Tribun

Nejsme v bezpečí v rukou politiků a bankéřů

Kdo si co s kým vytřel

Rubrika Noticky

rolkaSlova ministra Ivana Langera, adresovaná jeho kolegovi Martinu Bursikovi: „Vytíráš si prdel s těma ostatníma. Jinými slovy říkáš, že tihleti, tihleti si vytřou prdel s tam těma", ten osvěžující závan noblesy z výšin lepší společnosti, došla svého naplnění. Už víme, kdo si co s kým vytřel. Byla to vláda a vytřela si ji s občany. Rukou společnou a nerozdílnou se na vytírání podíleli pánové Topolánek, Čunek a Schwarzenberg a z povzdálí jim k tomu zdárně sekundovali Bursík s Klausem. Protože co jiného než vytírání si oného s občany je Čunkův návrat do vlády? Co jiného je Schwazenbergovo točení se na obrtlíku a hledání způsobů, jak vysvětlit vlkovi, že je nažraný, a přitom mu nedat ke koze ani čichnout, neboli hledání způsobů, jak nedostát svému slovu a vylhat se ze svých kategorických prohlášení, že s Čunkem on nikdy ve vládě nebude?

Jenom aby bylo jasno, už dávno nejde o pár zpronevěřených, či poctivě nabytých peněz, už dávno nejde o to, zda má Čunek rád Rómy a oni mají rádi jeho, nad tím vším dominuje bezprecedentní způsob, kterým vláda zasáhla do vyšetřování Čunkovy kauzy a znemožnila její předání před soud. Jak potvrdil vývoj událostí, je to způsob zcela standardní a můžeme tedy očekávat, že bude v případě potřeby využíván i do budoucna.

Vydáno 2.04.2008, 19:19:00 , trvalý odkaz ,komentáře (47)
Novější příspěvek: [LINK] Vzpoura generálů
Starší příspěvek: Nová rubrika Noticky

Komentáře

[1] Dám sem,co sem dal na NP Klidná sila nad zelení zvítězila.
Už je to tak,vydělal na tom modrý pták.
Křesílka,židličky,aby měli kam uložit ř..,
tož enom su zvědavý,co s toho občan bude mít.

Je to taková aprílová recese:-)
Venkovan 02.04.2008, 20:24:18 [cenzore] [kill]

[2] Jak potvrdil vývoj událostí, je to způsob zcela standardní a můžeme tedy očekávat, že bude v případě potřeby využíván i do budou ...ale ze to trvalo, meli na to celych 20 let, lemplove. I kdyz omluva by tu byla, nejdriv museli nadelat chechtaky.
sax 03.04.2008, 09:16:20 [cenzore] [kill]

[3] Saxi, jakou motivaci vidíš za Schwarzenbergovým rozhodnutím?
Podotýkám, že mě Čunek ve vládě popuzuje a doufala jsem, že se ho lidovci zbaví.
tresen 03.04.2008, 09:28:23 [cenzore] [kill]

[4] Jakou motivaci? Nejspíš klid na práci .. mu ve špitále doporučili, aby se nerozčiloval, srdci to škodí.
jonáš 03.04.2008, 09:30:12 [cenzore] [kill]

[5] Treseni Jako Jonas- podle mne potrebuje klid na praci.
sax 03.04.2008, 09:44:12 [cenzore] [kill]

[6] V tom není ani zbla logiky, pánové. Kdyby nechtěl zatěžovat srdeční sval, tak by se na to zamini vykašlal a odebral by se na rodové državy. Ptám se, jaké může mít důvody k tomu, že zůstává.
tresen 03.04.2008, 09:53:05 [cenzore] [kill]

[7] Re: jaké může mít důvody k tomu, že zůstává. Třeba z toho něco má. A to něco mu za to stojí, že ano...
A je zcela lhostejné, zda je to prebenda či riziko případného vydírání, dostal se do situace, kdy už to neukočíroval.
bara 03.04.2008, 10:18:52 [cenzore] [kill]

[8] Prebendu vylučuju, vydírání mi v tomhle případě připadá jako velmi málo pravděpodobné.
Pokud přece, bylo by to vydírání velice kuriózní, nemyslíte?
"Koukej zůstat na tom ministerstvu, jinak tě znemožníme!" :-)
tresen 03.04.2008, 10:34:09 [cenzore] [kill]

[9] Mohlo by ovšem jít o vydírání výhrůžkou únosu nebo něco na ten způsob. V každém případě by pak byla namístě otázka cui bono. že?
tresen 03.04.2008, 10:38:23 [cenzore] [kill]

[10] Quod licet Jovi.... ...jak to tak pozoruji, místní lid se s akci Čunek v celku smířil. Docela jednoduchý to zde mají američané.
PS: Kníže se chová nadčasově, v rámci evropské aristokracie, která jako jediná si přípouští dějinná pochybení a excesy - a bude po zásluze odměněna..-)
marek 03.04.2008, 11:03:27 [cenzore] [kill]

[11] no proc s obcany? obcane zvolili co zvolili a Lidovci maji sva kresla co do poctu jista... koho na ne posadi je jejich vec - stejne jako zeleni.
Cunek ac ho nemusim natropi nepochybne daleko mene skod nez melouni....
jasan WWW 03.04.2008, 11:10:09 [cenzore] [kill]

[12] Treseni Copak ty znas veskere Schwarzenbergovy mimolenni aktivity? Copak myslis, ze jen kaci stromy a nasledne prodava drevo?!? Dovedes si predstavit lepsi podnikatelskou situaci nez tu, ze vlastnim kus republiky a k tomu jsem jejim ministrem zahranici? Anebo si jen ze me delas legraci?
Podivej na Cheneyho a jeho Halliburton, jak jim to pekne klape. Ma to zapotrebi, delat ministra, kdyz by se bez toho postu mohl o svoji firmu lepe starat? Ma ty prostoto.
sax 03.04.2008, 11:55:07 [cenzore] [kill]

[13] Saxi, mně zase připadá, že vtipkuješ ty.:-) Anebo Bára. Zrovna u tohoto pána nevidím jediný soukromý důvod, proč by na tom postu měl zůstávat. Jestli myslíš, že jsem natvrdlá a vtělená prostota a víš o něčem konkrétním, co by ho tam z osobních důvodů mohlo držet, tak to prozraď. Mě fakt nic nenapadá.
tresen 03.04.2008, 12:40:15 [cenzore] [kill]

[14] Kdyz nenapada, tak nenapada... to se neda nic delat.
sax 03.04.2008, 12:43:25 [cenzore] [kill]

[15] saxi jak Vas tak pozoruji, je jedinne reseni - vlada bude mit jednoho clena a tim budete VY.
Pak snad nebudete mit namitek.....
jasan 03.04.2008, 12:46:11 [cenzore] [kill]

[16] a co noblesa? postavil se totiž do situace, kdy mu sdělili, že jestli to udělá, zbourá vládu s nedozírnými následky ... např. že pak levice vyhraje mimořádné volby s ústavní většinou a vydá Lex Schwarzenberg pro jeho rodovou větev ...
onlooker 03.04.2008, 12:48:16 [cenzore] [kill]

[17] Inu, Čunek ukázal výrazně větší stupeň splachovatelnosti než vládce zamini očekával. Možné je i to, že osobní autorita pana Schwarzenberga měla sloužit i jako "bodlo" nějaké skupiny, která chtěla návratu Čunka do vlády zabránit (MMR je zajímavé ministerstvo). Nejpravděpodobnější osobní motiv K.S. k setrvání ve funkci už napsal sax [12]
Hawk 03.04.2008, 12:53:51 [cenzore] [kill]

[18] Treba i tak, onlookere... ...ovsem bez toho lex Schwarzenberg.
sax 03.04.2008, 12:58:22 [cenzore] [kill]

[19] a nezapomenme na to nejdulezitejsi... ze totiz Schwarzenberg je Radarpravdaalaskahumanitarnibombardovani.
sax 03.04.2008, 13:04:25 [cenzore] [kill]

[20] neco veselejsiho "Poslední překážka před podpisem smlouvy o výstavbě amerického radaru v Česku padla. NATO plně podpoří plány USA na vybudování protiraketového systému ve střední Evropě. S odvoláním na nejmenovaného vysokého představitele americké administrativy o tom informovaly světové agentury."
jasan 03.04.2008, 13:08:29 [cenzore] [kill]

[21] Takze doslo na Geonova slova, jasane... jste opravdu provokater a nic jineho. Takze ja se podle toho zaridim.
sax 03.04.2008, 13:16:09 [cenzore] [kill]

[22] Tresen, [12] ...to je dobrý fór. :-D Máme ve vládě rytíře bez bázně a hany! A Vy "cítíte" jeho "dobrotu" na sto honů.. i přes obrazovku.
:-D

Gut!
Blue 03.04.2008, 13:27:14 [cenzore] [kill]

[23] pardon.. bylo to ke [13]. Pro tresen.
Blue 03.04.2008, 13:29:15 [cenzore] [kill]

[24] copak jasane, novodoba Jalta došla naplnění? .-)
marek 03.04.2008, 13:31:51 [cenzore] [kill]

[25] Jasane nevidím nic "veselejšího" na tom,že radar bude.

Komunisti tomu říkali "demokratický centralismus"Vláda se upíše na stavbu radaru.Tak nějak sem nepochyboval o tom,že stavbu prosadí.Volby budou až za dva roky a současná koalice(nesourodá směska hlavně když mám svou židli)došla k názoru,že je to neohrozí.

Když už bude ten radar,tak se možná zjistí,že je potřeba větší zabezpečení a tak se možná dočkáte své vojenské základny USA.Je to přece "nejlepší spojenec".Těm mladým mužům je úplně jedno kde slouží.Je to jejich profese.

V tomto století ta naše kotlina moc dlouho nevydržela bez přítomnosti nějakého"spojence nebo ochránce"

Z historického hlediska,ovšem,bude známo kdo je "pozval" odpadnou dohady jako kolem "zvacího dopisu" z roku 1968.

Magická osmička opět zapracovala.

Takže Jasane radujte se,veselte se.
Venkovan 03.04.2008, 13:40:45 [cenzore] [kill]

[26] Venkovane, tento nebo minulý týden se Rusové vyjádřili, že chtějí postavit radar ve Venezuele. :-) Vsadím se, že Američani budou vyhrožovat atomovou válkou. :-)
Blue 03.04.2008, 13:57:18 [cenzore] [kill]

[27]  Schwarzenbergova motivace? Nezapomínejte, že Schwarzenberg dělá schwarzenberkgskou politku. Pokračuje v tom, co začalo před desítkami let a směřuje k cíli, který může být desítky let vzdálený. A mimo to je Schwarzenberg "Radarpravdaalaskahumanitarnibombardovani" [19].

Jasane, nečekal jsem, že k tomu kdy dojde, ale musím vám dát za pravdu, že Čunek nadělal méně škod, než Zelení [11]. I když na povaze těch škod se už asi neshodneme.

Konečně, proč by vláda nemohl být Sax Samojediný [15]? Nebo Rumcajs, Manka a Cipísek? Když tam může být Čunek nebo Topolánek, tak už tam může být úplně kdokoliv.

Ano, Jasane, radujte se [20], nejvíce se vždy radují blázni a z neštěstí druhého mají vždy největší radost ti největší ubožáci. Co byste bez těch Američanů byl, Jasane? Nic. Nebo to, co my ostatní, což je pro vás asi ještě děsivější představa, než nic. Připomenu v této souvislosti, co jsem napsal již jinde: (http://modra-sance.blogspot.com...1) "Rusko chce svůj „cordon sanitaire“ a ochotně vymění svůj souhlas s radarem za Americký nesouhlas se členstvím Ukrajiny a Gruzie v NATO. Jediný vnější faktor, který může pomoci, je americká nezažranost. Jenže to nemusí být řešení pro nás, protože žádné my už nebude…"
Tribun Mail WWW 03.04.2008, 14:08:09 [cenzore] [kill]

[28] foto nemá chybu :-) http://zpravy.idnes.cz...r_nato_pal
marek 03.04.2008, 14:08:59 [cenzore] [kill]

[29] Tribune o skodach by nekdy mohla byt opravdu zajimava diskuse....
a stran radaru?
ja napsal neco "veselejsiho" - ne ze mam radost - to pro presnost.
A veselejsi je to, ze ted vypukne "vesely" tanec zelenych a CSSD, kterym byly splneny jejich podminky.... to budou premety....
jasan 03.04.2008, 14:18:16 [cenzore] [kill]

[30] Blue, vy musíte být nějaká blbá socka, jinak to není možné, že byste nevěděla, že americký radar je blahodárný, osvobozující a slouží k obraně, zatímco ruský je krystalické zlo, zotročuje a představuje agresivní hrozbu. Nebohá Blue...
Tribun Mail WWW 03.04.2008, 14:18:24 [cenzore] [kill]

[31] ... mám za to, Tribune, že nakonec jak Ukrajina tak i Gruzie v Nato budou, dostane se tam i Rusko, protože časem nebude žádného graždanina (doslova) který by u nich protestoval, za to číňany už na Sibiři nedokáže spočítat ani jeden současný gubernátor, natož repatriovat...
marek 03.04.2008, 14:23:46 [cenzore] [kill]

[32] Tribune, pořád zapomínám, že vlastně "ti rusáci jsou zlí", okupují celý svět a z téhle kaše nás vytahují naši "dobří američní osvoboditelé". .. Já hloupá.
Blue 03.04.2008, 15:25:01 [cenzore] [kill]

[33] no Rusove nas okupovali 20 let.... a z te kase nas vytahli Reagan s Thatcherovou... a neni to tak moc dlouho.
jasan 03.04.2008, 15:43:20 [cenzore] [kill]

[34] no Habsburkové v Čechách vládli tvrdě a svévolně staletí - a teď se kníže vrátil, aby nás vytáhnul z kaše svobody, není to " něco z cela veselého" jasane? .-)
marek 03.04.2008, 15:55:42 [cenzore] [kill]

[35]  Sorry, offtopic, ale já musím...

"The United States and the Czech Republic are pleased to announce the completion of negotiations on a missile defense agreement. We plan to sign the agreement in the near future."

It's time to celebrate and have a good time (smile). Have An Ice Day...
sunfreedom WWW 03.04.2008, 16:03:52 [cenzore] [kill]

[36] Saxi, to tvoje nejnovější vysvětlení Schwarzenbergova setrvání ve vládě, že kníže je Radarpravdaalaskahumanitarnibombardovani, beru jako podstatně pravděpodobnější a přijatelnější než klid na práci anebo vylepšení pozice knížecích firem anebo vydírání.
tresen 03.04.2008, 16:07:05 [cenzore] [kill]

[37] Marku Habsburci jako EU... par trumberu je sem pozvalo.
Jedine stesti je klesaji delka prusvihu - RU 300 let, III Rise 6, tabor miru a socialismu 40.
Na EU muzeme uzavirat sazky.... ja bych rekl tak 15.... ale i to je pro mne prilis dlouho
jasan 03.04.2008, 16:09:27 [cenzore] [kill]

[38] sunfreedome "have a good time"....
jasan 03.04.2008, 16:10:42 [cenzore] [kill]

[39] ještě štěstí, že se Klaus na sjednocujícím sjezdu, s bodrostí a skromností svou vlastní hned zeptal, jak se dá z EU vystoupit, takhle se nás může Evropa elegantně zbavit, k tomu pořádně ušetřit a američané nenajdou u zbylých modrejch kanibalů větší odpor pro svůj clamovej kolík, pak nás opravdu ani nemusí zajímat, jak to voukol i vně český kotliny bude výhledově vypadat, jasane..-)
marek 03.04.2008, 16:31:22 [cenzore] [kill]

[40] Jdete s křížkem po funuse s tou poťouchlostí, Sunfreedome, Jasan vás předběhl.

Ovšem dovolil bych si upozornit, že se nedohodly USA a ČR, ale vláda USA s vládou ČR, což je setsakramentský rozdíl. Rozhodovat totiž budou parlamenty. A americký kongres není z těch Bushových nápadů tak nadšený, jak by naši amihujeři rádi. Ani američtí kongresmani nevidí rádi, když jim vláda lže, vodí je za nos a tahá z nich peníze.
Tribun Mail WWW 03.04.2008, 17:09:33 [cenzore] [kill]

[41] Reagan s Thatcherovou.. jistě, on měl totiž výhružně napřaženej ukazováček a ona varovně pozdvižený vobočí ;-)
jonáš 03.04.2008, 17:37:29 [cenzore] [kill]

[42]  A pak že dialektika neplatí, že se historie nepohybuje v kruhu, byť v jiné kvalitě, kdyby se nestalo do silvestra - už vůbec, úplně vůbec nic - v což nevěřím, tak mysteriozní osmička se už naplnila.
A nejkouzelnější jsou tvrzení našich sdělovadel, že Rusko akceptovala radar. NATO už je rakovinný nádor, ten taky roste tak dlouho, až zahubí vlastní hostitelský organismus. Dneska to už je jenom U. Sam meloucí z posledního (ale i organismus s rakovinou dokáže skomírat hodně dlouho).
brtník ze svého brlohu 03.04.2008, 21:08:17 [cenzore] [kill]

[43] ano jasane, [33]... no dyť to říkám. :-D
Blue 03.04.2008, 23:32:47 [cenzore] [kill]

[44] Vytřeno už asi máme, teď se bude splachovat.
jonáš 03.04.2008, 23:48:11 [cenzore] [kill]

[45] no vidite a pak ze nebude "veselo"... Bursik/Stropnicky/Knize... a do toho Paroubek... drzte si kloboucky. Rvacka o "clajmovej kolík" nekonci - zacina.
jasan 04.04.2008, 08:54:57 [cenzore] [kill]

marek 04.04.2008, 15:34:05 [cenzore] [kill]

[47]  Tribune,/40/,pokud jde o americký Kongres,odsouhlasí to v každém případě.Ať bude presidentem Obama či McCain.Pokud je ten dalekohled zaměřen primárně proti Rusku.To by odsouhlasil i tehdy,kdyby byl v Bílém domě presidentem Nader.Jde totiž o přežití USA v budoucnu.A naše poslanecká sněmovna?Ta minimální 101 se vždycky zatím našla.Ani tentokrát nebude vyjímka.
Karel 04.04.2008, 17:08:39 [cenzore] [kill]

Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).
Jméno:

URL:

Text: