Tribun

Nejsme v bezpečí v rukou politiků a bankéřů

neděle, 6. dubna 2008

Radar monitor (14 / 2008)

Pozor ZRADAR!Čtrnáctý týden je opět na události bohatý; něco nového se objevilo a něco starého se připomnělo.

Lidové noviny rozjely další kolo diskreditační kampaně proti hnutí NE základnám pod heslem Za odporem k radaru je rozvědčík StB. No a co? Zaprvé: nebylo by nic divného ani na tom, kdyby v NE základnách byl nějaký agent FSB, stejně jako není žádné překvapení, že proradaroví aktivisté mají blízko k CIA. Zadruhé: hnutí NE základnám má jasný časově a především věcně omezený mandát a nemá žádné politické ambice. Z toho, že se v něm angažuje někdo s pochybnou minulostí tedy žádné nebezpeční nehrozí.

Stalo se na summitu NATO

USA ustoupily ČR v posledním sporném bodě smlouvy o radaru a přistoupily na to, že v otázkách životního prostředí bude uplatňována česká legislativa. Čili další vítězství USA, neboť jak jsme se mohli přesvědčit již dříve na příkladu vyhlášky a neionizujím záření, nečiní české vládě žádné problémy upravit naši legislativu radaru na míru, tak aby ten s ní byl za všech okolností v souladu.

Tím bylo umožněno, aby na summitu NATO v Bukurešti bylo slavnostně vyhlášeno, co si již dávno štěbetali vrabci na střeše, totiž že Česko a USA dospěly k dohodě o radaru. I když mnohem přiléhavější titulek by mohl znít „Největší šplhoun ze třídy se pochlubil hotovým domácím úkolem." Místo a načasování samozřejmě zcela předvídatelné, protože efekt je důležitý. Podepisovat by se smlouva měla počátkem května tohoto roku. Doporučuji podepsat zlatým perem, poté pero vydražit a získaný obnos věnovat na dobročinné účely, například nějaké organizaci pečující o dětské oběti válečných konfliktů. Když pokrytectví, tak se vší parádou, ne?

Agentury rovněž hlásí, že Češi a Američané získali souhlas NATO s radarem (dle BBC zde). Vše nasvědčuje tomu, že tento souhlas jde za rámec pasivní tolerance a představuje ze strany NATO přihlášení se k americkému plánu. Stejně tak ovšem mnohé nasvědčuje tomu, že v žádném případě nebylo rozhodnuto o tom,. že zamýšlené základny budou začleněny do struktur NATO a podřízeny jeho velení. Stanovisko NATO však není stalinsky jednotné, Slovensko bylo na straně Ruska. Je tristní být sledovat, jak slovenská vláda hájí zájmy České republiky lépe, než vláda česká, i když možná jen tak mimochodem.

Jako host vystoupil na summitu NATO i ruský prezident. Putin byl v projevu na summitu NATO zdrženlivý, nezmínil ani radar. Překvapení? Jak pro koho. Již dříve jsem na různých místech zmiňoval, že Rusko pravděpodobně ustoupí ve věci radaru výměnou za to, že Ukrajina a Gruzie zatím pozvánku do NATO nedostanou. Zapojení Ukrajiny a Gruzie do NATO znamená pro Rusko akutní bezpečnostní ohrožení, mnohem závažnější, než radar (a že ten rozhodně není bezvýznamný). Ukrajina a Gruzie zatím zůstávají mimo a Putin ukázal vstřícnost. Ostatně se nemusel přetvařovat dlouho, protože na bezprostředně následující schůze Bushe a Putina v ruské Soči již opět jasně zaznělo, že Rusko nechce americký radar v Česku. Rusko nadále trvá na tom, aby americké základny v Polsku a ČR byly pod dohledem ruských expertů, a dokonce ještě přitvrdilo a nyní požaduje, aby ruská přítomnost na amerických základnách, a tedy na polském, respektive českém území, byla permanentní. Ovšem Návštěvy Rusů u radaru jsou možné, trvalý pobyt ne, tvrdí politici. Uvidíme, jak dlouho jim to vydrží. Spíše bych čekal,  že se zanedlouho staneme svědky tragikomické podívané, kdy se ti nejbigotnější čeští rusofóbové budou do krve bít za permanentí ruskou vojenskou přítomnost v České republice.

Zajímavé bude sledovat, jak se vyvine situace ve Straně zelených. Bursík již začal dělostřeleckou přípravu před prosazováním radaru ve vlastní straně, která jej ve své většině odmítá. Jak prohlásil Bursík: Zelení budou o radaru hlasovat podle svědomí. Nejdéle od volby prezidenta je ovšem všeobecně známo, že „podle svědomí" znamená podle diktátu ODS. Kam se ubírají Bursíkovy myšlenky naznačují tato jeho slova: „Podařilo se prosadit garanci začlenění radaru pod společnou obranu NATO, to je obrovský úspěch zelených." Bursíkovy názory na demokracii, zejména tu vnitrostranickou, naznačuje odpověď na otázku po pořádání plánovaného vnitrostranického referenda: „To nebude tak jednoduché. Ústřední revizní komise strany nedávno zrušila změnu jednacího řádu strany, která dovolovala takové hlasování vypsat.  Mohlo se stát, že výsledek referenda – vyhlášeného podle zamítnutých pravidel – by byl v příkrém rozporu s usneseními sjezdu nebo programem strany." Přestože Schwarzenberg i Bursík ve vládě zůstanou, Republiková rada nadšení svého předsedy poněkud zchladila, když přijala usnesení, že „nesouhlasí s umístěním radaru na území České republiky a vyzývá ministry, poslance a senátory zvolené za Stranu zelených, aby hlasovali proti jeho vybudování na území ČR." Podle posledních zpráv reagoval Bursík tak, že hodlá Republikovou radu rozpustit, respektive svolat mimořádný sjezd, který příslušným způsobem změní stanovy.

Výživné střípky z Britských listů

Američtí kongresmani se v Praze setkali s oponenty radaru. Z jejich úst mimo jiné zaznělo: „Demokratičtí kongresmani nazývají projekt NMD největším finančním skandálem v historii USA. Stála daňové poplatníky už přes 100 miliard dolarů a přitom stále není účinný. Interceptory, které mají být umístěny v Polsku, dokonce ještě nejsou ani vyvinuty. (...) Kongresmani vyvrátili tvrzení českých vládních politiků, včetně bývalého presidenta Havla, spočívající v nutnosti vyhovět Americe jako poděkování za to, co USA pro Československou republiku v historii udělaly. Amerika není v názorech na radar vůbec jednotná. Celý projekt NMD by byl dokonce pohřben za prezidentství Billa Clintona, nebýt jeho osobních skandálů (...) odmítnutím radaru by se rozhodně necítila dotčena Amerika, ale spíše rozhněvána stejná skupina lidí v administrativě, která stála za útokem na Irák."

Po omračujícím fiasku Klvaňovy proradarové kampaně zkouší vláda změnit komunikační strategii. Radar je „oběť", přiznává Vondra, a chce tím říct, že je to oběť, kterou přinášíme v zájmu civilizace (vzpomínáte na tu scénu z filmu Císařů pekař-pekařův císař?). Za oběť přinášíme sami sebe a ptát se proč znamená rouhat se.

Rusko údajně zvažuje vybudování protiraketové základny ve Venezuele a USA nemohou říct ani „popel," protože je to plán zcela srovnatelný s tím americkým. Ale spíše se USA zachovají jako vždycky a pustí hysterický povyk na téma darebácké státy, ohrožení demokracie a tak dále a tak všelijak podobně.

V souvislosti s uvažovanou americkou vojenskou základnou v ČR určitě není bez zajímavosti připomenout si přítomnost sovětských vojsk na našem území, konkrétně Raketový systém kratšího doletu Temp-S v Československu.

Vydáno 6.04.2008, 21:36:00 , trvalý odkaz ,komentáře (44)
Novější příspěvek: Bratrstvo radarové pracky
Starší příspěvek: Další kamínky do mozaiky s radarem XV

Komentáře

[1] Dobrý doporučuji také články na stránkách ekumenická akademie, příspěvky některých blogeů na respektu, pro osvěžení mysli stránky SDS
Mirka 06.04.2008, 23:34:26 [cenzore] [kill]

[2]  noviny rozjelY
07.04.2008, 07:48:11 [cenzore] [kill]

[3] Opraveno, díky. To je tak, když je člověk sám sobě redaktorem i korektorem. I když, aniž bych chtěl bagatelizovat tu ostudu, rád bych podotknul, že čeští novináři jsou schopni zplodit mnohem větší zhůvěřilosti, byť gramaticky správně. A nemám teď na mysli obsah.
Tribun Mail WWW 07.04.2008, 08:21:39 [cenzore] [kill]

[4] V souvislosti s radarem a děním okolo něho určitě není bez zajímavosti připomenout si přítomnost sovětských vojsk na našem území, konkrétně Raketový systém kratšího doletu Temp-S v Československu. S tím s vámi souhlasím bez výhrad, Tribune. Ten článek jsem si přečetla ještě před vaším doporučením a docela mě udivuje, že ho tu propagujete. Když se totiž s takovýmto suchým výčtem faktů seznámí mladí, kteří to nezažili, určitě je musí zarazit, jak nebetyčně nepodobné si jsou tehdejší a dnešní situace. Nemyslím tím mladíky z KSM, kteří by zřejmě nebyli schopni pochopit, proč tu sovětská vojska a jejich zbrojní systémy nebyly populární, a možná by to i popírali. Mám na mysli mladé lidi, kteří automaticky přijímají požadavek, aby naše vláda nepřipustila přítomnost žádných cizích vojáků na území ČR, a s tím přejali i myšlenku, že výstavba radaru by byla jakási paralela k sovětské okupaci. Předpokládám, že si uvědomí, že jejich starší kolegové, kteří jim tuto paralelu podsouvají, k tehdejšímu posunutí útočné raketové linie na Moravu /včetně uvažovaného užití jaderných hlavic/ neřekli ani popel. Potom by z jejich strany stálo za vysvětlení, proč mlčeli, včetně společensko-historických souvislostí. Anebo nemlčeli a jsou dnes příliš skromní?
tresen 07.04.2008, 09:08:59 [cenzore] [kill]

[5] Tresen, vaše vnímání světa je silně deformováno filtrem, který máte vestavěný do duchovních brýlí.
Informace selektujete pod úhlem pohledu: vše o Američanů dobré jest (radar), vše od Rusů špatné jest (Temp-S).
Jenže tímhle přístupem se doberetze k jedinému a předem danému výsledku: Vše od Američanů dobré jest - atd.
Tyhle rakety sem byly nainstalována jako reakce na tzv. dvojíé rozhodnutí NATO, kterým byly do celé západní Evropy nasazeny rakety Pershing. Celá ta historie je dlouhá a složitá, nevím, jestli ji znáte, a NATO a Amerika v ní rozhodně nehrajou roli andílků, ale spíše těch, kteří na porušení stávající rovnováhy iniciativně zapracovali a s Brežněvem "spolupracovali". A situaci zklidnil až Gorbačov, když přistoupil na menší bezpečnost sovětských jaderných strategických sil.
Historii nelze vnímat pod úhlem stresující vzpomínky na to, že vám Rusáci-okupanti přejeli slepici. Obrazně řečeno, ta slepice byla dost velká, vykrmená, a její zráta bolestná, o to se nepřu.
Taras 07.04.2008, 09:54:54 [cenzore] [kill]

[6] Tarasi, je mi líto, že jste nepochopil, o čem mluvím, možná je to moje chyba. V mém příspěvku vůbec nešlo o vojenskopolitickostrategickotaktické velmocenské záležitosti, ani o slepici přejetou při invazi, ale o reakce Čechů na přítomnost tu ruských raket, co měly létat plócho na západní Evropu, ale naštěstí nakonec nelétaly, onde zas na stavbu amerického radaru a na srovnání obého /těch reakcí/, neboť při tom i onom byli a jsou ti samí.
Já se totiž skládám uctivém obdivu před každým, kdo je dnes schopen a ochoten mladým odpůrcům radaru říct: Jsem proti jakékoli přítomnosti cizích radarů anebo raketových základen v našich luzích a hájích, a taky jsem to tenkrát těm Sovětům i těm komunistům, co je tu chtěli mít, pěkně od plic pověděl. A za to se mnou tenkrát šeredně zametli.
tresen 07.04.2008, 10:49:08 [cenzore] [kill]

[7] Takže logika zase úpí: když jste neprotestovali proti ruským raketám, tak teď držte hubu a neprotestujte ani proti radaru.
Takže teď je totalita, a protestovat se nesmí? Jsem rád, že jste to řekla. Jdu zdobit okna americkejma vlaječkama.
Taras 07.04.2008, 11:31:31 [cenzore] [kill]

[8] Klidně jděte zdobit, když myslíte.:-)))
Jinak mi smysl vašeho příspěvku uniká. Ledaže byste si to bral nějak osobně. Ale já jsem vás k těm starším pánům, co tvrdí, že americký radar a ruské rakety v okupovaném Československu jsou z hlediska možností protestovat to samé, doteď nepočítala.
tresen 07.04.2008, 11:46:27 [cenzore] [kill]

[9] Šmarjá, dyť to tvrdíte vy a vaše havlovská entita, tresen, že protesty proti radaru nejsou košer od lidí, kteří neprotestovali proti ruským raketám na Moravě!
Pokud máme demokracii (jako že ne), tak taková námitka vůbec nesmí padnout, je zcela nepřípustná. Lidé mají právo svobodně demonstrovat proti čemukoliv, a směšní se stávají teprve v okamžiku, kdy se jejich argumenty pro toto konání začínají podobat těm o fajnovém humanitárním bombardování.
Taras 07.04.2008, 12:11:10 [cenzore] [kill]

[10] Tresen, ono to je i není to samé zároveň. Rozdíl je v tom, že zatímco Rusáci sem přitáhli na pásech tanků, a tím z nás sňali valnou část viny za to, že zde pak byly i rakety, americký radar si sem taháme sami a odpovědnost za to, co z toho vzejde, bude jen a pouze na nás. Vůbec nechápu vaši logiku podle které ten, kdo neprostestoval (jak víte, že nikdo neprostestoval?) proti ruským raketám, nemá právo protestovat proti americkému radaru. To je stejné, jako kdybych jenom proto, že jsem se jednou opil, neměl mít právo poukazovat na škodlivost alkoholismu. Je to stejné, jako kdybyste zakazovala pokání.

Je to však stejné v tom, že bylo-li špatné mít zde ruské vojáky a ruské rakety, je též špatné mít zde americké vojáky a americký radar (zatím! jen ten radar). Je-li přijatelná americká základna s americkým radarem, byla přijetelná i ruská základna s ruskými raketami a my jsme tudíž neměli právo tlačit na stažení ruských vojsk a měli bychom se za to Rusku omluvit.

Zkrátka a dobře, dobro a zlo se nerozlišují podle toho, kdo se čeho na kom dopustí, ale pouze podle toho, čeho se dopustí.
Tribun Mail WWW 07.04.2008, 13:04:49 [cenzore] [kill]

[11] Fakt je, že jestli se někdo podepsal na rezoluci na podporu sovětských raket, tak by potom jeho protest proti radaru v Brdech směšný nebyl.
Tribune, o tom, že skoro nikdo neprotestoval, vím z toho článku, co nahoře doporučujete. Až na pár zoufalců, které okamžitě zkrouhli.
Nikomu neříkám, že nemá právo protestovat. Jenom opakuju, že by ty okolnosti svého protestování neměl dávat naroveň okolnostem svého neprotestování tehdá, protože by pak o něm mohli mladí, co to nezažili, po přečtení takových článků, jako je ten o ruských raketách, usoudit něco svým vlastním rozumem.
Naproti tomu nemám zájem rozviřovat debatu, jestli je to samé, když jsme tu měli ruské rakety, jako kdybychom tu měli /jakože zřejmě mít nebudeme/ americký radar, protože by zase vzniklo něco, čemu moje babička říkala: To je řeč jako rozprávka. Tím většinou chtěla říct, že je čas toho nechat, protože to nikam nevede.
tresen 07.04.2008, 14:03:36 [cenzore] [kill]

[12] Tresen, bezmyšlenkovitě přebíráte klvaňovské a havlovské slogany, které ovšem, podrobeny kritickému rozboru, neobstojí v žádném ohledu. A pak vytváříte věty, kterým není vůbec rozumět (první a třetí odstavec).
Debata vždy někam vede, pokud se jí účastní strany, které se chtějí něčeho dobrat, utvořit, modifikovat a formulovat vlastní názor. To u vás postrádám.
Taras 07.04.2008, 15:56:29 [cenzore] [kill]

[13] Nevím, co je na mých odstavcích nesrozumitelného. Mně opravdu nepřipadá směšný člověk, který tu chtěl ruské rakety a nechce tu americký radar. Vám jo? Je to přesně ta možnost z existujících kombinací ano-ano, ano-ne, ne-ano, ne-ne, která mi přijde nejméně k popukání.
Třetí odstavec, ten o mé babičce, je snad taky jasný. Nemám chuť na další kolo poté, co jsem jich s cílem něčeho se dobrat, utvořit, modifikovat a formulovat absolvovala až až.
Ještě že jste aspoň rozuměl tomu prostřednímu.:-)
A teď už mě fakt omluvte.
tresen 07.04.2008, 16:11:08 [cenzore] [kill]

[14] Nejvyšší čas, tresen, už ani odstavce neumíte spočítat.
Taras 07.04.2008, 16:15:40 [cenzore] [kill]

[15] Treseni, co kdybyste si raději místo těch jedůvek ty dva Tarasem zmíněné odstavce raději po sobě znovu přečetla? Možná by i vám došlo, že to nemá hlavu ani patu...
K-k. 07.04.2008, 16:17:03 [cenzore] [kill]

[16] Tarasi tak dobre - proc tu - VY OSOBNE - radar nechcete....
07.04.2008, 17:57:16 [cenzore] [kill]

[17]  [5] - Ono to má skutečně kořeny daleko víc v minulosti, už někde v 45 kdy jeden státník nepospíchal s odzbrojováním jiné poražené armády s tím, že by se mohla brzo hodit proti momentálnímu spojenci, nedržel jí dlouho je proto, že jinému spojenci se to proklatě nelíbilo a byl jednoznačně proti.
A taky byla jedna raketová krize, kdy jistá velmoc nakonec odvezla rakety z jistého ostrova - o tom se mluví pořád, jen se jaksi zapomíná dodat, že předtím jiná velmoc dovezla rakety do země s mešitami na dvou kontinentech a odvezla si je taky domů - ve stejný čas jako ta prvá velmoc.
Znalí vědí, ostatní musí za trest studovat dějepis.
brtník ze svého brlohu 07.04.2008, 20:08:13 [cenzore] [kill]

[18] omyl, Brtníku: znalí vědí, ostatní věří...
K-k. 07.04.2008, 20:13:58 [cenzore] [kill]

[19] A za trest budou muset věřit dál, bo nic jinýho nemaj ;-)
jonáš 07.04.2008, 20:44:32 [cenzore] [kill]

[20] Tresen, jak jste myslela to "jako kdybychom tu měli /jakože zřejmě mít nebudeme/ americký radar"[11]? Narážíte snad postoj některých poslanců Strany zelených? Nezastírám, že bych byl velmi potěšen, kdyby to tak dopadlo, ale obávám se, že tak jednoduché to zase nebude. Nezapomínejte, že Dalík ještě nepověsil svou živnost na hřebík a američtí kupčíci si nenechají jen tak utéct kšeft za x stovek miliónů inflačních dolarů. Mám strach, abychom se kromě obligátního uplácení nedočkali ještě vydírání, zastrašování, vražd a řízených teroristických útoků.
Tribun Mail WWW 08.04.2008, 08:41:27 [cenzore] [kill]

[21] brtniku drobny rozdil je v tom, ze system propagovany jednou z velmoci je pro mne daleko vyhodnejsi nez u te druhe..... a dale pak ze jedna z nich si nas dovolila okupovat, takze ma u mne jak se rikalo UPPDKV...
08.04.2008, 10:39:39 [cenzore] [kill]

[22] ad20 Ta poslední Tribunova věta mě taky napadla. Co když amíci tady radar chtějí opravdu moc? A co když nějakým zázrakem výstavba u nás neprojde? A co když amíci uznají, že se bojíme málo?....
Calm 08.04.2008, 11:00:48 [cenzore] [kill]

[23] to Calm jenže to by se nesměli bát takoví Topolánek, Bursík, Čunek, Klaus a ti se bojí američanů fest, tak moc, že jim to stříká ušima a jsou schopni klidně v ruském oficíru vidět amerického specialistu...
Trud 08.04.2008, 11:15:31 [cenzore] [kill]

[24] ja se nebojim ja je tu chci
jasan 08.04.2008, 11:22:39 [cenzore] [kill]

[25] Jasane, ale to je právě opačně. Vy se bojíte a proto ho tu chcete. Já se zatím nebojím ale byla bych nerada, aby mě někdo donutil/přesvědčil se bát.
Calm 08.04.2008, 11:28:15 [cenzore] [kill]

[26] Calm uzasne.... zase nekdo vi lepe nez ja co chci a proc... jako strana a vlada blahe pameti....
jasan 08.04.2008, 11:30:04 [cenzore] [kill]

[27] Ano, Jasane, to přirovnání je docela trefné. Dost to všechno připomíná ty "časy blahé paměti".
Calm 08.04.2008, 11:35:46 [cenzore] [kill]

[28] Calm asi bych doporucil zakladni studium Ustavy CR a pravidel zastupitelske demokracie...
jasan 08.04.2008, 12:21:19 [cenzore] [kill]

[29] Jasane, klidně si ji přečtěte, já vám bránit nebudu. A pokud jednou za pár let zažijete u volební urny iluzi demokracie, tak vám ji samozřejmě přeji.
Calm 08.04.2008, 12:25:57 [cenzore] [kill]

[30] K této četbě ... ... bych doporučil podložit si příslušnou tiskovinu nějakou relikvií ... třeba nohou nějakého "demokratického" světce.

Rovněž doporučuji si k tomu pustit nějakou příjemnou hudbu - třeba Krzystofa Pendereckiho.

Ministr zdravotnictví varuje: ... ČTĚTE NA LAČNO!

:)
GeoN 08.04.2008, 13:23:58 [cenzore] [kill]

[31]  [21] To pravil kdo?
Já nemám rád jakoukoliv propagandu, komunistická byla lepší o to, že byla líp čitelná ale hlavně v 50 letech stejně nechutná.
V tom zbrojním mariáši od roku 1945 je podstatné, kdo táhl jako první a to byl strejček Sam pod vedením muže kterému se říkalo politik kapesního formátu, onen politik - milovník doutníků zmiňovaný zde [17] narazil na jeho předchůdce.

To glosátoři - nějak mi to připomíná Orwela.
brtník ze svého brlohu 08.04.2008, 14:34:17 [cenzore] [kill]

[32]  Docela blbý, že Gorbačov nestihl další rakety, které měl v rámci dohody s USA zlikvidovat, z našeho území stáhnout. Jinak si nedokážu vysvětlit, jak se tu mohly v roce 1990 najít SS-23, která tu už dávno neměly co dělat...

Normálka. Dohody se nedodržují. Já to říkám furt, jen místní idealistická sebranka to ne a ne pochopit (smile).
sunfreedom WWW 08.04.2008, 16:01:34 [cenzore] [kill]

[33] brtniku Vase neutralita je skvela - ale zcela nerealna.
Ja preferuji Cui bono.
A kroky strycka sama byly a jsou dosud pro mne vhodnejsi nez kroky protistrany.
jasan 08.04.2008, 17:00:24 [cenzore] [kill]

[34]  To co píšete[32], Sunfreedome, zní sice zajímavě, ale podezřívám vás z toho, že jste si to vycucal z prstu. Kdyby to totiž byla pravda, nepochybuji o tom, že by toho byly plné noviny a v televizi nám to připomínali dnes a denně.

Jasane, my víme [33]. Opakujete to stále dokola a je to to jediné, co k tématu umíte říct; žádné jiné důvody jste nikdy neuvedl. Tak trochu mi to připomíná důvody, které uvádějí týrané ženy když vysvětlují, proč žijí již patnáct let s grobiánem a že to považují pro sebe za nejvýhodnšjší. Což o to, některým to třeba opravdu vyhovuje, ale ohrožují a degradujím tím všechny, celou společnost.
Tribun Mail WWW 08.04.2008, 21:27:08 [cenzore] [kill]

[35]  Tribune, ano, máte pravdu. Vycucal jsem si to z prstu. Nemám totiž jiný argument, že mi to před 24 hodinami řekli v zrcadlovém sále Ministerstva obrany... Vy tomu nebudete věřit (ONI jsou totiž VLÁDA, které nevěříte), já Vám to nemám jak dokázat, tak popojedem. Ale je to opravdu náhoda, že se tu objevil tenle článek ve chvíli, kdy jsem se odtamtud vrátil...
sunfreedom WWW 08.04.2008, 21:44:44 [cenzore] [kill]

[36] Re: ONI jsou totiž VLÁDA, které nevěříte Třeba proto, že nejsme odkázáni na to, co nám kdo nakuká, neb v tý době sme už dávno netahali kačera.
bara 08.04.2008, 21:50:44 [cenzore] [kill]

[37] Sunfreedome, že vy jste byl zase nestřídmý a přehnal to s "redrumíčkem"? Dost dobře vám nerozumím. To jako že jste byl na nějaké estrádě, kde vystupovala naše varietní ministryně pí Parkanová, která přezpívala nejnovější propagační letáček?

No, jestli je na tom něco pravdy, tak nebudete jediný, kdo o tom slyšel, takže se o třeba dozvíme více. Akorát musíme počkat na někoho, kdo má i jiný cíl, než se dělat zajímavý a masturbovat své pochroumané ego.
Tribun Mail WWW 08.04.2008, 21:52:05 [cenzore] [kill]

[38] To je ono, baro. Největším nepřítelem propagandy je lidská paměť a osobní zkušenost. Proto se také žádná moc příliš nesnaží řešit mezigenerační konflikty, ale naopak proti sobě mladé a staré poštvává. Třeba řečmi o tom, že staří jsou jenom darmožrouti, na které mladí dělají a které živí.
Tribun Mail WWW 08.04.2008, 22:13:24 [cenzore] [kill]

[39] Jo, Tribune, by člověk nevěřil, ale prej v tý emerice dokonce zpochybňují, že Armstrong byl na Měsíci. Jak by to prej bylo možný, že, dyk to bylo někdy před opicama ;-)
bara 08.04.2008, 22:22:57 [cenzore] [kill]

[40] A ještě ke všemu jak tam hrál na trubku, když tam nejni luft? :-o
http://www.youtube.com...re=related
jonáš 08.04.2008, 22:58:50 [cenzore] [kill]

[41] Kdepak, nemylte se Tribune ... :( ... to je přeci stará ošoupaná vesta ... víte, ti "správní" synové a dcery z těch "správných" rodin a s tím "správným" ... ech: ... "myšlením" mají vždy-téměř-všude "dveře dokořán", i kdyby měli inteligenci houpacího koně, vzdělání řeznického špalku a pracovitost římského patricie. :) Měl jsem tu smůlu, že jsem to naplno "zažil" již podvakráte: ... nejdříve po "komunisticku" a poté po "liberálně" kapitalisticku - a naše nejstarší spoluobčany nezbývá něž politovat, protože ti tuto "srandu" pozorují třeba již popáté, když přidáme První republiku, Druhou republiku a protektorát ...

... jojo, pokaždé to bylo "trochu" jiné (tedy "ode zdi ke zdi") ale tihle "úspěšní" jsou, kupodivu, stále stejní - fik-mik: ... téměř k nerozeznání. Základem je samozřejmě správný "třídní původ" - neberete to nějako "ideologicky", tedy po "komunisticku", nene: ... "třídní původ" je naprosto reálná záležitost, jde totiž o to narodit se ve vlastnické rodině, a to lhostejno jaké časné formy ...

///... vsuvka pro natvrdlé: ... i "za komunistů" jsme měli vlastníky, byli pouze pěkně schovaní do všech těch "předsednictev" a jejich "konkurence" se odehrávala pěkně "z očí veřejnosti" - no to zas-až-takový rozdíl není, ono je fuk, jestli jde o "předsednictvo" UVKSČ či o "předsednictvo nějaké "akciové společnosti" či "nadace" - prašť jako uhoď ... je to to samé v bledě modrém. :) ...///

... no a pak je klíčové: ... "TREFIT SE DO VLNY" (!) Tím vzniká náležitá synergie mezi ideologickým "nivó" a náležitým "třídním původem", která po případném implicitním doplnění náležitou "pomocí předků" ... fičí jako na drátkách.

Jistě, Tribune: ... je nakrásně možné, že deform "fičí na vlně" ... a čím větší hlouposti plácá, tím jsou "dveře" ... "otevřenější" - a je docela jedno že ty hlouposti plácá ... nemusí se totiž nijak bát, protože je to docela jedno ... "zde" je nejdůležitější, že je "NÁŠ"(!!!), k rozeznání čehož stačí ty nejjednodušší ... a právě ty NEJBLBJEJŠÍ trapně-groteskní "signály".

Mě osobně se nikdy "na vlnu" naskočit nepodařilo ... :) ... chyběl mi totiž vždy á právě ten "pravý původ", no pak mi to nešlo i z těch "subjektivních důvodů" - no jo, ale mě se to kecá, že jo? ... když jsem nebyl vystaven onomu "pokušení", takže ony "subjektivní důvody" zas-až-tak "ctností" nejsou.

***

A ještě poznámečka: ... oni tihle panáčci a panenky mají opravdu "otevřeno" všude - dokonce i tady, v takové "levičáckém hnízdě". Vidíte je "fištróny" - "k sobě" to si "proletáře" či nějakého umaštěného "idealistického inteligenta" bez "smyslu pro realitu" nepustí ... kdepak: "závora" ... ale "k levičákům" se nacpou ... to jo 

... jak pak to? ...

... to především a proto, že ti "levičáci" jsou v drtivém pravidlu i "demokraté" - no a protože jsou tito "demokraté", tak je "k sobě" opět v drtivém pravidlu docela samozřejmě pustí a "chlapíci na vlně" se pak už-už hledí ty "podělaný levičáky" tu "demokracii" ... "učit" ...

... "pašáci na vlně" jsou vždycky a za jakýchkoli okolností "sebevědomí" - přijdou tak z nějakého "zrcadlového sálu" celí "divoký" a "nadupaní" z toho, jak jsou "in" ...

... a pak by se, kluci a holky jedni hodní a obětaví ... rozdali. :)

***

Nejsou ti "levičáci", se vší úctou ke všem, kteří se takto upřímně identifikují, opravdu "tak-trochu" ... "lidově" ... hloupí?

No, to necháme raději ... "na jindy". :(

***

PS:

... jistě, exitují i "šplhouni" z "proletářkých" vrstev - a nutno dodat, že ti jsou opět s drtivou pravidleností ještě horší, než ti z rodin vlastických ... ovšem pravda: ... záleží na "stáří rodu", rodiny novo-buržoů jsou vždycky úplně nejhorší.
GeoN 08.04.2008, 23:28:24 [cenzore] [kill]

[42] Tribune Vy zaae opakujete ze to pro Vas neni vyhodne - na cem jinem jsou ostatne zalozeny postoje k cemukoliv?
jasan 09.04.2008, 09:42:14 [cenzore] [kill]

[43]  Ale Tribune, moje ego je na tom více než dobře na to, abych si ho zvyšoval tady u spodiny (mrk). Nicméně Vlasta nebyla, ač jsem se na ní těšil...

Toť k tomuto tématu z mé strany vše.
sunfreedom WWW 09.04.2008, 10:07:48 [cenzore] [kill]

[44] nezadelavate si na prusvih, Sunredbulle... kdyz nam tu, idealisticke sebrance, predhazujete drobty z pragmatickych kabinetnich setkani?
Nebo patri k bontonu tech, kteri vedi, jak to chodi, se obcas spodine vysmat?
No alespon mate namet, vecer v klubu muzete svoji spolecnost kralovsky pobavit. Vasi spolurotariani se urcite budou za bricho popadat, az jim vylicite, jak jste nas vykolejil, vy nadcloveku (vrely smajlik).
sax 09.04.2008, 11:27:14 [cenzore] [kill]

Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).
Jméno:

URL:

Text: