Komentáře
[1] On tady stejně radar bude
Po tom, co nám v armádě pořád otloukali američany ohlavu (taková sugesce, že jsou to bozi) nám nakonec řekli, že jde stejně jen o prachy (rozhodně ne o civilisty), takže ať se to lidem líbí nebo ne, ten radar nám sem vyfiknou.
Lena Sawyer
Mail
WWW
04.04.2008, 23:44:24
[2] Co mne prekvapilo...
ze svycarsky tisk informoval o dohode o radaru jako o Bushove PROHRE. Pry slo primarne o clenstvi Ukrajiny v NATO a vysledny handl "Ukrajina ne- radar ano" je tedy chapan jako vitezstvi Putinovo. Mozna je na tom neco pravdy, protoze v Bukuresti byl vcelku spokojeny.
sax
05.04.2008, 13:07:57
[3] Kontrolní ozázka, vy... vlastenci:
Nejni von ten Voloďa Putinojc taky frikulín? Když se tak okázale přátelí s tím Krejzy Džórdžem, kmotrem vrahů z Wólstrýtu?
@Teo
05.04.2008, 16:15:54
[4] Bingo, Saxi.
Později k tomu snad více.
Tribun
Mail
WWW
05.04.2008, 18:44:48
[5] Podivejte ovsem na ten drive...:
Bush zve Makedonii do NATO.
Dvermi ho vyhodite a oknem vam tam znovu vleze.
sax
WWW
05.04.2008, 19:15:50
[6] nojo
nejak se tem emerickym imperialistum dari.... sakra co s tim?
jasan
06.04.2008, 04:05:52
[7] ... jasane ... neprovokujte ...
... jste sám proti sobě a nakonec i proti mě - i když si myslíte, dle toho, jak níže, že jsem nějaký "neomarxista".
Jak Vy, tak i já si přejeme "stabilní" a "fungující" kapitalismus - abychom situačně přežili. Imperialistům, jak dílem správně, dílem chybně říkáte, se jistě "daří" ... ale do hrobu - a to jak Vašeho, tak mého ... a půjde tak i Váš milovaný kapitalismus.
Co s tím? ... nebojte, řešení je ... a je velmi účinné. Několika velmi málo, kteří se zde také vyskytují jsem toto řešení již naznačil - a teď jen čekám až jim to pomalu dojde. Ostatní dostali základní nepřímé indicie ... a budou je dostávat, jistě ve zcela symetrickém hovoru, dále - víte už teď se trapně "smějete" ... POZDĚ(!) - teď je otázka, jestli není pozdě jenom pro Vás (pro Vás určitě), nýbrž pro nás-všechny. To je otázka(!!!) - čas "pracuje", jistě jak jinak, zcela konkrétně: ... v jedné "vrstvě" pracuje pro Vás (varianta: ... je pozdě pro nás-všechny), ve druhé vrstvě pracuje pro "nás-všechny", a tedy i pro mě.
Jistě: ... je to velmi nerovný "závod" - "konkurent" má v dané situaci drtivou převahu ve všech stávajících ohledech - ale jak víte, člověk je chytrá opice ... každý Achilles má svou patu ... jde jenom o to ... na to přijít ...
... povím Vám tajemství ... pšššššt: ... mě to jedna krásná bohyně, jednou když se ke mně snesla v podobě labutě ... vykecala. :)
***
///... kdepak: ... s Vámi, jasane, se "mluví" daleko snadněji - u Vás je všechno jasné. Daleko těžší je to třeba s tresen, která chudák neví, kde jí hlava stojí - je z těch svých "ideálů" celá zmatená ... tu "sebejistá", tu zoufalá a nešťastná - ale Vy ... to je jiné kafe ... s Vámi si člověk opravdu nemusí "dělat hlavu" ... :) ...///
GeoN
06.04.2008, 20:52:04
[8] Jasane jako s čím?
no je tu varianta radar a ruská vojenská kontrola.No ,když se to uskuteční bude se o naši bezpečnost rukou nerozdílnou starat Impérium i bývylý ochránce.Politici budou kličkovat jako zajíci a JASNÁ vysvětlení podávat po lopatě,že to tak musí být a nikdy jinak.
Nu Jasane co s tím?
Venkovan
06.04.2008, 21:20:53
[9] Venkovane ...
... "Američané" ... "dokázali" to, že po konci osmdesátých let, kdy jsme se všichni "těšili" ALESPOŇ na "multilaterální svět", ve kterém by snad z části byly relevantní post-modernistické diagnózy ... doslova VYROBILI(!!!) "polycentrický" chaos ...
... chtěli totiž "nad" ním "stát" jako "nadřízená rovina" - v to je smyslu celého toho "New American Century" ... a v tom je také celá slavná "Globální Protiraketová Obrana" doslova NÁBOŽENSKÝM(!) symbolem - "Oko a Prst Boží"(!)
... je to jistě nesmysl: ... nemohou takto "stát nad", pokud se chtějí vyhnout naprosto FATÁLNÍM(!) konfliktům - i ruská TRPĚLIVOST(!) má, pochopitelně, své meze - stejně, jako má své meze třeba trpělivost čínská ...
... tududum: ... "plán" V ZÁSADĚ ... NEVYCHÁZÍ(!) - musí se "improvizovat".
Co je faktickým výsledkem? Víte, jasan má v zásadě pravdu - imperialistům se opravdu "daří" ... vinou Spojených Států zde sice nemáme nějaký "americký" neo-neo-super-imperialismus ...
(... na cosi takového ani a především Spojená Státy doslova nemají - už teď se hroutí tak, že se přemýšlí o tom, že FED už nebude mít brzo žádné prostředky na jakékoli zoufale korektivní intervence ... chronická válka sice vydělává několika málo rodinám, ale ekonomiku jakožto celek žene do katastrofy - tato válka je odlišná, než byly ta První a Druhá ... zde se totiž nezadlužují jiní, nýbrž samy Spojené Státy ... s tím, že aktuálně samotné Spojené Státy na svůj účet zachraňují Evropa, Japonsko a ... podivte se: ... OPĚT EVROPA!!! Spojené Státy na našich obou válkách nejenom vydělaly a akcelerovaly svou ekonomiku zatímco ta světová se kataklyzmaticky rozkládala, nýbrž nyní a právě nyní se pokoušejí hrát na "světovládce" ... "na dluh" ...)
... nýbrž novou verzi starého-dobrého neo-imperialismu, ze kterého jsme před nedávnem vlastně zdánlivě tak-tak vykličkovali. Všichni víme, že tato "metoda vlažné války" nemůže vést k ničemu jinému než k postupnému všestrannému vyčerpání ... a tedy k akutnímu konfliktu, který je v našich podmínkách terminální
Ovšem: ... tato nová verze staré pasti bude znatelně odlišná - zde nebudou jenom dvě "super-mocnosti" ... "nad" ... rozloženým poválečným světem - tato "hra" bude OPRAVDU polycentrická, nikoli "unilaterální", jak si malovali pánové a dámy "neocons" ...
... a tedy?
... bude FÁTÁLNĚ(!) nepřehlednější a neovladatelnější, než byla naše slavná historická "studená válka"(!!!)
Budeme mít jednouše i NOVÉ ... neo-imperialisty "staré školy" - totiž nejméně TŘI(!) a pokud se Evropa NEVZPAMATUJE, pak bude OPĚT(!) ... obětí.
***
Takže:
... jasan má pravdu ... našim neo-imperialistům se "daří", i když nikoli všichni tito neo-imperalisté jsou neo-imperialisty "dobrovolně" = Rusko a Čína určitě ne - ti jsou a budou k neo-imperialistickému chování DONUCENY(!), právě a jen "Američany" a to jen a jen tím, že se BUDOU MUSET(!) bránit.
Co Evropa? ... no, jak vidíte, tak to záleží NA NÁS(!) - zatím hrajeme JEDNOZNAČNĚ(!) zcela negativní "roli" - jsme topiči na "Lodi Duchů" ... a jsme "šťastní", když můžeme pánům a dámám na horní palubě posloužit, a případně rozbíjet "odborářské chůze" svých kolegů v kotelně. :(
Kdepak Venkovane: ... "osvědčujeme" své "dějiny" - kdoví, jestli tenhle "tah" s "Radarem" v Čechách neporadil pánům a dámám "zednářům" z amerického redneckova nějaký český "emigrant".
***
Jedniné situačně-provizórní řešení: ... Evropa se musí po století "hybernace" probrat ... už jednoduše MUSÍ(!). Primárně: ... je třeba se zbavit NATO ... a vykázat "Američany" do Ameriky - jinak dopadneme zase zle ... respektive: ... "daleko"(eufemismus) hůře.
GeoN
06.04.2008, 22:16:13
[10] ...
[9]to jste řekl hezky, GeoNe - až na tu vaší nutkavou potřebu ( při vší úctě ) skoro až obsesi otevírání Pandořiny skříňky jménem Evropa..-)
marek
07.04.2008, 07:25:38
[11] Jak je důležité mít Jasana
GeoNe přidám se k Markovi,napsal ste to velmi dobře.Ono vůbec je tak nějak málo ve známosti,že před první válkou byly USA velmi zadlužené.První válka byla pro ně ekonomické požehnání neboť po jejím skončení se z dlužníka stali věřitelem.Po dvacetileté přestávce válka pokračovala a na jejím konci snad nebyla významná země,která by jim nedlužila.Jenže to tak nějak jsou loňské sněhy.
Dobře,že jsou "američané" v uvozovkách.Kvůli některým:to není o američanech,ale "američanech"Některým naskakují pupínky,když se ozve kritika Impéria,je to pro ně "svatokrádež".
Venkovan
07.04.2008, 13:34:38
[13] Marku
právě proto je potřeba probudit.Takto to funguje všude ve světě,tam kde není kontolní mechanismus, jednoduchý a účelný.
Jako ten mládenec co lítal vládní letkou.Místo honění po soudech,měl být jmenován šéfem kontolní komise a udělat tam pořádek.
Obyčejný šlendrián nic víc nic míň,najdete ho všude ve světě.
Venkovan
07.04.2008, 15:35:54
[14] Venkovane,
Evropa žije a stojí hlavně na těchto "vedlejších efektech" kapitalistického systému, a ani bohužel nelze očekávat nějaký kvalitativní skok.
marek
07.04.2008, 17:37:04
[15] ... asi se mě, marku ...
... z pro mě neznámých důvodů, pokoušíte namíchnout, že ano?
Prosím ... čtěte, co píši, to nejenom přímo Vám ... anebo to nechte být. :(
Já jsem od počátku a stále mluvím o Evropě jakožto KULTURNÍM FENOMÉNU (viz pár výměn mínění níže) ... o všem dalším může být řeč "až potom" ... pokud jste nepochopil, že nemluvím o "této-zde-a-nyní" Evropě, pak je mi líto - nechápete, a možná pochopit nechcete, což mě jistě mrzí, ale nic s tím neudělám.
Tedy znovu:
... není žádná kulturní tradice, která by "dnes" ze sebe dokázala vykřesat potřebné shody ... a když mluvím o shodách, tak nemluvím o nějakých "demokratických shodách všech-občanů", nýbrž právě a jen o shodách intelektuálů, kteří kulturnost formují a určují ...
... a to na základě ZÁJMŮ a POTŘEB intelektuála SAMOTNÉHO(!), které jsou založeny jeho postavením v celkově-komplexním vlastnicko-metafyzickém (dnes již silně "pozitivně" post-metafyzickém - protože post-modernu si jedndouše už "neodmyslíte, i kdybyste se rozkrájel) systému.
Je mi líto:
... Vaše vyprávění o Evropě jako o "Pandořině skřínce" je OBSESE(!) ... nikoli mínění má. A tato Vaše obsese je produkte poválečného "pocitu", že Evropa "nemůže být sama" ... že si sama není schopna "vládnout", protože se vždy nakonec "popere" a za začne ve svém "vnitřku" ... vraždit ...
... to je "americká" pseudo-"legenda" ... marku ... (!!!) ... které skáčete na špek (!!!)
... a to taková pseudo-"legenda", že jsou to právě a především "Američané", kteří jsou PŘÍMO ODPOVĚDNÍ za to, že jsme se celé minulé století vraždili, pokud si odmyslíme "vstupní vklad" Britu (zde bez uvozovek, protože ve skutečnosti žádní Britové neexistují) a jejich prvo-kapitalistického impéria.
Evropa není žádná "Pandořina skříňka" - a nikdy by ani takto ideologicky nebyla, kdyby se do ní "nemontovali" jiní, a to právě a především "Američané"(!!!) - a jistě výše zmínění dříve-protivníci a dnes psíci Britové ... a nebyla by takovou VČETNĚ Ruska, protože i Rusko patří do Evropy ... kam Američané a Amerika nepatří (!!!) Jistě: ... Rusko patří do Evropy, do kulturní Evropy právě a jako pravoslaví, jako rozhovor mezi "slavjanofily" a "zapadniky", a to i přesto, že Rusko samo byla vždy jakožto celek cesaropapistické - ovšem i zde lze sledovat "nesmělou" diarchii mezi carstvím a ruským pravoslavným metropolitou - křesťanství prostě svůj charakter nezapře v žádné ze svých podob.
Tedy pokud budete ochoten chápat:
... předpokladem čehokoliv je otevření nového hovoru, nového "meta-paradigmatického" diskurzu, a to v přímé návaznosti, a to jistě "kritické", na post-modernu - a to především v jejích NEJOSTŘEJŠÍCH TEZÍCH(!) v ohledu de-legitimizace osvícenského "Rozumu" a tedy i ideje "demokracie".
A doplněk:
Marku, pokud mluvím o JINÉM vlastnickém systému, pak to ROZHODNĚ neznamená nějaké "ZRUŠENÍ" vlastnického systému v podobě nějakého bloud-"marxistického" ... "přechodu" k vlastnictví fantas-"společenskému":
... ŽÁDNÉ "SPOLEČNSKÉ" či "SPOLEČNÉ" vlastnictví neexistuje, nikdy neexistovalo, existovat nebude a existovat nemůže - výraz: "společenské vlastnictví" je contradictio in adjecto.
Pokud mluvím o JINÉM vlastnickém systému, pak myslím ... zde "s rezervou": ... jiné "soukromé" vlastnictví (!!!) - a to efektivnější, důslednější, TVRDŠÍ(!) ... a hlavně: ... adekvátnější podmínkám a funkci vlastnického systému obecně.
Odtud:
... je mi naprosto jedno, jak zparchantěle ubohý kapitalismus právě v Evropě "vládne" a určuje ji(!!!) - to je JEN výchozím předmětem, či přesněji: ... momentem předmětu(!) ... potřebného hovoru, o kterém se zmiňuji výše.
***
Více Vám na tomto místě říci nemohu - budete se muset spokojit s tímto. Pokud Vám ani toto nepomůže v porozumění, pak Vám ani já nemohu nijak pomoci.
GeoN
07.04.2008, 19:36:47
[16] deGeoNe, vy jste docela zábavný kecatron...
až budu mít chvilku času, tak si ty vaše estrádní kousky vychutnám... možná. :-p
@Teo
07.04.2008, 20:11:48
[17] Určitě, Venkovane ...
... před První válkou se "Američané" i Američané plácali notný čas ve všelikých a vrstevnatých ekonomických blamážích: ...
.... První válka je doslova "spasila" ... :/
... a slavná Versailleská smlouva doslova "nadchla" - v jejím kontextu doslova ODSTAVILI "Francouze" a Brity "od žlabu", a to novými "chytrým" kapitalistickým chováním:
... "pomoc" pro Výmarské Německo bylo PŘEDEVŠÍM fakt-POMOCÍ především a jen pro "Američany" a konjekturálně i pro některé Američany.
Ale chyba lávky: ... jak to už v kapitalismu chodí - kdo má dost, chce více ... a kdo chtěl více, nemá nic - "externě PŘEHŘÁTÁ" americká ekonomická se NA ÚKOR(!) především Německa hroutí, a v návaznosti na to se NUTNĚ(!) hroutí nyní na "Americe" zcela závislý "versailleský systém". Hotovo vymalováno:
... Druhá válka "Americe" (a nepřímo i Americe) opětovně "zachraňuje zadek" ...
... a to nyní opětovně NA ÚČET celého zbývajícího světa - a tím, kdo zaplatil VŠECHNY příslušné "extrenality" byli opětovně Evropané, Rusové(!!!) a Japonci.
A pak přišla další nová celá struktura "pomocí", které byly opětovně zase a jen fakt-POMOCÍ "Americe" - jak by "nepomáhala", když se všichni "pomáhající" na tom vraždění napakovali ... a to slavného "Holocaustu" včetně.
A toto "pomáhání" ... pokračuje DODNES (!!!) - páni a dámy "Američané" nás "u-pomáhají" až k smrti - to garantuji doslova všem přítomným, a to právě proto, že nahrabané "tukové zásoby" jsou již v háji (tentokrát po letech šedesáti - pochopitelně: ... poslední "úlovek" byl opravdu tučný, takže se dalo "trávit" dostatečně dlouho) ...
...
...
... a tak si někde v Texasu na farmě George miláček žen říká:
"Hej Dicku ... chtělo by to zase nějakou světovou válku, co říkáš?"
... a Dick na to:
"No jo, ale kdo s kým? Všichni jsou už vycucaní a a už je stejně máme pod placem - to budeme válčit sami se sebou?"
... a George na opáčí:
"No byla by tu pořád ta Čína, která si tam keťasí ty trilióny našich starých-dobrých dolarů ... no pak je tu pořád to vzpurné Rusko, které nedostal ani Napoleon, ani Britové a Francouzi potom, ani Hitler ...
... co kdybychom to definitivně zkusili my - každopádně na tom nějak vyděláme."
... a Dick pokýve:
"No jo ... Geroge ... máš pravdu ... a všem ostatním při tom budeme zase 'pomáhat' a dělat u nich tu 'demokracii' ... oni se během té války zase pěkně pobijou, takže potom jim zase budeme 'pomáhat' a dělat u nich 'demokracii' ... a potom tedy i v tom Rusku a Číně ...
... jo ... gooood ... to půjde ... šlo to dvakrát, půjde to i potřetí ... máš pravdu.
Jenom jedna maličkost: ... musíme to tady u nás doma v Texasu, a tedy i po celých našich Státech držet pěkně pevně v ruce, a hlavně sem tu válku nepustit - to je hlavní."
... a George:
"No jak by ne, Dicku! ... uděláme ty satelity, všechny ty radary a anti-rakety, do Atlantiku a Pacifiku nafrkáme hromady ponorek ... a můžou si trhnout nohou, že jo? A než to všechno přichystáme, tak je budeme rozeštvávat, trochu je dusit a tahat z nich peníze ... dokud to půjde ... a až to nepůjde ...
... tak do toho praštíme!"
... a Dick na to:
"Jasně ... jak jinak ... Obama a Hillary říkali, že to taky takhle vidí, takže máme jasno.
A propose: ... co říkáš na ty idioty Čechy? ... to je hustý, že jo? Hlavně ten jejich 'premiér' - to je fakt slušnej maňásek ... kdyby to takhle bylo se všema ostatníma, tak by to šlo jak po másle."
... a George:
"Hele Dicku, to mi ani nepovídej! - já jsem se po tý schůzce v Oválný pracovně musel na deset minut zavřít v koupelně ... a řval jsem tam smíchy až jsem z toho slintal - copak ten Topolánek, ten by si stejně ničeho nevšinul ... ale ti naši podělaní novináři by si mohli všimnout ...
... jaká je to prdel."
GeoN
07.04.2008, 20:14:16
[18] Jistě @Teo ...
... jak je libo ... Vy jste zatím moc "kousků" nepředvedl ... tedy tak, aby se u nich člověk vůbec musel pozastavit.
Dělejte jak umíte, ale dle všeho nemáte moc šancí. :/
GeoN
07.04.2008, 20:17:43
[19] GeoNe,
omlouvám se, vezmu to zkrátka( zrovinka teď není čas můj kamarád), já se vás v žádném případě nesnažím namíchnout,( a znova opakuji)mám jenom jiný názor na věc. Prostě vidím věci, skutkovou podstatu problému jiným způsobem a z toho mi vychází i jiný výsledný efekt. Bohužel, nejsem si jistý jestli vámi popisování ( z profilací nemám problém) intelektuálové kdy v Evropě budou - znova opakuji, je to jenom názor a žádné dogma či "slovo boží", tak se tolik nečilte..-)
marek
07.04.2008, 21:14:08
[20] Zatím se ještě nečílím, marku ... :)
... jenom se "před-čiluji", abyste věděl = abyste měl "dostatek informací". :)
Intelektuálové v Evropě vždy byli ... a jsou!
A "názory" do toho fakt netahejte - to bychom byli nejméně o jednu reflexivní úroveň výše, a tudíž by naší předmětností, nad kterou se usilujeme mluvit, bylo něco docela jiného = "názor" není "věc názoru" ... už to tu (promiňte) opakuji postodevadesáté ... :) Vaše "názory" mě opravdu nezajímají - netýkají se totiž "věci" = mluvíte-li "o názoru", tak už určitě nemluvíte "o věci", a když ... tak o docela o JINÉ(!) "věci" - takže byste měl jiného alespoň varovat, že budete mluvit o něčem docela jiném :) - mě zajímá to, co říkáte "o věci", a je mi šumafukt(TM), že je to Váš "názor" ... nebo není - to bude důležitě teprve "až na konci", když přijdeme na to, že jinak než takto to nedokážeme "řešit" ... pak tento "únik" jistě - z čisté slušnosti - můžeme využít.
Marku - víte, kdo-a-co je to "intelektuál"? Jestli nevíte, tak se mě ... prosím bez jakýchkoli zábran a postranností ... zeptejte - pokusím se Vám to naznačit tak, abyste nepocítil nijakou újmu. :) ... :/
Takže až budete mít více času, kterého nikdo nemáme "dost", tak se nějak "ozvěte" - a můžeme, když budete chtít - pokračovat. :)
GeoN
07.04.2008, 22:18:40
Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).