze ta krize se na konci 2008 kdy v kase byl prebytek, jeste moc nekonala.
Takze rozumny hospodar kdyz krize prijde tak setri - a nerozhazuje za blbiny.
S tradicni bastou opet nemate pravdu - krajske Rath vyhral... a pak stacilo 1.5 roku na to, aby to lidem doslo....

Vase tvrzeni o bordelu je skvele - umite take rozlisit, co ma na dotycnem uzemi v garanci stat, kraj a co obce?
jasan 02.07.2010, 13:43:22 [cenzore] [kill]

[92] omluva Jasanovi za to "služební" auto bylo to jinak:
Místopředseda ODS a středočeský hejtman Petr Bendl má nové soukromé auto: sportovní Porsche 911 Carrera S. Ojetý, tři roky starý sporťák mu jako dárek koupila novomanželka.
onlooker 02.07.2010, 13:50:23 [cenzore] [kill]

[93] ale zase míč na druhou stranu (čekám omluvu taky) "Rath si koupil obraz za 17 mega" - on "si ho" nekoupil, alébrž je to středověká vzácnost a je v kutnohorské galerii
onlooker 02.07.2010, 13:52:52 [cenzore] [kill]

[94]  dost, končím se ztrácením času s inteligenty typu jasan [91]. Na závěr:
1) kde nemluvím slušně? Podotýkám, že slovo "bordel" najdete v každém naučném slovníku
2) větu "Take by jste mohl vedet, ze ta krize se na konci 2008 kdy v kase byl prebytek, jeste moc nekonala" nemá smysl komentovat, protože evidentně vůbec nevíte, o čem je řeč a zjevně nechápete smysl napsaného.
3) jak šetřilo ministerstvo financí v době krize je vidět na závěrečném saldu státního rozpočtu za 2009, vy dobrý hospodáři
4) na tradiční baště trvám, krajské volby byly vyjímka, protože "vlády toho křupanského nemehla Topolánka měli už všichni plné zuby. A holt to odnesli modrobolševičtí hejtmani
5) ovšem největší perla na závěr:
takže když se jedná o kritiku Ratha, jsou silnice krajské. Když se jedná o kritiku jeho předchůdce, jsou státní... :-))))))
Tedy kolego......
Mac 02.07.2010, 13:56:23 [cenzore] [kill]

[95] onlookere az na to, ze ho koupil za krajske penize... a schvalne se zeptejte obcanu, zda maji radeji obraz v galerii ci opraveny kus silnice...
kraj jaksi neni od kupovani obrazu, zamku, a tak podobne....
jasan 02.07.2010, 13:57:39 [cenzore] [kill]

[96] achichouvej nektere jsou krajske, jine statni.. nekdo to asi netusi...
jasan 02.07.2010, 13:59:11 [cenzore] [kill]

[97]  úplně na závěr [95] : Máte pravdu, kraj je pouze na rozprodej svých nemocnic za pusinku.....
Mac 02.07.2010, 14:00:13 [cenzore] [kill]

[98]  [96] achichouvej si nechte na kongres ODS a nepoučujte o banalitách. Když tedy kritizujete Ratha za stav silnic, zjevně jej kritizujete za stav těch krajských, já v případě Bendla a zmínce o bordelu pochopitelně mluvím o tomtéž. Ještě něco Vám není jasan?
Mac 02.07.2010, 14:02:43 [cenzore] [kill]

[99] Kraj není od kupování obrazů, to máte, Jasane, pravdu. Na to má zřízené odborné instituce, galerie a muzea, kterým na ty nákupy dává peníze a které mají rozhodovat, co by se mělo koupit.
Ne každý hejtman cítí potřebu zviditelňovat se coby velký mecenáš.
tresen 02.07.2010, 14:26:37 [cenzore] [kill]

[100] Kdosi tady Tribunovi vyčítal přehnaně kritický postoj k politkům. Nuže - nejde o postoj nikterak vyjímečný, jak vyplývá z tohoto článku:
http://www.britske-listy.cz....html
"...80 % občanů ČR zastává názor, že dnešní čeští politici jsou „na nižší morální úrovni“ než politici z komunistického režimu z doby před rokem 1989..."
Kamil Mudra 02.07.2010, 15:07:47 [cenzore] [kill]

[101] Maci na co Vy vztahujete obecne slovo bordel, neni jaksi jasne...
Nicmene pokud na krajske silnice - tak tam Rath prekonal Bendla dost poradne.... ostatne je o tom nejake povidani i v HN, kde porovnavali krajske silnice...
Vase uporna snaha nevidet co Rath cini je usmevna... obcane mu to jiz spocitali a protoze si neda pokoj budou silnice stale horsi... coz bude skvela kampan pred krajskymi volbami
jasan 02.07.2010, 16:08:48 [cenzore] [kill]

[102]  [69]: jo jo strašení místo řešení, ve vládě by byli komunisti. Že jsou ještě stále idioti co tomu věří.

Jiří Paroubek:
„Tak lidé si zvyknou na leccos. Lidé si zvyknou, když bude dobře fungovat koalice s lidovci, a když s komunisty, tak samozřejmě i na ni.“

[70] Mám jiný názor, proto musím být hloupý. Má cenu TOHLE vůbec komentovat?

[71] O řeckém bankrotu jsem nic nepsal, strašení Únorem předvedl po prohraných volbách Jiří Paroubek a ten není z pravice. Drábek není ultrapravičák a já v žádnou spásu nevěřím. Bipolární vidění světa tu právě kritizuji. Takže suma sumárum jste zcela mimo realitu.

[74] Sociální dávky jsou největší sumou v rozpočtu vůbec.

[81] Rath si nekupuje auta, ale soukromé polikliniky.

A co se týče kvality silnic ve Středočeském kraji: Celkem o 558 milionů korun méně než vloni vyčlenil letos Středočeský kraj na opravy a údržbu silnic. Samostatnou kapitolu představují investice do dopravních staveb v kraji. V loňském roce kraj neprostavěl kvůli neuzavřeným smlouvám, nedokončeným výběrovým řízením a dalším administrativním pochybením ani peníze plánované v rozpočtu.
Homo sapiens 02.07.2010, 19:49:38 [cenzore] [kill]

[103] Majiteli klíčů, [73] vy si podejte ruku s Buteem. Jste ochoten, či spíše schopen připustit, že nezaměstnaní jsou i lidé, kteří nezaměstnaní být nechtějí a pracovali by rádi, kdyby měli kde, že existují lidé - a je jich podle mne většina - kteří si nelibují v životě na dávkách, a že závislost na sociálních dávkách není žádné terno, ale prokletí? Vinit nezaměstnané z toho, že nemají práci, když lidí, kteří by mohli, měli a chtěli pracovat je řádově více, než volných pracovních míst a práce, kterou je třeba vykonat?

Osočovat nezaměstnané a další příjemce dávek z parazitismu je pohodlné (a v některých kruzích i sexy), ale je to spolehlivý způsob, jak problém nevyřešit, ale prohloubit.

A když na to přijde, myslím, že je lepší, když zbankrotuje stát, než aby lidé chcípali hlady. Stát obnovíte, ale mrtvé dítě už neoživíte (záměrně hovořím o dítěti a není to žádné citové vydírání, děti jsou prostě nejzranitelnější).
Tribun [openID] Mail WWW 02.07.2010, 21:52:34 [cenzore] [kill]

[104] Wintře, mně to také irituje[75], ale co mám dělat? Jsem pouhý ochotník, nemíním strávit mládi moderací diskuse. Uznávám, že to poškozuje vás a další, kteří by se rádi bavili k věci bez závoje ideologického kýče, ale tak to je. Berte to jako daň z disentu ;-)
Tribun [openID] Mail WWW 02.07.2010, 21:56:43 [cenzore] [kill]

[105]  Tak to vidíte, mistrale, a já bych čekal, že vláda bude odpovědná k občanům, a ona k rozpočtu[78].
Tribun [openID] Mail WWW 02.07.2010, 21:57:41 [cenzore] [kill]

[106] Jasane, není ten, bude jiný. Dokud je co rozkrást, bude o "práci" ve vládě zájem[79].

Vy jste stejně kousek: když někdo nezpívá vaši písničku, tak "nerozumí ekonomice"[89]. Už jste někdy slyšel, že existují různé ekonomické školy? To je to stejné, jako kdyby fyzik studující teorii strun tvrdil, že ten kdo učí teorii relativity nerozumí fyzice.

"zeptejte obcanu, zda maji radeji obraz v galerii ci opraveny kus silnice... "[95] A co takhle otázka, zda mají radši armádu, nebo zdravotnictví? Nebo zda by nedali přednost fotbalu před vysokými školami? To, že podle vás je něco zbytečné ještě neznamená, že je to zbytečné pro všechny ostatní. Že kraj není od kupování obrazů? A od čeho tedy, kdo by ten obraz jinak koupil? Nějaký soukromník? Možná. Možná na kšeft. Ale že by pro něj stavěl muzeum, aby se na něj mohli lidé chodit dívat...

Některé silnice jsou krajské, jiné státní, a některé vedou do Broumova a tam já nejezdím a tak by se mohli přestat udržovat úplně, že?[96]
Tribun [openID] Mail WWW 02.07.2010, 22:06:44 [cenzore] [kill]

[107] Homo, [102] už byste mohl pochopit, že po zkušenosti s buržoazními vládami tu nikoho výhledem na vládu s komunisty nevyděsíte. Paroubek připustil vládu s komunisty, no a co? Nečas chce vládnou s TOP09 a VV. To je ještě horší.

Pouze malé upřesnění: sociální dávky nejsou největší sumou v rozpočtu, tou jsou, pokud se nemýlím, důchody. Nepleťte si mandatorní výdaje a sociální dávky.
Tribun [openID] Mail WWW 02.07.2010, 22:10:56 [cenzore] [kill]

[108] Homo, jestli jste ještě nepochopil, že tady u Tribuna pana domácího a jeho přátele pomyšlením na vládu s komunisty nevyděsíte, pak jste ducha mdlého.

Tribune, to vaše upřesnění moc přesné není. Část mandatorních výdajů do sociálních transferů patří, dokonce ta nejpodstatnější: výplaty penzí, nemocenské dávky a státní sociální podpora.
tresen 03.07.2010, 12:47:07 [cenzore] [kill]

[109]  [103] Vy jste viděl někdy někoho „chcípat hlady“? Já tedy ne, ale zato jsem viděl na vlastní oči rodinu, která si přijela v Mercedesu pro sociální dávky. A nemylte se – když zbankrotuje stát, tak pak skutečně někteří začnou mít existenční problémy.

[106] „kdo by ten obraz jinak koupil? Nějaký soukromník? Možná. Možná na kšeft. Ale že by pro něj stavěl muzeum, aby se na něj mohli lidé chodit dívat...“

Geniální logická konstrukce! Musím hned ve středu zavolat Rathovi, aby ode mě koupil mé obrazy a postavil pro ně muzeum, aby se na ně mohli dívat všichni lidé a ne jen nějaký prašivý soukromník.

[107] Myslíte, že by Paroubek vládl s komunisty? Pak jste idiot. Alespoň se to tvrdí tady: [69]. Co je to buržoazní vláda? Jak se taková vláda pozná? Jestli by vám mnou navrhovaná vláda vyhovovala, no prosím, jen abyste pak nelitoval.
Ale hlavně – od kdy nejsou sociální dávky mandatorními výdaji? Pokud již chcete poučovat…

[108] Nešlo o komunisty, šlo o ty „odborníky“.
Homo sapiens 04.07.2010, 03:58:51 [cenzore] [kill]

[110]  Odpovědi jsem nedostal, tak se musím jen domýšlet. Nebude ta "buržoazní vláda" taková vláda, která upřednostňuje zájmy kapitalistů před zájmy obyčejných občanů? Tedy třeba taková vláda, která lidem zbourá jejich domy, protože uhlobaroni chtějí pod jejich domy těžit uhlí a jeho popílek jim po spálení v elektrárnách vypouštět do ovzduší?

Tak potom máme štěstí, že vládu nesestavil Jiří Paroubek, protože by právě takovou buržoazní vládu sestavil.
Homo sapiens 05.07.2010, 04:52:43 [cenzore] [kill]

[111] Výživná diskuze:) VV i TOP jsou na první pohled filiálky továrny na korupci a klientelismus ODS, vytvořené na zakázku klienty ODS, pro které se stala strana tuze profláklá.

[12] ale lze, jen nesmíte považovat za nejbohatší vyšší střední třídu, ale firmy s přijmy od stovek mio nahoru, kteří pumpují kapitál do daňových rájů, nebo po využití daňových prázdnin mizí pryč. Právě osvobozením těchto skupin přivádí stát ke krachu, a ne pár drobných pro ty nejslabší, jak se neustále předkládá pravice.

[14] developeři nejsou jediní, kdo bude z Drobilova působení profitovat – nezapomeňte, o co usiloval – ministerstvo průmyslu. Do kelu půjde mnoho práce mnoha lidí kolem žp, půjde na ruku Čezu a průmyslníkům všeho druhu, bude se více znečišťovat, těžit (jak na tom asi budou další uhelné limity v SvČ?) a plundrovat.
[22] už jsem se bál, že plácnutí do vody v podobě házení viny, kdo za co může, se tu nevyskytne, děkuji:) Stejně tak pod každou dobrou diskuzí musí zaznít něco z tradičních předsudků [38] [73]závisti a úhlu pohledu: všichni jste darebáci [56] a hlavně [109]!

Podivuji se, že Homo je vždycky u toho, když někodo přiživuje, parazituje, mercedesem jezdí pro dávky, ale když se krade v miliardách, diva se jinam a zřejmě mu to nevadí. Nedochází mu, že ani milion nemakačenků nepředčí jednoho korupčníka na správném místě.

A závěr opepří vtipem [110], kterak buržoazní vláda chce prolamovat těžební limity, ale průmyslníka Drobila to zajisté ani nenapadne:)))

Některé fráze jsou již tak omleté, že na ně není snad ani třeba reagovat. Tribune, co takhle přidat nějaké instantní komentáře, jako to má Misantrop? Klik klik, a diskuze bude kompletní:-D
Remcal Mail WWW 30.07.2010, 12:40:49 [cenzore] [kill]

[112] haha a ted tu o tom jak paroubek nasi zemi zase spasi, kazda vlada je na hovno, netreba to porad pripominat
walley WWW 24.08.2010, 13:11:13 [cenzore] [kill]

[113]  Už jsem se bál, že tento ultimátní argument snad nezazní[112]. Ale vše je v pořádku, koleje jsou řádně vyjeté. Jen je mi záhadou, co by si někteří lidé bez toho Paroubka počali?
Tribun [openID] Mail WWW 24.08.2010, 20:13:49 [cenzore] [kill]

Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).
Jméno:

URL:

Text: