Komentáře
[1]
Ach, tak proto knížepán nechce odejít do důchodu a procpal se parlamentu.
hans
03.06.2010, 21:27:33
[2]
[1] spíš "prospal se" :-).
Jinak "dobré" heslo do lékařských ordinací...
Janika
WWW
03.06.2010, 23:12:02
Mirka
03.06.2010, 23:49:20
[4] Nejsem nacista..
ale přirovnávat tohle k nacismu je urážka..nacismu.
kammler
Mail
04.06.2010, 00:11:11
[5] Ono to, Tribune, spíše vypadá,
že se dožijeme věkově průřezové, za to však ze široka pojaté, euthanasie velké části světové populace :-(
Nějak se to draze nakoupené "zboží" využít musí. Zrovnma nedávno jsem tak přemýšlel o tom co se děje se všemi těmi dříve nakoupenými a posléze technicky zastaralými zbraněmi, tak různě všude ve světě. Nějak se mému uchu ani oku nedonesly nějaké zprávy o "šrotovném" fugujícím ve zbrojním průmyslu. Jasně, něco se rozprodá chudším "kamarádům" kteří si nemohou dovolit nakupovat "novinky", něco se vybouhá při "obraně demokracie" ale i tak se mi ten ůbytek zdá vzhledem k produkci nějaký menší. Zbraně se přece nechovají jako "vlastenecky uvědomělí důchodci". A přece ten zbrojní průmysl prosperuje, jak vidno z (nejenom)
[3].
Kamil Mudra
04.06.2010, 01:20:20
[6] No, nevím ?
Když to napíše důchodce, je to dobrý vtip. A tak to asi "ono staré kníže" myslelo. Jsem volič KSČM a kroužkující už druhé volby poslední místa. Soudruh předseda Filip se (ve vztahu k Haló Novinám) projevil jako nechutný práskač a blb.
Pajin
Mail
04.06.2010, 01:33:45
[7]
[6] Snad volič ods nebo topinek? Navrhuji na udělení ceny za trollovinu roku.
K těm HANO - ono není dobré paušálně odsuzovat, byly to například jediné noviny, které pravidelně informovaly o aktivitách hnutí proti základnám a vedle Kojzlara a Věrteláře kteří opravdu nestojí ani o zavdění špiškou deštníku tam píše třeba občas nejen Gočev nebo Heller, takže za přelítnutí titulků a autorů těch pět minut stojí za námahu, nehledě na Obrys Kmen
brtník
04.06.2010, 08:20:06
[8]
Kamile o tom psal už opakovaně Bondy.
brtník
04.06.2010, 08:23:10
[9]
Já bych to tomu Filipovi neměl až tak za zlé. Nebýt jej, tak to ani nevíme - a já jsem rád, že to prasklo.
Nebo vem si toho Nea v Lotyšsku. Taky to nebyla košer metoda, ale ty informace jsou závažné a lidi by to měli vědět.
( Pana kammlera chci povzbudit k pozornějšímu studiu historie. )
prozaik
04.06.2010, 08:29:35
[10] Brtníku,
také si myslím, že HaNo byly jediné, které byly ochotny s tím jít ven, samozřejmě s příslušným nulovým dopadem. Nepamatuji, kdy jsem naposledy četl něco od Filipa například v LN. Ale je možná dobře, že se o tom jinde nepsalo, protože by u toho byla tak nechutná adorační omáčka jak je to vtipné a noblesní a pravdivé a měli bychom se nad tím zamyslet, až by člověk ztratil poslední zbytky úcty ke svým spoluobčanům.
[11] Pajine,
ten samý vtip o Cikánech vyzní jinak, když ho říká Rom a když ho říká připitý skinhead. Kníže "nevtipkovalo" o sobě, protože kníže není důchodce, ale rentiér. Je to typický panský smysl pro humor, ze kterého na hony čiší propast nesouměřitelnosti. Pro něj je to totéž, jako když si většina lidí vypráví vtipy o zvířátkách. Pro něj jsme také taková zvířátka.
[12] me to prijde jako dada
.
V televizni debate predava pravicovy knize komunistickemu poslanci listecek s nekorektnim vtipem na duchodce, ktery komunista posleze zverejni.
Od Schwarzenberga arogantni blbost, od Filipa upocenost.
Jak je vubec mozne, ze knizete muze neco podobneho napadnout? Ne ten vtip, ale jeho predani komunistovi.
sax
04.06.2010, 08:59:46
[13]
Provokace, lhostejnost, perverze?
[14] All inclusive :o))
sax
04.06.2010, 09:11:42
[15] Co udělá manželka, když vidí svého muže svíjet se na podlaze? Střelí ještě jednou!
Máte pravdu, Tribune. Na blby a komunisty s černým humorem opatrně. Co kdyby to někdo z nich vzal vážně.
Takže pro jistotu: důchod mám na krku a střelnou zbraň nevlastním.
tresen
04.06.2010, 09:37:35
[16]
Vy nemáte zbraň, Tresen? Škoda. Poradil bych vám, jak byste ji jako vlastenka mohla použít, abyste umřela včas.
[17] Treseni
,
Ten Schwarzenberguv vtip je docela dobry, o tom zadna. Jeho personu chapu jako postarsiho cloveka, ktery je za vodou a ma vsechno "v pazi". To je samozrejme lidsky zcela v poradku, ale naskyta se otazka, zda je to v poradku i politicky. Tedy zda- li je on prave tim spravnym garantem, schopnym aktivne a nikoliv jen apely zabranit korupci a fiskalni nezodpovednosti, jak se rikava.
Zvlaste pak v tak obtizne dobe, kterou prozivame a ktera zdaleka neskoncila.
Jeho kritiky (a tedy i mne) musi hned napadnout, ze timhle zaslanym vtipem dal najevo, ze bude jen pozorovat, co se bude dit, prestoze se pred volbami se nechal postavit do role rozhodneho cloveka, ktery vi jak na to a s vyhrnutymi rukavy se pusti do dila (a mam zato, ze i proto dostala jeho strana tolik hlasu).
Spise nez duveru ve me tenhle jeho krok vzbuzuje obavy z podpory pokracovani "zabiti baby", jen jinymi prostredky.
sax
04.06.2010, 10:42:45
[18] no já mám dojem,
že je to už staršího data, nejsem si jistá, zda patří autorství Schwarzenbergovi. Není to původně od Zemana?
Míša
04.06.2010, 12:00:21
[19]
Diskutujete tady nad něčím, o čem nemáte zela jasno, jestli se vůbec stalo, jediným zdrojem jsou Haló noviny... Nicméně, chci sem přidat jen tuhle poznámku: Od pana Schwarzenberga jsem v médiích neslyšel nic než fráze, klišé a bonmoty, proto mi nejde do hlavy, čím si získal takové množství lidí. Tím, že pochází ze šlechtického rodu? Nechce se mi věřit, že bychom tu podřízenost, to padání na zadek (viz Jiráskova Lucerna) v sobě měli i po tolika letech, po tolika generacích...
Kutil.bloguje.cz
WWW
04.06.2010, 12:18:25
[20] To by slo, Miso
.
I energicke pismo odpovida nejakemu mladsimu pisateli. Ze by Trautenberg ten vtip jen preposlal? To by pak takove dada nebylo a s radosti bych odvolal, co jsem doposud neodvolal, tedy vse mnou nahore napsane.
sax
04.06.2010, 12:25:53
[21] Třeba to má Schwarzenberg ode mne, protože tohoto jedovatého bonmotu používám často také... :-)))
vzhledem ke způsobu, jímž je s důchodci v Česku nakládáno už od časů totality. Viděl jsem to vlastních rodičích dost zblízka.
V zásadě je ovšem pan Schw. v poněkud trapné situaci, neboť to bude záhy také ON, kdo tento stav prodlouží. Možná mu pak už jeho nepopiratelný šarm nebude stačit.
XY
04.06.2010, 12:30:41
[22] nemyslela jsem ten papírek,
ale ten bonmot. Je určitě Zemanův. A klidně ho mohl Schwarzenberg napsat, proč ne. Mám ale dojem, že spíš stará o to, aby neusnul, tohle mi na něj nesedí, že by něco přeposílal v debatě při OVM Filipovi.
Soulasím s tvým rozborem Schwarzenberga -
(viz. "Jeho kritiky (a tedy i mne) musi hned napadnout, ze timhle zaslanym vtipem dal najevo, ze bude jen pozorovat, co se bude dit, prestoze se pred volbami se nechal postavit do role rozhodneho cloveka, ktery vi jak na to a s vyhrnutymi rukavy se pusti do dila (a mam zato, ze i proto dostala jeho strana tolik hlasu).
Spise nez duveru ve me tenhle jeho krok vzbuzuje obavy z podpory pokracovani "zabiti baby", jen jinymi prostredky. "
ale sedne to i na Filipa..
Míša
04.06.2010, 12:37:13
[23] Může být, Míšo, že to Zeman někde řekl na veřejnosti,
ale ve skutečnosti je to skutečně výrok z hlubin totalitních časů. Vony holt stařičké protektorátní anekdoty taky dodnes žijí v nových aktualizacích. Konečně už Čapek říkal, že anekdot vlastně nepřibývá, že se říkají dokola jen pořád ty samé v nových a nových převlecích. :-))
XY
04.06.2010, 12:48:17
[24] tím chci říct, saxi,
že nic odovolávat nemusíš, míním tu
[17], zjišťovat kdo co a jestli napsal - poslal můžeme, ale nemusíme, o Schwarzenbergovi víme svoje, jen ale ještě poznámka -
on Schwarzenberg naopak přece vystupoval a vystupuje vždy všude velice skromně, a jeho slova vždy byla - rád pomůžu. To jen na poopravení té rozhodnosti a vyhrnutých rukávů..
Míša
04.06.2010, 13:10:18
[25]
Skutečný původ té "moudrosti" není zase až tak důležitý. Možná to má od Zemana, možná to má ze své hlavy. Konečně, mně samotného něco podobného už také několikrát napadlo, jenom bych neměl tu drzost jít s tím na veřejnost, protože mi to přijde kruté a nezdvořilé. Je to "sranda na doma" a takovou by měla i zůstat.
[26] Kutile,
zda se to stalo, a zda se to stalo právě takto
[19], je ve skutečnosti zcela podružné. To podstatné je, že je to
uvěřitelné, protože je to zcela v souladu se smýšlením a postoji části naší společnosti, navíc té, která má silný vliv na běh věcí veřejných. Pokud s vámi vystěhování z domu žertuje vaše žena, je to něco jiného, než když stejné vtipy dělá exekutor s knechtem za zády.
[27] opravuji: Zeman byl první, kdo s tím vyšel znovu na světlo, XY,
teda na veřejnost. A jasně, hledat původního autora nějakého výroku či anekdoty je nesmysl, všechno se opakuje, jen v jiných dobách, kulisách a oblecích..
Takže shrnuto - hledání klaďasů a záporáků je fajn při povídání si pohádek a o pohádkách ;))
Míša
04.06.2010, 13:30:01
[28] Za totáče se říkávalo,
že přejet důchodce na přechodu není trestné.
Nevíte někdo, na jaké Filipovy řeči vlastně Schwarzenberg reagoval? Třeba to ty Haló noviny netají. Je dost nepravděpodobné, že by předsedovi KSČM posílal lístečky jen tak, z ničeho nic.
Tribune, tou poznámkou
[16]jste chtěl vzbudit dojem, že vám černý humor není cizí? Fajn, každý začátek je těžký, snažte se dál.
tresen
04.06.2010, 13:33:19
[29] myslíš třeba tenhle, tresen?
-
Na přechodu pro chodce,
drtí Tatra důchodce.
Drtí drtí drtí,
důchodce se vrtí.
Míša
04.06.2010, 13:39:24
[30] Hehe, Míšo, to je docela povedené -
[29] - autor je znám nebo jde o lidovou tvořivost?
No, řekl bych, že ta knížecí glosa nestojí tč. za nějaké hromobití, ale onen tisk ji pustil ve známost v docela vhodně zvolené chvíli a kníže z ní jistě žádnou velkou radost nemá. Bude si muset dávat trochu větší pozor na to, co kde upustí, neboť pro hubu na hubu...
XY
04.06.2010, 14:15:11
[31] ta [29] ? - hádejte, XY,
já si to pamatuju ze starýho Mladýho světa, vy ne? Resp. ze starých Mladých světů - z let 68/69. Teda tyhle roky nepamatuju, ale známí mých rodičů měli na chatě schovaná všechna čísla, Pražské jaro a tak. No tak jsem si v těch starých vydáních vždycky četla - proti tehdejšímu MS a vůbec všem časopisům tehdejším to bylo pro mě úplné zjevení.
Bylo to tam jednou u říkanek hravých.. a pojí se mi to Vodňanským.
Stejně jako ona zmíněná glosa se Zemanem.
Míša
04.06.2010, 14:31:29
[32] No, já co mladistvý intelektuál jsem v těch časech ten MS zase tak neprožíval,
na toho Vodňanského by to docela sedlo. Je to ten typ humoru, jaký v těch letech provozoval. Bohužel netiskl ani v Literárkách, ani v Hostu, ba ani ve Studentovi...
XY
04.06.2010, 14:37:45
[33]
Vodňanský se šířil tichou poštou.
Nenašla jsem přesvědčivý důkaz, že to spáchal on, i když mu to někteří přičítají.
Docela slušné hnízdo jeho vtípků:
http://www.kytara.cz...ytara/basne/
Ne že by něčeho takového, jako je důchodce drcený, nebyl schopný, viz třeba
Posílám Ti oka,
oka svého soka.
Ne, že bych se vychloubal,
prostě jsem je vydloubal.
Podívej se, podívej,
náš strejda je vodivej.
Způsobil nám zkrat,
už jde z něho smrad.
tresen
04.06.2010, 15:06:25
[34]
K ošívání se jestli je nebo není košer číst HaNo, případně to přiznat. Já otevřeně prohlašuji že pravidelně věnuji čas i těmto novinám, jako každému opozičnímu tisku který přináší témata jež mě zajímají, která v mainstreamu ani nenajdu a připadá mi to naprosto přirozené. Jednak myslím že pokud dokážu podstoupit riziko neodhalení propagandy a manipulace v mainstreamu, tak to můžu s klidným srdcem risknout u jakéhokoli opozičního názoru. A zadruhé, v době silné mocenské a jednostranné propagandy je přeci nezbytné hledat pravdu zejména v opozičním tisku. Jen sesbíráním maximálního množství subjektivních informací se můžu pokoušet vytvořit co nejobjektivnější pohled. Zcela přirozené by mi přišlo, kdyby zde vládla většinová levicová koalice, hledat informace i v pravicovém tisku. Absolutní důvěru nemám k žádné moci, i kdyby mi její proklamace sebevíc konvenovaly a vždy se snažím průběžně prověřovat, jestli mě náhodou někdo netahá za nos.
Co se týče pochybností o autenticitě vzkazu, tak myslím že je velmi nepravděpodobné nějaké Filipovo složité strojení tohoto jako smyšleného prostředku propagandy. Myslím že by Filipovi nestálo za to pokoušet se to nahradit nějakým podvrhem(který by Schwarzenberg vzápětí dementoval). Dnes by tím nic nezískal a mezi poslanci ve sněmovně by jen ztratil. Nakonec nedělal bych si žádné iluze o tom, jaké mají někteří politici smýšlení o voličích.
JK
04.06.2010, 15:48:34
[35] vtípek...
Za vtípek bych to bral - nebýt té antigerontologické kampaně a nebýt volebního programu TOPinek... Pan Schw. je jen prázdný obal a okrasa některých salonů, nic víc... Počkejme, jak se bude vyvíjet budoucnost nejbližších let.
Oscar_III
04.06.2010, 17:59:07
[36] ano vtípek..
obyčejný černohumorný vtípek, který v normální době tzv. projde bez povšimnutí..
A s tím lístkem, (tentokrát v novinách), to je jak návrat Kundery rovnou dvojnásobný.
Nevím, zda se v neděli u Moravce řešily výsledky tzv. Bezděkovy komise, ovšem souvislost se Zemanem a s jeho někdejším bonmotem plus s jeho předvolebním tažením za práva a jistoty důchodců - to je stejně, ne-li více černohumorné.. kdyby to ovšem nebylo tak smutně.. tragické, klidně napíšu.
Pokud by tedy Schw. skutečně takový lísteček poslal, (chudák asi nemá na jiný diář než ten s EU2009), dalo by se jeho eventuální popíchnutí směrem k levici pochopit.. I když se mi to vůbec nezdá. A to mám proti Schw. hodně výhrad.
Míša
04.06.2010, 19:47:29
[37]
S tou adorační omáčkou plně souhlasím, jde mi jen o to aby se aproiri nevylučoval určitý informační zdroj - který - i když je k němu spousta výhrad - narušuje současný stav a který by si to prolomení blokády zasloužil, pak by byla příležitost i řešit problém dinosaurů.
brtník
04.06.2010, 19:51:20
brtník
04.06.2010, 19:51:52
[39]
[10] Ale kutile??? Počíná si on jako ten manžel kterého přistihne manžela s milenkou, která má navíc na sobě její župan a sexy kalhotky - zapírat, zapírat, zapírat - jak doporučoval MUDr Plzák :)
brtník
04.06.2010, 19:55:36
[40]
Vážení - dovedete si představit, kdyby ten lístek nebyl autentický? Te kravál? To fackování Filipa ve všech mediích? Zpochybňovat ho je skutečně hodné jisté mentální nedostatečnosti :)
brtník
04.06.2010, 20:00:30
[41] a ještě pro saxe,
vlastně jsi mi pomohl vzpomenout si na skutečného "autora" bonmotu Zemana tím, jak sji popsal Schwarzenberga - Zeman se totiž (jen trochu pozměním co jsi psal) - postavil do role rozhodneho cloveka, ktery vi jak na to a s vyhrnutymi rukavy se pusti do dila (a mam zato, ze i proto dostala jeho strana tolik hlasu). Kolem jeho "znám lék na krizi" jsem jezdila hodně dlouho.
pozn. to TOPaři šli na to líp- vyfoukli levici ideovou podstatu vlastně.. "je důležité se uzdravit, nikoli uspořit" - jenže u této věty byl obličej Schwarzenberga.
Míša
04.06.2010, 20:04:40
[42] vyfoukli levici ideovou podstatu vlastně..
ovšem postavili ji obráceně.
Jinak
zda (by) Schw. dementoval - bude dementovat něco-cokoli, co vyšlo v Haló novinách, na to si může odpovědět každý sám..
Míša
04.06.2010, 20:10:36
[43] Pro Brtníka a spol.
Že jsem sem něco psal, že jsem sem vůbec lezl (viz
[19])... Ověřovat nejméně ze dvou nezávislých zdrojů mě naučili za totality. Bohužel se toho nemůžu dodnes zbavit. Stejně jako slepě nevěřit tomu, co je psáno, to je dáno. Už i proto, že se na tom psaném taky podílím... A pak - jakýpak kravál? Je po volbách, nějaký Filip naprosto nikoho nezajímá a ten plátek už tuplem ne. Souhlasím s Tribunem, že je to hrozné, ale dodávám: jinak mediálně k ničemu. No, nic, jdu jinam, na blogy, kterým mentálně dostačuju...
kutil.bloguje.cz
WWW
04.06.2010, 20:37:51
[44]
Takto vypadá knížecí humor. Bůh s námi.
mistral
WWW
04.06.2010, 21:22:41
[45] Míša na to kápla:
"černohumorný vtípek, který v normální době tzv. projde bez povšimnutí"[36]. To je totiž přesně ono - nejde o ten nejapný vtípek, ale o to, že neprojde bez povšimnutí. Nikoliv kvůli sobě, ale
kvůli době. Přesně, jak píše Oscar_III: "
ebýt té antigerontologické kampaně a nebýt volebního programu TOPinek"[35].
[46] zkuste se, Tribune, zeptat ve svém okolí,
míním těch, co teda volili TOP - tak proč je volili.
Ještě z předvoleb si pamatuju slova "budu volit Schwarzenberga" eventuálně "volím knížete". Mám dojem, že o TOP šla řeč mezi lidem obecným málokdy, o Schwarzenbergovi pořád. A když se začalo TOPem, tak to stejně přešlo na Schwarzenberga (podobně jako jindy hovor o socdem přecházel na Paroubka).
Co já vím, tak TOP volili jak mladí, tak střední věk a starší lidi buď těsně před důchodem nebo rovnou penzisté. I prý ti, co žijí od důchodu k důchodu, na podporu pravice si to prý dokonce někde i rodinně rozdělili, jeden volil ODS, druhý TOP - antigerontické kampaně si zřejmě nevšimli.
Nebo fakt potřebují "léčbu" šokem?
Míša
04.06.2010, 23:55:12
[47] ta omáčka...
tam kdesi nahoře - to mi připomnělo dětskou říkačku z dětství, mám dojem, že v nejvyšším odd. ve školce až v 1. max.2.? třídě jsme se "strašidelně" s děckama honili s pokřikem
Koleje koleje,
bába tě poleje,
dědek tě rozmačká,
bude z tebe
rajská omááčká !
Neznáte to taky někdo ?
"to něco" mezigeneračního je mezi lidma asi pořád..
Ale dneska by si děti takovej pokřik asi nedovolily, a kdyby jo, tak by bylo určitě všem jasný, že jsou to hanebný a nevděční parchanti s mozkem vymytým médii..
Míša
05.06.2010, 00:06:45
[48] pro kutila jsem našla..
tedy k vašemu
[19] kutile, třeba slova Pirátky Olívie (co byla kdysi muž, a teď je žena, což nikdo nevěděl, ale oni i tak jsou Piráti pro lid obecně "nevolitelní")
"Ten ví, jak se prezentovat. Na jednom mítinku říkal mladým, jak sám kouřil marihuanu. Samozřejmě šíleli, jak je pan kníže úžasně free. Sexy Karel mladé zřejmě úplně zhypnotizoval. Ale nejen je."
Když si odmyslím slovník, tedy její slova daná tím, že jde o politického rivala, tak se dá říct, že ty mladé Schwarzenberg "zhypnotizoval" nejspíš tím, že si s nimi normálně povídal..
Na vašem blogu mě hned chytli ti trpaslíci ;)
Míša
05.06.2010, 00:39:22
[49] Koleje, koleje, baba te poleje....
.
To je zajimave, Miso, ze tyhle tajuplne rikacky nenajdes v zadne sbirce detskych rikanek. Jeste jsem neslysel dite, co by si dobrovolne rikalo: "Ovce, ovce, mate zlate zvonce...", maximalne tak "Byla jedna baka, prodavala jabka...".
Samozrejme, ze tu o kolejich a rajske omacce znam a taky tuhle:
Bimby limby za horami
Kdo je tam?
Cerny pan!
Co tam dela?
Vari kasi!
Cim ji masti?
Kolomasti!
Cim ji micha?
Lopatou!
Ma palici chlupatou!
Tezko pak po lidech v dospelosti chtit, aby volili nejak rozumne. :o)
sax
05.06.2010, 08:03:55
[50] Nemám slov
Kníže je prostě idiot. Copak na té pravici není někdo, kdo není naprostým blbem?
WestWing
05.06.2010, 08:07:57
[51] Ano, kdyby doba nebyla tak zmrvená,
tak by knížecí (nepříliš čerstvý) fórek prošel bez povšimnutí, jak nahoře podotknuto. Přidám ještě další důvod, představme si, že by podobný lístek se zcela podobným obsahem, nějakým humoristickým nepodarkem, poslal Paroubek. Ten strašlivý řev, který by mediální sračkomety spustily, to svatouškovsé ublinkávání pánů Steigerwalda, Komárka, Palaty a podobných. Vždyť stačilo, aby se Rath zmínil o Hitlerovi, a už měl v Reflexu titulní stranu.
Jestliže v podvědomí máme propagandistické zneužívání "úletů" jenom v jednom směru, potom je pochopitelná i naše nevraživá reakce, když trochu ujede ta médii privilegovaná strana.
Taras
05.06.2010, 08:45:29
[52]
Míšo, to bylo eště víc dadaistické, to s tou Tatrou z let 70. :
"Na přechodu pro chodce,
drtí Tatra důchodce.
Důchodce se mele,
řidič řekne "Hele,
asi ho to tlačí"
Řidič v autě svačí..."
Ta nezúčastněnost šoféra, který poklidně při svačině, "mezi drobky a salámem", komentuje potíže zanikajícího důchodce, je zvlášť pěkně vystižena...
Kdepak Češi...
... na ty v tomto ohledu hned tak někdo nemá...
to Tribun:
mrkněte do pošty...
astream
Mail
05.06.2010, 17:56:38
[53] Dement
Bilderberg začíná.
arwen
05.06.2010, 19:33:41
[54] Milý brtníku
[7]"Snad volič ods nebo topinek? Navrhuji na udělení ceny za trollovinu roku."
Zanech si svá hodnocení pro svou rodinu a zaprděné přátele ve zdejší kotlince. Líbí, nelíbí, je to fakt, volíme v naši rodině KSČ a KSČM od roku 1921. Volíme myšlenku a ze zaťatými zuby jejich představitelé. Stávající KSČM je bohužel v současnosti to nejmenší zlo. Je to však v podstatě čistě socdem strana. To, co se zde zove ČSSD, jsou většinově přeběhlé hloupé ředkvičky (prospěcháři) z bývalé KSČ. Moc se neliší od chytřejších ředkviček, které přeběhly (přes řadu reinkarnaci) do ODS,TOP09,VV a jiných zrůdností. Ke kandidátkám KSČ jen následné. Pokud si příště KSČ odpustí Grebeníčka, Filipa a řadu RSDr.ů (nostrifikovaných studentů - moskvičů), získá minimálně dalších 15% hlasů navíc. Proto kroužkujeme ty, které známe a nemusí být poslední.
Pajin
Mail
05.06.2010, 20:36:35
[55]
Proč moskvič?
Co má partajní titul doktor společenských věd společného se SSSR?
Jinak se nebudu sice pouštět do úvah, co je menší zlo a jestli je špička socdem spojená s těmi hloupějšími přeběhlíky z KSČ většinově - ani to, jestli na jejich hloupost nemohlo mít vliv něco ideového a cosi jako přesvědčení
(osmašedesátníci jsou také bývalí komunisté - i vrcholoví)
Pajina bych nepřesvědčil - pro něho je každý straník-nekomunista, který není jen řadový člen, vypočítavec, který žádný názor nemá a jen kalkuluje a může být kdekoli.
I vrchol struktury KSČM může ostatně považovat stranu za výnosné bydlo - samozřejmě podle zásady "Nemusí pršet - jen když kape."
Zdůrazňuji slovo vrchol...
S jedním bych si ale dovolil souhlasit.
Ano, také se domnívám, že KSČM je typická čistě (staro)sociálně demokratická strana z doby sociálního státu - a sociální stát bude KSČM nejrozhodněji hájit, děj se co děj ...
... a v původních souřadnicích
astream
Mail
06.06.2010, 07:49:02
[56]
Tím chci říci zcela jasně a na rovinu -
KSČM nepokládám za stranu s demokratickým deficitem, nemyslím, že by ohrožovala demokracii a pluralitu...
...ostatně by se nemohla o nic a o nikoho opřít...
Její program je opakem TOPky - slibuje sekeru ve veřejných financích v rozsahu asi 150 mld (zdroj - Hospodářské noviny)
Vlastně mi vadí jen to vychvalování reálsocu a bagatelizace jeho nedostatků - a taky zločinů, jakoby na úroveň druhé strany.
Za maximální drzost komunistů považuji hlavně jejich porovnávání následků studené války na lidská práva na obou stranách železné opony.
A vůbec nejdrzejší je porovnání západní a východní Evropy.
Kdyby se evropský Západ choval ke své systémové opozici jako evropský Východ k jakékoli opozici (i vnitřní) a dopady na lidská práva by byly na Západě snad srovnatelné s Východem, muselo by to vypadat totálně jinak.
Francouzská a Italská KS byla v Infrombyru řízeném SSSR - vedení těchto dvou největších tehdy komunistických stran by vlastně mělo být za velezradu popraveno a ne aby jejich lidi řídili města a regiony v té nejhorší době na začátku 50. let...
Kdyby to bylo na Východě a na Západě stejné ...
astream
Mail
06.06.2010, 08:04:15
[57]
[54] Ale ale Pajine - proč ten Cimrmanovské úkrok stranou a tanečky, apropo proč to vůbec říkají? Že by druhé já Novotného? Prosím nepřekrucovat!
brtník
06.06.2010, 09:50:09
[58] Omlouvám se...
...nickům astream a brtník, že jsem si nesedl na pracky a dovolil si zde něco napsat. Jsem totiž pitomec, který se do kotlinky vrátil poprvé až ve svých dvaceti létech a který opět žije posledních pět let v zahraničí, cestuje po teritoriu bývalého CCCP, Austrálii, Tichomoří atd. Taktéž se omlouvám za svůj aktivní pobyt v Bosně při likvidaci Jugoslávie v době, kdy chytráci v kotlince a celé EU si hráli na "Tři opice". Jsem si neuvědomil, že "strejcové od piva" znají historii a svět vč. KSČ a KSČM zcela zevrubně a lépe. Tedy HOWGH !
P.S: 90% RSDr. studovalo na vokovické Sorboně. 10% studovalo v Moskvě a titul RSDr. získali nostrifikací. Vesměs se z nich stali kádroví aparatčíci a jejich napojení je i dnes zřetelné.
Pajin
06.06.2010, 14:47:30
[59]
Tak alespoň cintám k věci pane Novotný alias Pajin, zase nádherná Trollovina.
brtník
06.06.2010, 14:50:45
[60]
Má cenu se ptát, jestli se někdo alespoň vteřinu zamyslel nad tím, jestli ten komanč nekecá? Ne že by komunisti lhali furt samozřejmě, jenom od svého vzniku...
sunfreedom
WWW
06.06.2010, 16:54:03
[61]
Samozřejmě, že je to vtip. A není ani hloupý ani nejapný. Chápete proč? Protože to řekl sedmdesátiletý pán, a ne dvacetileté pako. Vtipkuje na vlastní účet a tomu tleskám.
Spica
06.06.2010, 19:08:40
[62] "Byla jedna baka, prodavala jabka...".
tuhle neznám, saxi, znám že měla babka čtyři jabka a dědoušek jen dvě.
Ale černýho pána taky znám, od maminky ;) ale vždycky jsem to pletla, a místo čím ji míchá -lopatou! jsem říkala čím ji jí- lopatou! nevím proč.
Tady taky ještě další rosebor
http://www.denikreferendum.cz...leb
krom jiného
"Jakže pravice postupovala? Podařilo se jí prohloubit propast mezi racionalitou a fantasmatem."
Míša
06.06.2010, 21:33:15
[63] astreame,
nevím, jak to moc či ještě víc to bylo tehdy dadaistické, a nakolik na Čechy v tomto ohledu nikdo nemá.. těžko soudit.
Možná měl řidič mezi drobky a salámem ještě dodat, že když ale vidí třeba včeličku,
brouzdat z květu na květ, a tím zachovávat kontinuitu, života, je k smrti dojat.
Hned by to vypadalo líp, no ne?
Míša
06.06.2010, 21:54:40
[64]
nechápu, proč byste se musel, Pajine, omlouvat.
a s tou charakteristikou KSČM já například vcelku souhlasím, ano je to tak...
V naší zemi je KSČM prostě starosocialistická strana éry kulminujícího sociálního státu.
Stejně jako Fagan-Bimbo zdůrazňuje, že Kypr řídí nebo spoluřídí ekonomicky neoliberální AKEL
Ve skutečnosti se Fagan-Bimbo mýlí - je to trochu jinak.
Kypr je prostředí pro určitý druh politiky jako by např. městský stát nemohl fungovat podle Keynese - ať vyhraje ve volbách ten či onen.
A mezi těmi, kteří musí z "neoliberálního údělu" Kypru vycházet, protože v této zemi kandidují, bude AKEL určitě NEJMÉNĚ neoliberální...
astream
Mail
07.06.2010, 08:49:33
[65] Spico,
,už jsem to zde psal jednou
[11], on si nedělá legraci sám ze sebe, on se
posmívá těm, kteří jsou na něm
závislí. Schwarzenberg není a nikdy nebude důchodce, chybí mu životní zkušenost, která by mu dávala právo něco takového říct. I od toho Zemana, který s tím přišel před lety první, to vyznívá jinak, protože ten neplánoval drakonické škrty na úkor těch nejbezbranějších.
[66] Sunfreedome,
tohle se zde již řešilo (
[35][36][45]) s tím, že důležitější než zda se to skutečně takto stalo je, že je to uvěřitelné, a že vzhledem ke kontextu doby, která se vymyká z normálu, se z jednoho přiblblého žvástu stane politikum. Mimochodem, proč by Filip kecal? Co by tím získal? Zrovna u čtenářů HaNo...
[67] No hlavně že si ve volbach muzem vybrat
jestli vcas, nebo Necas ..
jonáš
07.06.2010, 09:26:18
Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).