Tribun

Nejsme v bezpečí v rukou politiků a bankéřů

sobota, 11. října 2008

Vražda v restaurantu Monarch, aneb lapálie s Kočkou

Rubrika Noticky

Když váš známý zastřelí syna vašeho přítele, je to, mírně řečeno, nepříjemnost. Jste-li navíc předsedou nejsilnější opoziční strany, je to nepříjemnost dvojnásobná. A stane-li se to týden před volbami, je to nepříjemnost trojnásobná. O čtvernásobné nepříjemnosti se dá hovořit v případě, že vládě, která se zatím nezmohla na nic víc, než že maskovala prázdnotu a faleš svého programu a předstírala, že ta ODS, která usiluje o místa v krajských zastupitelstvech, posty hejtmanů a senátorská křesla, nemá nic společného s tou ODS, která řídí vládu, sedí v parlamentu a svými neuváženými ideologicky motivovanými experimenty devastuje naši společnost, spadne jako dar s čistého nebe do klína možnost skandalizovat opozici skrze přátele jejího předsedy, kteří se zapletli do velmi nepříjemné a smutné záležitosti.

To všechno potkalo ČSSD a jejího předsedu J. Paroubka. Co na tom, že se Paroubek s vrahem Duráčkem znal stejně málo, jako politici z ODS, a že souvislost mezi Kočkou, Duráčkem, Paroubkem a ČSSD je asi taková, jako souvislost zastřeleného Kalouskova švagra s KDU-ČSL. Mediální ohaři okamžitě vyrazili po stopě a začala předvolební štvanice (kolikátá již?) na Paroubka a ČSSD. Nechci celou záležitost bagatelizovat a předseda ČSSD by se dozajista měl zamyslet nad tím, zda přes své přátele a známé neumožňuje politické konkurenci příliš lacino ostřelovat ČSSD, a zda by neměl její vedení přepustit někomu více imunnímu vůči skandalizaci, ale komentáře v tisku, které se snaží vykreslit zločin v restauraci Monarch jako definitivní diskreditaci ČSSD a její politiky, jsou přehnané a účelové a jejich cílem není nic menšího, než manipulace veřejného mínění.

Z některých komentářů přímo čiší zklamání, že střelec je znám a zločin tudíž nelze připsat Paroubkovi. Vrcholem je pak tvrzení, že „kauza Kočka" je mnohem závažnější, než „kauza Morava." Není a být nemůže! Ať jsou Kočka a Ďubičko jací chtějí, nejsou to politici, neschvalují zákony, neurčují pravidla pro ostatní, nerozhodují a rozdělení veřejných peněz. Na rozdíl od Moravy, Tlustého, Tluchoře a tuctů dalších z ODS, figurujících v nejedné podlosti a špinavosti.

ODS by si měla nejprve zamést před vlastním prahem, ale protože velmi dobře ví, že nejlepší obrana je útok, dělá to jediné, co ovládá opravdu skvěle, a tak zloděj křičí chyťte zloděje. Jak bude tato taktika úspěšná se ukáže již za týden.

A to chci věřit, že se jednalo o vraždu v afektu, protože představa, že jedna ze stran těsně před volbami zorganizuje vraždu, která bude nutně spojena se stranou konkurenční, je příliš děsivá. Potom by všechny iluze o demokracie vzaly za své a s nimi i všechny naděje, které jako občané s demokracií spojujeme.

Neměli bychom však být příliš překvapeni, pokud se ukáže, že zločin, který se stal „jako na zavolanou", byl ve skutečnosti na objednávku. Události posledních let ukázaly dostatečně přesvědčivě, že neexistují žádné hranice, které by „demokratičtí" politici nedokázali překročit v honbě za mocí a za bohatstvím.

Vydáno 11.10.2008, 22:03:00 , trvalý odkaz ,komentáře (44)

Komentáře

[1] Nikdo není bez chyby Jiří Paroubek poskytuje munici ODS a Mirek Topolánek zase ČSSD. Politika by se měla stát do budoucna místem celistvých a ne polovičatých politiků... ani to kdyby tam byli krátce je neomlouvá. Každopádně pozoruji zvláštní jev v místě, kde žiji - lidé nadávající na obě strany se spojují v jeden šik a budou volit KSČM. Může za to i ODSácká zpupnost na radnicích, kdy se "božstvo" povyšuje nad "prachobyčejné občanstvo"
Fudzijan 11.10.2008, 23:36:44 [cenzore] [kill]

[2] Tribune Spiknutí to nebude,jen si můžeme položit řečnickou otázku,jakými lidmi se obklopují politické elity?Samozřejmě napříč politickým spektrem.
S odpuštěním,mě například vyloženě sere výraz lobing.Tak se nazývá vznešeně nakupování politiků.Lejno zůstane lejnem i když mu budeme říkat čokoláda či bonbón.
Korumpování a kupovaní politiků je běžná praxe v kotlině.Například ČEZ má pod palcem každou vládu bez ohledu na barvu dresu.Nelze zapomenout jistou dámu v její dozorčí radě,hned po roce1989.
Pochybné literální ambice poliků se restaurantu Monarch dočkaly nečekaného konce.
Venkovan 11.10.2008, 23:44:16 [cenzore] [kill]

[3] a jejda... za vsechno muze ODS... jako kdysi imperialismus.. zabavne.
jasan 12.10.2008, 03:21:52 [cenzore] [kill]

[4] Ale kdež, jasane cena za vraždu byla jistě také tržní, vrah i objednavatel vraždy se svobodně dohodli na její výši, takže je z hlediska laissez-faire všechno v pořádku :-).
omega 12.10.2008, 05:53:12 [cenzore] [kill]

[5] spiknutí? no pak by bylo nutné věřit na manipulaci myslí a mohlo by se reálně uvažovat, že atentátníci z 9/11 byli zmanipulovaní a v transu.
onlooker 12.10.2008, 07:13:38 [cenzore] [kill]

[6]  Venkovane správný postřeh s ČEZem:) Ale nebude to tak napořád...
Fudzijan 12.10.2008, 08:32:26 [cenzore] [kill]

[7] Proč manipulace myslí... ...stačila by nabídka, kterou nelze odmítnout.
Pokud Ďuřičko zmizí/spáchá sebevraždu ve vyšetřovací vazbě/zahyne při dopraví nehodě/prchne a objeví se na Seychelách...bude to zajímavé
Majka 12.10.2008, 10:27:05 [cenzore] [kill]

[8]  [1]Fudzijane - a při současné konstelaci planet - byla by to tragedie?
Brtník ze svého brlohu 12.10.2008, 10:33:45 [cenzore] [kill]

[9] Jistěže ODS nemůže za všechno, ale jenom za to, co tvoří, řídí a ovlivňuje, jako je způsob, kterým zneužila incident v restarantu Monarch, celková atmosféra ve společnosti, vztahy mezi lidmi a sociálními skupinami a v neposlední řadě zákony a způsob rozdělování veřejných prostředků. Způsoby ODS a nikoliv její program implikují spekulace ohledně jejího možného zapojení do této kauzy.

Ale jak jsem již psal, osobně se kloním spíše k vraždě z afektu, souhře okolností a vrozené podlosti ODS, která se sprostotou sobě vlasní zmiňovanou událost okamžitě zneužila k přihřátí své vlastní polívčičky a odvrácení pozornosti od vlastních přehmatů, zločinů a neschopností. Přes zkušenost s kauzou LTO si myslím, že tak těsné spojení politiky s kriminalitou je příliš přitažené za vlasy.
Tribun WWW 12.10.2008, 12:56:21 [cenzore] [kill]

[10]  V zásadě máte pravdu, Fudzijane[1], ale jeden velký rozdíl zde je - totiž čí municí novináři střílí a po kom.

V zásadě souhlas, Venkovane[2], pouze ty paroubkovy ambice bych neoznačil za "pochybné." Naopak si myslím, že je správné, když politik, který aspiruje na pozici v čele státu, sdělí své politické koncepce a svá východiska veřejnosti. Samozřejmě s výjimkou toho, že cítí nutkavou potřebu vyjádřit se vždy, ke všemu a za peníze soukromých firem.

Jak říkám, Omego[4], doufám (!) že se mýlíte, i když v principu máte pravdu. Nicméně takováto akce by měla i cenu netržní, externální, a totiž razantní destabilizaci systému, který by se posléze mohl stabilizovat v takové stavu, který by byl pro prvotního iniciátora ten nejméně žádoucí. Osobně nevidím jiný důvod k tomu naplánovat a uskutečnit takovýto atentát, než furiantské puzení dokázat si, co všechno jim projde.

Ten váš scénář, Majko[7], je sice jako z filmu o mafiii, ale je vlastně celá tato kauza. Takže poněkud paranoidní, ale zcela reálný. Osobně bych doporučoval podívat se na účty p. Ďuričky, jestli třeba neměl příliš velké dluhy, popřípadě na něj někdo něco nevěděl, nebo pro někoho nepracoval (služby jako je StB, pro kteoru údajně pracoval, se většinou opouštějí jen nohama napřed.
Tribun WWW 12.10.2008, 13:09:44 [cenzore] [kill]

[11] Když už jsme u těch mafiánských scénářů Pan Ď. má přece mladou dceru. A mladé dívky se někdy ztrácejí, že? A mohou skončit někde v nevěstinci...
Majka 12.10.2008, 13:25:28 [cenzore] [kill]

[12] ...tři rány ve vitální zoně v minimálním rozptylu vylučují patologické opilství, přechodnou zkratkovitost v emocích a dokonce i suicidalní jednání a svědčí o premeditaci ve střelbě - tudíž o vědomém přímém úmyslu zabít; nezodpovězenou otazkou zůstává pouze aktuální subjektivní stránka činu, čili i motiv - zatím...ale dalík a všichní významní z jánského vršku raději kondolovali, mít na krku dobře motivovanou soukromou gerilu, při rozkladu a zprivatizování moci soudní a policie nechce asi žáden ze současných vládnoucích gaunerů...
Trast 12.10.2008, 15:02:51 [cenzore] [kill]

[13] Tribune, samozřejmě [10] , že jsem vše myslel pouze jako popíchnutí jasana, aby si uvědomil, že jeho vysněný "trh bez přívlastků", pokud je chápán fundamentalisticky či univerzálně jako nadřazený všemu a neomezitelný ničím, vede k destrukci morálky, protože tzv. "trh" umí peněžně ocenit a směnit naprosto všechno, i jakékoliv porušení morálky, krádež, sexuální zneužívání, vraždu, genocidu, všechno. Bohužel už v této realitě jistou dobu žijeme.
omega 12.10.2008, 15:36:32 [cenzore] [kill]

[14] Není největší podezřelý ze spiknutí ten, kdo rozesílal pozvánky?;)
tresen 12.10.2008, 16:04:21 [cenzore] [kill]

[15] pan premiér pravil "Kdyby všichni politici brali vážně informace z takzvané Kubiceho zprávy, nemuselo by k vraždě Václava Kočky mladšího dojít, uvedl ve svém pátečním prohlášení premiér Mirek Topolánek (ODS)." (viz Novinky 10.10.08 - ale i jinde)
Přeci MV má už hezky dlouho pod komandem člen ODS, který dokonce už v době, kdy vláda ještě nedostala v parlamentě důvěru, dělal dosti zásadní rozhodnutí, týkající se policie. Takže byla tedy Kubiceho zpráva závažná a věrohodná? A proč nebyla prošetřena? Nebo to byl předvolební blábol a slepenec? A proč s ní tedy pan premiér teď mává?
K-k. 12.10.2008, 16:22:35 [cenzore] [kill]

[16] tresen, a to byl kdo, dle Tebe?
Jinak ovšem má K-k. pravdu.
Kdo "vládne" vnitru? Kdo reorganizuje policii tak, že je už zcela neakceschopná? Kdo vytáhl znova Kubiceho zprávu a kdo zavinil, že se oni mafiáni nedostali tam, kam patří?
Aby nedošlo k omylu: IMHO Paroubek si svými známostmi (které by politik na jeho místě míti prostě neměl) sám podřezává větev. Což by mi ani tak nevadilo, je to jeho větev... ale on v zásadě i ničí šanci sociální demokracie. Ničí šanci prokázat, že je lepší než ODS.

Takže suma sumárum : dává velikou šanci KSČM. A to si myslím, že není dobře. Ta partaj totiž valný program do této doby nemá.
Otázkou samozřejmě je, jestli ho mají jak ODS, tak ČSSD.
Faust 12.10.2008, 18:13:00 [cenzore] [kill]

[17] Fauste a Vy programy jak CSSD tak ODS neznate?

jinak mne ponekud zarazi ten termin "lepsi strana" - nic takoveho prece neexistuje - pokud nerekne PRO KOHO..
jasan 12.10.2008, 19:10:44 [cenzore] [kill]

[18]  Tribune vy jste jak ti fanatičtí komsomolci z KSM, ti za vším vidí CIA a vy ODS..:-)). Tento websajt vypovídá o jeho autorivi více než by se na úrvnmí pohled zdálo.

Jestli mají být tou socialistickou vizí ti, kteří na potkání z kapsy vytahují deseti- a statisíce, jestli "světský" a takypodnikatelé se o to vsázejí. když druhého "poníží" tím, že vyhráli či nevyhráli sázku a pak svého soka odstřelí - tak jestli je toto ta "sociálně spravedlivá společnost", pak jsem rád, že žiju v té "nespravedlivé". Členové kolotočářského gangu coby empatičtí členové (oni jsou platící členové ČSSD co se saází kolik mají běžně u sebe) - tak ty bankovky jim stečil v tý hospě asi Dalík, že jo? Jo, skláři v Sázavě se musí s těmito sociálními demokraty opravdu identifikovat. Ti mají být asi ta levicová budoucnost.

Tribune četl jsem hodně ubohostí od těch, co jim pravice nekonvenuje, ale něco tak primitivního už dlouho ne. Těším se coby středočech, jak to ČSSD u nás po zásluze projede, pŕotože předvolební demagogie ČSSD, že volby jsou o Topolánkovi, nemocnicích a radaru - tak to tu od dob Sládka ještě nebylo. a navíc když bychom tu měli mít Rathosládkovské pokutu za odmítání zvedání rukou jak loutek, v podobě jeho "vice než negativní motivace"(hypotéka v satelitech u Prahy něco stojí a 4 mega by znamenaly neschopnost splácet a to ne díky hedge funds, ale díky Rathově výpalnému) - tak takhle teda ne soudruzi. Tentokrát to už lehce přeháníte, jsem rád, že žiju právě v tom kraji, kde něco podobného leze krkem většině lidí. Nakonec ty protesty a odchody lidí z kandidátky pod vedenínm Ratha, za to může taky ODS a Bendl, že jo?

Jinak opravdu mi přijdete jako komisař Dreyfus z filmu Pomsta růžového pantera, když se před ním řeklo "Closseau", jak dostal amok, tiky do tváře a musel se jít léčit do blázince. Vy máte absolutně stejné reakce v případě ODS. Dělejte s tím něco, tohle už vážně není normální.
Lagron 12.10.2008, 19:18:21 [cenzore] [kill]

[19] jasane, unavujete, opravdu.

Řeknu to tedy takto polopaticky: pro mne je jak ODS, tak ČSSD v jejich současných podobách NEVOLITELNÁ (a nemaťte lidem hlavy o volbě "menšího zla").
Takže pro mne demokracie končí - buď budu volit nohama (což zřejmě není účel) nebo... nebo to tam jako protestní hlas hodím KSČM. Jinou možnost prostě nemám.

Jinak řečeno, dobře to děláte, páni demokrati. Moc dobře... a fakt nevím, proč já bloud na tom Václaváku cinkal klíčema. Pro TOHLE teda určitě ne!
Faust 12.10.2008, 19:47:57 [cenzore] [kill]

[20] Lagrone, a můžu se Vás zeptat, proč na tento blog chodíte? Evidentně Vám to způsobuje vyrážku... tak proč jako?
A jako Středočech doufám a věřím, že to ODS projede na celé čáře.
No... takže je to jedna jedna.
Faust 12.10.2008, 19:52:52 [cenzore] [kill]

[21]  Přeji vám i KSČM hodně úspěchů, Fauste. Myslím, že mezi středočechy se musíte cítit být spíše cizincem..:-))
Lagron 12.10.2008, 20:08:58 [cenzore] [kill]

[22] Přesně tak ... Fauste ... ... přes všechny výhrady k pozdnímu a velmi pozdnímu "levičáctví", ČSSD, Paroubkovi (a podobným) ... a často i k obsahům Tribunových textíků ... se za tento blog docela-a-v-celku "stavím", a proto ho také, a to i tu se skřípějícími zuby, tu s úsměvem, čtu ... i když není nutno vždy a stále něco psát ...

... opravdu nevím, co tu jasani a lagornové hledají za "štěstí".

***

K věci, Tribune:

... opravdu bych si nedělal iluze = to je to jediné, co lze k tomuto "případu" takto veřejně řici.

***

Jinak se omlouvám, posledních dnech jen mlčky čtu kvůlevá návalu práce.
GeoN 12.10.2008, 20:14:16 [cenzore] [kill]

[23] Lagrone, ale ani náhodou.
Nicméně neodpověděl jste mi na otázku, proč - když Vám to působí takové psychické problémy - na tento "levičácký" blog jaksi chodíte?
A kritizujete jeho autora a tedy vlastníka?
Nerozumím a tak se ptám...
Faust 12.10.2008, 20:25:16 [cenzore] [kill]

[24] Fauste no... jini stredocesi zase pracuji na tom. aby to na cele care ODS vyhrala.
A Rath a Paroubek nam dost pomahaji....

A jestli dovolite zcela osobni dotaz - jakou vyhodu Vam prinese zadana prohra ODS na cele care?

Jinak pokud Vas nesouhlasne nazory unavuji.. tak je nectete.

A nezlobte se - ale kde pisu o volbe mensiho zla?
jasan 12.10.2008, 20:25:56 [cenzore] [kill]

[25] Extra pro Jasana co tak v poslední době zaslechnu je to,že jediná možná a účiná forma protestu je volit číslo jedna.A slyším to poměrně často.No a po obdržení volebních lístků i plně chápu.
Venkovan 12.10.2008, 20:49:25 [cenzore] [kill]

[26] Odpovím Vám v družném hovoru sám, Fauste ... [23]

... "zde" jde o docela obyčejný komplex méněcennosti - kdyby totiž šlo o opravdové "pravičáky", tak pěkně sedí na hromadě se svými kolegy, a dělají "pravicovou" politiku, a neztrácejí čas "vytahováním se" na "levičáky" ... ale protože-asi nikde a nikým žádnou "pravicovou" politiku nijak nedělají, tak jim nic jiného než to "vytahování" asi nezbývá, k čemuž s internetovské hovory skvěle hodí ... na odborářskou schůzi by ta svá "modrá moudra" asi "fyzicky" chodili vykládat velmi těžko = dopadli by totiž asi naprosto stejně, jak kdybych do téže společnosti šel vykládat svá vlastní "moudra" já. Ovšem já, narozdíl, mám dostatek "obyčejného" rozumu, sebevědomí a sebeúcty, abych něco takového nedělal ... nehledě na to, že se mi ve svých vlastních věcech času příliš nedostává. Tito pánové evidentně mají času na rozhazování, a to i v záležitostech předem a jasně zcela nesmyslných ... :/ ... :)
12.10.2008, 20:49:46 [cenzore] [kill]

[27] Oh pardon ... [26] = GeoN
GeoN 12.10.2008, 20:55:25 [cenzore] [kill]

[28] Pokud byste četl pozorně a bez předpojatosti, Langrone, tak byste postřehl, že ani já nepovažuji inkriminovaný incident za tu nejlepší reklamu, jakou si mohla ČSSD pořídit. V tom se s vámi shodnu. A stejně tak byste se dozvěděl, že nevidím ODS za vším, ale pouze za tím, co ovlivňuje (čehož však není málo). Ale to byste musel číst i komentáře[9].

Nechápu ovšem, jak s tématem souvisí zbytek vašeho výlevu. Kde propaguji nějakou socialistické vizi?[18] A jak s tím, u všech všudy, souvisí Rath? Nepopírám, že je mi ten chlap sympatický tím, s jakou neomylností a neúnavností šlape ODS na kuří oka a nachytává ji na švestkách, ale tím moje sympatie končí, navíc nic z toho neznamená, že on sám žádná kuří oka a kostlivce ve skříni nemá. Jenže Rath, narozdíl od Bendla, svoji nepřijatelnost ještě v konkrétních činech neprokázal.

A prozradím vám jedno tajemství, Langrone: Praha a Střední Čechny nejsou celá republika. Já žiji v Praze, vím jací lidé zde žijí a vím kdo a proč zde volí ODS. Jenže to, o čem se bláhově domnívají, že je pro ně výhodné, nemusí být ve skutečnosti výhodné ani pro ně, natožpak pro ostatní. Ostatně netuším, co je demagogického na tom, když někdo připomene, že ODS, která sedí ve vládě, je totožná s ODS, která nyní kandiduje v krajských volbách a do senátu, kteroužto skutečnost se ODS snaží velmi intenzivně zastřít, a asi ví proč. (Nehledě k tomu, že jsem z úst ODS nikdy nic jiného než demagogii neslyšel).

A jinak, Langrone, pokud cítíte nutkavou potřebu svými invektivami na moji adresu vykřičet do celého světa, že vám došly argumenty a že nemáte co říct, prosím, já vám to rozmlouvat nebudu. Přesto bych byl raději, kdybyste to nedělal, protože to nesvědčí diskusi.

P.S. Docela by mne zajímala vaše odpověď na Faustovu otázku[23], protože já si z vlastní zkušenosti názor udělat neumím. Já totiž žádné neodolatelné puzení "šířit evangelium" na domácí půdě pravičáků necítím. Není náhodou něco na tom, co píše Geon[24]? Něco víc? Zejména ta otázka, implicitně obsažená v "pánové evidentně mají času na rozhazování", mně již dlouho vrtá hlavou.
Tribun WWW 12.10.2008, 21:25:37 [cenzore] [kill]

[29]  Já nemám psychické problémy, to jsou vaše tvrzení a nechápu, z čeho tak vyvozujete. Nakonec je pro mě zajímavé znát motivy a názory lidí (proč se třeba vymezunjí proti mě tím, že aniž by k tomu měli jakoukoli kvalifikaci indikují u mě psychické problémy, což mi připomíná jednání předlistopadové KSČ - kdo nesouhlasil byl nuceně hospitalizován v Bohnicích), kteří mají apriorní potřebu se takto vymezovat. Nic takového u mě nenajdete, když vyhraje vaše KSČM nebo když se na Paroubkově autogramiádě přátelé a přtelkyně postřílejí, bude mi to jedno. Jen mi zajímá, co vede lidi k tomu připisovat prohřešky straníků ČSSD nekalým rejdům reakční ODS.:-)
Lagron 12.10.2008, 21:32:03 [cenzore] [kill]

[30] Langrone "protestní hlas " takže nechápu vaše [21]
Mislead 12.10.2008, 21:34:50 [cenzore] [kill]

[31] jasane " ničí šanci sociální demokracie. Ničí šanci prokázat, že je lepší než ODS." já bych dodala zda je lepší.......
Mislead 12.10.2008, 21:37:34 [cenzore] [kill]

[32]  Geone, vaše grafomanství je jedna z věcí nad kterou zde bádám, hlavně prosím neomlouvejte se, že máte málo času. Kritika druhých o jejich nízkém sebevědomí je dosti směšná, když už si někdo dá ten čas s tím, přečíst si od vás jak je ten kapitalismus zlý, a vaše infantilní proklamace toho, že VY jste za vodou - kam se my na vás hrabem.:-)))))))
Lagron 12.10.2008, 21:40:05 [cenzore] [kill]

[33] No a na adresu ODS v městečku... vám povím pohádku na dobrou noc:
žil byl jeden okresní manažer ODS, kterému byly svěřeny městské lesy. Kým čím?? Ano, starostou za... virbl, chvíle napětí... ano, starostou za ODS.
A jak je ta pohádka dál?? Měnil, měnil, měnil... až vyměnil. Jenomže na rozdíl od pohádky "vejvar" zůstal v kapse jemu a městu jenom dluhy.
No a od té doby, milé děti, je ODS v městečku docela sprosté slovo.
Takže tak... a zazvonil zvonec a pohádky je konec.

GeoNe, Tribune
jsem na to přišel: to jsou od nich misie... šíření jediné pravé víry mezi barbary. Naprosto logické, ne?
A jako správní mučedníci sice trpí, ale víru, pravou víru nesou dál. :-))
A tak je nechme trpět. Je to svého druhu masochismus, ale buďme tolerantní i vůči těmto úchylkám. :-)
Faust 12.10.2008, 21:51:07 [cenzore] [kill]

[34] Hmm... Lagrone, jakou máte vy kvalifikaci k tomu indikovat u Geona grafomanství a infatilitu? Ne že bych chtěl Geona bránit, ten to zvládne i beze mne, jenom by mne zajímalo, jak jde vaše [29] dohromady s vaší [32]. Zatím se to jeví tak, že typicky pravicově: co si k tobě mohu dovolit já, to si nemůže ke mně dovolit ty.

No jo, Lagrone, vy jste přímo ukázkový: každý příspěvěk k věci a ani jeden útok ad hominem, to jste celý vy, že? A nezkoušejte takové ty obligátní výmluvy, jako že "on si začal". Za prvé jste si začal vy, za druhé i kdyby si začal někdo jiný, nedává vám to právo mu oplácet stejně, a už vůbec ne mu to potom vyčítat.
Tribun WWW 12.10.2008, 21:51:45 [cenzore] [kill]

[35] Kdyby trpěli sami, Fauste, tak by to bylo v pořádku, ale oni nutí druhé, aby trpěli s nimi. A to v pořádku není.
Tribun WWW 12.10.2008, 21:53:52 [cenzore] [kill]

[36] No a abych byl úplně upřímný, mně letos slast bádat nad volebními lístky byla odepřena zcela.
Zatím ještě stále mám trvalé bydliště v Praze, která nevolí, senátora jsem volil před dvěma lety, takže taky nic... a Středočech budu až od příštího roku.

No a tak ta Praha: Bém, Birgi, Jančík... stačí? Mohu přihodit...
Faust 12.10.2008, 22:04:25 [cenzore] [kill]

[37] Tribune, buďme k nim tolerantní... a i oni se to třeba naučí.
Jinak osud misionářů v barbarských krajích nebyl zrovna záviděníhodný; taky proto má církev svatá katolická tolik mučedníků až světců, že? :-)
Faust 12.10.2008, 22:08:22 [cenzore] [kill]

[38] Ale Lagorne ... :) [32] ... jděte do háje, "kritizovat" Vás mne ani nenapadlo ... a jakékoliv omluvy určitě neplatily Vám.

Víte, já jenom vcelku mlčky nepříliš žasnu nad tím, jak někdo dokáže zneužívat trpělivosti a slušnosti druhých ... třeba jasan a Vy. Já bych Vás již dávno požádal, abyste se šel producírovat jinam, a kdykoliv byste otevřel ústa, tak bych Vám to docela "asertivně" zopakoval.

***

"... když už si někdo dá ten čas s tím, přečíst si od vás jak je ten kapitalismus zlý ..."

... ale jděte, Lagorne ... Vy jste si neráčil, při tom "čtení" :), všimnout, že zásadně odmítám "morální" kritiku kapitalismu a vlastnického systému vůbec, v čemž se s drtivou většinou přítomných i nepřítomných "levičáků" zásadně neshodnu? ... že neráčil ?! :)

... no vidíte, ani číst "neumíte" ... co naděláte. Zbytek si, snad :), odvodíte sám = bude to určitě jinde než v nějakém "čtení", že ano. Jak jste zamidrákovaný, tak jste hloupý ... nezlobte se, to není nijaká "nadávka" ... to je konstatování = ani vcelku snadným věcem neporozumíte, a pak sám o svém nerozumění podáte důkaz. :/ Zkoušel jste někdy nějakého studenta nikoli jenom z jeho pasivních vědomostí, nýbrž i z jeho porozumění věci? :)

... to posledni byla "řečnická otázka" = sbohem.
GeoN 12.10.2008, 22:17:51 [cenzore] [kill]

[39] Fauste, KDYBY se člověk rozhodoval podle chování partají od roku 1990 a byl tabula rasa, tak to hodí komunistům. Jsou jediní čistí. Jenže: my oba jsme prožili ty sračky za normalizace live; a protože se od nich ti dnešní komunisté nebyli schopni odpoutat a distancovat (a vůbec nejde o omluvu, ale o jejich vnitřní prostředí), tak se asi mně i tobě ta ruka s volebními lístky zachvěje a lístky do urny s nadpisem KSČM nedoputujou. Je to tak nějak?
Taras WWW 12.10.2008, 22:23:43 [cenzore] [kill]

[40] Tarasi, a navíc nemají program do téhle rozvichřené doby.
Ale jo, přirozeně máš pravdu.

Ovšem v hlavě se mně furt a furt motá otázka: vnitřní prostředí těch druhých partají je až tak zásadně odlišné, abych a konto toho odsoudil KSČM??

Hele, vezmi si třeba zprávu: místní organizace ODS podpořila ??Schwipela?? No jo, jenže místní organizaci tvoří matka, otec, syn... a duch svatý, amen.
Nebo zakládání organizací SZ na podporu Bursíka...

Bezva, vot demokracija.
njn
Faust 12.10.2008, 22:38:51 [cenzore] [kill]

[41] Fauste Fauste... zacinate mne trapit... ono je tak proste si najit na web kolik ma mistni sdruzeni clenu.. a kolik oblastni...
Ten internet je mrcha...
jasan 12.10.2008, 22:58:00 [cenzore] [kill]

[42]  [8] [1]Fudzijane - a při současné konstelaci planet - byla by to tragedie?
Brtník ze svého brlohu 12.10.2008, 10:33:45

Nebyla. Z politického hlediska se mi zdá nejvýhodnější, co největší zisk KSČM. Může to napomoci tomu, že začne mizet ona přidrzlost z politiky... a také jedno velké pozitivum - soupeři dostanou strach.
Fudzijan 12.10.2008, 23:01:23 [cenzore] [kill]

[43]  Ty vole... vyšetřovatel a soudce v jednom. Jen jsme viděl perex a klikal na odkaz, přesně jsem věděl, že tam bude něco o tom, jak to zinscenovala ODS. Postupte, Tribune, na další schůdek naprostých demagogů.

Je to takocý megapropletenec. ODS tady všechno ovldádá již několik destítek let a všechno se děje jak ona chce. Nic není háhoda, nic se nestalo jinak. Chjo, že se o tom mám ještě sílu bavit...
sunfreedom WWW 13.10.2008, 00:19:18 [cenzore] [kill]

[44] Sunfreedome, zase čtete, co chcete[43] (nebo co potřebujete číst?), a ne co já píši. Zpět do škamen a pilovat porozumění danému textu.

Pokud jste si nevšiml, tak se novináři předhánějí v tom, jak do toho namočit Paroubka. A já neudělal nic jiného, než že jsem upozornil na to, že je zde ještě někdo, kdo je odpovědí na otázku "cui bono." Že vám to není po chuti je váš problém, ne můj.
Tribun WWW 13.10.2008, 10:24:42 [cenzore] [kill]

Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).
Jméno:

URL:

Text: