úterý, 7. října 2008
Komentáře
[1] Tribune
tento článek tak nějak nebudí důvěru.Důvod?Ukazuje na nesplnitelné sliby těch druhých.Volby a hlavně volební kampaň je jen a jen o slibech.Platí to pro všechny partaje bez rozdílu.
Zde je právě úskalí tak zvané svobodné volby.Vyber si kterou partaj chceš,výsledek je nakonec stejný.Jistě,jistě už slyším radu dej se do politiky a dělěj ji jinak.Jenže radši budu dělat co mě baví a umím,a kde se nezakydám.Politka není o morálce,svobodě nebo demokracii.Je jen a jen o moci.No a tu pravou moc mají ti,kteří svůj ksicht neradi vystavují na odiv v médiích.
Venkovan
07.10.2008, 10:13:44
[
x]
[2] nojo Venkovane
toz nenadavejte jinym co to delaj.... kdyz Vy to delat nechcete...
Jinak samozrejmne ze vysledek neni stejny - jak lze poucit treba na prikladu registracnich pokladen a minimalni dane... o radaru ani nemluvim...
jasan
07.10.2008, 17:12:58
[
x]
[3] Inu výsledek
jasane
[2] opravdu není stejný. Platit daň z daní (odvodů na SP a ZP) je asi světový unikát, že áno ;-). O nechtěné (pro mn mne a zdá se i pro velkou část obyvatel ČR) nadílce velké mikrovlnky ani nemluvím...
Nemluvím ani naprosté aroganci moci, která si např. dovolí v novele zákona o hmotné nouzi lidem, kteří jsou sice plně invalidní, ale nemají dostatečný počet odpracovaných let pro nárok na ID, přiřknout almužnu 2020Kč/měs. zvanou existenční minimum. Dle Důvodové zprávy k zákonu prý byli dlouhodobě neaktivní...Grrr. Ti šmejdi spoléhají na to, že tihle lidé nejsou schopni jít řvát před Strakovku nebo před Nečasovo ministerstvo, které tuhle doslova hovadnost spáchalo.
Hawk
07.10.2008, 17:36:12
[
x]
[4] no vidite Hawku
vysledek opravdu neni stejny. Jsem rad, ze souhlasite
jasan
07.10.2008, 18:02:54
[
x]
[5] souhlasím s čím?
s tvrzením, že tahle vláda páše jiné pitomosti než by páchala vláda jiná? To je snad jasné, o tom, proboha, není netřeba se dohadovat :-ooo
S mnohými pitomstmi téhle vlády ovšem nesouhlasím, o některých si myslím, že jsou doslova hovadné (výše uvedená část novely zákona o hmotné nouzi)
Vám se líbí platit daň z daně? A domníváte se, že je to čisté, systémové řešení, smím-li se dotázat?
Hawk
07.10.2008, 18:53:39
[
x]
[6] Jasane ...
fakt netuším, co to pořád melete o nějakém "chtění" či "nechtění" (v "zašlých časech" se tomu říkalo "vůle", že ano? :)
Víte jasane ... Venkovan vůbec nemluví o tom, co "chce" a co "nechce" ... jestli jste to, s dovolením, "nezaregistroval" - takže opětovně "mluvíte" sám ze sebou (takový malý "schizoid" :) = Venkovan ZCELA NAOPAK(!) mluví o tom, že "JE TO" ... a to docela "objektivně" (pardon ... to abyste tomu rozuměl = musím používat primitivní a nesmyslné pseudo-"pojmy" jako metafory, aby Vám vůbec došlo, o čem je řeč) ... a tedy "zcela nezávisle" na tom, co "chce" a co "nechce" ... a to i na všem, co může jen vzdáleně představovat onen nesmysl, kterému říkáme: "vůle".
Venkovan KOSTATUJE(!), že ať bude "volit", kteroukoliv ze "stran", tak je to "prašť jako uhoď", a tudíž se řídím oním "obyčejný" ... "common sense", který vy "anglosaští empirici" máte tak rádi, když se vám hodí do krámu = když nehodí, tak je hned po "empirismu" ... a přijdou na řadu totálně spekulativní bludy, jako je "všeobjímající svoboda jednotlivce", která docela trapně po "karteziánsku" ... "stojí nade vším" ...
... Venkovan si v tomto "common sense" říká:
"Udělám toto, a je mi to k ničemu ... udělám toto zcela 'opačné', a je mi zase ... na úplně stejné ... nic ... ergo? ... no, je lepší ... a určitě i 'ekonomičtější' nedělat prostě nic, protože i pak je výsledkem ... nic."
:)
... zábavné, že ano ... jasane? :)
... věc je totiž docela prostá, milý neokoni - na IRELEVANCI "k" něčemu-čemkoliv skutečně významného je ZALOŽENA(!) nejenom veškerá stávající již z 95% technicistní "politika", nýbrž na ní byla, i když trochu odlišným způsobem, založena i VEŠKERÁ(!) metafyzická kulturnost, a tedy i vše ostatní zde fundované ... jde o jednoduchý trik:
... mluvit o tom, co je irelevantní ... a o tom, co je relevantní, nemluvit tak, že je toto předem z řeči vyloučeno (!)
... "pak" je výsledkem jakéhokoliv mluvení, a tedy i jakéhokoliv "rozhodování" ... NIC (!)
Oh ano! - ale "pro koho" nic? ... že ano? Ba právě: ... právě a jen pro ty "neprivilegované", o který je zde tak často řeč - a Venkovan (a vůbec všichni "venkovani" - tedy kromě těch co si na venkově staví své "rekreační objekty" :) určitě není "privilegovaným". To v připadě "privilegovaných" je to fakt-"jiná káva". Ono totiž to "politické kyvadlo" ("kyvadlo" = všimněte si, již to je "technická" metafora) do značné míry s fázovými posuny sleduje "hospodářský cyklus" ...
... naší milí "socialisté" se moc dobře hodí "do" fáze oživení a konjunktury, respektive "sběru" a redistribuci jejích efektů, což fázově sanuje destruktivní efekty funkce kapitalistického systému jakožto celku. Ve fázi oživení a konjunktury je pan Vlastník Kapitalistický k takovému jednání vcelku nakloněn, protože nejenom že "zde" překypuje dislokovatelným kapitálem a tedy i ziskem, nýbrž i proto, že tyto "zásahy" konjunkturu i prodlužují, protože emitují do systému více "poptávkových" peněz = páni a dámy Kapitalisté tak preferují "obrat" před "mírou čistého zisku", kterou si tak nechají "oříznout" daní ... případně "zmrtvělými" úvěry státu ...
... naopak naši/vaši milí "liberálové" (berme to dnes jako přezdívku pro neokoně :) skvěle padnou do fáze deprese a akutní krize, protože toto obojí ... pokud je "už tady" ... obojí relativně urychlí a akceleruje. Zde jde jistě a právě o "zájmy" a "potřeby" těch "nejvíce privilegovaných" ... to jest těch skutečně-reálně relevantních, a tedy těch největších, vlastníků, kteří v této fázi nejenom prudce stlačí mzdové emise (deflace) případně sníží reálnou mzdu, což je pravidlem (inflace), nýbrž i zlikvidují iluzorní "konkurenci" vlastníků střeních a malých, a často i těch docela velkých, a tak "stáhnou" jejich kapitál "z trhu", čímž samozřejmě "stoupne" jejich "tržní podíl" = nominálně tedy "chudnou" všichni (i ti relevantní největší), avšak reálně "bohatnou", a to giganticky, právě a jen ti největší ...
... no a tak ("chtěně") stále "dokola" - a když se "účtuje", to jest v útlumových a krizových fázích, tak vždy(!) "platí" oněch minimálně 80% procent "neprivilegovaných", zatímco oněch maximálně 20% "privilegovaných" PERMANENTNĚ(!!!) "profituje".
Zmíněné "polické kyvadlo" v poválečných letech "opticky", avšak dílem i funkčně, téměř překrylo sladký "hospodářský cyklus" - a stejně naši "političtí levičáci" i "pravičáci" na tom svorně "profitovali" až tak, že tuto "politiku" proměnili v dobře promazaný "politicko-kyvadlový průmysl" - v našich "poměrech" pan troglodit Topolánek, fanatik Říman a křivoústý Vondra si opravdu nijak "nezadají" s malomafiánským lumpenproletářem Paroubkem, přiopilým prorokem praxe Zemanem a ružověšedě kostkovanou eminencí Šloufem ... k práci s velkou pilou jsou jednoduše potřeba dva, a ti, i když tahají oba na jinou "stranu", tak "řežou dřevo" - a tímto "dřevem" jsou právě a jen naši milí "neprivilegovaní" ... přičemž "pilou", které se oba "drží", není nic jiného než náš milý kapitalistický systémeček.
***
Můj milý jasane ...
... nedivím se, že "nakonec" s našimi stejně milými "levičáky" shodnete, protože ve skutečnosti jste "bratři v triku" - a to lhostejno jesli "vědomí" či "nevědomí" ... naopak: ... čím "nevědomější", tím "lepší", protože tím "oddanějším" a "odhodlanějším" ... a čím "oddanějšími" a "odhodlanějšími" jste, tím "lépe", "živěji" a "přesvědčivěji" předvádíte své irelevantní "divadýlko" - jako třeba i zde v Tribunově blogu.
Jděte se s tím svým "chtěním" vyfotit na Matějskou pouť, jasane ... jediné "chtění", které je systémově relevantní je "chtění" těch opravdu největších vlastníků ... to jest od pana Buffeta "nahoru" s tím, že skutečně určující jsou v zásadě jen a jen ty největší vlastníci "kolektivní".
GeoN
07.10.2008, 19:15:40
[
x]
[7]
Venkovane, jako by se z vašich slov ozýval dávný bonmot (myslím že anarchistů)
kdyby mohly volby něco změnit, dávno by je zakázali[1]. Jenže volby zde jednou jsou, politický systém s nimi počítá, my s nimi tím pádem musíme počítat také. Skutečně záleží jenom na slibech těch, kteří mají
možnost je plnit, ale neplní, ač se na jejich zádech vyškrabali k moci.
Geone, docela vás obdivuji, že ještě máte chuť s Jasanem zapřádat debatu. Po poslední slovní přestřelce s ním (
http://tribun.bloguje.cz...daru.php) jsem definitivně pochopil, že "je mi zcela k ničemu" a že nemá smysl s ním ztrácet čas.
Tribun
WWW
07.10.2008, 20:37:50
[
x]
[8] pozoruhodne
pokud je pro Vas jedno zda jsou ci nejsou registracni pokladny a minimalni dan... tak vezte, ze je rada lidi kterym to jedno neni...
Ostatne i zde propirany radar/neradar je pomerne rozdil - treba Tribun by nemel o cem psat...
Tak si klidne tvrdte, ze rozdil neni a misto k volbam sedte doma ci v hospode - ja si k nim rad zajdu, protoze velice rad veci ovlivnim pro mne zadoucim smerem...
jasan
07.10.2008, 22:11:35
[
x]
[9] Geone díky.
Tribune
[7]tak nějak mě ta klamavá reklama(volby)vyloženě omrzela.
Jasane přeju šťastnou volbu,společnost opravdu stojí na pokraji propasti a potřebuje správného vůdce,který učiní rozhodný krok vpřed.
Venkovan
07.10.2008, 23:58:16
[
x]
[10] Jasane ...
... nic nikam neovlivníte, trpíte iluzemi - víte ovčas-tu-a-tam s to "politické kyvadlo" ... "kývne", potvora, trochu "šejdrem" ... a pak "pravičáci" nadávaj, že "jejich pravičácká" vláda dělá "levičáckou" politiku ... a samozřejmě naopak.
Volte si, volte ... jasane :)
GeoN
08.10.2008, 03:29:13
[
x]
[11] Nezapřádám nijaké "debaty", Tribune ...
a jasan to sám jistě ví. Jenom trochu "kometuji" ty jeho bohorovné "pedagogické poučky" typu:
"... nojo Venkovane toz nenadavejte jinym co to delaj.... kdyz Vy to delat nechcete ..."
... hmmm :/ ... takjo ... myslím, že je opětovně "čas" si trochu "pokecat o morálce", Tribune ... i když "trochu" jinak než "dosud". Trochu "nebožku" ... "oprášíme" - jen co vyšaším trochu toho času. :)
GeoN
08.10.2008, 03:38:31
[
x]
[12] vite GeoNe
samozrejmne ovlivnim... nicmene ych rekl, ze to bude mozna rozdilny uhel pohledu - to co s potesenim ovlivnuji jsou meozna pro Vas nezajimave detaily typu registracnich pokladen, radar ci trasu obchvatu Prahy - pro radu lidi naopak velice podstatne...
Ja zase nikterak netouzim marit cas snahou ovlivnovat smerovani kapitalismu, klimatickou zmenu ci erupce na slunci ....
jasan
08.10.2008, 08:47:10
[
x]
[13] Jasane
opravdu Vám fandím.Registrační pokladny ve světě normálně fungují bez problémů.Trasa obchvatu povede a bude vykoupena za výhodnou cenu od někoho kdo dostal z radnice správný a určitě levný tip.No a na radaru možná budou potřebovat někoho na úklid.Tak si toho potěšení užijte:-)
Venkovan
08.10.2008, 10:24:47
[
x]
[14] To je nám všem
zřejmé, jasane, že pouze parazitujete a dělá vám to dobře...
...jsem odpůrce voleb jako velmi primitivního způsobu manipulace potvrzující masově pouze už dopředu zvolenou alternativu individuelního morálního rozkladu, ale pro tentokráte poruším zásadu a půjdu volit - ty největší gaunery, modrý hyeny - páč proč čekat na finále tak dlouho; v česku čechům nepatří jediný významný, světově rozhodný finanční či výrobní nástroj a při dnešním stavu špatně řízeného úpadku ( který by stejně časem živelně nastal )a atmosféře nedůvěry v i nejvyšších patrech predátorů, jakákoli ašipka se může a bude řešit smrtí ( i celých národů), a jedině modrá svoloč dokáže vyvolat okamžitou kopřivkovou reakci bez sebemenší známky soucitu s vlastním druhem a donutí geneticky šlechtěné chamtivce poslat osazenstvo týhle kotliny do řiti ....prostě tam, kam smějící se bestie patří - viďte, jasane..-)
Trast
08.10.2008, 10:46:58
[
x]
[15] Ale jasane ... :)
... neovlivníte VŮBEC NIC(!) ... ani ty "detaily". Vy jste prostě a jen "spojený" se systémem, ve kterém "žijete" ... no, asi Vám "dobře živí", že ano? (ledaže byste byl jedním z těch pomatených "dělnických pravičáků" :) ... no a věc je tak snadná: ... mě tento systém, a to z cela "sobeckých" důvodů, nevyhovuje ... a tudíž docela kašlu i na tu Vaši "demokracii", která ho jenom kamufluje ... a tak funguje jako jeho "servisní" subsystémek. A kašlu Vám i na Vaše minimální daně, registrační pokladny a dálniční objezdy, protože toto vše je mi prostě a jednoduše vnucováno (nic z toho totiž nepotřebuji) ... a zároveň vím, že mi to, a mnohé další, stejně bude vnuceno, i kdybych měl v uších vrtulky.
Jistě chápu:
... Vy prostě jdete "dát svůj hlas" systému (... oh ty ozvuky "Národní Fronty", že ano :), a je docela jedno, jestli "nalevo" či "napravo" ... obojím mu říkáte: ... "Ano".
Přestaňte se pokrytecky kroutit, jasane ... přiznejte se k Vašemu systému "na férovku", a přestaňte to ("se") maskovat nějakou "demokracií" ... "svobodou vůle" ... "pro všechny". Po roce 89 a hlavně v časech "velkých privatizací" se vám podařilo zblbnout hodně lidí ... a tenhle váš "ráj" definitivně končí - a nevyvrací Vám ho nijaké "názory" či "volby", ale docela holá kapitalisticko-vlastnická realita. Projděte si americké(!) noviny ... a počtěte si = hotová "lidská komedie". Víte jasane ... má mínění jsou reálně "vyfutrovaná", Vy vaříte z čiré ideologické vody, která je už notně zasmrádlá (och-puch :) ... už se v ní totiž hodně dlouho "maceruje" příliš mnoho mrtvol (kostlivci klesly ke dnu, protože nedisponují hnilobnými plyny :) ...
... Have a Nice Time ... Mr. jasan ... :)
GeoN
08.10.2008, 18:43:25
[
x]
[16] ale GeoNe
Vy jen maskujete vlastni neschopnost presvedcit vetsinu obcanu o sve pravde... protoze kdyby jste to byl schopen, byl by jste nejvetsi priznivce voleb... jenze ta VASE pravda jaksi nikoho netahne... takze mate smulu
jasan
08.10.2008, 20:27:24
[
x]
[17] Pokud do toho mohu vstoupit, tak bych řekl:
1.) Geon nechce nikoho o ničem přesvědčovat.
2.) Neplatí, že to co je líbivé, je i pravdivé.
3.) Žádná objektivní nadosobní pravda neexistuje (existuje pouze na subjektu nezávislá kauzalita).
4.) Smiřte se konečně s tím, Jasane, že ne všichni chtějí hrát podle vašich pravidel, která jste si vymyslel tak, abyste vyhrával, a stejně pak při "hře" většinou podvádíte.
Tribun
WWW
08.10.2008, 20:44:51
[
x]
[18] Venkovane
rec byla o tom, co dokazu ovlivnit... takze dokazu nebo nedokazu?
jasan
08.10.2008, 21:01:03
[
x]
[19] ale Tribune
kde rikam neco o nadosobni pravde? rec byla o pravde GeoNove a o tom, ze moc priznivcu nema...
Proc?
jasan
08.10.2008, 21:04:03
[
x]
[20] Opravník tupostí stromovitých
Stromy jak známo, nemají mozek, a proto jim nemůže nikdy dojít, že GeoN žádné masy přesvědčovat nechce a nepotřebuje.
Zoom
08.10.2008, 21:24:29
[
x]
[21] Však vy jste, Jasane, také nikoho nepřesvědčil.
Vy jste se jenom lišácky přidal na stranu silnějšího, který může svoji "pravdu" ostatním vnunit a přinutit je žít podle ní.
Mezi PŘINUTIT a PŘESVĚDČIT je opravdu hodně velký rozdíl.
Tribun
WWW
08.10.2008, 22:05:30
[
x]
[22] Jasane jistě
dokážete ovlivnit barvu dresu za který kope ten Váš radní a tím to všecko končí.
No a zde je právě jádro pudla.
Vy žijete potom v iluzi,že Váš politik dělá vše možné a nemožné ve Vašem zájmu.
Já su přesvědčený,že když dostane tu svou sesli,tak mu můžu akorát tak něco.
Jsou to opravdu,ale opravdu,dost rozdílné názory:-)
Rozhodně Vám nehodlám ve Vašem dokazování bránit.Já,ale nevidím nutnost být členem nějakého fan klubu.
Venkovan
09.10.2008, 00:30:54
[
x]
[23] Fakt komické ... jasane ...
nějací "přiznivci" jsou opravdu to poslední, co bych potřeboval. Probůh, k čemu by mi byli ... to mi prozraďte. :)
GeoN
09.10.2008, 04:20:31
[
x]
[24] Víte ... lidé zlatí ...
jasan prostě zase chce, abyste jako "prosťáčci boží" s "lidovou vírou" a "nadšením v srdci" šli "volit" ... oni si pak ti "zvolení" s vámi zase vytřou podlahu (jak je systémově nutné) ... a jasan tu pak bude moci zase a dále "vtipkovat" něco v tom smyslu ...
... "že máte to, co jste si svobodně zvolili".
Mé "doporučení" je jednoduché:
... vykašlete se jim (v to jasana počítaje) na tu jejich "demokracii" a jejich kecy o "svobodné volbě", kterými vám vymývají mozky už přes dvě století ...
... je to celé podvod a trik založený jen a jen na tom, že si tu "demokracii" vy sami přejete (asi tak, jako si "lidé předtím" přáli "Nebe" a "Ráj" - to je ten špek na západce pastičky na myši. Prostě z vás dělají blbečky = každý, kdo někdy jen trochu "přičichl" k tomu, "jak to chodí" jak v takzvaných "podnikatelských kruzích" tak i ve "vyšší politice", to velmi dobře a zřetelně ví, a to takovým způsobem, že již i jim je "poněkud trapné" si z toho dělat "srandičky", když si nalévají panáky z "odepsatelných fondů" = blbost poddaných už prostě není "zábavná" ...
... a stejně tak to musí vědět i jasan - pokud tedy není, jak jsem již zmínil, "oddaným přívržencem demokracie" a "pravice", který žije za Hlavním nádražím v teplovodním kanále.
Oni CHTĚJÍ(!), abyste v tuhle "demokracii" věřili, protože veskrze tuto vaši víru vás ovládají "zevnitř" ... a ještě k tomu to zastírá skutečnou postatu věci a tedy i jejich "roli" a funkci v ní.
"Demokracie" je ideologický, metafyzicky fundovaný PODVOD(!) - jakákoliv "demokracie" je z pojmu možná jenom a jen "mezi rovnými", a vlastníci a nevlastníci podmínek práce si Z PRINCIPU(!) FUNKCE VĚCI, které říkáme: "vlastnický systém", si ZCELA JISTĚ(!) "rovni" nejsou - a to doslova ve všem, na co vám zrak padne a co můžete jakkoliv dělat.
Jednoduché "doporučení":
... řeknete jim "Ne!" ... a to to tak, že "volit" jednoduše nepůjdete ... že jim seberete "SUBSTANCI"(!!!) jejich pseudo-"legitimity". Nemusíte být "přívrženci" nikoho a ničeho - natožpak nějakého "GeoNa", který ani nikde na nic (proboha "na co", že ano?) "nekandiduje" a určitě "kandidovat" nebude, neb to ani nepotřebuje, protože se živí "poctivou prací". :) Moje "volební lístky" šly rovnou ze schránky do popelnice.
"Volby" jsou rituál, ve kterém "lid" věří, že pojídá "Tělo Kristovo". :/
:)
GeoN
09.10.2008, 05:03:19
[
x]
[25] vite Venkovane
my opravdovi venkovani vime proc koho volime a vime proc - a on to vi take a dela co se po nem chce... protoze by jinak priste zvolen nebyl, ci byl odvolan.
Na venkove to jeste stale takhle funguje....
Ja Vas vubec nehonim k volbam - je Vam jen uvadim priklady co muzu ovlivnit a ovlivnuji - a Vy se diskusi nad konkretnimi vecmi jaksi vyhybate... jen porad tvrdite ze neovlivnuji nic...
Takze znovu - ja tvrdim ze mam vliv na registracni pokladny, minimalni dan, radar, Lisabon a obchvat okolo Prahy...
z toho v prvnich 2 prikladech jsem ten vliv jiz uspesne realizoval, stran obchvatu to vypada take dobre... radar, Lisabon... no uvidime.
jasan
09.10.2008, 09:06:43
[
x]
[26] Tribune
v teto zemi je dosud treba na prosazeni svych zajmu predevsim vyhrat volby....
Pro Vas byla uz pred volbami ODS jasne silnejsi?
jasan
09.10.2008, 09:08:27
[
x]
[27] Co pro Tribuna,
vona to měla po průserech Stáníčka Grosse prakticky vyhraný.
Akorát ten Paroubek jim udělal škrt přes rozpočet :) - i když si jednu chvíli myslel, že ho dotáh dál, než ve skutečnosti dotáh, stačilo...
A to je právě ten důvod, proč mu modráci nemůžou ani po dvou letech od voleb přijít na jméno :)))
bara
09.10.2008, 10:00:35
[
x]
[28] Přesně tak, Geone
""Volby" jsou rituál, ve kterém "lid" věří, že pojídá "Tělo Kristovo".[24] To je geniální zkratka, i když se obávám, že bez toho všeho, co bylo řečeno porůznu všude kolem, ne zcela srozumitelná.
Jenže, Geone, pokud je metafyzicky fundovaná kulturní korekce "mrtva", potom je otázka legitimity pasé. K čemu si zajišťovat legitimitu, když tím, na čem jedině záleží, je
schopnost prosadit si svou a
zvěcnit druhé lidi "k obrazu svému"?
Volby a s nimi celá "svobodná vůle jedince" zmizí v okamžiku, kdy bude potřeba legitimity definitivně překonána. A to se dost možná děje aktuáůně právě teď.
Tribun
WWW
09.10.2008, 10:10:55
[
x]
[29] ...
podobnými argumenty "se mlátili" věrní v hitlerově bunkru,
aniž by si připouštěli realitu - tedy tu ostudu, zmar a prohru, jasane..-)
Trast
09.10.2008, 15:32:08
[
x]
[30] Určitě Tribune ...
[28] ... "čistě" technická civilizace se již po "legitimitě" (tedy po oné "dodatečné legitimizaci") již ptát nijak nebude, neb se "domnívá" (a dílem "právem"), že ji již nepotřebuje.
K čemu si zajišťovat legitimitu, když tím, na čem jedině záleží, je schopnost prosadit si svou a zvěcnit druhé lidi "k obrazu svému"?
Jistě ... vcelku tak, i když bych se vyhradil k onomu "k obrazu svému" - "zde" již nejde o jakékoliv "obrazy" - jde o ČIROU objektální manipulaci, ve které jsou "pasé" i jakékoliv "své obrazy" = nejde o "předělávání" k jakémukoliv "svému obrazu", nýbrž o předělávání "k užitku". Je o totéž, jako když "předěláváme" genetické vybavení kukuřice, aby nám "dávala" větší výnos.
Volby a s nimi celá "svobodná vůle jedince" zmizí v okamžiku, kdy bude potřeba legitimity definitivně překonána. A to se dost možná děje aktuálně právě teď.
Tak tak ... :/ ... FAKTICKY(!) se takto již relativně "dávno" stalo = starý metafyzický systém manipulace pouze "dobíhá" - to víte Tribune ... když něco "jede" přes pět tisíc let, tak to chvilku trvá, než se docela zastaví. Skutečnost je ovšem taková, že tento "doběh" nám stále "zatemňuje mysl" ... takže v okamžiku, kdy na dojde na tu "zástavu", tak na to budeme koukat jako tele na nová vrata ... i když tato vrata, jsou vlastně již "zánovní". :/
GeoN
09.10.2008, 16:53:32
[
x]
[31] A ještě doplním poznámku, Tribune:
... jak jsem již různě a mnohde upozorňoval ... metafyzické kulturní korekce již fatálně selhala nejpozději v událostech, jež vedly ke Druhé válce ... a to na VŠECH "stranách"(!) Ukázoalo se, že tato korekce je již mezně kontraproduktivní, že již nevede k korekci běhu systému, nýbrž že docela naopak nekýžené tendence akceleruje a aktualizuje - to je hlavní příčina a důvod radikální technizace systému jakožto komplexního celku, jakožto mezního východiska z mezní nouze = jde o výraz slabosti ... nikolivěk síly.
V tom je také kořen "selhání intelektuála", o kterém se opětovně tu a tam zmiňuji, a to bez ohledu na to, že jistá část "moderních" intelektuálů na toto selhání metafyzické kulturnosti vcelku dostatečně předem upozorňovali. Podstatou tohoto selhání je pak samozřejmě "lpění" na starých disfunkčních schématech, a tedy neschopnost vytvořit reálnou alternativu ... i když dostatečná vodítka byla k dispozici.
GeoN
09.10.2008, 17:09:04
[
x]
Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).