Tribun

Nejsme v bezpečí v rukou politiků a bankéřů

sobota, 6. září 2008

S Bursíkem, nebo s programem?

Rubrika Noticky

Dnes se koná mimořádný sjezd Strany zelených, jehož ústředním tématem je volba předsedy.  Rozhodovat se bude v zásadě pouze mezi Martinem Bursíkem a Danou Kuchtovou. Znovuzvolení Bursíka znamená zachování součaného trendu odklonu od tradičních „zelených" hodnot a principů a potvrzení extrémně pragmatického směru.

Pokud uspěje Kuchtová (protože třetí kandidát Linhart je spíše jen do počtu), bude to velmi pravděpodobně znamenat odliv pravicových voličů, kteří v Bursíkově Zelených našli alternativu za zaniklou Unii svobody. Jenže pravicoví zelení jsou nonsens, podivné české specifikum, protože základní principy Zelených jdou proti ústřednímu pravicovému ideálu bezbřehého ekonomického liberalismu, a naopak zdůrazňují liberalismus politický, pro který pravice nemívá příliš pochopení. Porážka Bursíka by pak velmi pravděpodobně znamenala odchod Zelených z vlády, ve které ovšem vzhledem k svému programu nemají beztak co pohledávat.

Nezastírám, že bych raději viděl návrat zelených zpět k programu, pro který jsem je volil, a který se pro Bursíka zjevně stal jen „dobrou značkou", na které parazituje, a  to i za cenu toho, že Zelení odejdou z vlády a časem možná i ze sněmovny.

Bursík však není bez šance. Delegátů, kterým imponuje „úspěch", který Bursík reprezentuje, tedy první vstup SZ do sněmovny a rovnou do vlády, ve které mají velmi slušné zastoupení (i když „jejich" ministr zahraniční je spíše slouha cizích velmocí, než obhájce českých zájmů), určitě nebude málo. Navíc prý Bursík udělal vše pro to, aby takoví delegáti na sjezdu převažovali. Tak uvidíme.

Moc korumpuje a ješitnost je velká čarodějka.

Vydáno 6.09.2008, 8:37:00 , trvalý odkaz ,komentáře (48)
Novější příspěvek: Modré tykve útočí
Starší příspěvek: Internetová inkvizice

Komentáře

[1] Bursík vyhraje, tenhle teátr bude zdárně martinem ukočírován, topolánková agresivní přítomnost a havlova přímluva dala všem váhavým i skalně přesvědčeným o změně předsedy jasně najevo, že by se jim neloajalita mohla šeredně vymstít; topolánek alias vládní partaj by netolerovala žádnou změnu a s kuchtovou by přišli "rebelové" o všechny příjmy a současné vlivy na penězovody státní kasy; oni velmi rádi zapomenou na kuchtovou a ona zase najde velmi rychle slova omluvy pro svou znova nalezenou pokoru ke svému vůdci pidi strany - je opravdu sranda sledovat tyhle tanečky místních politických křupanů pro shit a zvednutí marží místních "seriozních" periodik - a propo, nejvíce se mi líbila kuchtová na plesu zelených, kde se soudruhem kapitánem, náčelníkem místních zelených vypila nejednoho námořnickýho ruma, něco kolem litru - topolánek ji může tiše závidět..-)
Trast 06.09.2008, 09:05:52 [cenzore] [kill]

[2] docela by mne zajimalo co se Vam na programu zelenych tak desne libilo, ze jste je kvuli nemu volil... znam ho dost podrobne a je nesplnitelny bez zruseni (nejen) termodymanickych zakonu.......
jasan 06.09.2008, 11:44:03 [cenzore] [kill]

[3]  volbou sociální demokratky kuchtové přijdou zelení navždy o významný podíl voličů, který jim umožnil stát se parlamentní stranou.
že to té slepici nedojde ...
lední brtník 06.09.2008, 12:28:09 [cenzore] [kill]

[4] Lední brtníku, oni o část voličů přijdou tak jako tak. Znám pár takových, co by Bursíka možná volili podruhé, protože jim nevoní ODS, ale Džamila Stehlíková je vzala tak, že říkají už nikdy.
tresen 06.09.2008, 14:09:57 [cenzore] [kill]

[5]  [3]No, já si nejsem tak jistý. Vy, Lední Brtníku, vůbec neberete v úvahu bývalé voliče Zelených ze kterých se díky proměně této strany stali buďto nevoliči a nebo voliči více levicově orientovaných stran.
Kamil Mudra 06.09.2008, 14:11:45 [cenzore] [kill]

[6] Lední brtníku Kuchtová co by sociální demokratka? To mi nějak nesedí.
Osobně si myslím, že zvolením Bursíka se SZ stane stranou podobného typu byla US. Bohužel s koulí na noze ve formě odporu k jaderné energetice minimálně na toto volební období. Podivný slepenec.
Hawk 06.09.2008, 14:40:36 [cenzore] [kill]

[7] Zelení Také jsem je volil, bylo mi 18 a necelé 3 měsíce, byl jsem plný ideálů a SZ se tvářila jako hezká alternativa k současným stranám, navíc jsem naivně věřil, že Bursíka se velice rychle zbaví. Po těch dvou letech už bych je nevolil, ani kdyby jim předsedu dělal Rákosníček, natož neschopná učitelka pí Kuchotová nebo protekční "porušovatel termodynamických zákonů" Stropnický nebo nedej bože "krvavá" Kaťuška. Osobně vůbec nevím, jestli půjdu k volbám, a jestli jo, tak asi budu volit ČSSD - ne proto, že by mi byli až tak sympatičtí, ale proto, že další 4 roky pohledů na p. Topolánka, Vondru, Julínka a podobné by mě asi přivedli do Bohnic...Strana, se kterou bych se mohl stotožnit, tu bohužel není a nová se mi zakládat nechce:-)....Jo, abych nekecal, možná s kamarády rozpoutáme mezi studenty kampaň za volení Balbínovy poetické strany, docela by to parlament zpestřilo a horší to tam už stejně může být jen těžko. Dovedl bych si je předsatvit i ve vládě:-P....A abyste si nemysleli, že je to nereálné, tak na Strahově takový názor sdílí docela dost lidí a další by se jistě přidali, pokud by akci "volte Balbínovce" někdo vhodně prezentoval:-)
Ahura 06.09.2008, 14:44:49 [cenzore] [kill]

[8] Ahuro, před příštími parlamentními volbami bude opět potřeba sesbírat protestní hlasy a darovat je ODS, takže proč by to nemohli udělat třeba Balbínovci? Pěkná kampaň, pár zfalšovaných předvolebních průzkumů a 5 - 10 % pro ODS B je v suchu. Bylo to tak před každými volbami, tak proč ne za dva roky?
Stan WWW 06.09.2008, 14:49:11 [cenzore] [kill]

[9] Stane No nevím, to s těmi Balbínovci to byla trochu nadsázka:-)....Ale tak mě tak napadá - nebylo by lepší nechat ODS vládnout ještě další 4 roky? Ale opravdu celé 4 roky, ne, až v roce 2012 bude opět republika v pr.eli, ekonomika bude klesat a bude 10% inflace, tak dělat předčasné volby, ale nechat je to vyžrat až do konce. Jedině tak se totiž může něco změnit. Jak můžeme vidět, lidé a hlavně mladí lidé jsou velice naivní a hloupí, o tom jsem se přesvědčil na vlastní kůži - ve volbách 2006 dobrých 60% naší třídy na gymplu volilo ODS, jen proto, že v letech 1990 až 1996 jim bylo 2-8 let, o historii se nezajímají a jejich argument byl "Protože má Paroubek hnusnou bradavici a je to prase bradavičnatý", "protože se ČSSD chce spřáhnout s komoušema a tomu může zabránit jen ODS!" atd. Pro ještě smutnější pocit upozorňuji, že všichni tito lidé dnes úspěšně studují vysoké školy, z některých budou lékaři, z jiných strojní inženýři a někteří studují VŠE (těm bych snad i to volení ODS prominul, to je totiž vpodstatě vstupenka na tuto elitní školu:-)) ).....
Ahura 06.09.2008, 15:01:51 [cenzore] [kill]

[10] at to probiram, jak to probiram.... stale mi jako jedina spravna VOLBA vychazi nejit volit.
Cela politicka scena je nakonec rozpolcena na dva tabory: Pravdulaskuhuraameriku a Jennebrusel a kazdy nadechujici se politicky subjekt se nakonec vzdy prevali na tu ci onu stranu.
Co se tyce Zelenych, je naprosto neuveritelne, ze maji jako ministra pana knizete. Jeho kandidatka (budiz), ale hlavne jeho nasledne prakticke politicke kroky devalvovaly jejich "budoucnostni politicky potencial" na temer nulovou hodnotu. Kdo veril, zvraci. Pokud nekdo odpalil Zelene, tak to byl prave on a muze za to Bursik.
sax 06.09.2008, 18:02:34 [cenzore] [kill]

[11] saxi, s Vaším názorem na kroky pana ministra knížete v zeleném dresu souhlasím.
S čím nesouhlasím, je nejít volit.
Co tím získáte? "Dobrý pocit", já jsem tam tu špínu svým hlasem neposlal? Není to přece pravda.
Pro sebe jsem to vyřešil tak, že volím ty, o nichž se domnívám, že budou mým zájmům NEJMÉNĚ škodit. Nic povznášejícího, že?
Hawk 06.09.2008, 18:15:37 [cenzore] [kill]

[12] ahura[9] Klobouk dolů, ve svém věku jsi vlastní úvahou objevil staré heslo čs. komunistů ze 30. let - čím hůř, tím líp. Čím hůř pro lidi závislé na námezdní práci a/nebo veřejném sektoru, tím líp pro levicové politické programy a strany.
Ale beze srandy, lidi se mají moc dobře a můj názor je, že zásadnější změna nastane, teprve až nějaké významná část populace bude rejt držkama v bahně. Zatím se lidi pořád ještě mají moc dobře a proto funguje ten totální rozpor mezi postoji a zájmy některých skupin voličů, jak ho už před posledními volbami popsal Jan Keller - viz tady:
http://www.linxxnet.de...extID=1998
hank 06.09.2008, 18:22:30 [cenzore] [kill]

[13] Hawku... jste schopen kvalifikovane vybrat stranu, ktera skodi nejmene? Opravdu?
Tady nejde vubec o ten dobry pocit, jak jej vypisujete, nybrz o vykazani nasich politiku tam, kam pravem patri- na smetiste nezajmu. At se pak sami chytaji za nos, tahle soucasna hra nema uroven a oni z nas maji jen srandu.
Ja bych na ne byl kruty, a to velmi, do koupelen jim nainstaloval Big Brotherovy kamery a kdyz by zacali zlobit, nevolil bych, jen at vidi, jak vypada tlak ulice.
sax 06.09.2008, 18:30:08 [cenzore] [kill]

[14] Bursík Tak Bursík je znovuzvolen předsedou SZ. Podle mého tohle povede k jejich rozštěpení na dvě frakce a následnému pádu do propadliště dějin...

Jinak Hanku, to, že ODS to tu dovede do hnoje by nemuselo rovnou nahrávat levicovým stranám. Jenže v našem státě je jeden "malý" problém - pravicová strana, podle původní definice, tu prostě není....
Ahura 06.09.2008, 18:43:41 [cenzore] [kill]

[15] saxi, píšu, DOMNÍVÁM SE. Zda se dokážu kvalifikovaně domnívat, nevím:-).( Prosím, neberte to jako ironii).
Pokud bude platit, že výsledky voleb jsou platné i když k volbám přijde jen 0,01% oprávněných voličů, tak je nejít volit na nic a o žádném tlaku ulice nelze mluvit.
Tvrdá partajní jádra k urnám naklušou spolehlivě a nikdo nebude nikam vykázán.
Snad spíš užít prefernční hlasy. Já vím, to má smysl u obecních voleb...
Hawk 06.09.2008, 18:55:52 [cenzore] [kill]

[16] Ahuro, pokud to tu ODS pošle do kytek, tak to skutečně nemusí přinést hlasy nespokojenců až tak levici, ale do Sněmovny se dostanou populisti a nacionalisti. A Národní stranu bych tam viděl falt hoodně nerad.
Hawk 06.09.2008, 19:02:49 [cenzore] [kill]

[17] Hanku... pocitam s tim, ze k volbam nejdete poprve :0). Tedy ze uz mate jistou zkusenost se svym vyberem nejmensiho skudce. Zkousel jsem to take takhle, ale zrejme mam spatny odhad- nikdy se mi nepodarilo nakonec dopatrat toho, zda mi (ve svem souhrnu) uskodila mene zrovna ta strana, kterou jsem volil, anebo jestli tomu nahodou nebylo prave naopak. Nakonec mi to vyslo vsechno nastejno. Takze moji narazku na kvalifikovanost berte spise jako dotaz na vase vestecke schopnosti.

Co se tyce druhe casti, tady se zase dostavame k nasi zde oblibene legalite/ legitimite. Ja tedy takhle matematicky ve spolecenskem zivote byt nedokazi. Pokud bude delat nejake rozhodnuti vlada (parlament), vzesla(y) z voleb z 1% ucasti volicu, podle mne jsou oba organy pod mimoradnym tlakem verejnosti, nezapominejte na termin "vypovezeni obcanske (ne)poslusnosti" a dalsi dulezite (a platne) politicke terminy, jako duvera, podlozenost atd. Urcite jste si vsiml, kolikrat se termiti navzajem dohaduji, zda- li ma nekdo tzv. mandat (nejen poslanecky, ale treba vyjadnavaci atd.). I to je matematicky nevypocitatelna kategorie. 1% ucast volicu uz od zakladu stavi vsechna nasledna parlamentni rozhodnuti do pozice, jako by byla ucinena svevolne, tj. chybel jim mandat.
Tedy s 1,2,3 az treba 15% volicskou ucasti jde o vladu (parlament) velmi viklavy a to proto, ze muze byt kdykoliv a kdekoliv atakovan prostrednictvim oponentu, zastresenych legitimizacnim tlakem ulice.

Pokud bude i 1% parlament delat svevolna rozhodnuti, bez ohledu na oponenturu, neda se o demokracii uz nijak mluvit. Chodit pak k volbam znamena jen delat krovi sycakum.
sax 06.09.2008, 19:43:38 [cenzore] [kill]

[18] HaWku... pardon!
sax 06.09.2008, 19:44:46 [cenzore] [kill]

[19] Do kytek to tady nepošle ODS, ale všichni, kteří ji nechali vklídku lhát, podvádět, pletichařit,rabovat a bořit.... takže vlastně VŠICHNI..-)
Trast 06.09.2008, 19:49:12 [cenzore] [kill]

[20] vot aktualita:.... Bursík porazil Kuchtovou. Vyhrál s velkou převahou.
Kdo ted bude tim nejmensim skudcem? hadej hadej hadaci
sax 06.09.2008, 19:51:37 [cenzore] [kill]

[21] To není žádná aktualita, saxi, včera o tom informoval i svazáky z mfdnes topolánek osobně..-)
Trast 06.09.2008, 20:07:04 [cenzore] [kill]

[22] Tak Bursík vyhrál. Že by mne to překvapilo, to nemohu říct. S celým aparátem ODS za zády (Dalík určitě konzultoval, to mi nikdo nevymluví) a náležitou přípravou (mrtvé základní organizace začali "bursíkovci" zakládat již před kolika měsíci) to snad ani nemohlo dopadnout jinak.

Jak to tak vypadá, Zelení přišli o dalšího voliče (rozuměj mě). I když ono to nevypadá, že by jim na tom nějak zvlášť záleželo.

Každopádně, jedno poučení z toho pro mne plyne: nespokojovat se jen s přečtením volebního programu, nepřeceňovat platnost této "smlouvy s voliči", ale dát si příště pozor i na to, kdo ho bude naplňovat.
Tribun WWW 06.09.2008, 20:33:55 [cenzore] [kill]

[23] saxi, Jo, tak s věštěním to mám podobné :-)
Legalita x legitimita. Kouknul jesm na www. volby.cz a Senátní volby 2006. Volební účast 20%...nic moc, že.
Co by mohlo vést k" vypovězení občanské poslušnosti" si nějak nedovedu dobře představit.
Ale řešme praktické otázky. Jak dosáhnout toho, aby volební účast byla tak malá, aby to učinilo Sněmovnu i vládu viklavou? Bude stačit obecná lidová nasranost? Ukáznění Voliči KSČM (12-15%) k urnám přijdou i kdyby z nebe Dalíci padali. Nepříjemná představa, co?
Napadá mne spíš než nejít volit, vhodit neplatný hlas. Pokud by byla volební účast kolem 60% a z toho 1/3 hlasů neplatných mohl by to být jistý velmi zřetelný signál. I když nebezpečí Snněmovny složené z komunistů to neeliminuje.
Hawk 06.09.2008, 20:39:34 [cenzore] [kill]

[24] ... http://azpravy.atlas.cz...ovec.aspx

... dalíkova kádrova rezerva, máme se na co těšit. ..
Trast 06.09.2008, 20:57:47 [cenzore] [kill]

[25]  Kéž by konečně vypadli ze sněmovny...
Phoenicks WWW 06.09.2008, 21:21:06 [cenzore] [kill]

[26]  Před minulými volbami byla na netu možnost si vybrat stranu podle jejího působení v parlamentu - přesně podle jejího hlasování, fungovalo to tak, že se bylo možné vyjádřit k jednotlivým předlohám zákonů ze svého hlediska, tj, jako bych hlasoval. Výsledek pak byl v procentech srovnaný s jednotlivými parlamentními stranami. Výsledek byl překvapující? (ale po delší úvaze vlastně nebyl) - naprosté většině vyšla jako nejvíc vyhovující KSČM! To mne vedlo k přečtení si jejich programu a nenašel jsem tam v podstatě skoro nic co by mi vadilo. Když jsem přijal předpoklad, že by i při 51% zisku museli respektovat současný "kapitalistický" status a žádná revoluce by se nekonala a navíc podobnou situaci vzal jako nemožnou tak mi nic nebránilo je volit - i když šlo o protestní hlas vlastně proti ODS. Současná socdem je všechno jiné než jenom berná alternativa a nic jiného na skladě není, volba marginálů je totéž jako nevolit a ve výsledku je to přesně to co ODS chce, kecy o ukázněnosti voličů KS jsou mimo, to už dávno není pravda, platí to ale pro voliče ODS - ti by nejraději volili manifestačně.
Ona medicína je často trpká ale pomáhá a užitečné je i kousnutí do citronu!

PS - by bylo jasno - s ledem nemám nic společného, my brtníci máme rádi teplo a v zimě spíme.
Brtník ze svého brlohu 06.09.2008, 22:26:03 [cenzore] [kill]

[27] Hawku... jak je to vlastne s terminem vypovezeni obcanske ne/poslusnosti?
Vypovida se jako valka (tedy neposlusnost), anebo jako smlouva (tedy poslusnost)?
Jedna z hezkych definici spolecnosti rika, ze spolecnost= spiknuti. Neco na tom je, vsak se okolo toho uz otocili i anglicti osvicenci, kdyz postulovali svoji "spolecenskou smlouvu". Ackoliv tehdy z toho udelali uplne neco jineho a prani se jim stalo otcem myslenky, urcite spolecne zaklady s jistou, realne existujici vnitni smlouvou jedincu uvnitr kazde spolecnosti bychom masi mohli najit.
Tedy terminem "vypovezenim obcanske ne/poslusnosti" nemam na mysli uredniky ozbrojene kosami, zenouci se smerem ke Strakovce, ale ztratu lepu soudrznosti nejen mezi lidmi samotnymi, ale hlavne mezi spolecenskymi skupinami a klikami. Jde o vypovezeni nepsanych zakonu a smluv, ktere udrzuji nasi spolecnost v chodu. Tohle vypovezeni tedy znamena spise nez neco zacit delat, zacit neco nedelat. Predobrazem nam muze byt akt obcanske valky v jeji, reknemez, studene fazi. Treba to bude nazornejsi s terminy "sabotovani" a "svejkovani", aplikovano na ceske pomery :0).

Podobnou situaci urcite zazivame dneska s radarem. Obe strany velmi dobre citi, ze vlada diky nejasnym, ci snad dokonce oficialne nezverejnenym pruzkumum (tak dalece jsem to nesledovat, takze mozna Tribun neco doda) nema na tak zavazne politicke rozhodnuti mandat. Rika se zhruba, ze to dela 60%:40% = ne:ano a tedy je to dnes SAMA VLADA, ktera vyse zminovanou spolecenskou smlouvu vypovedela a dostala se sama na hranici vypovezeni obcanske ne/poslusnosti.
Ano, vi to velmi dobre obe strany- praktickym vysledkem, ktery muzeme videt tady na tech strankach je treba Tribunuv clanek o internetove inkvizici, jehoz vnitrnim motorem je bezmocny pocit vudci tem, kteri se druhe strane smeji do oci, ci naopak jasanovy technicistne- logicke, stale do kola se tocici smycky odkazu na nejake litery a paragrafy nejakeho zakona.

A co se tyce vaseho praktickeho navrhu na vyslani signalu vhozenim neplatnych listku- nu, proc ne? Osobne bych se ovsem treba 90% zastoupeni komunistu ve snemovne vubec neobaval. Vetsina jejich straniku jsou podnikatele, tak coby mohli, znarodnit sami sebe? Vecne vzato, klidne by se mohlo stat, ze z komunistu by se vyklubala zcela standartni strana, sice s drobnym bubakem v programu, no ale kdo dnes hledi na stranicke programy, jako vlastne maji cenu? Jako potencialni moznost? No nevim, nejaka habadura se da udelat vcelku prez noc a upozornovat na ni je navic kontraproduktivni.
sax 06.09.2008, 22:36:17 [cenzore] [kill]

[28] hele, Brtnik taky..... az vyleze na jare z brlohu, mozna se sejdeme na Letne.
sax 06.09.2008, 22:39:00 [cenzore] [kill]

[29] ted mne napadlo.... ze takovou beznou stranou mohli byt komunisti uz davno. Asi jim (ci sobe samemu) to nekdo nekdo nepreje...ruzne vyzkumne ustavy totality, svedomi naroda, "trička s nápisem "Zabij komunistu, posíliš mír"" (no, nekupte to, za tu cenu...).
sax 06.09.2008, 22:55:40 [cenzore] [kill]

[30]  Když on je takovej virtuální bubák užitečnej na oblbování lidí, on to byl čert (minulý režim), ale takovej českej, dobráckej. Došlo na slova mé babička která říkala: nevěř, čerta nahradí vždycky ďábel, ne anděl. Ostatně to docela hezky popsal Kamil Mudra na Modré šanci - je tam ale i jeho projekce - zobecňuje svojí nechť k režimu, ona ale měla svá specifika - nejen v roce 1968, ale i 1989 naprostá většina lidí nechtěla kapík, jenom ten stávající režim ještě trochu zlidštit a zbavit se neschopných a křiváků ve vedení. Kapitola sama pro sebe byli mladé normalizační kádry, však pokud rovnou ne oni, tak jejich děti jsou dneska v ptakostraně. No vadili Rusové - hlavně proto jak se sem dostali.
Na rozdíl od Kamila mne za 30 let kontrolovala tehdejší SNB snad 2x z toho jsem byl 1x bez občanky po 10 večer na Špilberku v parku - slečna jí měla a to jim stačilo, no vyprovodili nás, že tam v noci nemáme co dělat, podruhé to bylo ve vlaku, taky jsem jí neměl - skončilo to jednovětným pokáráním, v místě bydliště jsem jí nenosil zásadně.

Ten bubák tak jak je pěstovanej dneska není novinkou, měl jsem před převratem možnost kontaktů do NSR, tam to strašidlo bylo vykreslovaný opravdu obludně, ostatně ono obcházelo Evropu už v době Manifestu...
Brtník ze svého brlohu 07.09.2008, 09:17:26 [cenzore] [kill]

[31] privatizovat nemocnice, plošně zavádět školné, rozkulačovat železnici, poštu, daňově zvýhodňovat nejbohatší... to fakt asi komunisti prosazovat nebudou.
bara 07.09.2008, 10:18:48 [cenzore] [kill]

[32] Brtníku, před 89 s námi západ počítal, dneska jsme pro ně gauneří na vymření a to doslova, demografická mapa evropy roku 2100 s námí prostě nepočítá - a to ještě budeme držet primát, budeme jediný národ, který uhynul vlastním snaživým přičiněním, žádnou válkou, cílenou vojenskou, či ekonomickou operací velmoci, prostě si nadnárodní korporace a vlivní globalizace jenom počkaj, všechno to je v naší režii a místní prostý lid tomu všemu tleská nebo nebo jenom lehce držkuje..-)
Trast 07.09.2008, 11:00:40 [cenzore] [kill]

[33] no, pekne si tady notujete ma to jediny hacek - Vasim cilem je JEN negace - nenabizite zadne jine reseni ani vychodisko co POTOM - proto nemate sanci....

apropo saxi - jak jste prisel na to, ze vetsina straniku komunistu jsou podnikatele?
jasan 07.09.2008, 11:30:22 [cenzore] [kill]

[34] Traste docela by mne zajimalo, ktery ten "zapad" s nami pocital a ted nepocita... a nejaky ten link....
jasan 07.09.2008, 11:33:31 [cenzore] [kill]

[35] Phoenicksi, jak jsem je volil, tak teď s vámi souhlasím. Nevolil jsem je totiž proto, aby se z nich stali tyrkysoví a fungovali co B-tým ODS. To opravdu ne.
Tribun WWW 07.09.2008, 11:41:30 [cenzore] [kill]

[36] no brtniku a take jste mohl bez problemu podnikat, jezdit do zahranici, vydavat knihy a zakladat politicke strany - a volit koho chcete... jojo.. to bylo fajn
jasan 07.09.2008, 11:44:25 [cenzore] [kill]

[37] Já bych také řekl, že s námi Západ velmi vážně počítá. Byl by totiž hloupý, kdyby nepočítal. Kde jinde by tak levně pořídil kořena, který se nabízí, že si u něj může Západ vést své války, nic za to nechce a ještě je na to pyšný?

Jenže je tu problém: jaký Západ? Co je to západ? EU? NATO? USA? Jak napsal Geon: žádný Západ neexistuje, je to jen smyšlenka, vějička, která slouží k ovládání Evropy. Kým, to si bystrý čtenář zajisté doplní sám. Napovím: Rusko nikdy žádným ideáelem Západu a jeho nezpochybnitelných hodnot neoperovalo.
Tribun WWW 07.09.2008, 11:45:53 [cenzore] [kill]

[38] Traste.... s jakymi s nami zapad v 89 pocital, takove si nas i udrzuje. Naplanoval si nas jako integrovanou kolonii, discount na zapade neprodejneho zbozi treti kategorie, vabnicku drobnych podnikavcu, na ktere u nich uz nezbylo misto a jako lunapark lacine zabavy a povyrazeni.
A co se tyce medialnich obrazu, potazmo decimujicich afer typu Morava, nezapominejte, ze ceska media jsou ve sve vetsine ovladana nemeckymi vlastniky.
sax 07.09.2008, 11:46:55 [cenzore] [kill]

[39] Tribune souhlas... co to je ten "zapad"....
jasan 07.09.2008, 12:05:29 [cenzore] [kill]

[40] saxi, západ (teda, abych tady nebyl napomínán a peskován za neurčité nálepkování, páč to je zde teď veledůležitý problém, který je brán smrtelně vážně.-), přesněji elita všech darmožroutu světa, kteří kdysi sídlili za železnou oponou a pro které se vžil pejorativní, pro některé čistě technický a pro politikou a kapitalismem nezatížené lehce provokativně obdivný název), no a tento "západ" /(konglomerát silně nesourodých, asociálních a despotických jedinců s prahem sociálního cítění kudlanky nábožné) se sešel v jednom jediném bodě – neomezeně a nezodpovědně vládnout; to se jim podařilo, a že se místní rozhodli pro totální kolaboraci se ztrátou i pudu sebezáchovy a vlastní existence, to je elitářskými kapíky bráno jako bonus, bingo na ukradenej tiket... a místní drží jako hluchý dveře, dokonce jsou schopni si jít bez pardonu po krku, těch pár vyvolenejch opravdu musí zažívat ráj na zemi - ovce se tlučou a vlkovi nechávaj otevřená vrátka do chlíva…..a saxi, tady už o zbylé mrchožravé ovce vůbec nejde, ty jsou dávno účetně naporcovány a zkonzumovány, těm nepatří ani vzduch, který prděj, dneska, saxi, jde výlučně a pouze o ten chlív..-)
Trast 07.09.2008, 12:57:01 [cenzore] [kill]

[41] 
tresen 07.09.2008, 13:39:58 [cenzore] [kill]

[42] Traste, [32] vy jste v té obavě o naše národní rozpuštění a vypuštění radikálnější než pan prezident.;)
tresen 07.09.2008, 13:42:46 [cenzore] [kill]

[43] Traste nejak v tech Vasich expresivnich vyjadrenich postradam o co vlastne jde - kromne Vasi hluboke nespokojenosti snad se vsim...
jasan 07.09.2008, 14:02:56 [cenzore] [kill]

[44] Až na to, Tresen, že pan prezident ochotně rozpustí kohokoliv, jen když on bude ten Rozpouštěč. A naopak bude proti rozpouštění bojovat, pokud bude chtít někdo rozpouště bez něho.
Tribun WWW 07.09.2008, 14:06:05 [cenzore] [kill]

[45]  [36] A víš Jasane, že mi to nijak nechybělo, a to, že jsem měl sbírku volebních lístků které jsem nehodil mělo vliv na běh věcí jako dneska, a vůbec nic se mi za to, že jsem je strkal do kapsy nestalo.
Brtník ze svého brlohu 08.09.2008, 00:34:36 [cenzore] [kill]

[46] jo Brtniku tak to mi chybelo a vadilo zatracene.....

a samy tyto stranky jsou dukazem, ze volby maji smysl - proc by tu jinak bylo tolik revu nad jejich vysledky?
jasan 08.09.2008, 12:12:39 [cenzore] [kill]

[47] Pravdoláskoví drží SZ nad 5% Zelení jsou už dávno, dávno tomu nazad druhou US - vliv jiných beránkovských nebo levicových občanských aktivistů byl naprosto znivelizován.

Nemějte jim to za zlé, že zradili, co mohli - jinde není voličský prostor těch, co k volbám chodí než mezi pradoláskovými, rumlovskými a ODA-emeritními voliči dob dávných.
Já těmto voličům (je jich na průnik do Sněmovny dost, když se do někoho hromadně zamilují) říkám Sirotci - vždycky jim nějaká strana vznikne, pak zas zanikne ... (ODA, US a celá 4Koalice, bručavý Havel v pozadí ...)
astream Mail 08.09.2008, 12:44:33 [cenzore] [kill]

[48] Bursikovo "vitezne" gesto K videni napr. na
http://www.lidovky.cz...dolezal_hel

V jedne ruce kytici, v druhe hovno. Jak symbolicke...
Nikde jsem nenasel, ze by se o tom psalo.
Milovymi kroky dohani Topolanka...
IPR 08.09.2008, 17:04:53 [cenzore] [kill]

Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).
Jméno:

URL:

Text: