Tribun

Nejsme v bezpečí v rukou politiků a bankéřů

úterý, 2. září 2008

Radar monitor (35/2008)

Pozor ZRADAR!Pravidelný sumář komentovaných zpráv vztahujících se k dění kolem plánované americké radarové stanice v Brdech, tentokrát za 35. týden roku 2008.

Poměrně velký rozruch vyvolal na internetu dokument Co v Dohodě chybí, „analýza nevýhod a nezákonných ustanovení Dohody mezi Českou republikou a Spojenými státy americkými o zřízení radarové stanice protiraketové obrany Spojených států v České republice ze dne 8. 7. 2008", kterou vydalo občanské sdružení NE radaru. Zatímco iniciativa NE základnám věnovala tomuto dokumentu tři samostatné zprávy (zde, zde a zde), oficiální média (čili tlampače) ji důsledně ignorovala. Proč, to si každý snadno domyslí.

Je to jen další z řady důkazů, že smlouva nepřináší ČR žádné výhody, závazky z ní plynou pouze pro nás, zatímco veškerá práva získávají USA; těch několik málo „závazků", ke kterým se uvolila americká strana, je natolik vágních a neurčitých, že jsou v podstatě nekontrolovatelné a nevymahatelné. Tato analýza, stejně jako celá řada dalších (ve vší skromnosti bych si dovolil připomenou svůj vlastní rozbor Čtení z evangelia – co říká smlouva o radaru), opět jasně ukazují, že smlouva je pro ČR nevýhodná a její schválení je velmi pravděpodobně v rozporu s Ústavou, každopádně však v rozporu se zdravým rozumem.

 „Národní hosté" mohou pomalu začít balit kufry, protože jednání o smlouvě SOFA, na jejímž základě zde budou američtí vojáci pobývat, se pomalu chýlí ke konci. Smlouva je samozřejmě tajná, protože českému občanu zřejmě není nic do toho, jaké závazky a povinnosti na jeho bedra vláda vložila. Tím spíše, že český občan umí číst a mohl by si tudíž snadno zjistit, co ve smlouvě je (a co v ní naopak není, což může být nakonec i důležitější). Tragikomičnost situace snad nejlépe dokresluje fakt, že posledním sporným bodem byla otázka daní, zatímco otázku jurisdikce a práv amerických vojáků naše vláda jako naprostou podružnost zřejmě vůbec neřešila.

Svoji aktivitu stupňuje i Rusko, které provedlo úspěšný test rakety, již žádný radar nezachytí. A to se jednalo o více než 20 let starý exemplář těsně před vyřazením. Co v tom případě asi dokáží moderní ruské střely?

Mike Whitney ve svém článku píše: „Pokud Bushova administrativa realizuje svůj plán umístění raketového obranného systému do Polska, ruský premiér Putin bude nucen jej odstranit vojensky. Nemá jinou možnost. Navrhovaný systém integruje celý americký atomový arzenál do jedné operační jednotky vzdálené ani ne 185 km od ruských hranic. Americký záměr s raketami v Polsku se neliší od Chruščovova plánu z roku 1960 umístit na Kubu atomové zbraně." Je velmi pravděpodobné, že k obdobným závěru došli i ruští stratégové. A z vlastní zkušenosti víme, že když jde o ruské životní zájmy, jde veškerá slovanská solidarita stranou. Je sice řeč o raketách v Polsku, ale nepochybuji o tom, že pokud už se do toho Rusové jednou dají, tak to vezmou z jedné vody načisto i s radarem.

K nedávnému sestřelení nefunkční americké družice, při kterém USA použily prvky NMD umístěné na lodích, se vrací Stanislav Kaucký v analýze Špionážní družice USA sestřelena – otazníky zůstávají. Mimo jiné píše: „Spojené státy tímto rychlým koncem jedné špionážní družice vlastně prakticky dokázaly, že jejich obranný protiraketový systém může být vzhledem ke kosmickým objektům považován za určitých okolností za útočný. Lze předpokládat, že jestliže Spojené státy dokázaly spolehlivě sestřelit vlastní družici, zrovna tak mohou sestřelit jakoukoli jinou družici v kosmu." Přesto je více než jisté, že česká média (čili tlampače) budou stále dokola opakovat pohádku o „čistě obranném charakteru PRO", aniž by jakkoliv reflektovala logicky uzavřený kruh protiargumentů.

Nic jiného než blížící se schvalování smlouvy o radaru nemůže stát za tím, že americká ambasáda zjišťuje, jak silná je pozice Paroubka v ČSSD. Popravdě, co jiného by měla taková ambasáda dělat, že? „Podle zkušených diplomatů není sondáž politické situace ničím výjimečným, lhostejno přitom, zda jde o ambasádu americkou, ruskou či jinou. Avšak avizovat okruh otázek dopředu a k tomu ještě na papíře považují za vrchol nevkusu a amatérismu." Jenom aby to spíše než projev amatérismu nebyl projev pocitu, že jim to tu všechno patří. Bohužel, „česká" vláda dělá vše pro to, aby se pocit přeměnil v jistotu. Nejzajímavější na této „aféře" je však ticho, které se kolem ní rozhostilo v médiích. Pár článků z povinnosti a pak ticho po pěšině. Kdyby se podobně zachovala ruská ambasáda, to by bylo kvikotu a hysterického vřeštění na téma jak jsou ti Rusové drzí a co si to v suverénní zemi dovolují. Ale Američané mohou, protože co USA činí, dobře činí. Přinejmenším referují-li o tom české média.

Vydáno 2.09.2008, 22:56:00 , trvalý odkaz ,komentáře (37)
Novější příspěvek: Internetová inkvizice
Starší příspěvek: Postarat se o sebe?

Komentáře

[1] indiáni při podobné příležitosti dostali jakousi papírovou virtuální šanci na přežití, my jsme nedostali zhola nic, říše se rozhodla, že nás potrestá totální likvidaci, na kterou si notně přispějeme - je mi jasný, že po nestoudných, říšskozrádných aktivitách klause a jeho nepotů v čině je to logický krok, ale provést to vládně řízenou plošnou genocidou otrocky smýšlejícího nárůdku, potírajíce přitom vlastní " svaté" zásady a nechávajíce si tak lehce vnutit pravidla hry protistrany, nepřinese v budoucnu nic pozitivního ani pro říši - a přitom stačilo tak málo; třebas mučit a střílet ty správné lidi..-)
Trast 03.09.2008, 00:06:07 [cenzore] [kill]

[2] jejda Traste kdo a jak Vas bude likvidovat? neni to paranoia?
jasan 03.09.2008, 12:47:48 [cenzore] [kill]

[3]  Jen pár poznámek...
Jednak je opravdu smutné, že Češi, jak někdo nedávno řekl, od Mnichovské dohody řeší u každé mezinárodní záležitosti "co z toho budou mít". Nepřemýšleli jsme takhle při uzavírání Petite Entente, ale potom už skoro pořád... Je tak těžké si představit, že bychom pro někoho něco udělali, aniž bychom z toho něco měli? Pro některé lidi stále ano, a to se jindy ohání jak se máme starat nejen o sebe a jak liberální individualismus bude zhoubou lidstva...

Poznámky o Rusku už opravdu jdou jedním uchem tam a druhým ven. Děti ve škole spočítají, že to proti Rusku být nemůže. Doporučuji všem, kteří to ještě nepochopili, a že jich je, návrat do, řekněme 3. třídy základní školy.

Při čtená výrazu "moderní ruské střely" jsem málem spadnul z postele...

Dobrou noc.
sunfreedom WWW 03.09.2008, 22:47:11 [cenzore] [kill]

[4] Překvapujete mne, Sunfreedome. Nečekal bych, že zrovna vy budete mít námitky proti tomu, když někdo sleduje vlastní prospěch, a budte horovat za aktivistický altruismus. Podle mě je ovšem zásadní rozdíl mezi "myslet pouze na sebe" a "myslet také na sebe" a "nemyslet vůbec na sebe". Z těchto možností vidím jako jedinou rozmnou tu prostřední, tedy myslet také na sebe.

Je asi zbytečné doufat, že byste vysvětlil, jak by to mohlo nebýt proti Rusku a jakým způsobem by to dokázali spočítat děti ve 3. třídě základní školy, které nemají ani ánung o rovnicích a integrálech, a dost možná ani o tom, kde leží Rusko.

Snažně prosím, Sunfreedome, odpusťte si ti fanatické výkřiky do tmy a zkuste nějaké argumenty pro radar. Mne by to zajímalo. Vážně. Zatím totiž nikdo žádné takové, které by obstály ve světle kritického zkoumání, nepředložil.
Tribun WWW 04.09.2008, 09:43:28 [cenzore] [kill]

[5] Jak tak čtu 1. a 2. příspěvek, říkám si jenom "Kudy sem vniká ten nervový plyn?".....
Ahura 04.09.2008, 11:32:31 [cenzore] [kill]

[6] Omlouvám se 1. a 3. příspěvek.
Ahura 04.09.2008, 11:33:21 [cenzore] [kill]

[7]  Víte,Sunfreedome,to,co říkáte v příspěvku /3/ o kvalitě ruské výzbroje,říkalo mnoho lidí v minulosti.Mezi nimi i pánové Napoleon a Hitler.Pro toho prvně jmenovaného to byl počátek jeho pádu,a ten druhý raději sám sešel ze světa vlastní rukou,než aby se dostal do rukou lidí,kteří tyto,jak vy říkáte,"moderní prostředky", ovládali.Přečtětě si něco o těch ruských zbraních v minulosti.Jak se říká:nepodceňovat!Oni i američané s moderními zbraňovými systémy byli odejiti potupně z malé zemičky,Vietnamu.A to ještě měli povinnou vojenskou službu.Jejich vojáci měli tehdy ještě normální uvažování.Jaký lidský materiál mají dneska,to si můžeme myslet.Komu se nechce pracovat,jde do armády.To jsou opravdu ti ideální lidé!Viz Michael Moore "9/11".Nic hraného! Dokument!
Jo,a ten radar bude samozřejmě namířen proti Rusku.Ve vyšších třídách,než třetích,už to žáci vědí.Třetí třídy jsou vyjímka.V tom jediném máte pravdu.
Karel 04.09.2008, 13:40:01 [cenzore] [kill]

[8] Karle USA neodesli z Vietnamu kvuli kvalite vyzbroje, ale kvuli 5te kolone doma a politicke nechuti te vyzbroje radne pouzit.... no a Moore jako argument...
jasan 04.09.2008, 14:02:16 [cenzore] [kill]

[9]  Zcela chapu Jasane, ze vam Moore vadi, kdyz otevrene poukazuje napriklad na fakt, ze vetsina teroristu, kteri unesli letadla a kteri by meli byt prakticky po smrti, stale vesele zije dal a na svobode :))
Verte si cemu chcete a nezapomente si koupit pristi tyden nejaky upominkovy predmet k tomuto vyroci, at podporite velkeho bratra za velkou louzi.
Amenre 04.09.2008, 14:37:48 [cenzore] [kill]

[10] jasane, ony i velmi vykoumané zbraňové systémy dostávají na frak od "barbarů" se samodomo kalašnikovy a podobně samodomo minami v Afganistánu, že áno?
Hawk 04.09.2008, 15:06:26 [cenzore] [kill]

[11] Hawku dostavaji. A vetsinou ze 2 duvodu....

1) obcas jsou nedostetecne "vojakuvzdorne"
2) ale co je daleko zasadnejsi - neni politicka vule po jejich plnem vyuziti, zatimco protistrana je zcela bez zabran.

Nicmene to nic nemeni na skutecnosti, ze USA odesli z Vietnamu z vnitropolitickych duvodu - ne kvuli kvalite vyzbroje...
jasan 04.09.2008, 15:12:02 [cenzore] [kill]

[12] Amenre Vy jste pro zabijeni teroristu kdekoliv na svete a bez rozhodnuti soudu? To mne docela prekvapuje...
jasan 04.09.2008, 15:13:59 [cenzore] [kill]

[13]  pro/8/Ano,Moore jako argument!Velká cena canneského festivalu je snad značka.Film pro lidi,kteří se snaží přemýšlet.Samozřejmě,že tito lidé Vám vadí.Narušují totiž ten jediný způsob vidění světa,jaký si myslíte ,že by měl být správný.Ono,kdyby neukázal presidenta v "negližé",kdy nemůže jít pěšky při inauguračním aktu,aniž by neriskoval zásah rajskými jablíčky a vajíčky od té Vaší "páté kolony",kdyby neukázal hloupost takové hvězdy ,jako je jákási Britney Spears,způsob verbování lidí do US Force,nezájem o jejich osud v akci,nezájem o jejich pozůstalé,když je přivezou,ty vojáky, v hliníkových schránkách domů a další nepříjemné věci,tak bez takových lidí,jako je tento člověk,by tyto věci jakoby neexistovaly. Způsob novinářského pokrytí těchto událostí je veden snahou neinformovat objektivně,ale něco zamaskovat,něco zveličit a zesměšnit.No,Moore jako argument....? .Jste Vy, co ho tak chválíte, normální? No tohle.... .To jsou dneska lidi!
Jo,a ještě ta nechuť použít moderní zbraňové systémy ve Vietnamu.Stačily ty "středověké" způsoby.Kobercová,plošná,bombardování,protirostlinné chemické prostředky,napalm,sem tam nějaká ta vyvražděná vietnamská vesnice.Ale ti novináři tehdy byli alespoň Novináři!A určitě riskovali více ,než ti dnešní tlachalové,sledující válku z hotelů bombardovaného "nepřítele",a libujících si v tom,"jak jsou ty Tomahawky chirurgicky přesné".
Karel 04.09.2008, 15:28:15 [cenzore] [kill]

[14] jasane ano, množství rakví přivážených z Vietnamu začalo být vnitropoliticky neúnosné. Pokud mne paměť neklame tak i používání defoliantů a podobných lahůdek, když Amíci nebyli jinak schopni likvidovat zásobovací stezky vietnamské armády, nebudilo zrovna nadšení veřejnosti.
Hawk 04.09.2008, 15:43:36 [cenzore] [kill]

[15] karle Vas to koukam nejak bere...
jasan 04.09.2008, 15:45:27 [cenzore] [kill]

[16] no vidite Hawku armada by to zvladla - verejnost to nezvladla... je otazkou proc...
jasan 04.09.2008, 15:54:17 [cenzore] [kill]

[17] Jasane, hmmm, nevím jestli je to zrovna ZVLÁDNUTÍ problému ARMÁDOU, když použítím chemikálií vyrábí oblasti dost dlouhodobě prakticky neobyvatelné pro kohokoli...., z toho důvodu. že není schopna zastavit zásobování nepřítele prováděné neuvěřitelně primitivními prostředky.
Hawk 04.09.2008, 16:34:00 [cenzore] [kill]

[18]  [12] Jasane, jak jste na to prisel? Nejak mi to hlava dneska nebere :)
Amenre 04.09.2008, 16:59:12 [cenzore] [kill]

[19] Tak to řekněte rovnou, Jasane, že vám imponuje starozákonní způsob řešení sporů: všechno vymlátit, vyhubit, zničit, spálit, znásilnit, a že vás proto upřímně mrzí, že USA Vietnamce nevyhladili za použití jaderných zbraní. Jinak totiž ty vaše řeči nedávají smysl.

Jenže vy nějak zapomínáte, že když před dvěma a půl tisíci lety vyvolenému národu "ruplo v kouli" a začal řádit jak nezavřený, tak dokázal zničit město dvě, ale ne celé země a kontinety, jak by to zajisté zvládli dnešní samotzvaní vyvolení.

A víte co mi přijde zajímavé, Jasane? Že podle vás armáda nemá být pod občanskou kontrolou, ale má si dělat co chce nezávisle na tom, jaké je veřejné mínění a co chce lid, z jehož vůle, souhlasu a daní existuje. Vskutku zvláštní způsob demokracie, takový konzervativní, řekl bych.
Tribun WWW 04.09.2008, 17:06:02 [cenzore] [kill]

[20] A víte, Ahuro, když už jsme u těch standardních prostředků praktické politiky a obchodu, o kterých jste se zde zmínil, že třebas taková nadnárodní fa pfizer dělala v tichosti a v utajení tuná své klinické zkoušky svých " léčivých", prý životu zachraňujících preparátu na "dobrovolnících" pod patronací všech zdejších polistopadových vlád, tř. takoví strážníci městské policie v praze měli to ohromné štěstí a hlavně čest /je to smutný, ale někteří zasvěcení jim to ze srdce přáli/, že si na nich světoví chemici vyzkoušeli věhlasné antibiotikum / a bylo těch dobrot podstatně více / trovan, které v africe mělo nakonec fatální dopad hlavně na dětské pacienty; nelze taky ominout soudruha soukmenovce macka a jednu z jeho mnoha společností, která se zabývala skladováním a likvidací nebezpečného odpadu/ třebas i prý neškodného polonia, taky yperit a sarin šel prý rovnou do země a nebo komínem po údajné neutralizaci/ a kde se jim tenhle neřád ztrácel skoro po sudech - nechci bejt nějak paranoidní a zbytečně přecitlivělý, ale po studiu jenom finančních dokumentů a hlášek vyhozenejch pracovníků těchto povedenejch firem, bychom asi měli všichni dostat od vlády sofort plynový masky a atom bordel pro strýčka příhodu, vím že jednou nakonec musíme všichni natáhnout bačkory, ale proč se mám u toho šklebit a metat kotrmelce v nezvladatelném záchvatu smíchu při pomyšlení, jakej že to jsem byl hloupej honza a věřil všem poctivejm a dobře smyšlejícím oslům, kteří ve světě (ne)řízeného chaosu a masového vraždění, nás nutili ctít zásady a pravidla..-)
Trast 04.09.2008, 17:09:15 [cenzore] [kill]

[21] vite Tribune mate ponekud divoke predstavy o tom co si jini mysli a nikdy nerekli... nicmene k te armade - zcela technicky.

Armada je stroj na zabijeni, od toho je vytvorena a cvicena - a je politicich, kam ji poslou.

Ve chvili, kdy ji nekdo zacne vysvetlovat, ze to ma jaksi delat jen "napul" "opatrne" a "politicky korektne" tak to prestane fungovat... a pak staci ti se zcela primitivnimi prostredky ale BEZ takovych omezeni na vznik vaznych problemu....

Apropo stran toho vyhlazeni - nepochybne vite, ze slo o konflikt severu a jihu a zacal sever...
uplne stejne jako v Koreji.
jasan 04.09.2008, 17:48:55 [cenzore] [kill]

[22] Amenre no... tady v tech zkratkach... nicmene z Vasi vety "otevrene poukazuje napriklad na fakt, ze vetsina teroristu, kteri unesli letadla a kteri by meli byt prakticky po smrti, stale vesele zije dal a na svobode"
jsem mel pocit, ze se souhlasite s nazorem
"kteri by meli byt prakticky po smrti".

a jak to chcete zaridit?
jasan 04.09.2008, 17:52:34 [cenzore] [kill]

[23] Traste Měštští strážníci? A to je někdo držel a píchli jim injekci nebo jak? Za mnou přijít nadřízený, že na mě někdo bude testovat nové léky, tak jsem z firmy pryč za čas limitně se blížící času potřebnému k sbalení svých věcí a odchodu....Ale chápu, že to bylo možná zaobalené do hezkého pozlátka a, upřímně řečeno, většina strážníků MP nejsou zrovna "ajnštajni"...

A buďte rád, že dosud se tu "likvidují" pouze nebezpečné chemické látky, jak jsem nedávno pročítal diskuse na d-fensu, tak místní "liberální" diskutující by s otevřenou náručí uvítali i prodej jaderných zbraní do soukromého vlastnictví....a třeba se toho i jednou dočkáme, proč ne? Pohled na jaderný výbuch je prý moc krásná podívaná....
Ahura 04.09.2008, 18:31:15 [cenzore] [kill]

[24]  [22] Tak to jste me nepochopil vy :)
Nebo vy snad dokazate narazit s letadlem ve kterem sedite do trochu vetsiho panelaku a prezit? .)))

Takze jeste jednou, abyste me pochopil.
...........................................
Zcela chapu Jasane, ze vam Moore vadi, kdyz otevrene poukazuje napriklad na fakt, ze vetsina teroristu, kteri unesli 9/11/2001 letadla a meli by byt od okamziku narazu do WTC po smrti, stale vesele zije dal a na svobode :))
.........................................

Je to pochopitelnejsi?

Ale i tak se neshodeme na udalosti 9/11 a asi to je zde pod timto clankem off-topic.
Amenre 04.09.2008, 18:36:06 [cenzore] [kill]

[25]  Tribune, argumenty pro radar... já jich moc osobně nemám. A už jsem je všechny jednou řekl - podpora spojence, ochrana jeho a v budoucnu i našeho území. Ale hlavně mi imponuje, že byly vyvráceny všechny argumenty protistrany, lawyerd! Samozřejmě ne pro Vás... jak jinak.

Víte Tribune, kolik tam bude těch interceptorů? Víte. Tak. A teď řekněme, že každá z nich naprosto přesně zničí každou raketu, proti které bude vyslána (čemuž sám nevěříte). Kontrolní otázka, soudruzi: Kolik sově... ehm, ruských raket lze tedy pomocí jedné takovéto základny zničit? Doplňující otázka: Ublíží nějak 10-12 zničených jaderných raket Rusku, když jich může vypálit další stovky ba i tisíce?

Jinak bych rád poukázal na to, že diskuse skončila tak někde u sedmého příspěvku, u jakéhosi Karla. Nejen že má stejné jméno jako mnou nenáviděný matikář, ale navíc povídá něco o prohře ve Vietnamu. Představme si, že zaútočíte na zemi, v podstatě ji obsadíte, máte převahu a protivník je zdecimován... a vy se pak stáhnete, protože to chtějí doma. To není prohra, to je v podstatě vlastizrada těch doma. A pak ten Moore... prej DO-KU-MENT (ROFL). Všechny jeho tři hlavní FILMY byly prokazatelně zmanipulovány - B4C, F 9/11 i Sicko. Matně si vzpomínám jen na vystřižené záběry, které pochopitelně ve filmu nebyly, jak se ten idiot ptá před kongresem senátorů a poslanců, jestli nepošlou své syny do Afghánistánu a Iráku. Ve filmu je těch deset, co mu řekli ne... těch dalších 20 "I think that's a good idea, can you give me that paper?" a "My son's there already." bylo jaksi vystřiženo, že. A tak bychom mohli jet dál...

No takhle. Můžeme se tady bavit na nějaké úrovni, ale jestli tady budeme "karlovat" a převracet fakta, tak to z toho můžeme udělat rovnou nějaký hezký "bložínkový chick chat" (úsměv).
sunfreedom WWW 04.09.2008, 19:04:11 [cenzore] [kill]

[26] sunfreedome, Vy stále věříte vyprávěnkám pana Klvani o balistické raketě vypuštěné "darebáckým státem?
Hawk 04.09.2008, 20:23:20 [cenzore] [kill]

[27]  Hawku, mně je úplně jedno, kdo ji vypustí, ale budu rád, když tu bude jakákoliv šance, že nedopadne... "against any state in the western hemisphere..." však to známe.
sunfreedom WWW 04.09.2008, 22:40:22 [cenzore] [kill]

[28]  Proč říkáte,Sunfreedome,/25/"Představme si,že zaútočíte na zemi,...."?To je normální na někoho zaútočit?Jo,vlastně je!Ono,když je "humanitární bombardování",může být i "humanitární"útok.Ale jen tak zaútočit... .Hmm.Podivné.No,co je v této době vlastně normální.
Také by mne zajímalo,jak píšete,že si matně vzpomínáte na nějaké vystříhané scény z mnou uvedeného filmu.Jsou někde k nějakém jiném filmu k zhlédnutí,nebo jsou to bonusy na tomto filmu/9/11/ v DVD podobě?Nebo jste jenom někde četl,že takové scény existují?
Jak jistě víte,ono se nechá zfalšovat všechno.Počínaje od našich Rukopisů,až třeba,když už jsme u té vietnamské války,incident v Tonkinském zálivu.
No,a to jméno Vámi nenáviděného matematikáře?Víte,ani já jsem ve škole matematiku nemiloval.
Nešla mě.Ale matematikáře a vůbec lidi,kteří něco umí,jsem vždy obdivoval.Proč je nenávidět?
Používat Vaší optiku,tak bych musel nenávidět lidi,kteří mají jména jiných lidí,podstatně známějších,kteří jsou pro někoho idoly,vzory,ale pro mne zrovna ne.
A abych nezapomněl!Když už mluvíte o amerických senátorech.Současný president USA ve válce ve Vietnamu......,ale to vy víte.Dokonce ani ten bonviván před ním tam ne.... .Ale co.Přece nemůžou být samí Bergerové.Hlavně že to potom oba napravili.Také Vám slibuji,že už sem psát nebudu.
Tak,dobrou noc.
Karel 04.09.2008, 23:33:58 [cenzore] [kill]

[29] Ahuro, teda vy budete ideální cílový objekt všech globálních i místních špekulantů :)...http://www.tigis.cz...YCH401/13.htm
Trast 05.09.2008, 10:08:10 [cenzore] [kill]

[30] Vy jste vážně veselá kopa, Sunfreedome Argumenty „pro“ neznáte, ale víte bezpečně, že je to „to“ dobré[26]. Když vše ostatní selže, zbývá víra. Podpora spojence, ochrana jeho území, a v budoucnu i našeho. Bude vůbec nějaká budoucnost poté, co ochráníme svého „spojence“? Nic proti romantickému tragickému heroismu a sebeobětování se, ale každý sám za sebe. O sobě si rozhodujte, jak je vám libo, ale mne do toho netahejte. Jenže stavba radaru znamená, že do toho budeme zataženi všichni, bez ohledu na naši vůli.

Mimochodem, kdybyste uvedl alespoň jeden (ale může jich být i více) argument „proti“, který byl vyvrácen. Ale pozor – vyvrácen neznamená ignorován.

A další váš vydařený „vtip“ následuje. Jak můžete zároveň tvrdit, že ruské rakety jsou zastaralé, i že proti nim bude PRO neúčinný, což znamená, že musí být vyspělejší? Necítíte v tom rozpor, protimluv? Ach já zapomněl, vy věříte, že „to“ je dobré. Odkaz na možné scénář využití radaru k zahájení válku proti Rusku sem už dávat nebudu, stejně jste to asi nečetl, každopádně to na vás nezanechalo žádné následky.

Jedna moudrost praví: každá válka začíná protiútokem.

Žádný „objektivní dokument“ neexistuje, každý dokument je svým způsobem manipulace. Jistě že Moore manipuluje, otázkou je jen, nakolik to dělá vědomě a za jakým účelem. Je třeba si uvědomit, že Moore ukazuje to, co mělo zůstat skryto, takže je samozřejmě vynakládáno mnohem větší úsilí na to, aby byly jeho manipulace identifikovány a jeho sdělení zpochybněno a zdiskreditováno.
Tribun WWW 05.09.2008, 13:07:01 [cenzore] [kill]

[31]  Karle, ty vystřižené scény jsem viděl u kamaráda na počítači, ale nevím odkud byly. Zkuste Jůťůb nebo něco podobného... na netu je snad vše...

Jinak máte pravdu - je to hrozné, že ti presidenti nebyli v žádné válce... Právě proto zvolí teď Johnnyho (smile). Jak řekla Sarah Palin "Our opponents say, they will be, quote, "fighting for you". Never forget, that there's only one man in this competition, who has ever fought for you and his name is John McCain." nebo tak nějak, už si to od včerejška nepamatuju...

Tribune, s vědomím, že budu zase odpálkován, že mi došly argumenty - minimálně ta proti z Vaší stránky NEZAKLADNAM.CZ byla vyvrácena ve chvíli, kdy byly sepsány... to je prostě FAKT. Minimálně tak faktická proti, ne ty typu "podporujeme tím Američany", to je samozřejmě pravda... A nehcci se tu o tom znovu rozepisovat, takto diskuse už je snad za námi, ne?
sunfreedom WWW 05.09.2008, 14:00:02 [cenzore] [kill]

[32] Je-mi líto, Sunfreedome, ale vašemu: "Tribune, s vědomím, že budu zase odpálkován, že mi došly argumenty - minimálně ta proti z Vaší stránky NEZAKLADNAM.CZ byla vyvrácena ve chvíli, kdy byly sepsány... to je prostě FAKT. Minimálně tak faktická proti, ne ty typu "podporujeme tím Američany", to je samozřejmě pravda... A nehcci se tu o tom znovu rozepisovat, takto diskuse už je snad za námi, ne?" tak úplně nerozumím. Nevypadlo vám něco, nepomotala se vám písmenka? Bez urážky, prostě mi to nedává smysl. Zkuste to přeformulovat.


Zkuste být konkrétnější. Například že ocitujete nějaký konkrétní argument odpůrců a napíšete vyvrácen tím a tím, protože to a ono. Teď jsem na ta proti z webu Ne základnám (který mimochodem není můj) opět díval a nevidím žádné, které by bylo vyvráceno, ale několik, která se potrvdila. Takže opět, konkrétně.

A ovšem napsat "byla vyvrácena ve chvíli, kdy byly sepsány", to mi rozum nebere, jak jste to myslel? To jako že kdyby odpůrci mlčeli, tak by měli pravdu, ale protože promluvili, tak ji nemají? Jenom proto, že promluvili, a jsou proti? Logiku této věty opravdu nechápu. To byste mohl rovnou tvrdit, že když řeknu: "mám hlad", tak to znamená že ho nemám a neměl jsem (protože kdybych ho měl, tak bych mlčel), nebo že když si jdu koupit něco do obchodu a prodavač řekne cenu, tak to mám zdarmo, protože tím že cenu řekl, tak přestala platit.
Tribun WWW 05.09.2008, 15:13:54 [cenzore] [kill]

[33]  Tribune, to první jsem myslel tak, že vyvrácena jsou jen ta "NE", která se týkají faktické stránky umístění radaru. Například ta blbost s vlivem na lidi okolo bydlící. Další "NE", jako například, že se staneme součástí foreign policy USA, jsou samozřejmě pravdivá. Ale to jsme byli už když lidé okolo Tamáše sepisovali tuto petici...

Jinak, abych Vás uspokojil, vezmu hned tu první - že se dá zařízení použít jak k obraně, tak k útoku. Když je nějaký systém obranný, nedá se použít k útoku. Samozřejmě, všechno se dá přebudovat, ale to se dá i Mercedes na traktor a podobné je to se systémem ABM. Samozřjejmě, že když na té základně vyměníme radar, tak bude sledovat letadla a ne rakety, samozřejmě, že kdy zcela přebudujeme sila v Polsku, budou tam moci být jaderné zbraně... Ale to neuděláte ani ze dne na den, ano z roku na rok a hlavně proč by to někdo dělal, když si může postavit úplně jinou základnu k jiným účelům asi desetkrát levněji.
sunfreedom WWW 05.09.2008, 18:41:38 [cenzore] [kill]

[34] Vliv radaru na lidské zdraví je blbost? A co to dokazuje, nějaká vládní studie snad? Třeba ta, která posuzovala jiný radar, nebo ta, která počítala se smyšlenými daty?

Jak se to říká? Pravidlo č.1: pravdu má vždy Sunfreedom, Jasan a USA. Pravidlo č.2: Nemá-li Sunfreedom, Jasan nebo Vondra pravdu, platí pravidlo č.1.
Tribun WWW 06.09.2008, 20:24:10 [cenzore] [kill]

[35]  Miluju, když něco vyjádřím tak, že oponent začne raději úplně jiné téma nebo se k jinému vrátí, než aby reagoval na poslední řečené... moje ego může jít dnes v klidu spát (mrk).
sunfreedom WWW 07.09.2008, 00:04:28 [cenzore] [kill]

[36] Vidím, Sunfreedome, že vám došly argumenty, a opět zbyla jen prázdná slova, tak jako obvykle. Útěk, nebo útok? Vy už máte jasno, že?
Tribun WWW 07.09.2008, 11:39:13 [cenzore] [kill]

[37]  ROFL!!! Tribune, děláte si ze mě prdel, nebo to myslíte vážně??? Dva (tři) komentáře zpátky jste utekl z diskuse dotazem na něco úplně jiného a mě obviníte, že se chovám přesně tak. Někoho mi to připomíná... eee... Paroubka?

Takže, srovnejte si v hlavě, jak jste se zachoval vy [34]... a potom si vysypte popel na hlavu. Pokud si to stále neuvědomujete, zde mála rekapitulace...
SUN [31]: Něco řekne.
TRIBUN [32]: Řekne, že kecá, ať to dokáže, že by to rád viděl.
SUN [33]: Vybere si jednu možnost a na té dokáže opak.
TRIBUN [34]: Vůbec se nezaobírá posledním komentářem suna, jen poukáže na něco úplně jiného, o čem se do této doby nikdo nebavil.
SUN [35]: Ukáže na Tribunovu neschopnost držet se tématu a zbabělý úprk.
TRIBUN [36]: Osočí suna z toho, co před pár hodinami sám udělal...
SUN [37]: Sepisuje tenhle elaborát, aby zabil čas...
sunfreedom WWW 07.09.2008, 15:43:42 [cenzore] [kill]

Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).
Jméno:

URL:

Text: