pondělí, 11. srpna 2008
Komentáře
[1] Za humny je válka.
Pozornost je odvedena směrem na Kavkaz.Ujgurové dál na východ.No nějaký ten převrat v Africe či jižní americe.A pak nastává čas pro válku z Iránem.Ta válka z a humny je ten nejdůležitější argument.Nikdo nechce válku na vlastním dvorku.
Pravda,za humny není dost daleko,aby se nedostala na dvorek.
Moc se to začíná podobat vizi z 1984.Mnisterstvo pravdy a lásky Velkého Impéria bude muset pracovaat na plno,aby přesvědčili.
Blíží se doba Velké Centrální Demokracie Impéria.VCDI technoligie a podhoubí je už připraveno.
Inu jsem optimista.
Venkovan
11.08.2008, 12:24:38
[2]
Je zbytečné uvažovat o tom,zda a kdy USA napadnou Irán.Tak jako napadly Irák ještě pod záminkou ,že tento stát má ZHN,že ohrožuje okolní státy a dokonce Evropu,udělají to samé s Iránem.A to úplně nečekaně.Pokud budou mít dojem,že ten čas nastal,a je ohrožen , podle nich,jediný demokratický stát v tomto regionu.A udělají to bez jakékoliv kalkulace následků.Tento,a žádný jiný důvod, byl v tom předcházejícím útoku,útoku na Irák.Ohrožení toho státu na západ od Jordánska,v dosahu iráckých zbraní.
Karel
11.08.2008, 22:34:01
[3]
Docela mě zaráží, Tribune, že v těchto chvílích myslíte na Írán a ne na Gruzii... Docela rád bych slyšel Váš názor na tuhle "událost". Mám svůj osobní typ, ale uvidíme...
sunfreedom
WWW
11.08.2008, 23:00:01
[4] No při vší úctě
k hrdinnýmu gruzínskýmu národu bych si vypučil toho politologickýho populistu .. tohle je v podstatě konflikt uvnitř jedné civilizace či kulturní oblasti, nikoli na jejich hranicíc, čili epizoda řádu Kosova. Brečel jste pro Čečnu, Sunfreedome?
jonáš
11.08.2008, 23:19:53
[5]
Jonáši, upřímně řečeno nevím, co myslíte tím "brečet pro Čečnu", ale pokud tím myslíte "být proti nezávislosti Čečenska", tak potom ano...
sunfreedom
WWW
12.08.2008, 00:11:08
[7]
Takze vas Sunfreedome chapu spravne, ze jste byl proti Cecenske nezavislosti a jste i proti Osetijske nezavislosti ?
Predpokladam tedy spravne, ze jste i proti nezavislosti Kosova ? Takze vas vasi oblibenci z USA moc nepotesili, kdyz Kosovo uznali, ze? Nemluve o nasi lokajske vlade :)
Dik Alberte za pekny tip na zajimavy server.
Amenre
12.08.2008, 10:00:01
[8] ...joooo, válka s iránem, a nejlépe jaderná,
co by za to jasanokřováci dali...
krom toho 40% obyvatel planety žije v permanentním hladu a žízni, 60% na pokraji chudoby a 70% je pro jakékoli radikální řešení své situace i kdyby to mělo znamenat konec fyzické integrity jich samotných, takže válka je de facto i ve většinovém zájmu globálního plebsu... a nebude to v historii této planety poprvé, co vládnoucí elita řízeným pogromem, drastickou resetaci populace vylepší své neumětelství a chyby v premeditaci- doufám, že tentokráte opravdu naposledy...
Trast
12.08.2008, 11:23:15
[9]
Amenre: Odhadl jste to velice správně. Jsem proti nezávislosti Čečenska (byť vymáhané jinými prostředky než to dělají Rusové), proti nezávislosti Osetie, a HLAVNĚ proti nezávislsoti Kosova... což je dle mého názoru největší chyba zahraniční politiky USA v 21. století. Snad ještě horší než válka v Iráku, protože ta jednou skončí, ale tímhle daly docela blbej signál všem separatistům na světě, že to jako JDE...
sunfreedom
WWW
12.08.2008, 11:51:25
[10] Traste,
ta vaše čísla jsou dost zvláštní, nezdá se vám? Jestliže je 60% obyvatel planety na pokraji chudoby a 40% žije v permanentním hladu a žízni, což není stav na pokraji chudoby, ale stav maximální chudoby /tudíž se ty dvě množiny nepřekrývají/, pak vám nezbývá ani jedno procento na ty, co žijí v dostatku. A nejfantastičtějších je těch 70% pozemšťanů, co touží po radikálním řešení i za cenu života. Máte po ruce nějaký zdroj této informace?
Jinak souhlasím s tím, že kdyby se takto sešly zájmy všech radikálů se zájmy válkychtivých, pak by se takto rozpoutané divadlo odehrálo opravdu poprvé a naposledy.
tresen
12.08.2008, 12:44:33
[11] Sunfreedome,
já to vidím přesně opačně. Kdyby všichni separatisti dostali šanci na nezávislost, mnozí by ji využili. No a co? Jakou tragédii v tom vidíte?
Některé by zase možná přešla chuť, když by se to smělo. Lidi nejsou blbí. Kdyby se měli rozhodovat podle výhod a nevýhod samostatnosti a necloumaly by s nimi různé národnostní a náboženské resentimenty, jaké s nimi cvičí teď, kdy je odtržení zapovězené téma, mnohé enklávy by zůstaly v rámci stávajících státních útvarů.
tresen
12.08.2008, 12:55:47
[12] tresene,
vite kolik lidí ročně zemře hlady a žízni ( nepočítaje do toho nemoce, které takto oslabené chudáky kosí jako středověký mor)? ... dokonce hlásná trouba bílého domu cnn přiznala, že hrozivě více než přímým následkem všech současných ozbrojených konfliktů ... můžeme si hrát se slovíčky a významy slov, vět a souvětí, kličkovat a ideově mlžit a planě vylepšovat, ale na tuto hrůzostrašnou statistiku to bude mít nicotný vliv... skutečnost je taková, že třetí světový konflikt ( spojenými státy dlouhodobě připravován ) dle vidění chudé a hladové většiny světa může být opravdu to slibované biblické vykoupení spojené s posmrtným rájem - ono to peklo přece nemůže být horší americké reality světa..-)
Trast
12.08.2008, 13:04:14
[13] No voni ten blbej signál daly
už hned po první světový, když dopustily, aby tady místo osvědčený podunajský monarchie vznikl nějakej slepenec, kterej neměl ani přirozený majoritní etnikum, a musel si tudíž poslepovat prej "československý národ". A vod tý doby je to jedna katastrofa za druhou ;-)
jonáš
12.08.2008, 13:59:28
[14]
Souhlasim s vama Sunfreedome
[9].
Vznikl nebezpecny precedens a ted se teoreticky bude muset merit stejnym metrem. V pripade, ze se tak nestane, bude dost obtizne vysvetlit duvod a obrajit toto rozhodnuti. Nebo snad jsou Osetijci horsi nez Kosovsti Albanci? Jsou snad ( nastesti jen teoreticky ) Slezane nebo Moravane horsi nez Cesi?
Ja sice nevidim do vnitrnich pomeru techto ruznych oblasti. Nedokazu si predstavit, co by napr. Baksicko, Korsika, Tibet, Osetie chteli dokazat na politicko-hospodarske scene. Mozna je muj pohled na to mylny, protoze jsem se narodil ve samostatne a svobodne zemi ( netaham sem zadny komunisty ) a tak treba nechapu dobre touhu po sebeurceni. Podle me jde jen o mensi ci vetsi skupinky "fanatiku" ( pro nekoho nacinalistu ), kteri maji jen cil zalozit samostatnou zemi, ale uz nevidi dal - v cem hospodarit, jakym smerem se dal ubirat na mezinarodni scene. Takze jen vznikne dalsi statecek se skoro nulovym potencialem do budoucna a do ktereho se budou z ruznych fondu cpat penize, ktere si stejne budou rozdelovat lidi "u vesla" - viz. ruzne Africke staty.
Ale jak jsem rekl - muj pohled je asi dost neobjektivni.
Amenre
12.08.2008, 14:14:06
[16] Traste,
nějaký odkaz na konkrétní statistiky, které by vyvrátily, že procento hladovějících se v globálním měřítku dlouhodobě snižuje, nemáte?
Takhle se mi zdá, že čerpáte ze stránek KSM, včetně těch vašich apokalyptických vizí.
A ještě jedna hádanka pro vás, která vás jistě potěší:
„Nemáme nic proti americkému lidu, pouze proti americké vládě, a jejímu arogantnímu, neopodstatněnému a nebezpečnému vměšování do záležitostí jiných národů... Svět nepotřebuje žádného světového četníka, svět si vytváří svůj vlastní řád... vedení Spojených států si namlouvá, že Amerika je průkopníkem světa, že je jeho mravním svědomím... že pouze Amerika smí dobývat, smí se v zahraniční politice rázně vyjadřovat... Přesvědčení, že je posláním Ameriky učinit svět zralým pro demokracii, vedlo tuto zemi čím dál tím hlouběji do víru intervencionismu, a způsobilo, že rozum amerických státníků byl zatemněn plány na ovládnutí světa..."
Jestlipak víte, kdo to napsal?
tresen
12.08.2008, 14:28:56
[17]
Goebbels - asi nejuspesnejsi PR manazer na svete. Bez kousku moralky, ochotny propagovat cokoli. Navic tomu vsemu asi i opravdu veril.
Kdyby se nejak vytridlo tech 99% rasistickych a genocidnich zvastu, tak by vzniklo 1% zajimavych myslenek - myslenek, ktere ted po nekolika desetiletich "objevujeme".
Amenre
12.08.2008, 14:53:24
[18] Traste
a kdo muze za to, ze lide umiraji hlady?
jasan
12.08.2008, 15:33:41
[19] tresene,
i když se nevyhneme levným paralelám, je zřejmé, že dnešní pseudodemokratický režim říše, který je nastaven hluboce antisociálně, nectí lidskou důstojnost, opovrhuje lidským životem a morálku nahradil kupčením (v čemž navázal na společenské řády předchozí, viz váš odkaz), je odsouzen k zániku. Vyplývá to z neúprosného dějinného principu, který říká, že špatné diktatury střídají uzurpátoři ještě horší. Otázka je, zda-li je pohroma, která se na svět valí, nevyhnutná, zda-li není možné vyhnout se válce, která opět utopí marné naděje obyčejných lidí na změnu k lepšímu v krvi...
PS: jasane, koukněte do zrcadla...i když vím, že vám je blížší incest a kanibalismus než spolupráce ve prospěch všech..-)
Trast
12.08.2008, 20:20:28
[20] Traste,
promiňte, nevím, o čem mluvíte. Ani jsem sem nedávala žádný odkaz.
Co ty statistiky?
tresen
12.08.2008, 20:45:43
[21] ... teda, budu
přesnější, vaše citace ideového oblíbence neoliberálů.
..myslíte ty říšské, dětinsky zfalšované...tož podle nich je tady ráj na zemi a jiřík má okolo mordy svatozář - jenom sněte dál, zvířátka by měla uhynout nepřipravena a pravdou neposkvrněna..-)
Trast
12.08.2008, 21:01:25
[22] Ale ten citát
byl opravdu od Goebbelse...tedy podle článku v Reflexu, kde jsem si ho přečetla.
Statistikami, o které jsem prosila, jsem mínila ty, ze kterých jste vycházel. Předpokládala jsem, že jste si ta čísla nevymyslel, ale taky odněkud převzal. Tak mě zajímalo odkud, včetně míry vaší interpretace. Ale nebudu už naléhat, je to na vás.
tresen
13.08.2008, 07:24:50
[23] ... trocha dávné
historie, abychom věděli z jakých kořenů, které se dnes dávají všem za vzor a zlaté dědictví evropské kultury, jsme vyrostli, že holokaust či masové vraždění a pronásledování pro názor nebyla specialita dvacátého století a jenom a pouze fašizmu nebo komunismu
http://encyklopedie.seznam.cz...ari
... tresene, stačí nahlédnout do oficiálních statistik OSN, které se asi dělají pro neexistující generace..-)
Trast
13.08.2008, 08:44:42
[24] Tak jo.
Já to vzdávám. Proč jste vytáhl zrovna katary, je zřejmě nad moje chápání. Že je jejich pohnutá historie součástí evropských dějin, rozhodně popírat nebudu.:)
A že byste sem místo toho hodil odkaz na nějaký ten přehled dat OSN, který by potvrdil vaše čísla, už taky nedoufám. Zkoušela jsem sama najít cokoli, co by napovídalo, že jste z toho mohl vycházet, ale bez úspěchu.
Takže přeju úspěšný pesimistický den, a hlavně žádné zprávy, které by vás mohly rozhodit.
I když vy se nejspíš rozhodit nedáte a každou zprávu, která není dostatečně apokalyptická, si hned úspěšně přeložíte jako klam a mam globálního satana.:)
tresen
13.08.2008, 09:44:25
[25] drahy Traste
spoluprace ve prospech vsech je krasna idea.. asi jako komunismus - se stejnymi konci.
Spoluprace je totiz v te zatracene praxi vzdy pro NEKOHO nebo proti NEKOMU...
jinak mi dluzite odpoved na otazku...18
jasan
13.08.2008, 10:02:24
[26] tresene,
to je pouhá realita, bohužel vypadá jinak než na nově či jiném říšském mediálním flašinetu... ale vy raději ty mýdlové operetky a zprávičky z bulváru, takže sorry.-)
...jasane, nedlužím vám nic ( to by ještě scházelo, vy filuto), s tou spolupráci máte pravdu, tuhle přirozenou ideu už dokurvili a v krvi dostatečně utopili křesťané a jak je vidět i u vás našla tu správnou interpretaci - komunisty bych do toho netahal, páč za celou dobu tady nebyl jediný skutečný..-)
Trast
13.08.2008, 14:37:50
[27] Traste
a jak poznate skutecneho komunistu?
jasan
13.08.2008, 14:41:19
[28] Mýdlová operetka:
Myslíte něco na tenhle způsob?
http://www.project-syndicate.org...
Autoři tohoto textu na rozdíl od vás navrhují něco konkrétního.
tresen
13.08.2008, 15:14:10
[29] Tribune promiňte, ale zneužiji Vás k "soukromému" vzkazu ... nezlobte se.
*
Tresen:
... pokud Vám to nedošlo, tak si nepřeji, aby jste vůbec četla, a tedy se jakkoliv "dotýkala" mých stránek. Máte smůlu - Vaši statickou adresu každý slušnější tracker identifikuje i při použití proxy serveru, přes který se ke mě vnucujete, což značí jednoduché: ... Vám nestačí , že Vám někdo zavřel dveře a zamkl ... Vy se budete vlamovat šperhákem, což o Vašem "charakteru" mnohé, vlastně všechno, svědčí.
Opravdu Vám nezbývá, než to dělat trochu šikovněji a tedy opravdu tajně, k čemuž budete muset použit nejenom proxy server, nýbrž i nějaký-příslušný lokální software ... anebo využívat jiné připojení ... anebo docela jiné počítače. Ale věřte tomu, že mám všechny "návratové" ip a jejich skupiny pod zřetelným přehledem, takže stačí když jedinkrát otevřete ústa a držím Vás za Vaši něžnou pazourku, protože ty Vaše slaboduché chaotičnosti poznám z prvních pár slov, i kdyby jste se podepsala dle libosti.
Je mi vcelku "jedno", že žvanivě sviníte zde a jinde - ale mě takto činit s mým vědomím nebudete, a to ani mlčky. Jediného, čeho při dostatečné úpornosti můžete dosáhnout, je to, že stránky smažu a bude po ptákách ... a to i pro ty, kteří jsou jakožto slušní lidé tak či onak zváni a vítáni.
***
Doména: ... proxy-server.cz je již zablokována - je ještě spousta dalších proxy, ale i s těmi se dá udělat to samé, takže uvidíme, jak Vám tahle přiblblá "hra", namísto zcela samozřejmého respektu a slušnosti, vydrží dlouho.
GeoN
13.08.2008, 16:44:21
[30]
tresen: Vítej v klubu zablokovaných na blogu, který tak už asi nikdo nečte (smile).
sunfreedom
WWW
13.08.2008, 19:48:18
[31] ...a že by jako
bushovic familie plus jeho nohsledi, jasane? Třebas taková definice teroristy dle jiříka mladšího je opravdu povedená - se může klučina ušatá rovnou zastřelit..-)
...ale tresene, ja přeci taky navrhuji něco konkrétního v rámci napravení závadového stavu, který je v těžkém nesouladu i s principy přírodních zákonitostí, je to naprosto průhledné, logické a dostatečně účinné ekonomicky šetřivé a považte, i naprosto pragmatické - prostě vychcípat..-)
Trast
13.08.2008, 20:56:12
[32] Geone, nebojte se, že se u vás chystám něco psát.
Mě už vaše psýcha fakt nezajímá. Občas mrknu, to je pravda, ale spíš než abych četla vaše texty, zjišťuju, kdo ještě vytrvává v diskusi. Při té příležitosti vám gratuluju k Venkovanovi.
Dopřejte mi tu malou radost číst si vaše vzájemně inspirativní věty.;)
tresen
13.08.2008, 21:17:54
[33]
GeoNe, prosím, když už se k ženám chováte jako dobytek, naučte se alespoň pravopis. Píše se "abyste", ne "aby jste". Víte :-)?
Jessie
WWW
13.08.2008, 22:50:24
[34] Traste
GeoN Vam jiste vysvetli, ze prirodni zakonitosti neexistuji...
jasan
13.08.2008, 23:22:34
[35]
No začíná se nám to tady rozjíždět...
tresen: Vy tomu starému pánovi křivdíte. Myslím, že má tři nebo i čtyři čtenáře. TO je skoro jako já, ale já plkám o tom, co mě baví, nesnažím se změnit světový řád "ve třech snadných krocích"... takže mě to vlastně omlouvá (smile).
Jessie: Pokud ON napíše, že je to >aby jste
sunfreedom
WWW
13.08.2008, 23:48:31
[36]
Hmm... tak jsem neodhadl, co s tím udělá lomená závorka. To by se u mě nestalo (mrk)... Holt moje jadrná poznámka na konci bude zapomenuta, už mě to nebaví vymýšlet znovu. Damn it...
sunfreedom
WWW
13.08.2008, 23:50:02
[37] Tresen ...
věřte, že nejde o to, aby jste něco psala - to už vůbec ne, opovažte se ... vydrží to tam do prvního refreše - jde o to, aby jste se tam vůbec nevyskytovala, to je všechno - nejméně jednou jsem Vás o to velmi slušně a explicitně žádal.
Opravdu nevím, proč "poznámkujete" Venkovana. Něco Vám udělal? Víte tresen, Venkovan sice není žádný "genius" ... a jistě to klidně to sám uzná, ale stále je chytřejší a mravnější, než jste Vy. Vy to sice zkoušíte maskovat, ale jinak jste jak pověstná štoudev, takže si berte do úst někoho jiného než Venkovana ... zkuste třeba Vodníka Česílka nebo Kačera Donalda. Kdepak: ... tváří se to tváří ... ale nakonec "to" využije všechno, co má po ruce. Že Vás hanba nefackuje, milá tresen.
Tedy znovu: ... ZAPOMEŇTE a NEVNUCUJTE SE(!)
***
Deforme ...
... Vy tam už vůbec nemáte co dělat a nikdy jste neměl. Jak jste si mohl všimnout, totiž s toutéž vlezlostí, kterou sluje tresen, tak se zcela záměrně a pečlivě starám, aby dotyčné stránky četlo co nejmenší množství lidí - na rozdíl od Vás, který vystavujete své "www", kam můžete ... komiku ... :) ... kvůli přílišné "návštěvnosti" jsem utnul blog na blokuje, ale to Vy asi těžko pochopíte, a to z mnoha možných důvodů.
***
Jessie ...
... Vy jsi klidně trhněte svou "feministickou" nohou až si vyškubnete kyčelní kloub ... a až se budete koukat na své lýtko ve více jak pravém úhlu rovno od boku, tak můžete plodně přemýšlet o tom, zda žena má a musí mít děti ... a k tomu si můžete dát vypreparovat vaječníky do vkusného rámečku jako vzpomínku na lepší časy ...
... a aby jste věděla kdyby jste chtěla vědět aby jste nebyla na pochybách, tak milé otitulování "dobytkem" mi v dané situaci opravdu vyhovuje ... takovým typyním jako jste Vy bych milerád i nafackoval někde v rohu pomočeného dvorku - vyložte si to, jak chcete ... "obrazně" či "doslovně" ... jak je libo, nijak se neomezujte. :)
***
Pardon ... Tribune ...
.... omlouvám se, to byly z mé strany u Vás snad poslední "vulgarity". :) :/
... ono číst ty treseniny a jasanovy zplodiny fakt není žádný med ... chudák Trast - na "Konfrontaci" a kdoví kde jinde se vyžvástali, tak dělají svou "práci" o dům dál ... svatá prostoto, škoda čehokoliv. :(
GeoN
14.08.2008, 00:05:42
[38] Milá Jessie,
mám toho dobytka doma a je to moc fajn. Věřte tomu, že Vy byste ho doma neměla ani minutu. A když, tak s monoklem. (Který bych Vám i já, jako žena, velmi ráda vyrobila. :-D ) .. Vy... "ženo"! :-)
Blue
14.08.2008, 00:10:18
[39]
Hele, GeoNe, já si přiznám, že chci aby mě četlo nejvíc lidí, a když se to nedaří, tak holt dělám něco proto, aby to bylo jinak. Neskrývám se za "elitní" blog. "Kvůli přílišné návštěvnosti", to je jako fakt ROFL. Co mi to připomíná...
"Dědeček byl samotář, ale odjakživa chtěl být hostinským. Nejdříve si pořídil hospodu u silnice na Písek, ale mělo to nevýhodu... chodili mu tam lidi. Tak si ji pořídil v takový boční uličce... zase si ho našli."
Měl bystě udělat reunion Vašich čtenářů. Stůl pro čtyři...
sunfreedom
WWW
14.08.2008, 01:25:37
[40] hele sunfreedome,
tu šmatu s gruzinským fáborem tam máte proč?...
Trast
14.08.2008, 09:00:31
[41] Aby přilákal pátýho čtenáře,
Traste.
Taras
14.08.2008, 09:26:49
[42] čtenáře??? :))
...já ten její softerotyšche webík přepošlu andreiovi, ten bude pro ní mít dozajista to správné pochopení..-)
Trast
14.08.2008, 09:35:43
[43]
No Trast evidentně můj blog navštívil, čímž protočil počítadlo... a za to mu patří můj dík! Vždyť o to tu jde, no ne (mrk).
sunfreedom
WWW
14.08.2008, 09:40:47
[44] Sunfreedome,
já myslím, že čtenářů má víc. Jen se jim nechce do hovoru, stejně jako mně.
Ale to je jedno. Tady u Tribuna jde o něco jiného. Vy i já tu provokujeme. Já, i kdybych se snažila sebevíc, jsem tu prostě za pravičáka, co není proti radaru a proti Americe a co dostatečně neplane pro Geonovy myšlenkové výstupy /i když přiznávám, že jsem s ním občas souhlasila a často mě překvapil originálním přístupem/. Takže si tu nenárokuju ochranu pana domácího proti útokům kohokoli. Jenže Jessie je jiný případ. Ta sem chodí diskutovat, protože ve věci radaru i celkového postoje ke světu tu nachází spřízněné duše. Jen se ve své upřímnosti neprozřetelně dotkla Geonova citlivého místa v debatě o filmu Báthory.
Je mi líto, že to, co se na ni vylilo tady, bylo reakcí na příspěvek, kterým se mne pokusila zastat. Jestli je to důvod, proč to Tribun nechává být, nevím.
tresen
14.08.2008, 09:50:43
[45] tresene,
dovoláváte se s ženskou mazaností, vzbuzováním dojmu jisté nevinnosti a poťouchlým vyluzováním jakési prostoduché atmosféry nekonfliktnosti místního obecného soucitu a hájení při neschopnosti čelit argumentům a realitě...asi marně, na to jsou jiné webíky - se srdíčkem v záhlaví a pytlem slibů od urostlých svalovců. .-)
Trast
14.08.2008, 13:17:56
[46] GeoNe
Ta část o vytrhávání nohou z kloubů je opravdový "majstrštyk", nejeden pacient psychiatrické léčebny by se za ní nemusel stydět....
Ahura
16.08.2008, 23:32:42
Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).