neděle, 12. července 2009
Komentáře
[1] Tribune,
občas mi připomínáte výrok, který pronesl Jan Werich na adresu hromadných zdělovacích prostředků za totáče. To jest "přesvědčujete přesvědčené a nasíráte nasrané".
Fajn, a co dál ?
Hamilbar
13.07.2009, 11:23:08
[2] Hamilbare,
myslíte, že kdybych věděl, co dál, tak se tady takto vykecávám a čekám, jestli z toho něco nevzejde, jestli se někdo nechytne?
Ale s tím citátem jste to asi trefil. Bohužel, ani psychohygienická funkce těch mým zápisků, jejíž naplnění jsem si od svého psaní především sliboval, nefunguje. Spíše naopak - ještě jsem se tu nakazil několika opravdu odpornými a úmornými patomemy.
Tribun
WWW
13.07.2009, 11:41:54
[3] Tribune,
možná bychom se mohli poučit u GeoNa a jeho úvahách o smysluplném hovoru. Já si to překládám tak, že (GeoN promine, eventuelně mě seřve) hovor mý smysl jestliže se vy víjí odněkud někam a přitom prohlubuje "poznání" zůčastněných. Z toho plyne, že nelze diskutovat s kýmkoliv o čemkoliv.
Co takhle zeptat se pro začátek potenciálních účastníků diskuse co je pálí a o čem by chtěli diskutovat. Je tu (velice malá) šance že bychom mohli najít jakési předsrozumění alespoň o tom, že tento problém nás vážně zajímá. Možná nebo spíše MOŽNÁ se na některých tématech můžeme shodnout.
Hamilbar
13.07.2009, 12:38:39
[4] Hamilbare,
nejde zdaleka jen o prohlubování "poznání" zúčastněných. Přece shodu v hovoru hledáme především proto, abychom podle této shody mohli i konat.
Zoom
13.07.2009, 13:10:29
[5] Zoome,
to samozřejmě. (Tedy jako že souhlas)
Hamilbar
13.07.2009, 13:18:02
[6] No ještě aby si dvojjediná bytost odporovala.
To přece ani nejde.:)
jepice
13.07.2009, 13:43:37
[7] Jepice,
bude to asi zapříčiněno moji intelektuální nedostatečností, ale mohla byste prosím tu šestku nějak rozvést, abych ji pochopil i já ?
Hamilbar
13.07.2009, 14:27:10
[8] No, Hamilbare,
asi jste právě neprošel testem ;-) Co budete dělat? Zvládnete, nebudete potřebovat odbornou psychologickou pomoc?
Tribun
WWW
13.07.2009, 14:36:17
[9] Tribune,
budu asi dlohodobě v depresi. Ale snad se z toho vylížu.
Hamilbar
13.07.2009, 14:58:13
[10] Ále, to jsem se uvtípla spíš jen tak sama pro sebe, Hamilbare.
Dlouho jsem si totiž myslela, že vy a Zoom jste jeden a ten samý a že jen pro jistotu /jako prevence GeoNových občasných eliminací/ vystupujete ve dvou převtěleních.:)
jepice
13.07.2009, 15:05:23
[11] Hamilbare ...
[1]
... "neseřvu" Vás - koukám, že jsem si už "vypěstoval" docela "pověst" :) ... dobře mi tak :o) ... ale přesto: ... pitomce "dělám" (... "na vlastní odpovědnost" a "na ryze dobrovolné bázi" - jak by řekl alias Blue Moon :) jenom z těch, kteří již pitomci jsou, takže jde jenom a pouze o takové či onak oslovení "očividného" ... tudíž se s tím člověk "nepředře" ... :)
*
Jistě, že jde i od hovorové dejme tomu "prohlubování poznání" (... na skutečné hovoru je skvělé!!!, že jde o "poznání" vskutku a "od počátku" ... "inter-subjektivní") ... ale samozřejmě a potřebně právě i o tu intenci ke shodě, kterou zmiňuje Zoom - pak může mít hovor smysl ... hovor určitě "nevznikne" (... nějako "sám-od-sebe") tak, že kdosi tak-či-onak vykopne ("jakýkoliv") míč do chumlu "hráčů" (... i když tohle přirovnání s fotbalem kulhá na obě nohy) ... tak může vzniknout jenom ona nesmyslná "apriorní diskuse", která "a priori" žádný smysl nemá a mít nemůže - to je jako hodit kus masa smečce hladových psů (... jakože "vědomí" slavného "post-moderního člověka" hladové je, že ano?) ... ti "asertivní" se nažerou a přežerou ... ti méně "asertivní" jsou sežráni ... a pak je z toho hromadné psí zvracení. :/
Ale jistě to není "všechno" na Tribunovi ... smysluplná debata je vždycky "poly-centrická", i když jí stejně vždycky musí někdo úplně nejpůvodněji založit. Co mohu jenom a jen doporučit je to, co naznačuje Hamilbar
[3] ... "nabídnout" a "přetřídit" témata ... a nalézt shody nad těmi, která takto budou shledána jako významná ... pak může mít Tribun "zásobu na léta", a to i s "prioritní strukturací" - tedy pokud se mu bude chtít, samozřejmě.
*
Však jsme se Zoomem (... "vykopnul" to původně Zoom) do té "debaty o debatě" jistě pustili s tím, abychom si danou věc trochu urovnali v naší "inter-subjektivní" hlavě ... že ano? ... a ještě toto "urovnávání" pokračuje a bude chvilku pokračovat.
*
Chtělo by to biolit ... :o) ...
[6]
... víc ze mě dnes asi nevypadne, chystám se na návrat svého srdce - to byste nevěřili, co dokážu za pár dní v kuchyni. :)
GeoN
13.07.2009, 15:17:50
[12] Děkuji za vysvětlení Jepice.
Ale poznáte nás snadno. Zoom je ten chytřejší.
Hamilbar
13.07.2009, 15:20:40
[13] Jepice ...
[10]
... nechte toho, prosím Vás ... jste docela vedle, a to tak trapně, že trapnější to snad už být nemůže.
Kdybych byl jó "podezřívavý", tak bych si myslel, že Vám zase nejde o nic jiného, než o to, jak co nejrychleji potrhat jemné "sinůky" nesměle počínajícího hovoru nějakou absurdně-trapnou "hádkou", na jejichž vyvolávání jste, veskrze svá "moudra", zaručenou odbornicí ...
... no doufejme, že si to zde se hovoru účastnící již pohlídají, a tedy eliminují takové "chytračky" a "chytráky", jako jste zcela jistě Vy ... "zavčasu". :/ Eliminovat se musí jen škodlivý a obtížný hmyz ... a to jste dle mého mínění, v tomto případě a na tomto místě (... a to již relativně dlouhý čas) Vy. Je to opravdu "otázkou místa", Jepice ... taková mšice je všude možně docela milé zvířátko, ale na růžích je fakt nepřijatelnou.
GeoN
13.07.2009, 15:31:43
[14] GeoNe, držím palce s tou kuchyní.
Mimochodem, taky dobré téma. Takové praktické.
Hamilbar
13.07.2009, 15:31:35
[15] Apropo GeoNe,
když budete mít pocit, že vaše myšlenky kurvím, tak mě klidně seřvěte. Já jsem flegmatik.
Hamilbar
13.07.2009, 15:39:28
[16] Jejda, pánové,
já bych opravdu nechtěla něco potrhat. Zvlášť ne něco jemného. Opravdu si už nemyslím, že Hamilbar je Zoom. Pokračujte, jakoby obtížný hmyz vůbec nezabzučel.:)
jepice
13.07.2009, 15:49:23
[17]
Chtělo by to "videonet", viďte, jepice, to bychom pak možná koukali :-).
Mimochodem, jak jste si tak tuhle povzdechla, co je v internetových diskuzích agresivity, to jste nemyslela jen takové to popichování, že ne :-))?
Jessie
WWW
13.07.2009, 16:05:39
[18] Jenže on zabzučel, Jepice,
tak proč se teď přetvařovat a dělat, že nezabzučel? Ale myslím, že Jessie vás vyhmátla docela dobře.
Tribun
WWW
13.07.2009, 16:08:25
[19] He :) ... ona "si myslela" :) ...
to jsou věci ... můj "hrubý" nebožtík otec říkával: "Myslet znamená hovno vědět!" ... ach ty vzpomínky z dětství ... :)
... no to je tím, že jak takové jepice vidí již jen docela předběžnou a velmi obecnou a tedy neurčitou shodu, tak už se jí něco "nezdá" ... a ještě více jí "znervózní", když může "odhadnout", že tato neurčitá shoda je výsledkem hovorové práce těch, kdo tuto shodu-před-shodu sdílí, a tudíž nejde o nic "nahodilého" a "nevědomého", nýbrž je již tak-či-onak reflexivně drženo - to je pro jepici, jejímž "cílem" je jenom a jen "bordel na kolečkách", ve kterém může trousit své "skvosty", aby tentýž "bordel" ještě nakopla ... už fakt povážlivé.
***
Odtud ještě k onomu předcházejícím a předmětnému:
... pokud si zde hovoříci vytvoří jakýsi "předběžný tematický program", pak tento může docela implicite fungovat jako onen "biolit" na všechny jepice a mšice (... a další "americké brouky" :), protože pak bude předem k vidění, kdo o "realizaci" těchto témat (... a to v jejich formulovaných, i když "zatím prázdných" intencích) pečuje ... a kdo jenom "bordelí" a "kalí vodu" ...
... přičemž pokud se dobře zformuluje "generální intence nad" samotnou kořennou debatou o onom "předběžném tematickém programu", pak jsou v zásadě všechny jepice (... Blue Mooni) a spol, vyloučení předem ... a to právě a jen v této "generální intenci", a to tak, jak je v naší kultruní tradici (... asi bývalé - to by se poté pravděpodobně velmi zřetelně ukázalo) docela "zaběhnuté" ... to od časů pana Ježíše Krista a jeho: "Dávejte tedy, co je císařovo, císaři, a co je boží, Bohu.", což je velmi instruktivní příklad zřetelného oddělení diskurzů, že ano? ... které jistě docela hezky souvisí s "vyhnáním penězoměnců" ... :)
***
... no, jdu na to nádobí a podlahu ... díky za povzbuzení, Hamilbare ... vůbec se mi do toho nechce - a to si ještě chci umýt hlavu, oholit se a tak dále a tak dále ... abych byl čupr holka, až se srdce vrátí ... jsem jako "socka z jeskyně" ... :)
GeoN
13.07.2009, 16:26:16
[20] Jessie,
ne, nemyslela jsem popichování. To je taky svým způsobem agrese, to vím. Ale nenávist za tím není, a o tu mi šlo, o té jsem mluvila.
jepice
13.07.2009, 19:51:06
[21] Milá jepice ...
když to vezmu "kolem a kolem", tak "v dané společnosti" neznám nenávistnějšího člověka, než jste Vy ... ba jistě ... "konkuruje" Vám Mod. a tresen ... ty to umí taky - zkuste založit "houslové (čelové) trio" nenávisti ... bum-drum ... "apokaliptika" ... "vlasy vlají" ... nad hmatníkem ... :/ ... (... se vší úctou, láskou a respektem k Apocalytice :)
http://www.youtube.com...dJveM&
:)
***
... a ještě jeden "hezčí":
http://www.youtube.com...7WjK0&
... wow ... :)
GeoN
13.07.2009, 20:16:57
[22] Hernajz, GeoNe,
nedělejte, že Vám ušlo, že nick jepice a nick tresen jsou jedna a táž osoba.
To by nebylo hodno Vaší inteligence, kterou, přes všechno co tady prošlo, uznávám.
A bytost, která je za entitami tresen/jepice, je jistě všechno možné, jen ne nenávistná. A to říkám přesto, že jsem se s ní už několikrát "utkal".
Hochu, hochu... znovu Vás jaksi upozorňuji: važte svá slova a soudy.
K tomu Vám dopomáhej Bůh.
Faust
14.07.2009, 17:00:58
[23]
Fauste, já z té záměny vyvozuju, že GeoN opravdu, ale opravdu není žádná drbna (jako třeba já :-). Někdo je prostě nad takové věci povznesený, inteligenci bych do toho nepletla, nebo spíš naopak, než myslíte :-).
Jessie
WWW
14.07.2009, 18:55:52
[24] Hernajz Fauste ...
velmi dobře vím, co říkám ... není všechno tak, jak se může zdát. Takže si hochu i s Pánembohem ... dejte pohov ... a jděte "napomínat" někoho, u koho "máte" ... "autoritu" - u mě jistě mlátíte svou úctyhodnou hlavou o betonovou zeď, hochu ... :/ ... k čemuž si Vaše-jakékoliv "uznání" čehokoliv naložte do formalínu, právě ve Vašem "případě" nic takového určitě nepotřebuji, ba by mě asi při tomto pomyšlení stud a hanby jímaly - i pro Vás mám již svůj "názor" :) hotov ... a nemám sebemenší důvod ho měnit. Jsem takto docela "upřímným" :) ... doporučil bych Vám totéž, protože v "našem případě" je jakýkoliv pokus o "sblížení" předem v marnosti vyloučen ... to stejně jako s tou prolhaně nenávistnou sbírkou jedů a lhaní ... dvoj-jedinou, troj-jedinou ... n-to-jedinou ... to je mi šumák a "nestuduju" to ... kterou tady tak "gentlemansky" ech "obhajujete" - no znáte to ... vrána k vráně sedá, vrána vránu si hledá ... a je to nakonec řekněme pro zjednodušení: ... "přirozeným", takže díky za další, ... sice již nadbytečnou, "verifikaci" ...
... hochu ... :/
GeoN
14.07.2009, 19:05:20
[25] ach bože bože...
je tohle nutný? No nic - zůstanu tichým čtenářem. :o/
K-k.
14.07.2009, 19:41:17
[26] GeoNe.
Vy jste prostě vůl, který si na intelektuála akorát hraje.
Toť z mé strany vše.
A díky Vám si dám od Tribuna dobrovolný detox (Tribuna bych však přesto požádal o zabanování mé IP adresy), jakož i detox od blogů, na nichž se Vaše Intelektuální Jasnost bude nacházet.
Vy prostě jak aspoň jednou denně někoho neurazíte, tal nejste spokojený. Jste intelektuální hulvát a navíc zbabělec, víte to? Skryt za nickem urážíte napravo nalevo... v hospodě byste už dávno dostal přes držku.
No a já nejsem flegmatik, jako někdo (už nevím, kdo to psal), abych si od intelektuálního žvanila nechal všechno líbit.
Tribune, sbohem a mějte tady lepší osazenstvo, než jsem byl já.
GeoNe, Tribunův blog je Váš.
Faust
14.07.2009, 20:32:45
[27] Hochu hochu ... :)
... Vy to nějako nezvládáte, že ano? ... víte, Tribun zcela jistě musí vidět, že jeho blog nemusíte přenechávat mě, protože už dávno a soustavně "patří" Vaší-obhajované jepici&tresen&etc, i když jí tentýž Tribun, ze kterého si děláte svůj instrument, sám několikráte velmi kulantně naznačoval, aby ty své prolhané žvásty laskavě provozovala někde jinde (... třeba někde u Vás či na Konfrontaci, která chcípá na "všeobecnou" prázdnotu a tupost, že ano), což ovšem ona prolhaná dáma né-a-né jakosi "pochopit" ... já-osobně jsem zde, tedy u Tribuna, opravdu daleko spíše svrchovaně "pasivním čtenářem" ... jistě vyjma oblud ... jako je třeba Vaše jepice&tresen&etc, která kam vkročí, tam sto let tráva neroste ... takže na ně prostě mám, odpusťte mi hochu, "pifku" ... :) Víte hochu, všelijací jasanové, Blue Mooni či Ještěrky jsou povětšinou takové "jednorázové zboží" - to asi proto, že v sobě mají (... světe div se) ještě kousek dnes již zapomenutého "studu" ... ale ta Vaše jepice&tresen&etc - to je "jistota" ke každodennímu pozvracení ... asi podobně jako ČT1 a další podobné "produkty".
Tož se nečilte, hochu ... zase si sedněte, neprskejte ... hospodský nemá rád, když se mu hosti perou - nebojte, naposledy jsem jednomu takovému, jako jste dle všeho Vy, klečel na břiše a dva mě odtahovali, protože jsem měl to "cuki" opravdu "natažené" pěkně "zespoda" ... asi bych ho zabil ... ještě, že mě vždycky učili, že se učím proto, abych cosi takového dělat nemusel ... a nevěřil byste - funguje to ... hochu.
Tož klid hochu ... "nikdo" Vám nic nebere, "nikdo" po Vás nic nechce, "nikdo" Vás k ničemu nepotřebuje ... a Tribun jistě nebude nic "zabanovávat", protože to zjevně není jeho styl ... a člověk má jistě svůj styl držet, neb ho to dozajista ctí ... nehledě na to, že nic takového ani v ohledu na Vaši hysterii bez hysteru není ani mém ani ve Vašem případě třeba ... a což bych naopak doporučil v případě Vaší jepice&tresen&etc ... ovšem kampak s mými doporučeními, že ano ... na to jsem zde malý pán, a je to tak jistě v naprostém pořádku.
GeoN
14.07.2009, 21:39:39
[28] Fauste,
vy děláte, jako byste Geona neznal. Už přece musíte vědět, odkud vystřčí "vidle", a vy si na ně stejně naběhnete - a zrovna kvůli Jepici/Tresni/Alias-kdoví-komu-ještě. Ale neberte to jako výtku - když jste to řekl, asi jste považoval za nutné to říct a je jen na vás, co řeknete, nebo neřeknete. Upřímně, nechce se mi urovnávat spory mezi jednotlivými "návštěvníky". Nemám ambice být moderátor, nebo nějaký arbitr stylu, už jenom proto, že nemám na to, abych to "ukočíroval". Pokud Geona neokřiknu, není to proto, že bych si chtěl předcházet, ale prostě proto, že se do toho nechci míchat, protože v té vaší hádce není vlastně nic k věci.
Banovat vás určitě nebudu, Fauste, už jenom proto, že v době dynamických IP adres a anonymizérů to vidím jako zbytečné. Nikdo to zde nemá povinně. Kdo chce, přijde (rád vás uvidím), kdo nechce, chodit nemusí (nutit vás nebudu).
Vzato kolem a kolem, Fauste, není Geon možná ani tak naivní, jako důsledný. Pokud se někdo podepisuje Jepice, tak asi chce, aby byl tak oslovován, tak proč bychom my měli pátrat po tom, jestli nebyl dříve Tresen a jestli tedy není svým způsobem podvodník? Změna identity lecos naznačuje, ale vzhledem k tomu, že je nestřídá, bych to nechal plavat.
Tribun
WWW
14.07.2009, 22:29:56
[29] Hamilbare,
to s tím "nastavením hovoru"
[3] není vůbec od věci, ale jak byste si představoval prakticky? Že vyhlásím středu za den diskusí o lanýžých a zájemce o diskusi o ekonomických systémech pozvu na čtvrtek a na pátek? Nebo že budu důsledně a bezcitně mazat vše, co se odchýlí od tématu, nebo bude smrdět diverzí? Na to bych neměl kapacitně, a stejně se obávám, že by to příliš nefungovalo.
Jediné, co jako "vlastník" blogu mohu udělat je, že budu pečlivě vybírat a formulovat vstupní texty, tedy že vždy nadhodím něco vážného, co by mělo posloužit jako vstup do hovoru a udaj jeho směr. To by asi mohlo fungovat, ale na to si zase netroufám, tak vysoké mínění o sobě nemám a bez patřičných schopností by z toho byla jen směšná šikana.
Takže zatím nechám vše při starém, s plným vědomím toho, že účelnost takového přístupu je sporná.
Tribun
WWW
14.07.2009, 22:36:49
[30] no, Tribune,
je to váš blog a je tedy logické, že vy rozhodujete o stylu zdejšího rozhovoru. Je to pochopitelně věc osobního vkusu, ale přiznám se, že nerada chodím tam, kde pán domu blahovolně přihlíží tomu, jak jeho návštěvníci pod malichernými záminkami dostávají přes hubu...
No nic, dobrou noc.
K-k.
14.07.2009, 23:35:48
[31] Tribune,
mé výlety do vašeho exotického světa končí - asi vás to potěší. Přiznávám, že mě docela bavilo vás popichovat /i když jsem mnohé věci myslela vážně/. Jenže když na mě pokaždé vystartuje GeoN, zábava to být přestává. S GeoNem jsme si toho v minulosti řekli na různých místech opravdu hodně a vím, že jsem mu dala dost pádných důvodů, aby mě neměl rád. Ale já už jsem téma GeoN vyčerpala a neměla jsem v úmyslu si ho všímat. Problém je v tom, že tohle on zřejmě nedokáže.
Fauste, díky za zastání v otázce nenávisti. Doufám, že nejsi sám, kdo ví, že ve mně není.
Ještě k tomu nicku: tresen jsem byla tam, kde jsem si myslela, že jsem mezi lidmi, kteří se pokoušejí o hovor, i když spolu ve všem nesouhlasí.
jepice
14.07.2009, 23:42:35
[32] Jepice,
při vší úctě, na celé řadě pokusů o likvidaci hovoru zde jste se podílela, pokud jste je přímo nevedla, takže jste ta poslední, kdo může dělat patetická gesta. Do vašeho vztahu s Geonem mi nic není, stejně jako ostatním, a nevím, proč se tím pokoušíte argumentovat, ale budiž, asi je na tom něco "ženského". Tož sbohem, zrovna po vás se mi asi stýskat nebude. I když nepochybuji o tom, že vzhledem k vaší potřebě bránit "pravdu" na vás dříve nebo později někde opět narazím, otázka je ovšem, pod jakýmm nickem.
Tribun
WWW
14.07.2009, 23:58:42
[33]
Tak jsem se zúčastnil hospodské debaty, kde jsem napadl výrok, že dolar bude VŽDY světová měna číslo jedna, to jsem si dal ...........
mistral
15.07.2009, 00:01:13
[34] K-k,
výtka se přijímá, ale přesto: blog je sice můj, ale diskuse je všech, kteří se jí účastní. Mám snad dělat drába, nebo vychovávat dospělé chlapy? Ale, budu o tom přemýšlet. Dostal jsem se tak trochu do nové situace, tak se musím rozhodnout, jak vážně to brát a jak a zda vůbec to řešit.
Tribun
WWW
15.07.2009, 00:02:36
[35] Nevím sice, jak to souvisí, Mistrale,
ale jestli chcete politovat, řekněte si, to snad ještě zvládnu.
Tribun
WWW
15.07.2009, 00:03:38
[36] A ještě jedna věc, K-k
(snad to nebude znít bolestínsky, protože tak to míněno není): když se tu ráno někdo pohádá a já se ke komentářům dostanu až večer, nehodlám nést odpovědnost za to, co si ti dva řekli a že já jsem do toho nezasáhl. Pokud by osobní spory, které nijak nesouvisejí s tématem, měly začít převažovat, tak prostě zavřu krám (= zakážu komentáře) a bude. Třeba pak budu mít alespoň víc čas na psaní vlastních textů, které poslední dobou nějako vázne.
Tribun
WWW
15.07.2009, 00:06:48
[37] Tribune,
děkuji...
K-k.
15.07.2009, 00:07:15
[38]
Víte mě roztržky s Geonem baví spíše ze studijních důvodů.
mistral
15.07.2009, 00:06:47
[39] to děkuji
patřilo pochopitelně k
[34] - nikdo po vás pochopitelně nemůže chtít, abyste čtyřiadvacet hodin denně dohlížel na mravné chování diskutérů. Nevím, jak to řešit - snad by aspoň některé úlety neměly projít tak zcela bez komentáře. Ale respektuji vaše postavení Pána Blogu ;o)) a nechci vás nijak mustrovat - takže se omlouvám....
K-k.
15.07.2009, 00:12:23
[40]
Pan Geon má dvě polohy: konkrétní a abstraktní. Tisíckrát opakovaným trikem dokáže přesvědčit, že ke konkrétnímu se dopracoval skrzeva abstraktní.
mistral
15.07.2009, 00:26:49
[41] No jo ...
jsem já to ale "potížista" ... i když všechno zlé pro něco dobrého, že ano ... takže teďkons, když jsou notoričtí rozmatlávači pryč, se můžeme těšit na situačně-relativně smysluplnou "levicovou" debatu, ve které budou jistě všichni další "levicově orientovaní" mluvčí (... to si jistě rozebere jak každý sám ... tak v možně následném hovoru) Tribunovi ku pomoci, neb běží o jejich předchůdně sdílenou věc, jež má své dané premisy a pravidla, které předem nebude nějaká "popichovačka", zajisté docela "demokraticky", zahlcovat a sterilizovat svým "bzučením". Těším se ... neb pokud se dílo podaří, pak bude tento blog vskutku unikátním ... a práce by měla být odměněna odpovídajícími plody.
Oh ano, i nenávist a prolhanost lze zabalit do "úhledného" a "demokratického" papírku ... však jsme toho nechtěnými "svědky" každý boží den, že ano? Však se nechejme poučit ...
... "hovor"? ... neblázněte :) ... s lhářem není hovor možným, protože vždy-již lže "u kořene smyslů" ... :/ Znovu takhle "v plénu" :) doporučím přítomným "Sókrata" pana Platóna, který si také hrál na "střečka na zadku dobytka", který "jen-tak" ... "popichuje" ... a byl to největší lhář a podvodník, byť "literární" ... "všech dob". Jak se ta "schémátka" úporně a stále "naředěněji" opakují ... trapné.
GeoN
15.07.2009, 00:39:06
[42] Mistrale ...
zde se můžete "vyblbnout" do sytosti, zde to bohužel neovlivním - u mě jste neuspěl, tak jdete prudit jinam ... ech :/
GeoN
15.07.2009, 00:40:59
[43]
Chápejte, že nechci rozmělňovat metafyziku všech metafyzik, ale baví mě tento blog.
mistral
15.07.2009, 00:53:39
[44] Gut, mistrale ...
nic proti Vaší "zábavě", ale za Vaši poslední "chytrost" bych Vás nepustil ani k zápočtu - a to bez ohledu na to, zda se mě nějako jmenovitě týká či nikoliv. Tož do toho, mistrale ... bavte se.
GeoN
15.07.2009, 01:11:11
[45]
Nabídl jsem Vám jako "fenomologovi" geometrii, čekal jsem, že odpovíte třeba pravděpodobnostní, ale naše diskuze se nikam neposunula.
mistral
15.07.2009, 01:22:14
[46] Proboha mistrale ...
co to melete za nesmysly. Žádná "diskuse" s Vámi nebyla a nebude ... ani tady, ani jinde ... ani o geometrii, ani o fenomenologii ani o čemkoliv jiném - to byste se musel o hovor pokusit poněkud jinak, než se Vám přihodilo ... a teď už to nezachráníte ... obzvláště, když to "zkoušíte" stále stejně ... a se zřetelnou neznalostí věci a předstíráním "znalosti" - to fakt nesnáším, a ti, kteří učili mě, by s Vámi vyběhli na tři doby. Kdybyste totiž nějakou znalost věci měl, tak byste mě, kupříkladu, nikdy neoznačil jako "fenomenologa" ... a to s uvozovkami či bez, "v ironii" či bez ní ... Vaše ostatní "promluvy" nepočítaje. Proboha klempíř klempíře pozná, mistrale ... do háje proberte se, a věnujte se studiu, když máte nějaké-ty "studijní důvody", jak výše obligátně (... asi netušíte, jak je tohle "obvyklý" kec) "inzerujete" ... nějaké učitele, kteří Vám budou ku pomoci, snad ještě najdete. Mě vypusťte, prosím - je bohužel zase trapné, že Vám to musím opakovat i zde.
GeoN
15.07.2009, 01:48:19
[47] Mistrale,
já to tady neprovozuji pro zábavu, a už vůbec ne pro vaši (i když zase tak vážně, abych se kvůli tomu nechal upálit, to také neberu). Tohle není žádné akvárko, takže si laskavě běžte provozovat své pokusy někam jinam.
P.S. Povšiměte si, prosím, malého červeného křížku vedle času zveřejnění komentáře. K čemu myslíte, že je dobrý? Hádejte!
Tribun
WWW
15.07.2009, 09:39:19
[48] Geone,
při vší úctě, pro příště bych své hosty raději vyhazoval sám, přestože nemám vaši efektivitu, protože mi chybí potřebná razance a důslednost, to uznávám. Ale alespoň bych měl kontrolu nad tím, kdo bude vyhozen. A taková Třešnice pak nebude moci dělat podobně nabubřelá gesta, jako právě předvedla.
Tribun
WWW
15.07.2009, 09:44:11
[49] Tribune ... :)
nikoho jsem ani náznakem(!) ... nevyhazoval, ani náznakem ... fakt jo - přesvědčit se můžete sám, umíme přeci číst, že jo? :) ... "upřímně" (... hergot, to mi neměla dělat :) ...
... Faust (... alias "Hoch-Hoch" - jak mě "Tatínek" primárně počastoval :) se "pateticky vyhodil" sám, což je sice jakoby docela racionální a "košer" řešení, ovšem s tím "problémkem", že v "omáčce kolem" lže, jak když tiskne, což oné "košerovosti" trochu "pokazí náladu", že ano? ... to je jako kdybych do šouletu nasekal vepřová játra ... :)
... k tomu se srovnatelně "pateticky" avšak méně "obsažně", avšak "solidárně", připojil "nick": ... "K-k." ... a to aniž by s "debatou" měl cokoliv společného ... ale to lze pochopit, osobní vztahy lze brát v potaz a není na tom nic špatného, že ano ...
... v případě předmětné jepice&tresen&etc v této chvíli v zásadě jenom a jen navazuji na Vaše-vlastní opakované, společensky zcela přijatelné, náznaky ... a tedy jsem jim poskytl svou svrchovanou podporu, neb jde dle mého mínění o zcela racionálně nutné(!) řešení, protože dotyčná osoba Vám jakékoliv hovory a "diskuse" na Vašem blogu SYSTEMATICKY(!) likviduje ... často v samotném zárodku předem, čímž z nich docela standardně činí naprosto nechutné rozmašlované "potraty", které se nechodí ani na extrakci případně nějako-užitečných "hormonů" - fuj ... ta nejděsivější a nejodpornější "sekaná", kterou si asi dovedeme představit.
*
... případ "mistral" je sám o sobě - toho jsem několikrát naprosto a velmi "slušně" požádal, aby své velmi neumělé "pokusy" šel s laskavostí dělat někam jinam "na" někom jiném. Bohužel ... a za to se Vám omlouvám, si svůj "zaměřený objekt" quickly "vyhmátl" zde u Vás, což mi je opravdu trapné, i když v zásadě a docela mimo mou "moc" ...
... ovšem ani toho mě ani ve snu od Vás nenapadlo jakkoliv vyhazovat, natož abych se o cokoliv takového byť jen metaforou pokusil. Docela naopak, Tribune ... byl jsem taková "záludné sketa", že jsem Vám ho tu "chtěl" :) nechat, jako "dáreček", i s jeho pseudo-"filosofickými" výkřiky mířenými "na mou osobu", což ode mě bylo fakt "nechutné" :) ... spolehl jsem se jednoduše na to, že s ním udělate "krátký proces", v čehož důsledku by dotyčný "experimentátor" a "sebe-bavič" měl v zaměření se na "mou osobu" utrum, protože jinde než zde nebo u mě ... tuto "mou osobu" nenajde, neb se jakýmkoliv "internetovským diskusím" opravdu důsledně vyhýbám, protože mám vlastní blbosti dost ... ještě se zaobírat nějakou cizí, že ano?
... můj předpoklad jste nezklamal, za což Vám děkuji a cítím se Vám za to zavázán ... ba dokonce to vnímám jako příklad vstřícné "trans-verzální" spolupráce. :)
***
Tož shrnuto:
... opravdu jsem nikoho nevyhazoval, Tribune ... pokud ale chcete vykonat nějakou úlitbu bohům, tedy zde přesně bohyním Korektnosti a Vyrovnanosti ... tak se na Vás nijako nezlobím a chleba mi to nejí, takže to můžeme nechat být ... :)
... nic ve zlém, "upřímně" ... (... do háje, co jste mi to udělala, Jessie ... jsem "poznamenán prokletím" ... "čarodějnice"! :)
GeoN
15.07.2009, 16:41:26
[50]
Tak jako Tribune, zase to snad budeme někde držet ne? V otázce Kosova stojím plně na straně Srbska, ale jako argument používat "nafejkovanej" dopis jakési holčičky, to je trochu moc, ne?
sunfreedom
WWW
15.07.2009, 18:21:47
[51] GeoNe,
po dlouhé době jsem se nad vaším komentářem fakt od srdce zasmál, díky. :) V poslední době jsem z nich měl totiž spíš depresi, jelikož se nejednalo o nic veselého, díky naší neveselé době. A dodám, že souhlasím a to fakt "upřímně" :) :)
Zoom
15.07.2009, 18:25:28
[52]
Já taky, Zoome, tedy zasmála jsem se pěkně nahlas :-)).
Jinak ale bych to nedramatizovala, ať si každý sáhne do svědomí, kolikrát se sem díval s příjemným vzrušením... :-).
Jessie
WWW
15.07.2009, 19:02:32
[53]
Geon
[49]:
"...jinde než zde nebo u mě ... tuto "mou osobu" nenajde, neb se jakýmkoliv "internetovským diskusím" opravdu důsledně vyhýbám..."
Těší mě, že jsem Vás přistihl při lži. Viz Vaše účast v diskusi pod článkem:
http://www.archiweb.cz...amp;type=3
hank
15.07.2009, 20:28:41
[54] "Nafejkovanej", Sunfreedome?
No možné to je, dnes, když se dají "nafejkovat" i ZHN... Poslyšte, Sunfreedome, jak to tak dobře víte, že je "nafejkovanej"? To byste to mohl bez problémů dokázat, že?
(Mimochodem, ten dopis není argument, ale ilustrace.)
Tribun
WWW
15.07.2009, 20:30:49
[55] Hanku,
tuto diskusi znám, také jsem si ji kdysi "vyšmíroval", ale všimněte si prosím datumu - je to diskuse z roku 2005. I na Konfrontaci najdete čerstvější, někdo z loňských Vánoc, nebo tak nějak. Jistě, můžete bazírovat na tom, že Geon nenapsal "již ... nenajdete", ale pouze "nenajdete", ale myslím, že toto nebyl z vaší strany zrovna šťasný "výstřel". Neberte to však jako výtku, ale spíše jako varování.
Tribun
WWW
15.07.2009, 20:35:33
[56]
[55] Varování před kým, před čím...?
hank
15.07.2009, 20:51:47
[57]
Ještě
[55]: Zatímco některým je trpěna zběsilá střelba bez omezení... ještě za ni dostávají pochvaly. Jestli to teda chcete vědět, tak pod první větu faustova příspěvku
[26] se s chutí podepíšu taky.
hank
15.07.2009, 20:58:59
[58] Že bych někoho chválil? Nějak jsem si nevšiml.
Ale budiž, když myslíte, Hanku...
Jenže mezi tím, co napsal Faust
[26] a co jste napsal vy
[53] vidím jeden zásadní rozdíl: Faust zde prezentoval své mínění a já to plně akceptuji (což ještě nutně neznamená, že s tím souhlasím), se kterým se sice může dostat do konfliktu s jeho předmětem i některými dalšími, jejichž mínění je odlišné, ale nedostává se s ním do konfliktu s realitou, protože meritum věcí je jen velmi těžko vykazatelné, zatímco vy zde prezentuje fakta, které lze snadno ověřit. Ta fakta o diskusi z roku 2005 přece nejsou v rozporu s realitou diskusí roku 2009, jenže vy jste tvrdil (alespoň tak jsem to pochopil já) že jste ten rozpor nalezl.
Ale nechme toho, toto je přesně ten typ "diskuse", kterému jsem se chtěl vyhnout
[34][36].
Tribun
WWW
15.07.2009, 21:12:01
[59] K-k,
už je vám jasné, proč snažím vyhýbat tomu, abych dělal arbitra či moderátora? Diskuse se pak totiž přepne do polohy, která mne nebaví, nezajímá a co hlavně, nezvládám ji.
Tribun
WWW
15.07.2009, 21:13:02
[60] Hanku ... je mi do háje líto ...
vyšetřete si datování a souvislosti - nalézáte mě tam "někde-dál" ... jistě, že nikoliv. Lež se nekoná ... můj "dobromyslný bojovníku" = opravdu se pletete, Hanku ... jste mi sympatický stejně jako Tribun a jistě mnozí další, se kterými se mohu setkat ... akorát Vám to Vaše "nadutost" nedovolí pochopit a akceptovat.
Kdybyste nebyl takto "nadutým" (... nebudu to dále-jinak "predikovat"), tak byste si udělal přehled ... a nebyl tak "bezbázněhanovsky" ... ech "silácký". Co nadělám, Hanku ... máte, co chcete ... co jste si předem vybral - nebudu rušit Vaši volbu. :/
Najděte si, milý Hanku ... ještě ostatní ... víte, to byly časy, kdy mě Blue ještě svým "zapálením" a "pohlceností" chtě-nechtě a nepřímo "přesvědčovala", že architekti jakožto "vzor intelektuality" jsou ti, se kterými se ještě dá mluvit ... no, sama tomu již dávno nevěřila ... ale snažila se ... "snažit se" je pěkné, že ano? ...
... tak si sbalte kotlík a deku, a jděte dělat ramena na někoho jiného, Hanku ... kašlu Vám na to - ony "debaty" už četli všichni - to jsem myslel, že "nakonec" možná "zaberete" ... joóó ... prdlajz - další "Kolumbus" ... :/
... vlak přijel do stanice s několikaletým zpožděním ... živí nalevo, mrtví napravo ... s omluvou děkujeme.
GeoN
15.07.2009, 21:52:48
[61] Co je to "nafejkovanej"? ...
... tohle slovo neznám - mohu někoho požádat o vysvětlení?
GeoN
15.07.2009, 22:00:22
[62] Jo aha ... Blue už mi to vysvětlila ... he :)
... jako od "fake" ... tak to jo ... :)
GeoN
15.07.2009, 22:03:41
[63] Tribune,
je mi to jasné, chápu vás - jenže...no, abych pravdu řekla, váš včerejší komentář k událostem mi také zněl poněkud pochvalně. Proto jsem se ozvala. Ale nechme to být - ono se těžko hledá i to nejméně špatné řešení. Jen bych si dovolila malou osobní poznámku (za kterou budu nejspíš znectěna, ale vzal to čert): s Faustem jsem se v životě nesetkala a gardedámu mu nedělám. Ozvala bych se stejně, kdyby tu tímhle stylem byl profackován kdokoliv jiný. Ale to bylo opravdu jen tak na okraj, není to důležité.
K-k.
15.07.2009, 22:26:25
[64] GeoNe
Zeptám se Vás znovu, doufám, že tentokrát si najdete více času na delší odpověď, než "fuck off" či jak to bylo.
Nejste opravdu nemocný? Nemyslím to jako urážku nebo ironickou poznámku a ne, ani o Vás nemám strach a nechci Vás případně litovat, ale přijde mi, že za poslední dobu Vaše komentáře tady, no jak to říct, trochu upadají.
Dřívě mě bavilo Vás číst (i když s Vámi skoro v ničem nesouhlasím, ale možná proto), přišlo mi, že Vaše urážky i "urážky" (opět to prosím neberte špatně) měly styl, šmrnc a minimálně (když nic jiného) jsem se jim zasmál. Poslední cca 4 měsíce mi přijde, že jste jako medvěd s bolavým zubem - občas se tu přiženete, všechny okolo spražíte, na jejich odpovědi jim napíštete "děte do prdele" (trochu obsáhleji a rozvinutěji, ale pointa je stejná) a zase o Vás není nějakou dobu slyšet. Je to jen můj pocit a měl bych také jít do oněch míst, nebo to, co popisuju sám pozorujete a časem se to změní?
Ahura
15.07.2009, 23:34:22
[65] Milý Ahuro,
možná byste se měl řídit tím, co píšete ve své poslední větě. Copak jste sakra jeho manželka, abyste ho "ukládal do postýlky a dával mu teploměr, jestli nemá horečku"??? Jestli se vám, doprdele už, zdá, že je nemocný, a že jsou tím pádem jeho mínění pro vás irrelevantní, tak si ho krucinál nevšímejte. To si vážně myslíte, že na základě vašeho výše uvedeného blábolu "půjde Geon do sebe a najde si psychiatra"?
Zoom
16.07.2009, 00:03:03
[66] Milý? Zome,
Pokud použiji Váš styl, tak odpovím asi takhle: "nikdo se vás na nic neptal, takže ho ani nezajímá vaše odpověď"....
Ahura
16.07.2009, 00:09:18
[67]
Fuck ... off ... Ahuro ... :)
... i s Vaším medvěděm a nemocným zubem ... jsem už tak upadlý, a upadám stále hlouběji a hlouběji ... a upadám rád, je to takový způsob meditace na meditačním pásu ... jako ta uškrcená mumie. "Děte do prdele" ... bych sice nenapsal ... ale když si to tak vykládáte, tak Vám to schválím, a to bez velkých řečí o pointě ... no, možná se k tomu dopracuji ... a třeba v tomto smyslu složím i báseň ... ech, to raději ne, to by nebylo "originální" ... básně, které jsem četl ve čtrnácti jsou v tomto ohledu fakt původnější ...
... nezmění, forgetit ... tududum ... hráč číslo 387 ... propásl limit ... opusťte sedadlo ... :) ... byly doby vznešenější, kdy jsem se s Vámi zkusil mluvit ... a to bez předsudků, nyní již bohužel ty předsudky mám ... a to docela "po zkušenosti", takže s tím už nic neuděláme ... a přiznám se, že mě nenapadlo, že bych s Vámi ještě musel někdy mluvit - ale jak vidíte, neočekávané se stalo skutečností ... život je plný překvapení ... mohu Vám zcela bez přetvářky (... už jsem to "modifikoval" :) ... ech ... přesvědčit ... že do "oněch míst" můžete jít taky, když si to tak vykládáte protože když jste nebyl schopen čehokoliv "před tím", jak jste si vyložil ... tak "dnes" to asi nedoženem. Šmrnc nemám, kde bych ho ve svém věku vzal - kde nic není ani bycha nedohoníte, zrovna nedávno jsem si říkal, že bych měl zase začít chodit mezi lidi, abych přišel na to, jestli na mě ženské mé věkové kategorie ještě berou.
Takže s Vámi v zásadě ve všem souhlasím, Ahuro ...medvěd má nemocný zub, a je mu to ... šumák, protože ze zubů se nestřílí. He ... :)
***
To snad nemyslíte vážně, Ahuro ... :) ... nebo jo? ... oh ne.
GeoN
16.07.2009, 00:17:35
[68]
Ty jo, až teď jsem si všimnul, že už tu zase uvozovkuje eGon :) Ale chápu to, když ke mně nikdo nechodí nebo není inspirace, tak taky lezu všude jinde...
Anyway, samozřejmě nemám Tribune žádné důkazy, že by to měl být fake. Ale ptám se sám sebe, jestli takto strukturovaný a jasně politický dopis zformulovala sama o sobě a po vlastním rozhodnutí skutečně jedenáctiletá slečna z Kosova. Jakože v Kosovu nevěřím současné UCK vládě ani nos mezi očima, ale těm Srbům se dá věřit taky tak maximálně pár chloupků v levé nosní dirce ;-)
sunfreedom
WWW
16.07.2009, 00:59:04
[69] Odkud píše Tribune?
GeoN
16.07.2009, 01:02:51
[70] GeoNe
nezklamal jste:-)
Ahura
16.07.2009, 01:04:44
[71] Rád jsem to pro Vás udělal ... Ahuro ...
jsme tu proto, abychom plnili Vaše přání ... byť by byly sebeodvážnější. Simsalabim ... :/
GeoN
16.07.2009, 01:11:29
Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).