Komentáře
[1]
Tribune, jmenujte mi jeden článek budoucí smlouvy s USA, který bude měnit legislativu této země... pak si popovídáme na téma rozdílů mezi oběma dokumenty (z ústavně-legislativního hlediska). A ještě, než mi napíšete, že o to vůbec nejde (abyste šikovně tuto věc zahrál do autu), tak mi povězte, na jaké straně LS už jste. Jestli mám zabrat, nebo zvolnit...
sunfreedom
WWW
27.04.2008, 20:23:42
[2] sunfreedome,
13 prosince podepsal Topolánek se svým ministrem zahraničí co?? Když měli takové významné pochybnosti, dokonce nesouhlasné stanovisko, proč to všem přítomným korektně nesdělili a Pozměňující smlouvu o Evropské Unii a smlouvu o založení Evropského Společenství prostě a jednoduše nepodepsali. Teď dělat ramena na domácí politické scéně a navenek se tvářit, že se nic neděje, že jde o pouhou formalitu, nějaké vyjasnění údajně právních věci, které jde i mimo něj, půl roku před tím, než stanou podpisující figury v předsednictvu organizace kterou popírají, považují za chorobně sebevražedné farizejství. Evropa to může kvitovat jako mocensko-politickou schizofrenii ve vztahu k vlastnímu uvědomění si místa i na Evropské politické scéně - no a jak se chovat k těžce duševně nemocnému člověku bez zábran je snad jasné - s nejvyšší opatrností a s dobrým bezpečnostním zajištěním. Naše předsednictví prostě bude v elegantní svěrací kazajce a náš jediný přínos pro EU bude, že to všichni přežijí bez větší újmy na svém zdraví - a to je po čertech málo a naprosto nedůstojné od národa, který se tak ukrutně chvástá tisíciletou kulturní tradicí...
marek
28.04.2008, 09:04:03
[3] marku
ano, bohuzel musim prohlasit, ze topolanek je ponekud rozumu mdleho - a nebo ho EUrosoudruzi radne zmackli.
Rozhodne svym podpisem prekrocil hned 2 mandaty - jako clen ODS a jako predseda vlady.
No, a ted mu to davaj sezrat..... zcela spravne.
jasan
28.04.2008, 09:27:16
[4]
Ano, Marku, je to smutné. Je smutné, že máme premiéra, který se skutečně neumí postavit za vlastní názor i na půdě Zlunie. Ale co se dá dělat, ještě že to alespoň hrotí doma, nejhorší by bylo, kdyby to nechal projít bez povšimnutí. Můžeme si zkrátka jen přát, abychom měli někdy Margaret Thatcherovou nebo někoho jí podobného ve vedení této země...
sunfreedom
WWW
28.04.2008, 13:53:43
[5] Řekl bych, Sunfreedome,
že už jsme jednoho dva takové měli
[4]. Jeden se jmenoval Heydrich a druhý Gottwald. Což takhle nějaký chvalozpěv na Pinocheta, nebyl by, Sunfreedome? Zazpívejte, ať to máme za sebou, beztak by k tomu dříve či později muselo dojít, jak jsem vás zatím poznal.
Tribun
Mail
WWW
28.04.2008, 14:26:29
[6]
Tribune, Vaše neschopnost racionálního uvažování se stále rozšiřuje. Opravdu budeme srovnávat Thatcherovou s Heydrichem, Gottwaldem a Pinochetem? Protože pokud ano...
sunfreedom
WWW
28.04.2008, 14:40:56
[7] Tribune
kdyz uz srovnavate - muzete nam rici v cem jsou si ty 3 osoby podobne?
Nebo je pro Vas parlamentni demokracie srovnatelna s totalitou pripadne s okupaci?
jasan
28.04.2008, 14:42:27
[8] Jenom pár poznámek, Tribune:
1/ ... jak jinak: ... tam, kde selhává a selže všechen jiný kulturně fundovaný tlak na chování vlastnické menšiny - a to včetně toho explicitně politického, což je náš případ(?) - tak tam, je "moc soudní" posledním STÉBÉLKEM(!), kterého se tonoucí chytá. Je to přeci zjevné:
... zcela vyprázdněná "demokracie" se docela "automaticky" stává "soucokracií" (!)
... kupříkladu ve Splácaných Státech je tomu tak v zásadě "odjakživa" - svrchu cirkusová iluze "demokracie" = vespod tvrdá "soudcokracie" zcela nekontrolovatelných "soudců" .... "roybeanismus" :) - někdy komický, jindy tragický.
Tragický? ... samozřejmě: ... "soudcokracie" je totiž příznačně "dousečná" - může se destruktivním vlastnickým zájmům postavit, avšak stačí, aby pan "Soudce" chodil s panem Podnikatelem do stejného klubu srkat redrumíček a pinkat si s bílými míčky - a "věc" najednou "opačně". Stav "soudcokracie" se tak, v delším časovém horizontu, vždy rovná vlastnické anarchii, a tedy ryzí plutokracii - opět viz: ... Splácané Státy.
2/ ... "komunisté" ať si žalují koho chtějí, ale pokud by se jim ve spojení s kýmkoliv podařilo tu zhůvěřilost zastavit, tak jim budu vděčný stejně, jako jsem vděčný "matadorům" ODS za to, že zcela po právu sestřelují pana Kaplického s jinou zhůvěřilostí .... a jako jsem vděčný panu Knížákovi, kterého jinak jen těžko "trávím", že zcela věřejně prohlásil, že pan Kaplický určitě není "velký architekt" - no není ... měl by konečně už tuhle "hořkou pravdu" přijmout, a odvézt si tu svou předraženou a vylhanou "Chobotnici" někam do Anglie - a udělat z ní vyhlídkovou věž ze skal Avalonu pro načinčanou aristo-techno-smetánku. :)
3/ ... pan Tamáš by se mohl probrat ze svých "levičáckých" iluzí pěstovaných a "Humanistických" seancích "centrálně" řízenými "psychohrami" a "psychodramaty" - a vzít na vědomí, že za okolností vlastnického systému žádná "res publika" jednoduše být nemůže a toto je naprosto průhledně známo již od dob římského principátu. "Res publica" - vždy byla "věcí soukromou v rukách hrstky lidí" - otázkou je JAKÉ(!) "hrstky" lidí - zda jejich "hlavou" byl "papež" a "Bůh" ... či zda to byla jenom "kultivovaná" tlupa "plantážníků".
Pan Tamáš určitě není Martin Luther ... jak se ukazuje - jeho pamflety přitloukané na dveře již "existentního Radaru" na "lid dělný" nějako nezabírají.
4/ ... pan Cvek? Proboha - co s ním "tady"? :) Oh ano: ... "Věřím, věřím, věřím...." ... Credo quia absurdum est - to známe, že ano? Jistě, Tribune: ... však víme, že "Radar" je "Bůh" (... nebo snad spíše: "Syn Boží"? - jo, to je lepší :) ... "Zlaté Tele" ... zlatých telat. :)
5/ ... he :) ... "atlantismus" a "eurasianismus" - taková, z prstu vycucaná, hovadina. :) Tribune! - proboha! Se vší úctou k Vám, co to "čtete"?
"Fénicko-anglosaský geopolitický typ zrodil specifický "kapitalisticko-tržní" model civilizace (opět: nepředkládat a priori ve smyslu "Eurasie je socialistická"), spočívající především na ekonomických a materiálních zájmech a zásadách neregulovaného ekonomického liberalismu. Výsledkem je, že jakýsi obecný archetyp mořské civilizace vždy vyjadřuje směřování k primátu ekonomiky nad politikou."
... proboha: ... "fénicko-anglosaský geopolitický typ" - to je "fakt hustý" :) :) :) ...
... staří Řekové byli také ECHT(!) "atlantický-mořský národ" - a jakou vytvořili "euroasianistickou" civilizaci a kulturu(!) Tribune: ... ten "euroasianismus" vytvořili zase Řekové svým východním křesťanstvím a uzavřeným evropským typem tak, jak ho primárně "představila" Byzanc a poté, co si ji Mehmed II. dal k snídani, Rusko.
Tribune, žádná dichotomie "Eurasie x Atlantika" neexistuje a nikdy neexistovala - stačí si pohloubat v jakémkoliv detailnějším historickém kompendiu. Celý odkázaný "článek" není nic jiného než blouznění zcela šíleného metafyzického "Ducha" (pravděpodobně stiženého akutním zápalem mozkových blan :), jež svou strukturou není nepodobně podobně "okouzlujícím" nacisticko-himmlerovským "teoriím" a "básním" o "dutosvětě", "zemi Thulle", o "Arijcích" jakožto "ohněm nespalitelném lidu Ledu".
Víte, Tribune ... autor sice vyhází z "empirické fakticity" (i když ve článku je celé řada zřetelných nesmyslů - obzvláště týkajících se nacismu a nacistů) a míří ke zcela smysluplným požadavkům - ale jeho "teorie" je naprosto obludná. Probůh: ... pryč od toho, nebo Vám začnou hnědnout trenýrky ... a případně se "ostře zařezávat" tvář do podoby "zcela dostatečného euroasijského dloholebce" ... :) :) :)
///... ke vztahu nacismu a "evropanství" se zcela jistě ještě dostaneme - máme to u mě rozepsáno a rozmluveno ... jen co se zbavím "špatné nálady" a návalu "realitní" práce ... :) ... - tak, a teď jdu zase sešívat čiré vertexové nic :) ...///
GeoN
28.04.2008, 15:15:04
[9] Tak, co, Sunfreedome, tak co?
Tak nic, že
[6]. Protože vaše žebříčky a soutěže jsou pro mne míň, než loňský sníh. Takže - a to je i pro vás,
Jasane[7] - všem jmenovaným je mimo jiné společná cílevědomost, bezohlednost, vůle k moci a sobectví. Nevím proč bych nemohl srovnávat kohokoliv s kýmkoliv; maximálně mi vyjde, že nemají nic společného.
Geone[8], čtu lecos, ale to ještě neznamená, že vždy to poslední, co přečtu, považuji za "svatý grál" poznání. V případě toho Kaiserova článku mi šlo především o to ukázat, jak také někteří lidé přemýšlejí, a jaké mohou být jejich motivace a přístupy. Nejde jen o to, co si myslím já, nebo vy, jde i o to, co si myslí ti, již rozhodují.
Tribun
Mail
WWW
28.04.2008, 19:29:20
[10]
Tak, Tribune, jste blb (upřímný smajlík). Pokud chete srovnávat lidské vlastnosti, tak potom byl Pinochet stejně dobrý děda jako Margaret babičkou. Nicméně nic to nemění na tom, že MT byla 3x za sebou zvolenou PM Velké Brtánie ve svobodných, demokratických a nezfalšovaných volbách.
sunfreedom
WWW
28.04.2008, 19:57:07
[11] sudeforme,
[10]"...Velké Brtánie ve svobodných, demokratických a nezfalšovaných volbách." ....zapomněl jste ještě dodat, že Velká Británie je kolébkou demokracie.. abyste byl v tom výčtu kompletní. :-)
Blue
28.04.2008, 20:16:03
[12] Po GeoNovi
který vyčerpávajícím spůsobem zhodnotil vše co zde bylo řečeno jen malá poznámka.
Najednou tak nemá ta paní z Impéria čas podepsat dohodu a vše se odsouvá.Můžeme jen odhadovat proč.Výmluv bylo v TV řečeno mnoho,ale žádné zdůvodnění.
Z velké slávy je najednou malá bublina.
Venkovan
28.04.2008, 20:20:58
[13] Právě jsme si říkali, že...
.. v Bledém domě mají asi jiné starosti. Třeba se Sýrií.. nebo že by Irán?
Blue
28.04.2008, 21:23:50
[14] Tribune ...
... to určitě nebyla nijaká "výtka" :) ... vždyť jsem to prošpikoval všelikými smajlíky - jak jsem jen mohl ...
... vždyť jsem se nad tím odkázaným článkem opravdu upřímně pobavil - a za to Vám moc díky. :)
***
Všiml jste si? Že prý "blb" ... :) ... :/
GeoN
28.04.2008, 21:43:04
[15] Všiml. Od Něj to zní jako poklona.
Tak to dopadá, když dojdou argumenty a zbude jen vzek a uražená ješitnost ;-)
Tribun
Mail
WWW
28.04.2008, 22:04:25
[16]
Tribune, já nejsem utažená ješitnost. Jak bych měl s Vámi argumentovat na takovou blbost, jakou jste napsal? Na to se argumentovat nedá. Někdo holt nezná fakta z dějepisu základní školy, někdo komolí přezdívky, protože ho to naučili ve školce, kterou jedinou odchodil, někdo nazývá věci pravými jmény. Když jsem sem přišel, mohl jsem si jen sám pro sebe myslet, že jste to, co jste. Ale je to s Vámi jako se všemi ostatními - znehodnotíte se sám. Začalo to tím vaším "dostatkem" a končí to tímhle... vždyť vy už na ty pravičáky nic nemáte, tak je jen srovnáváte s nacisty. A přitom nacisti byli socani stejní jako jste Vy, co už...
sunfreedom
WWW
28.04.2008, 23:39:10
[17] Jo to je oblíbenej blud
nicméně komunisti a socdem šli do plynu kupodivu ještě před židama, asi z konkurenčních důvodů? A celá Evropa si Adolfka předcházela jako oporu proti bolševismu, než si to podělal s tou Belgií a Anglií (o nás ani poláky nikomu moc nešlo).
jonáš
29.04.2008, 00:08:47
[18]
No jo ... i Vy máte někdy pravdu fundeforme :)
... jak jinak: ... osvícenské politické spektrum se definitivně rozkládá (už totiž dávno zemřelo - zbývá již jen rozpad bílkovin) a to i ve své moderní podobě. Obojí, jak "pravice" tak i "levice", stojí na svém konci - a obojí v trapnosti a trapnostech: ... "pravice" v primitivitě a nadutém ignorantství, čehož jste více než zřetelným příkladem, a "levice" v čirém zoufalství. Tedy pravdu díte: ... ti "levičáci" na vás "pravičáky" již "nic nemají" ... a stejně tak naopak, protože diskurs již neexistuje, a tudíž jste na tom vlastně stejně.
Ale přeci jenom mají proti vám, ech: "pravičákům", ti, co se dnes stále jakožto "levičáci", v onom osvícensko-moderním slova smyslu, identifikují, jednu velmi masivní výhodu: ... nejsou definování systémem tak, jako vy - je definují "ideje", vás skomírající s rozpadávající se realita. Takže zatímco tito "levičáci" mohou velmi lehko "prohlédnout" a objevit zcela nové "stupně volnosti", pak vy, naši půvabní "pravičáci" nikoliv - vy jste na samotném dně svého akvária v kalu výkalů - jestliže pro "levičáky" je realita "referencí" a "polem zjevu", pro vás je to past. A až se stane výše zmíněný rozklad "očividným" a "haptickým", což je už téměř "zde", pak pro vás to bude znamenat jen a jen "tichou hrůzu" - zatímco "levičáci" s úlevou odhodí své dnes tak často tragikomické uplívání.
Vaše vlastnická třída, a tedy i všechny podoby její kulturní legitimizace a korekce, "odchází" - v rozvinutých zemích určitě, deforme - tentokrát definitivně ... teď je otázkou jenom to, jak se tak stane. A až to těm "levičákům" konečně doklapne, jakože doklapne, tak půjdete do muzea - už tam máte připravenou "přihrádku". :)
Užívejte dne, jestli máte všech pět pohromadě - času už moc nezbývá. :/
GeoN
29.04.2008, 02:29:14
[19] ....
jasane, skunk, který si hraje na mazaného lišaka snažíce se střelit svůj vypráskanej brloh i s potěrem tygrovi chamtivě doufajíce, že při cestě k němu se dostane do smrtelného křížku s dominantním medvědem - jak to celé dopadlo si někteří z nás přečtou v SOFA - prostě k dnešní vládě duševně slabých sebevrahů nejsem povinován ničím..-)
marek
29.04.2008, 08:37:16
[20] Pěkné, Sunfreedome, jen co je pravda.
Argument žádný, jen něco otřepaných klišé, které nestojí ani za komentář, k meritu věci také vůbec nic, zato urážek co hrdlo řáčí a možná ještě víc. Přede mnou svoji prázdnotu do siláckých řečiček neschováte, Sunfreedome, přede mnou ne.
Víte, jaký je mezi námi dvěma rozdíl, Sunfreedome? Geon už vám to naznačil - já mám, nerozdíl od vás, možnost volby. Moje existence, moje identita, moje sebepojetí není svázáno svázáno s momentálně vítězící ideologií. Svět se může změnit - a já zůstanu a budu to stále já. Já jsem, narozdíl od vás, svobodný.
Tribun
Mail
WWW
29.04.2008, 11:07:40
[21]
Jonáš: Ano, oblíbený blud všech historiků. Ale Vy sjte chytřejší než oni. Ale máte pravdu, že šli do plynu kvůli konkurenci - Hitler si totiž myslel, že tenjeho socialismus je ten pravý. Proto taky prohlásil, že naučí Bolševiky pravému soialismu...
Tribun: Momentálně vítězící ideologie... to se mi líbí. Momentálně vítězíme už pár set let. Ale víte co říkají Židé... "We've been fighting for 2000 years. It can't be much longer..." Tak si z nich vezměte příklad... (smajlíkna rozloučenou).
sunfreedom
WWW
29.04.2008, 11:20:06
[22] Opravdu všech historiků, Sunfreedome,
nebo jen těch, kteří říkají to, co chcete slyšet? Sunfreedome, to co píšete není nic než laciný trik pro žáky škol pomocných, který má vaše zločiny naložit na bedra vašich oponentů a vyvolat dojem, že "Zlo" je jen jedno a je vždy tam, kde nejste vy. Ale vám to zajisté vysvětlovat nemusím, vám to určitě řekli v kurzu, když vás ten trik učili.
Dám vám radu, Sunfreedome: najděte si nějakého jiného hejla, který vám to bude baštit. Mně to, že nejdu s davem, žíly netrhá. A přečtěte si toto:
http://www.lidovky.cz...es=080426_0
Tribun
Mail
WWW
29.04.2008, 11:40:58
[23] No já už jsem vycvičenej
on to každou chvíli vytáhne nějakej jinej skunkdeform na psu, že Hitler byl levičák. Asi proto si tak dobře rozuměl se starym Kruppem a těma dalšíma fabrikantama, co mu dodávali plyn.
jonáš
29.04.2008, 12:07:10
[24] Tribune
pouzivat jako argument vycuc jakesi knihy ktery s obratnosti sobe vlastni sepsal Pehe je k smichu.. nic lepsiho nemate?
marku
probuh.. kde ja o skunkovi? a proc tolik citoslovci?
jasan
29.04.2008, 14:02:27
[25] jasane,
tahle země patří jednomu muži s charakterem skunka a přerostlým egem, ostatní je křoví - i Vy, zasloužilý příznivec..-)
marek
29.04.2008, 14:41:18
[26] marku
Vy jste se nejak spatne vyspal.. nebo kocovina?
jasan
29.04.2008, 14:50:09
[27] jasane,
ba naopak, ale to neřešte, v pondělí místní Pepek Vyskoč podmázne prackou úpis a bude vymalováno - jak se říka, lehce nabyl, rychle pozbyl - doufám, že máte k té příležitostni přichystanej nějaký raut - třebas na Vítkově u Klémy ( a rolexky sebou, jinak se mladej Nálepka bude zlobit...)..-)
marek
29.04.2008, 15:47:21
[28] fundefrome ...
... "historii" již nejméně od roku 1918 píší "vítězové" a to zcela "dle" naší milované "vítězné ideologie" - bylo a je jen VELMI MÁLO(!) těch historiků, kteří se tu-a-tam této ideologii, která je byla a je "různobarevná", a přesto táž, vzepřeli tak, aby se ve svých popisech, interpretacích a hodnoceních pokusili přiblížit minulé skutečnosti. Milý deforme - historiografie vždy byla v mnoha ohledech MYTOLOGIÍ osvícenské kulturnosti stejně, jako se fyzika snažila být její theologií ... a z úst historiků posloucháme v zásadě již jen a jen pseudo-"mýty" - jednomu tak nezbývá nic jiného, než si sednout a nastudovat si to sám, a to pokud možno z největšího spektra možných pramenů, a všechny dezinterpretace a ZAMLČENOSTI si "z toho" jednoduše "odfiltrovat". Pravda: ... my trochu starší v tomhle máme zkušenosti a "praxi" - tuhle "filtrační práce" umíme, neb jsme se jí museli naučit - Vy jste na tom hůře ... Vy spolknete každou ideologickou frázičku a "patičku", jako když se nejede z kopce - obzvláště, když "jedete na vlně" - s Playstationem v podpaží.
Víte fune: ... vleklému studiu nacismu se věnuji již nejméně dvacet let, protože již velmi dávno jsem usoudil, že jde o "předmět" pro dvacáté století beze zbytku klíčový - a skutečnost je taková, že právě nacismus ukazuje velmi přesně zpět na to, co Vy tak dětsky "obhajujete" ... totiž na Vaše "Američany" a jejich "vítěznou ideologii", pod příkrovem které již sto let šíří chaos a zkázu jenom a jen, aby mohli reprodukovat svou patologickou verzi kapitalismu. A?
Stalin, Mao a Hitler se se svými instrumenty této ideologii ÚSPĚŠNĚ(!) vzepřeli - to jediné měli společné. Použili k tomu ZCELA ODLIŠNÉ a v zásadě NESLUČITELNÉ ideologické materie, avšak: ... ke stejnému cíli: ... vytvořit VLASTNÍ(!) kapitalismus, to jest takový kapitalismus, jehož zisky zůstanou "doma" - jak snadné. To je jediný důvod, proč se v zásadě CELÁ(!) německá buržoazie, tou nejmenší počínaje a tou největší konče, přidala k Hitlerovi a proč táž buržoazie přistoupila na KORPORATIVISTICKÝ(!) ...
... NIKOLI(!!!) ... nijak "socialistický" ...
... koncept korekce vlastnických "vztahů". Víte, fundeforme - tomu se tenkrát "socialismus" jenom říkalo, aby se vytvořil diskursivní "zmatek", ve kterém by mohla být "levice" (komunisté a sociální demokraté) vytlačena od svých tradičních voličů - podstatné bylo, že to byl "NÁRODNÍ socialismus". "Contradictio in adjecto" se tomu říká, fune ... víte? ... protože osvícenský socialismus byl VŽDY(!) koncipován nikoli na rozvrhu "národním", nýbrž na rozvrhu SYSTÉMOVÉM, a tudíž byl vždy myšlen a mluven jakožto "nad-národní" a "mezi-národní", a tedy také "nad-rasový" a "mezi-rasový", pokud byla vůbec nějaká "rasa" k úvaze ... jakože nebyla. (Hergot: ... Vy asi netušíte, kdo, kdy a jak zabil Rosu Luxemburkovou a Karla Liebknechta, že ano? Freikorps Garde-Kavallerie-Schützendivision - nechcete si něco takového také "založit"? ... třeba by Vám to ODS zcela "demokraticky" ... "zastřešila", co říkáte?)
A "dělnictvo", deforme? Víte o tom, že to byli nacisté, kdo JAKO PRVNÍ(!) zcela efektivně zavedl pro "německého dělníka" placenou dovolenou, nemocenskou, zcela bezplatnou zdravotní péči, ozdravné pobyty pro nejtíže pracující a garantovaný důchod? Jistě: ... o něčem takovém se 95% "dělníků a rolníků" ve stalinském Rusku mohlo jenom zdát - co bylo ve stalinském Rusku blouznivou fikcí, bylo v Německu v roce 1935 zcela praktickou skutečností - pár let po krizi, která Německo ZCELA(!) rozložila, a to jen a jen díky těm Vašim "Američanům", kteří chtěli vytřískat, a také vytřískali, na kontinuální masivní zisk na úkor absurdního německého ponížení ... a jistě i:
... NA ÚKOR FRANCIE a BRITÁNIE (!!!) ...ze kterých udělali komicky omšelé idioty(!)
Je moc legrační, když si někdo, třeba Franci a Británie, myslí, že si z Německa udělají dojnou krávu "na věky věků", a "někdo" jim tuhle "krávu" vyfoukne pod nosem, že ano?
Divíte se, že "německý dělník" byl nadšený? Já určitě ne - "německý dělník" byl nadšený a "makal jako šroub".
Skutečnost, že to pan Hitler nakonec doslova a docela podělal - a že korunu tomu dali pan Himmler s pane Heydrichem s jejich "ochraniteli" ze špiček toho největšího německého "konjunkturálního" kapitálu, to je jiná věc. Skutečností každopádně je, že pan Hitler, pan Himmler a pan Heydrich:
... veškeré zásadnější "socialistické" spády oněch "periferních hejsků", díky kterým získali ty masy dělnických hlasů a se dostali k moci, doslova pořízli v Noci dlouhých nožů v roce 1934.
Víte, deforme ... Noc dlouhých nožů nebyla jenom nějaká "korytářská půtka" mezi nacistickými "pohlaváry", jak nám to předkládá Vaše "vítězná historiografie", nýbrž běželo o VELMI VÁŽNÝ "ideový" a tedy PROJEKTOVÝ střet mezi proudem korporativistickým, který trval na tom, že kapitál se má do důsledku podřídit zájmům "národa", a proudem nacionalisticko-"mysticko"-"rasovým", který naopak PLNĚ vyhovoval německému kapitálu a situačně HLAVNĚ "tradiční" německé armádě a její "generalitě". Pan Hitler se v tom plácal jako nudle v bandě (jistě, to byl také základ jeho úspěchu - v tom, že dokázal "spojit nespojitelné") , ale nakonec se nechal "zblbnout" právě a především onou "panskou", a tedy archetypáně himmlerovskou, "stranou". Pan Hitler nakonec docela jednoduše zradil své vlastní "hnutí" - a páni IG-Krupp-atd kapitalisté a páni vilémovští generálové byli spokojeni. Nakonec si toho "tygra osedlali" - a "tygr" zkrotnul ... jako "beránek".
"Socialismus"? ... jděte do háje deforme: ... forma kulturní legitimizace a korekce kapitalismu, stejně jako v Rusku, stejně jako Číně ... a stejně jako v Britském Impériu a stejně jako ve Smutně Splácaných Státech. Neblbněte nám hlavu i s těmi Vašimi "historiky".
***
A ty sionistické nacisty si také strčte za klobouk - ti plácají ještě větší hovadiny než Vaší milovaní "Anglosasové" - koneckonců je to právě sionismus, který poslední fázi "vítězné ideologie" tak "hluboce obohatil". Je od Vás moc pěkné, že citujete v angličtině - nemělo by to být v oficiální hebrejštině, kterou si sionisté vymysleli? No, myslím, že je to anglicky správě, že ano? - v "Americe" se přeci jenom mluví a píše hlavně anglicky. :)
Kecají, deforme ... Židé, už vůbec ne židé, nebojují již nějakých 2000 let své veskrze vyfantazírovaných "dějin" - Židé totiž ve skutečnosti žádné dějiny vlastně ani nemají, mají totiž jen a jen dějiny těch zemí a národy, ve kterých a se kterými žili. "We've been fighting ..." - probůh za celé své nábožensky vyfantazírované "dějiny" jakkoli "bojovali" jenom pár let, a to opravdu jenom a jen čirou náhodou - a to povětšinou jenom a jen jako "teroristé" (dříve se říkalo: "partyzáni" - to záleží na tom, jak se to "hodí", že ano? :)
Skuteční Židé a židé Vám(!), setsakra-DEFORME(!), na nějaký "boj" ZVYSOKA KAŠLOU(!), protože ho mají z víry a kulturnosti "zakázaný" - koneckonců stejně jako "my"-"křesťané". I "my" bychom měli "nastavit druhou tvář" - chápete význam tohoto útržku, deforme? To není výraz "slabosti" - to je VÝZVA K DOMLUVĚ(!) nesená i PŘES(!) násilí, jež je na "mě" vykonáváno - a já osobně, i když ANI ZDALEKA nejsem žádný "křesťan", se zcela prakticky tohoto útržku držím ...
... "dokud to jde" (!!!)
Máme si tedy "brát příklad" ze sionistů, kteří doslova UKRADLI(!) cizí zemi a dodnes ji již přes šedesát let okupují a vraždí kudy chodí? - a to vše "ruku v ruce" s Vašimi Slácanými Státy ... spoluřízeno z nějakého "mrakodrapu"?
Trhněte si nohou ... nejsem ani nacista (a už vůbec ne himmlerovec), ani sionista, ani jasanista, ani piják redrumíčku. Já si, raději, v mnohém "vezmu příklad" od těch opravdových-skutečných Židů a židů, víte? - od těch Vašich "národních socialistů" pana Herzla určitě ne.
***
Hmmm, no jo, poznámečka:
... všiml jste si, Vy "Chytráku", že "národní socialismus" byl "vynalezen" sice rovněž ve Vídni (no přesněji: ve Francii - byl tam na pracovním pobytu), avšak o generaci dříve, než světlo světa spatřilo sladké robě Adolf hitler? No, je to Smutné, deforme: ... "národní socialismus" SE VŠEMI KOMPONENTY a S CELOU JEHO STRUKTUROU vytvořil velmi dobře oženěný rakouský Žid - tvůrce zakladatel sionismu. Pan Hitler mohl už jenom opisovat a trochu pozměnit, případně "přepólovat", "reálie" - jinak bylo "vše hotovo". :) :/
***
Takže:
"Heil!" ... deforme. :) ... a nezapoměňte toho "lvíčka na prsa", bude hokej. :(
GeoN
29.04.2008, 15:50:47
Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).