Komentáře
[1]
Co se stane - to je snadné odhadnout, prostě zbursíkovatí, nejsou noc nového pod sluncem, někteří recykláti mají kořeny až před listopadem.
brtník
25.10.2009, 20:22:27
[2]
Velmi podnětný článek, který jen potvrzuje to, co říkají liberálové od začátku: Stát tu není proto, aby lidem pomáhal, ale proto, aby pomáhal politikům ždímat z lidí peníze a omezovat jejich svobody.
TOP09 určitě není ideální stranou a je v ní spousta starých a profláknutých tváří. Dnes však člověk nemá ten luxus, aby volil toho, kdo se mu líbí nejvíce. Může pouze volit toho, kdo se mu nejméně příčí. A pokud člověk nechce volit ODS, komunisty ani ekoteroristy, pak mu nezbývá nic jiného než nejít volit vůbec, nebo dát hlas TOPce a doufat.
Věc Morho
25.10.2009, 20:45:02
[3] Věř, a víra tvá tě uzdraví.
To je také možný přístup, takový sebevědomě alibistický.
[2]
Škoda, Věcičko, že nejste víc než malý úskočný podvodník provinčního formátu, který mění jména jako ponožky. Dal jsem vám myslím dostatečně srozumitelně najevo, že vaše komentáře zde nejsou vítány, šáhl jsem dokonce k "cenzurním" opatřením, která Bloguje nabízí, a co uděláte vy? Pozměníte si nick, abyste je obešel. Zchytralý jste dost, to jsem vám nikdy neupíral, zato vychování nemáte, co by se za nehet vešlo. Co vy vlastně jste? Konzervativec ani liberál ne, ti oba by ctili mé "soukromé vlastnicví" tohoto místa. Ne tak vy. Tak co jste? Misionář? To by na vás nejspíše sedělo.
Račte se po svém oblíbeném zvyku pochválit, politovat, vyhlašte vítězství, vezměte si svých pět švestek a jděte si po svých. Nebo raději ne, protože jak jsem pochopil, tak za své jste si vzal obtěžovat tam, kde o vás nestojí. Prosím, dveře jsou otevřeny.
[4]
Tribune, není moudré se pouštět do diskuzí, které nemůžete vyhrát. Stejně tak není moudré žádat o odpovědi někoho, na jehož otázky neumíte odpovědět.
Na rozdíl od vás, soudruhu Tribune, nevěřím na ty vaše pohádky o dokonalém státu, kterému slouží dokonalí úředníci, a kterému jsme všichni do smrti zavázáni sloužit, protože nás pod hrozbou násilí nutil chodit do školy. Nejsem to já, kdo věří na dokonalý stát plný dokonalých úředníků. Nejsem to já, kdo se bojí odpovídat na otázky toho druhého. Nejsem to já, kdo začne nadávat, když mu dojdou faktické argumenty, a ještě se ohání vychováním. Nejsem to já, kdo místo argumentů začíná diskuzi tím, že začne hodnotit osobu jejich autora - například jako malého úskočného podvodníka. Nejsem to já, kdo manipuluje s výsledky veřejného mínění a 70 procent pro protiraketovou obranu vydává za 70 procent proti raketové obraně. Nakonec to nejsem já, kdo mění význam výroků amerických diplomatů, aby z nich udělal v očích svých čtenářů válečné štváče.
Zvykejte si, soudruhu Tribune, že jste na internetu. Internet je místo, kde si můžete říkat skoro cokoliv, čehož rád využíváte. Internet je ale místo, kde si jsou všichni rovni. Proto mají i všichni ostatní právo vám cokoliv odpovědět. Na internetu si proto nemůžete dovolit tvrdit zjevné nepravdy a doufat, že vám je nikdo neomlátí o nos. Internet nemá žádné soukromé vlastnictví. Internet skutečně nikomu nepatří. Jediná data, která podléhají podle současné právní úpravy právu na soukromé vlastnictví, jsou data, která vymezuje autorský zákon. To však není případ vašeho blogu. Je mi líto, že jsem vás, zarytého levičáka, donutil ohánět se soukromým vlastnictvím. Tento blog však vaším soukromým vlastnictvím není. Přesto si vám dovolím předložit návrh: Jakmile začnete vy respektovat mé právo na soukromé vlastnictví, začnu i já respektovat to vaše a zmizím vám ze života. Férová nabídka, nemyslíte?
Věc Morho
25.10.2009, 22:40:52
[5]
Z hovna bič neupletete, Tribune. Jako budou vaše výlevy už jen residuem vlastní bezvýznamné posice dokázat, že daný status quo je, ehm, vám a snad dalším, takříkajíc eklhaft, pak vaše (ne)schopnost zareaogovat jinak, než by udělal španělský býk na normalizační trenýrky, vám nedává moc invenence, jak "how to be better"..:-), Censura na mě - je to jako jakyýsi sport - jen je problém - váš- je, že já mám dres, a dokážu ho mít jakékoli barvy, jen vy budete mít jen ten černobíle-pruhovaný. Ten je ale na nic. Nic sním nezmůžete, jen si občas písknete. "Jen tak si trechu písknout", někomu to možná něco řekne, vám patrně ne, ale to už je váš minus, a vše to co je váš minus - je ve vlastnickém systému - můj plus. Na to nezapomeňte. Naštěstí to vy nečtete, takže....
Lagron
25.10.2009, 23:28:54
[6] Ty hloupé Morho
nikdo ti nemusí ničím argumentovat ani nic vysvětlovat. Společnost, kterou vychvaluješ a která se zvětšiny řídí tvými vysněnými pravidly, totiž vidí každý z nás kolem sebe. A stručně řečeno, nějak moc to nefunguje. Takže QED, ty placený bojůvkáři.
WestWing
26.10.2009, 01:11:47
[7] Tribune
kašlete na ně. Samozřejmě jako admin na tomto blogu máte právo filtrovat komentáře jakýmkoliv způsobem. A jeden moment bych vypíchnul,jsem si tím totiž po několikaletém pozorování komentářových válek naprosto jist - Morho (dříve Nejedlý) a Lagron jsou pravděpodobně na váš blog nasazeni a jsou kýmsi placeni. Podobně je tomu tak i jinde, skoro všude je placená pravicová klaka (Lagron podle vlastního vyjádření může "nosit dres jakékoliv barvy" (!), tedy asi podle toho, kdo mu zrovna platí :-)), bijící se za barvy ODS či TOP 09 či v poslední době hlavně Sudetských Němců, šlechty a katolické církve. Vidět je to v poslední době na ČT24.cz, kde krouží skoro nonstop a nasadili i klikací automaty, takže zcela zvrátili skóre hlasování, předtím jednoznačně pro-levicové a pro-národní. Když jde o prachy, jsou každý podtrh i falšování názorové síly pravičákům dobré. A tady jde o desítky a stovky miliard. To už stojí za to, nešetřit penězmi na ovlivňování mínění i v komentářích na významnějších opozičních blozích... :-). Říkám odpovědně - máte proti sobě i jinde placené čili prodejné žoldáky, kteří do toho jdou tvrdě a vytrvale jako hmyz, protože jsou finančně zainteresováni.
WestWing
26.10.2009, 01:23:54
[8] Morho, vy jste psychotik?
"70 procent pro protiraketovou obranu"
WTF? Zdroj, prosím.
WestWing
26.10.2009, 01:28:43
[9]
70 % pro "PO" - hotový reality morfing .)
Winter
26.10.2009, 13:47:47
[10] Milé morbo,
poraďte prosím, co by měl slušný člověk, který Vás nechce vůbec o ničem přesvědčovat, udělat aby se vás zbavil.
Hamilbar
26.10.2009, 14:03:30
[11]
A jó vlastně, to byl ten vypečený průzkum, který se navíc ptal na něco úplně jiného .) Hehe, jeden.
Winter
26.10.2009, 14:05:00
[12]
No jo,tak to zkusíme a uvidíme:-)
Mod.
26.10.2009, 14:05:00
[13] To jste spatne cetl, Morbo
"Více než dvě třetiny lidí (68 %) se "určitě" nebo "spíše" domnívají, že Česká republika by měla být chráněna proti raketové hrozbě."
a
"Proti umístění radaru se "spíše" nebo "rozhodně" staví tři pětiny lidí (62 %)."
Viz kap. Hlavni zjisteni, str. 4/ 16.
To je preci klasika: 2/3 lidi chteji byt chraneny proti raketam, zaroven 2/3 lidi nechteji radar.
Pricemz 56% lidi si preje vyjednavani s Americany, nacez se rozhodne az na zaklade dojednanych pominek. Tedy zadne ANO predem, jak bylo jest ucineno, to ani nahodou, tihle lide jsou na hrane: ani ano, ani ne.
Takze jste nic nedolozil, ze si nekdo preje byt chranen proti raketam, jeste neznamena ze schvaluje protiraketovou obranu (to je dolozeno prave v tom vasem vyzkumu). Treba pred radarem davaji prednost vyjednavani, politickym zarukam, co vy vite.
Saxana Berdych- Kindlova
26.10.2009, 14:42:31
[14]
.
"Více než dvě třetiny lidí (68 %) se "určitě" nebo "spíše" domnívají, že Česká republika by měla být chráněna proti raketové hrozbě.
a
"Proti umístění radaru se "spíše" nebo "rozhodně" staví tři pětiny lidí (62 %)."
Viz str. 6/ 14
Jedine, co jste tedy dolozil je, ze si lide preji byt chraneni pred raketami, ovsem ne radarem. To znamena vyjednavanim, politickymi zarukami, mezistatnimi smlouvami, vojenskymi aliancemi atd.
Pricemz 56% by s Americany rado vyjednavalo a rozhodlo se az na zaklade vyjednanych podminek. Nikoliv vsak, ze by jejich aktivity vitalo jiz predbezne, jak se deje ze strany vlady nyni.
Saxana
26.10.2009, 14:49:14
[15]
Máte pravdu, Saxano. Skutečností zůstává, že podle průzkumů 70 % občanů ČR (započítáme-li i nerozhodné) se domnívá, že Česká republika by se měla chránit proti raketové hrozbě. Není tedy pravda to, co tvrdil Tribun, že 70 % obyvatel se na protiraketové obraně podílet nechce.
hloupé Morho
26.10.2009, 14:53:29
[16] ze se 70% naroda chce podilet na protiraketove obrane jste tedy nijak nedolozil
.
To bylo jen prani otcen myslenky, nic takoveho v tom vyzkumu nenajdete. Ba naopak, opakuji:
"Proti umístění radaru se "spíše" nebo "rozhodně" staví tři pětiny lidí (62 %)."
Saxana
26.10.2009, 14:54:45
[17] je mi lito
.
Obrana proti raketove hrozbe neni podileni se na technicke protiraketove obrane. Je velky rozdil, jestli vyzadujete diplomaticka jednani, anebo postaveni radaru. A o tomto se v te studii nijak nemluvi, neni to jejim predmetem.
Saxana
26.10.2009, 14:57:49
[18] konecne a napotreti
.
Tahle veta je snad dost jasna:
"Proti umístění radaru se "spíše" nebo "rozhodně" staví tři pětiny lidí (62 %)."
Osobne ale sam nevim, jak to vlastne je. Klidne si dovedu predstavit, ze diky jiz probehle propagande bude 70% lidi proti radaru a zaroven 70% lidi bude vystavbu radaru podporovat. Tech prekryvajicich se 40% muze byt pripsano na vrub nevyspalosti ci okolnosti, s kym dotycny prave domluvil po telefenu.
Saxana
26.10.2009, 15:12:52
[19] Trochu jsem tu věc,
co neví jak se jmenuje, mění jména jako ponožky, vtírá se jako jehovista, a především není schopna se držet tématu, promazal. To jen na vysvětlenou pro ostatní, aby nebyli případně zmatení.
[20] Věci, neboli Objekte,
já vím, že tu diskusi nemohu vyhrát. Jen těžko se vyhrává ve falešené hře, a vy jste falešný hráč. A je zde ještě jeden, mnohem podstatnější důvod: já nehraji, a vůbec už nesoutěžím Tento blog/web, moje texty i moje komentáře nejsou žádná soutěž, žádné štvaní se za úspěchem, jsou způsobem, kterým realizuji jeden z aspektů své existence.
Neboli: nemůžete vyhrát v soutěži, která neexistuje.
[21]
[10] To nestačí...
Před časem jsem četla, že existuje virtuální znásilnění. Nedokázala jsem si to představit, ale teď už ano :-).
Jessie
Mail
WWW
26.10.2009, 15:39:01
[22] Malý úskočný podvodník provinčního formátu?
[3] Nezbývá mi než povzdechnout si parafrází vašeho vlastního výroku: Kdykoli se kouknu na tribunu, vidím tam tupá a agresivní hovada, která jsou ovšem tak uvědomělá, že by je ani do pionýra nevzali, protože by se báli že jim podpálí klubovnu, jak planou pro Pravdu Vítěznou.
@Teo
WWW
26.10.2009, 15:54:18
[23] Tak sem nekoukejte, ATeo
.
Liberalum je preci vlastnictvi svate a kazdy si na svem muze delat, co je mu libo, neprekracuje- li svym jednanim zakon. Konstruktivni kritiku si praktikujte na svem, tam si rajtujte dle libosti.
Saxana
26.10.2009, 16:28:56
[24]
[23] To není tak jednoznačné s tím vlastnictvím. Tady
[4] se píše něco v tom smyslu, že na vlastnictví mají právo jen ti, co mají vhodné "názory". Takže když se například Tribun nepolepší, má smůlu a nárok něco vlastnit nemá. Počínaje blogem, ten už znárodnili :-).
Jessie
Mail
WWW
26.10.2009, 18:07:41
[25]
[24] Jessie, to je přesně ono. Proto mezi liberály a stalinisty nevidím velký rozdíl. Musíte mít všichni stejný názor. Nemáte stejný názor, tak omezujete naší svobodu a proto vás budeme znásilňovat dokud se nepolepšíte.
ms
26.10.2009, 18:33:50
[26] No, to jsem ale opravdu rád, že to nejapné podezření nemám sám... :-))
[25] Opravdu mezi stoupenci obou směrů není žádný dramatický rozdíl. Jednomu by mohlo být v tom směru toho nebohého liberalismu až líto...
XY
26.10.2009, 19:01:50
[27] urcite je ale liberal a liberal
.
Pricemz ten druhy prisel pozdeji, vypada jako novy a je to tedy neoliberal; da se lehce poznat podle antikomunistickych podvlikacek, co mu couhaji z kalhot jako podolek a nejdou zastrcit ani po dvaceti letech.
Saxana
26.10.2009, 19:16:26
[28] a mate pravdu, jessie
.
S tim vlastnictvim, to tu uz bylo, uplne nahore, tak daleko jsem nedosel, omlouvam se
Saxana
26.10.2009, 19:19:17
[29] mozna jde opravdu jen o vlastniky
.
A nejaky ubohy uzivatel- najemce virtualniho prostoru nase neo- vubec nezajima. Asi je to nejaky chudak, na nejz je vzletnych zasad uplna skoda. Prave neo- se zrejme pozna podle toho, ze vas zacne poslouchat az kdyz dostane jednu do nosu.
Saxana
26.10.2009, 19:39:56
[30] WestWingu,
nekažte si těmi ideodiverzantskými úderníky trávení. Já už jsem si na ně zvykl, jsou takoví nemile známí, průhlední, čitelní, lautr k ničemu, když nepočítám dobrý pocit, že někomu stojím za to, aby se tak vehementně snažil zlikvidovat diskuse, které se u mne vedou. Ostatně, prý je možno takové "autentické" a "spontání" "diskutující" pořídit za 1800,- Kč na hodinu u direct marketingových agentur. Třeba jsou to také "profíci". V tom případě někoho stojím dost peněz. Jen doufám, že to nejde z daní ;-)
[31] Tribune,
jestli to jde z daní, tak je to alespoň sranda :) I když drobátko trapná.
Zoom
26.10.2009, 23:41:07
[32] Tribune, mám-li hovořit za sebe,
tak je dobře že Věc Morho, Lagron a další podobní, navštěvují Váš blog. Člověk inklinuje k setkávání se s takovými lidmi, se kterými je do značné míry v názorové shodě a tak se nestává moc často aby byl nucen obhajovat svá mínění a postoje v samotných základech.
Morho, Lagron, Nejedlý atd. se tak stávají vhodným "trenažérem" a jak se říká "těžko na cvičišti - lehko na bojišti" :-) Odvádějí takto docela užitečnou práci a pokud za peníze, pak "vyjdou docela levně".
Ostatně, Morhův popis stávající situace:
[2] [i] "Stát tu není proto, aby lidem pomáhal, ale proto, aby pomáhal politikům ždímat z lidí peníze a omezovat jejich svobody."[i] není, dle mého mínění, vzdálen realitě. Je milé vědět že se "řeka jeví druhému břehu" (alespoň "občas")stejným a nebo velmi podobným způsobem.
Kamil Mudra
27.10.2009, 12:30:59
[33] Zoome
ale snad všechny politické strany jsou trapně financovány z daní:-)
Mod.
27.10.2009, 13:44:43
[34]
[32] Tak tak Mod., podle me bude TOP 09 nejlip financovana. Viz vynatek z clanku o plzenskem pravnim studovani :
Doc. Kindl bude rozhodovat o miliardách, které stát zaplatí v letité (a nesmyslné) arbitráži Diag Human. Za touto firmou stojí švýcarský reemigrant Josef Šťáva, přítel a soused exministra financí a faktického vůdce TOP 09 Miroslava Kalouska z jihočeské Bechyně.
Pochybuje snad nekdo, krome zde pritomych modrych knouralu, ze TOP 09 nedostane z vyhrane arbitraze nejake "vsimne" ?
Amenre
27.10.2009, 14:28:29
[35]
oprava : vyhrane pro DH :)
Amenre
27.10.2009, 14:30:24
[36]
[32] Tady jde o to, jestli je tu aspoň nějaká ta strana jako mezičlánek :-).
Jessie
Mail
WWW
27.10.2009, 14:52:41
[37] Jessie.
[35] mimo parlament by se možná nějaká našla :-)
Kamil Mudra
27.10.2009, 15:11:54
[38]
Pokus: ukáže se odkaz na můj nový blog?
mistral
27.10.2009, 15:38:26
[39]
Ještě jeden pokus
mistral
WWW
27.10.2009, 15:39:28
[41] Průzkum, který jsem citoval, dokládá, že právě 70 % národa na protiraketové obraně podílet chce.
.
Ale v tom odkazu se pise, ze:
""Proti umístění radaru se "spíše" nebo "rozhodně" staví tři pětiny lidí (62 %)."
Saxana
28.10.2009, 11:23:20
[42]
[41] Co Vám Tribun sebral, Morbíku :-)?
Mimochodem, rada k těm Vašim jménům: až dojde k "d", dál už nepokračujte, ale v dalším kroku vynechte "o". Potom jako další variantu doporučuji dát na začátek "z". Přimlouvala bych se za to, aby tato varianta už nebyla blokována :-).
Jessie
Mail
WWW
28.10.2009, 12:18:38
[43] Pokud se zde někdo "ztrácí"
(on se totiž neztrácí, on je zcela prozaicky mazán), tak nikoliv pro své názory, ale pro své způsoby, jako jsou například podvody s identitou. Pokud ze sebe chce někdo mocí mermo dělat mučedníka, je to jeho věc, s tou já nic nenadělám. Řeknu jen tolik: svoboda slova znamená právo se vyjádřit, nikoliv povinnost druhých toto vyjádření strpěk kdykoliv, kdekoliv a jakkoliv, zejména jedná-li se o jejich "výsostné území". Takže, mučedníku, založte si svůj blog a tam se realizujte po libosti - to je vaše právo. Zde toto právo nemáte, nejsem veřejnoprávní instituce, nemám povinnost poskytnou vám prostor k výjdření (ostatně ty veřejnoprávné to také nedělají). Je to podobné, jako s právem na stávku: máte právo stávkovat, ale já nemám povinnost stávkovat s vámi. A to, co mučedník předvádí zde, nemá do okupační stávky daleko.
[44]
Ale stejně je to zajímavé srovnání - mazání = deporotnání na Sibiř :-).
(Možná jsem měla být za
[42] taky "deportována...)
Jessie
Mail
WWW
29.10.2009, 13:23:55
[45] Recykláti
RECYKLÁTI
(jenom slovní hříčka, s obsahem článku až zas tak moc nesouvisí :-)
Kdo to jsou ti recykláti?
Ti prý, co se v (k)řeči klátí.
Kdo používá klacek k řeči,
kariéru skončí v křeči.
A kdo zase k řeči klacek,
toho čeká recyklace.
Ten kdo národ kecy kácí,
zaslouží jen recyklaci.
Nemůže se kecy kát
přec ten, kdo je recyklát!
Špáďa
WWW
30.11.2009, 01:05:38
Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).