Tribun

Nejsme v bezpečí v rukou politiků a bankéřů

pondělí, 3. března 2008

Radar monitor (7 – 9 / 2008)

Soubor komentovaných odkazů na dění kolem americké základy za 7. až 9. týden roku 2008.

Podle článku Americký radar chce česká vláda proti Rusku Klvaňa potvrdil: „že za snahou mít v Čechách americké vojáky je strach této vlády z vlivu Ruska." Já bych řekl spíše prořekl, ale to na věci mnoho nemění. Zkrátka se opět ukázalo, že argumenty, používané českou vládou pro radar jsou lživé a falešné, a že skutečnost je někde úplně jinde. I když je možné i to, že se vláda již nesnaží ani nic zastírat, protože pochopila, že Češi nejsou tak hloupí, aby si nechali věšet na nos vládními bulíky. A tak na přesvědčování rezignovala a rozhodla se postupovat hrubou silou. Tak hloupá, aby nevěděla, že Češi si nechají „kálet na hlavu" po libosti., zase naše vláda není.

Zprávy o chování amerických vojáků ze základny na japonském ostrově Okinawa nám umožňují udělat si obrázek o tom, co nás ze strany amerických „osvoboditelů" čeká. Již jen jejich názvy Japoncům došla trpělivost s vojáky ze základen USA a Další americký voják obviněn na Okinawě ze znásilnění jsou více než výmluvné. Inu, není nad dobrodiní, které na hrotech svých bajonetů přinášejí američtí vojáci.

Radar nebude pod velením a řízením NATO, říká generál Obering. Proč by neříkal, když je to logické a každému jasné. Tato zpráva je zajímavá spíše tím, že tak padá podmínka, kterou si dali Zelení pro podporu radaru. Bude zajímavé sledovat, zda Zelení dodrží svůj volební program i jasně deklarovaná stanoviska, a řeknou radaru ne, nebo jestli se opět nějak „státotvorně" a „konstruktivně" vymluví a poslušně odhlasují, co po nich vláda bude chtít, jenom aby si o pár týdnů déle udrželi ministerské sesličky. Což hádám nebude déle než do voleb (budou-li ještě jaké), protože po tom, co Zelení předvádějí, mohou očekávat masivní exodus voličů a sympatizantů. Obzvláště otevřou-li cestu k radaru.

Lavírování Strany zelených je vůbec podivné. Zelení chtějí stranické referendum o radaru, počkají ale na summit NATO. Jenže to už může být pozdě, protože Smlouvu o radaru podepíšeme v dubnu, řekl Topolánek. Tak na co Zelení čekají? A nebo si jenom vytvářejí alibi, aby pak mohli říct: „Teď už to nemá cenu, teď už nic nemůžeme dělat, když už je rozhodnuto."

Času skutečně není nazbyt, vždyť K dohodě o radaru chybí tři slova, řekl Topolánek. K čemuž já nemohu dodat nic jiného než: ne tři slova, ale jedno jediné – nasrat! (Omlouvám se útlocitnějším čtenářům, ale k některým slovům prostě neznám slušný ekvivalent.).

Vydáno 3.03.2008, 16:02:00 , trvalý odkaz ,komentáře (83)
Novější příspěvek: Reflexivní demokracie
Starší příspěvek: Slovo o Mašínech

Komentáře

[1] Tribune podle Topolánka chybí k dohodě tři slova.Nenapadají mě jiná než-NA VĚČNÉ ČASY-a nikdy jinak.
Pro mě radar,jako takový,není problém.
Velký problém je pro mě-jeho prezentace,zdůvodnění jeho stavby,nesoučinost z NATO a EU.Navíc nemám zájem o cizí armádu na našem území byť by čítala jen několik desítek vojáků.
Za této situace nemohu říci nic jiného než-RADAR NE!
Venkovan 03.03.2008, 18:03:26 [cenzore] [kill]

[2]  Radar mi nevadí, tak zas du:-))
Modona WWW 03.03.2008, 22:24:59 [cenzore] [kill]

[3] ja radar naopak vitam... tak si to tu uzijte
jasan 03.03.2008, 22:59:26 [cenzore] [kill]

[4] jasane, proč je vítáte? Modona: proč Vám radar nevadí?
Blue 03.03.2008, 23:06:36 [cenzore] [kill]

[5] Blue :-) a proč Vám Vadí?
Protože vydává záření?
Protože tu bude USArmáda?
Protože to zohyzdí krajinu?
Protože ta uzavřená vojenská oblast zůstane dál uzavřená?
Protože kde je radar je i cíl?

Mně nevadí proto, že tak moc vadí Rusům. Jakmile něco tak vadí Rusům, že kvůli tomu dokonce i vyhrožují, považuji to za velmi potřebné:-)

Můj pohled na věc je samozřejmě částečně způsoben "generačním problémem", jsem mnohem víc alergická na Rusy než na Američany:-)
Modona WWW 04.03.2008, 00:38:24 [cenzore] [kill]

[6] Jednom, aby to byl "generační problém" ... Modono ... :) ... to může být celá spousta dalších-jiných "problémů" ... :) ... třeba "existenciální", "dědičný", "třídní", "psychický" ... a tak.

Každopádně trpět averzí k nějakému národu(!) jenom proto, že se kdysi něco stalo, a preferovat jiný "národ", který je aktuálně tím nejagresivnějších ze všech "dostupných" - a to docela neomaleně, pokrytecky, podvodně a OČIVIDNĚ(!) ... hmmmm ... tak to určitě svědčí o tom, že všechno "v pořádku" nebude. :) Víte "Rus" včerejška klidně může být "Američanem" dneška - "čas" je potvora "pohyblivá" ... :) ... a tudíž opravdu nevím, jestli je rozumné odkazovat zrovna na ty "generační rozdíly" ... eééé ... osobně bych to nedělal, samotnému se mi to již v různých situacích a ohledech nevyplatilo.

Jak jsem již zmínil níže: ... "postoj k Radaru" se stává velmi vypovídající informací. :/

***

Věc se má jednoduše tak: ... 70% lidí v téhle zemičce, mě v to počítaje, jednoduše nechce někomu takovému posluhovat - a už vůbec ne vojensky ... a už vůbec ne proti Rusům, protože jestli někdy v téhle zemi někomu něco udělali, tak je to v porovnání s jinými, zaplať bůh, "pryč". Víte i v Rusku se mění "generace" - i tam "plyne čas". :)


Fakt simple věc. :)
GeoN ... 04.03.2008, 01:42:09 [cenzore] [kill]

[7] Ani jeden z těch důvodů to NENÍ.. Tu jedinou a PODSTATNOU VĚC jste nevyjmenovala. A to, že je to AMERICKÝ RADAR. Ano, vadí mi to, že je to AMERICKÝ RADAR. To je celé.
A pokud Vám vadí nějací Rusové a kvůli tomu chcete americký radar, tak si myslím, že asi "máte nějaký úplně jiný problém" (jak výše naznačil GeoN) a taky bych řekla, bych že se VŮBEC netýká radaru. :-)
Blue 04.03.2008, 01:49:07 [cenzore] [kill]

[8] ps: a myslím, že bychom s tou "averzí" vůči Rusům.. měli něco dělat.
Blue 04.03.2008, 01:55:48 [cenzore] [kill]

[9] Hmmmm ... ... a stejně tak s averzí proti Němcům ...

... jsme zabednění naprosto nepředstavitelným způsobem ... :(

... hergot: ... jsme "retardovaní", nebo jsme "retardováni"?

... no doufejme (probůh!), že to druhé. :/
GeoN ... 04.03.2008, 02:01:30 [cenzore] [kill]

[10] Blue mám spoustu jiných problémů:o) a kromě nich mám i problém s nějakými Rusy. No a říkáte, že se VŮBEC netýká radaru!, ale to jsem přece řekla, že nemám problém s radarem:o))

GeoNe myslím, že je hlavně generační ( můžeme mu bez ostychu říkat i psychický), za mé generace tu prostě byli příliš dlouho.
Říkáte, že i v Rusku plyne čas, mno to určitě, ale kam? Já když slyším "Rusko" vybaví se mi ta škola v Beslanu, Čečensko celkově, plyn v divadle. Toto je moderní, nové, demokratické Rusko!
Samozřejmě si nebudeme nalhávat, že tohle je jediný světový problém, ale i kdyby to nakonec byl jen můj problém, zkrátka a dobře, mám s tím problém:o)
Modona WWW 04.03.2008, 02:09:02 [cenzore] [kill]

[11] GeoNe nevím jestli retardovaní nebo retardování, nicméně osobní zkušenosti jistě každého jedince do jisté míry ovlivňují, tedy i já jsem ovlivněná ale nikoliv neovlivnitelná a pod tíhou rozumných argumentů jsem sto i tisíc povolit:o), nicméně pokud jde o ten radar, tak kromě názoru " že se stáváme jeho umístěním cílem" (což asi je argument který má své opodstatnění), jsem ještě žádný jiný rozumný argument neslyšela a argument " je to špatně, protože je Americký ", nepovažuju za argument, ale přinejlepším za stejnou paranoiu jako je ta má ruská:o)
Modona WWW 04.03.2008, 02:17:34 [cenzore] [kill]

[12] No dobře ... přece ... :) ... však Vám nic nevymlouvám. Myslím, že to vcelku není třeba - máte přece své vlastní "oči", že ano? Co já bych mohl proti nim zmoci ... jak bych mohl.

Takže není třeba, abyste svá mínění "potvrzovala", není to nikterak potřeba.

pzn: ... věřte, že ni není ani dvacet, a bohužel ... už ani třicet ... do háje ... už mi není ani čtyřicet ... eééé ... to ten čas letí ... :( ... :)

pzn2: ... Vaši "Američané" ... "dělají" tu "demokracii", kde mohou ... do prkýnka ... nějak jim to nejde - to bude asi tím, že tu o žádnou "demokracii" ... a to ani v Rusku ... neběží, a nikdy neběželo - viz níže k těm "ideologiím". :)

pzn3: ... nenechte se oběma předchozími poznámkami nijak rušit. :)
GeoN ... 04.03.2008, 02:23:28 [cenzore] [kill]

[13] Mod., nejste vy občanským jménem Jiřina Šiklová? Trucovitá dětinskost vašich "argumentů" by tomu napovídala? Jste jen z další z případů čistě emocionálního postoje, který nás všechny bude jednou stát možná krk a zcela jistě svobodu.

Kdyby vás snad zajímaly důvody proč ne radar a proč by vám měl vadit, přečtěte si víc z toho, co jsem naspal. Fakt že se jedná o americký radar je pouze jedním z argumentů proti, byť nikoliv tím posledním.

Říkáte, že při zmínce o Rusku se vám vybaví Beslan. Dobrá, proč ne, je to správně. Tak proč se vám ale u všech čertů při zmínce o USA nevybaví Abú-Graib, Irák, Afghánistán, Palestina, Latinská Amerika?

Ne podle slov, ale podle skutků, "po ovoci poznáte je." Chtěla byste na vlastní kůži ochutnat americké ovoce?

Kdepak, Mod., pro vás stejně jako pro desítky a desítky dalších (ke smůle nás všech nadaných mocí rozhodovat a formovat veřejné mínění) platí, že přání je otcem myšlenky, že nic, žádné poznání, nepomáhá proti touze člověka po útěše a naději. A vy jste jen další z řady těch, kteří zoufale potřebují, aby nepřítel byl na Východě a spása na Západě, a zavírají oči přede vším, co je s takto zjednodušeným viděním světa v rozporu.

Kdepak, Mod., to "americké ovoce," to jsou jen "těšínská jablíčka." Lákavá na pohled, ale trpká uvnitř.
Tribun Mail WWW 04.03.2008, 08:29:21 [cenzore] [kill]

[14] Uti, non abuti. Neměla by zapadnout současná návštěva Klause v NY, kde přijel na údajnou klimatologickou konferenci financovanou americkými ropáky. Vystupuje zde jako prezident Česka a své názory prezentuje nejenom jako názory české vlády, ale dokonce i jako názory široké veřejnosti v Česku. Ve Spojených státech budeme bráni jako země Klause, kde se na ekologii a klimatické změny prostě nehraje, kde lidé jsou přístupní názorům extrémistů a jsou ve svém důsledku nebezpeční všem. Můžeme poděkovat staříkovi, že v nadchazejícím americkém emigračním systému ETA(VWP) budeme od počátku preventivně bráni jako národ extremistů se zvýšeným stupněm nebezpečí pro národní bezpečnost.
marek 04.03.2008, 08:57:05 [cenzore] [kill]

[15] Tribune nem, nejsem občanským jménem dětinská Jiřina Šiklová, a jak sem řekla už prve, Rusko zajisté není jediný světový problém, budeme si je vyjmenovávat? Ovšem pokud by Vás moje postoje měly stát svobodu, případně i krk, to by mě opravdu, ale opravdu mrzelo.
Jinak, snažila jsem se osvětlit GeoNovi a Blue svoje pocity v téhle věci a fakt, že jsou ptrně emocionální, jsem nezamlčela. Mimochodem není to poprvé, co spolu nesouhlasíme:-)
Modona WWW 04.03.2008, 09:04:06 [cenzore] [kill]

[16] GeoNe jasně, mám své oči, nicméně netvrdím, že dobře vidím, kdybych o tom byla nastopro přesvědčena, přečetla bych si ten článek nahoře a řekla si " Ech, no co......" :o)
Modona WWW 04.03.2008, 09:07:18 [cenzore] [kill]

[17] Referendum O plánované stavbě radaru by měli občané rozhodnout v referendu.Slýchám argumenty že o věcech obrany nemůže referendum být,ale dle mého laického názoru se nejedná o naši obranu.Další argument že jedině poslanci mají všechny relevantní informace a proto jen oni mohou zodpovědně rozhodnout považuji také za nesmysl.Pokud by totiž všichni poslanci měli stejné dobré informace nebylo by možné dělit stoupence a oponenty radarové základny podle stranické příslušnosti,neboť podle zákona pravděpodobnosti bude poměr mezi chytrými a hloupými poslanci stejný ve všech parlamentních stranách.
jazve 04.03.2008, 10:26:53 [cenzore] [kill]

[18] modono, ... [10] ".... " je to špatně, protože je Americký ", nepovažuju za argument, ale přinejlepším za stejnou paranoiu jako je ta má ruská:o)"

Víte, on by ten radar mohl být třeba "evropský", takže proto mi vadí, že JE americký. Že "nám" sem amerika zatíná své drápky a "motá" se nám tady. A Evropa tak prostě NEMŮŽE vytvořit solidní protiváhu USA. A proč by měla vytvářet protiváhu USA? :-) .. Protože jinak nás "amíci sežerou". Nač se přiklánět k "pseudo-Evropě" (a i tohle je dost silné slovo), když tu svoji máme tady? :-)
Blue 04.03.2008, 11:38:37 [cenzore] [kill]

[19] Blue pokud si mam vybrat, budu radeji kdyz nas "sezerou" amici.

GeoNe - stran demokracie - staci porovnat staty obsazene po WWII USA a CCCR - z hlediska demokracie, osobni a ekonomicke svobody.
jasan 04.03.2008, 12:35:16 [cenzore] [kill]

[20] Tribune muzete definovat o jakou svobodu Vas pripravi americky radar?
(a prosim aby jste mne z toho pluralu vyjmul).
jasan 04.03.2008, 13:06:27 [cenzore] [kill]

[21] jasane [19].. tak se odsěhujte do Ameriky, říkám vám to pořád. Jestli je vám milejší americký radar, než evropský. A měl byste vyrazit co nejdřív, dokud to za oceánem ještě jakž-takž "drží". Přeju vám šťastnou cestu a úžasný pobyt. :-)
Blue 04.03.2008, 13:15:11 [cenzore] [kill]

[22] Blue presne naopak.. ja si radeji pristehuji kus Ameriky sem... mohlo by to i trochu odsunout vyhlaseni Evropskeho kalifatu....

jasan 04.03.2008, 13:24:35 [cenzore] [kill]

[23] jasane, zase chcete stěhovat kontinenty? Není jednodušší a hlavně pro VŠECHNY praktičtější, když se přestěhujete za oceán? Nehledě na to, že když vám Evropa tak "nevoní", tak co tu děláte? Bráníte nějakého pomyslného "nacionálního ducha"? :-D
Blue 04.03.2008, 13:52:47 [cenzore] [kill]

[24] O jakou svobodu přijdeme, Jasane? O jakou svobodu přijdeme, Jasane?

Například o svobodu zvolit si, zda podpoříme USA v některé z jejich dalších válek, nebo se od nich naopak budeme rozhodně distancovat. S radarem o tuto svobodu definitivně přijdeme, protože bude-li zde radar, budeme automaticky a nevyhnutelně vždy součástí každé americké války a vždy za ni budeme spoluzodpovědní, to vše bez jakékoliv možnosti její vypuknutí ovlivnit. S radarem jsme legitimní cíl pro každého, na koho se USA vrhnou. S radarem si nevybíráme své přátele či nepřátele sami, ale vybírá nám je Washigton O tuto svobodu, která je IMHO jedním ze základních atributů suverenity, přijdeme. My všichni, i vy. To že vám americká agresivita imponuje a ochotně přijmete za nepřítele kohokoliv, na koho Strýček Sam ukáže prstem, na podstatě věci nic nemění. To že si vybírat nechcete nijak nesouvisí s tím, zda si vybírat můžete.

A jestli to chcete rozporovat, tak si dejte pozor, abyste se nedostal na pozice vámi tak nenáviděné maximy "svoboda je poznaná nutnost."
Tribun Mail WWW 04.03.2008, 16:08:37 [cenzore] [kill]

[25] Víte co je zajímavé, Blue? Že jasanisté by stále někoho vyháněli, sami se ale nikdy nehnou. Jsou to oni, komu se zde nelíbí, ale ani na okamžik je nanapadne (nenajdou odvahu?) jít za hlasem svého srdce tam, kde je to lepší, ale vždy dobře poradí ostatním, že jít mohou oni. Čím to může být? Že po podvědomě cítili, že ten jejich "ráj" je podvod, který se jako ráj může jevit pouze proto, že v něm nežijí? Nebo je "pálí dobré bydlo"? A nebo je to výraz jejich skryté touhy ovládat, tedy přnunit druhé, aby udělali, co oni chtějí (odešli)?

Opravdu si s tímto fenoménem nevím rady, proto jsou veškeré náměty vítány.
Tribun Mail WWW 04.03.2008, 16:14:12 [cenzore] [kill]

[26] Tribune zrovna tak jako jsme soucasti vsech valek NATO, vcetne tech co vedou USA - mame tu radar.....

Varite "z vody", protoze jeste neni znam obsah smlouvy a zda, k cemu a v jakem rozsahu nas bude zavazovat.

Jinak ja nikoho nekam neposilam - jenom pokladam za vhodnejsi to tady trochu "zamerikanizovat" - alespon v nekterych ohledech.
jasan 04.03.2008, 16:33:48 [cenzore] [kill]

[27] No oni jasani hlavně jsou proti tomu aby jim kdokoli cokoli zařizoval, nařizoval a dělal bez jejich výslovnýho souhlasu. Takže by tohle konzistentně a logicky zas rádi "zařídili" těm ostatnim, když už maj tu smůlu že se narodili na stejnym plácku. Tož tak to chodívá :-)
jonáš 04.03.2008, 16:42:44 [cenzore] [kill]

[28] jasane, [26] "Jinak ja nikoho nekam neposilam - jenom pokladam za vhodnejsi to tady trochu "zamerikanizovat" - alespon v nekterych ohledech."

Amerikanizujte si své "tady" TAM, kde s tím bude VELKÁ většina (ne-li všichni) souhlasit. Založte si třeba uprostřed Evropy (nebo někde, kde vám to povolí) "Malou Ameriku" a můžete amerikanizovat jak je libo, když máte tu potřebu něco "předělávat".
Blue 04.03.2008, 16:53:09 [cenzore] [kill]

[29] Tribune, je to zajímavě. Když se mi někde nelíbí a je to natolik neúnosné, tak přece dá rozum, že se odstěhuju někam, kde se mi bude lépe žít. Snažit se předělávat "okolí" jenom kvůli tomu, že se mi někde nelíbí a ostatním ano, je velmi zvláštní.
Asi jsou tak zakořenění a hrdí na svůj národ a svou minulost, že se toho všeho jen těžko vzdávají. :-D ... Je to vlastně v rozporu s tím, co říkají, když chtějí "amerikanizovat" své vlastní kořeny. Neuvědomují si, že se tímto krokem vrátí časově hodně dozadu. (Ale to o jasanovi víme, že je HODNĚ, ale hodně vzadu.)
:-)
Blue 04.03.2008, 17:01:55 [cenzore] [kill]

[30] ps: jasanisté jsou vždy hodně "vzadu". :-)
Blue 04.03.2008, 17:03:16 [cenzore] [kill]

[31] pss: takže pokud jsou jasanisté vlastně pozadu.. tak jim "amerikanismus" připadá jako hodně solidní pokrok. :-D ...
Blue 04.03.2008, 17:05:08 [cenzore] [kill]

[32] Blue a co je podle Vas vpredu?
jasan 04.03.2008, 17:35:59 [cenzore] [kill]

[33] jonasi no, jini mi to tu zase EUropsti.... a bohuzel dost uspesne.... takze protivahy treba
jasan 04.03.2008, 17:43:14 [cenzore] [kill]

[34] Sakra, Blue, no jasně, vždyť je to jednoduché jak facka [31]. Měl jsem to celou dobu před očima, a neviděl jsem to. Díky za připostrčení.
Tribun Mail WWW 04.03.2008, 20:28:02 [cenzore] [kill]

[35] Jasane, já to samozřejmě vím [26], a také z toho žádnou radost nemám. Klidně se smějte, ale já se opravu cítím vinen za bombardování Srbska, či za to co se děje v Afghánistánu.

A z vody nevařím, protože to co říkám nijak nesouvisí s konkrétní formulací smlouvy, ale jen a pouze s faktem, zda zde radar bude, či nebude. To není otázka právní, ale morální. Stejně jako vás žádná smlouva s obětí nezbavuje odpovědnosti za vraždu, tak nás žádná forma smlouvy s USA nemůže zbavit morální odpovědnosti za jejich zahraniční politiku, pokud zde radar bude. A to s naším svolením, což je ještě mnohem horší, než když si sem natahali rakety Rusáci coby okupační armáda.

A ještě dodám: pokud jsou pro vás USA záruka před vlivem Ruska a Německa, tak pro mne jsou Rusko a Německo mlhavou nadějí na omezení vlivu USA:
Tribun Mail WWW 04.03.2008, 20:29:47 [cenzore] [kill]

[36] Tribune ale jiste... Nemecko a Rusko jsou jiste pevnou "jistotou" jako jiz v minulosti parkrat... Polaci by mohli vypravet a my koneckoncu taky.

jasan 04.03.2008, 21:04:58 [cenzore] [kill]

[37] jinak Tribune ja se zase muzu pominout kdyz EUropa z mych dani plati Palestinske teroristy...
jasan 04.03.2008, 21:30:22 [cenzore] [kill]

[38] já si zase libuju když Evropa z daní všech občanů v EU mi staví u nás čističku
pesimista 04.03.2008, 21:37:15 [cenzore] [kill]

[39] Jasane, jak jste poznal, že to jsou teroristé? Podle toho jako bojují, proč bojují, za co bojují, nebo s kým bojují? A nebo to napsáno v nějaké příručce z ediční řady "Myslíme správně"?
Tribun Mail WWW 04.03.2008, 21:54:45 [cenzore] [kill]

[40] Jasane Palestinští teroristi,to je divný příklad.OSN ve své době odsouhlasila vznik dvou států Izrael a Palestina.No hrátky mocných a teroristické útoky ze strany Izraelců na Britské vojáky umožnily vznik jenom jednoho.
Útoky kde měly svou roli i zbraně z jedné malé středoevropské země.
Třeba takový Kádáfí včera velký terorista,jen co pustil do země BP ejhle je to hodný strejda.
Mocní tohoto světa z nás dělají blbce.
Síly "zla"je jen slovní pojem,boj proti nim je jen zástěrka pro různé mocenské hrátky.
Islám,imigranti,nepřispůsobiví občané,vějičky lákající do pasti totality Velkého bratra,který si s tím,když mu dáte volnou ruku přece hravě poradí.
Šťastnou cestu.
Venkovan 04.03.2008, 21:57:22 [cenzore] [kill]

[41] pesimisto omyl.... za nase penize Bruselem procezene... a celkove lehce v minusu....
jasan 04.03.2008, 22:03:08 [cenzore] [kill]

[42] Venkovane nojo... temne spiknuti.... ja proste nemam rad clovicky co si vemou bombicku a vlezou do autobusu s detmi.
A uz vubec nejsem rad ze jejich rodiny pak dostanou odmenu z mych penez via EU.
jasan 04.03.2008, 22:06:32 [cenzore] [kill]

[43] Jasane Vy máte opravdu ve všem jasno,šťastný to člověk.
Peníze,civilizační prvek,pro někoho velmi důležitý.
No jsou i jiné hodnoty.
Venkovan 04.03.2008, 22:27:37 [cenzore] [kill]

[44] Muhehehehe!!! (Sitkomácký smích) Vaše frustrace musí dosahovat nesnesitelné intenzity. O tom svědčí i neschopnost nalézt ekvivalent k zoufalému výkřiku "nasrat!". Mašínovci, navzdory všem pobouřeným, dostali ocenění. Radar, navzdory všem odmítačům, bude! Čochtani, navzdory všem, kdo si o nich dělali iluze, se chovají jako vocasové... Opravdu vám nezávidím, že vám neustále někdo ukazuje fakáče. Můžete si to ale vykládat tak, že jste jedničky. :-P
aTeo von Chucpe WWW 05.03.2008, 08:41:51 [cenzore] [kill]

[45] Však komunisti to zemědělství taky kolektivizovali, nehledě na jekot nějakých bezvýznamných kulaků a spekulantů a navzdory agentům s americkym broukem .. a jak se to osvědčovalo. Holt se stihli včas přebarvit, takže to nějací chucpe-prosťáčci ani nepostřehnou.
jonáš 05.03.2008, 10:40:11 [cenzore] [kill]

[46] Jonáši, možná ti uniká drobný rozdíl v přístupu k těm, co s opatřeními velkého kormidelníka, posvěceného ústředním výborem strany /tehdá/ a s rozhodnutím vlády a parlamentu /za těch dnešních totalitních časů/ nesouhlasí.
tresen 05.03.2008, 10:54:48 [cenzore] [kill]

[47] To už je ale druhej level první spočívá v tom, že ty zpátečníky, co bráněj pokroku, po našem bolševicky převálcujeme. Protože jinak by to, co je "obecné dobro", diktovali oni nám, a to nesmíme připustit, protože jich je víc :-) -- no a jestli je převychováme, donutíme chovat se "ekonomicky" nebo je humánně zlikvidujeme, to se teprve uvidí. Počkej na konečný vítězství kapitalistickýho lidu ;-)
jonáš 05.03.2008, 11:06:51 [cenzore] [kill]

[48] A hlavně z toho museli mít taky druhý vánoce, když mohli těm vykořisťovatelskejm a zahálčivejm třídám "ukazovat fakáče", jak to umí jen Ateista. Však vono se mu to u raifaisenky zúročí.
jonáš 05.03.2008, 11:09:45 [cenzore] [kill]

[49] Jonáši, to víš, válcování je hlavně v poslední době v kraji zvykem. Dokonce i buldozery přišly ke slovu /jak bylo řečeno v nechvalně známých netových luzích a hájích/. K novějším místním tradicím taky patří, že válcovaný hlasitě ječí, protože doufá, že čím strašlivější zvuky vydává, tím spolehlivěji si pojistí, že si s tím na válci brzo vymění role. Sice jsou ty válce kvůlivá časté výměně jejich řidičů pro jistotu z polystyrénu, ale to právě umožňuje pořádný nádech.
tresen 05.03.2008, 11:46:27 [cenzore] [kill]

[50] Myslíš že ta zdravotně fiskální deforma je taky z polystyrénu, nebo je z plastelíny? A to jsou zrovna věci, který se bez širšího konsensu budou měnit co volební sezonu. No, my tu jsme na chaos přece zvyklí .. hlavně že nejsou jako voni ;-)
jonáš 05.03.2008, 12:06:41 [cenzore] [kill]

[51] Do otázky fiskálních reforem se radši pouštět nebudu, ale zato doufám, že až se jednou opravdu udělá reforma zdravotnictví, tak to hned zas někdo další přeorávat nebude.
tresen 05.03.2008, 12:13:19 [cenzore] [kill]

[52] jasane, ja proste nemam rad clovicky co si vemou bombicku a vlezou do autobusu s detmi
Ani já ne; ovšem položil jste si někdy otázku, proč to ti človíčkové dělají?
Bohužel (bohužel proto, že můj celkem jasný postoj dost značně utrpěl) jsem v poslední fázi své pracovní aktivity zpracovával cosi o terorismu; řeknu Vám, rozhodně to není tak jednoduché.
A ubezpečuji Vás, že bych si netroufal soudit, opravdu ne.
Faust 05.03.2008, 15:40:49 [cenzore] [kill]

[53] aTeo von Chucpe můžete mi laskavě sdělit, proč sem vůbec píšete ty Vaše vejšplechty?
Vy jste zvyklý na návštěvě plivat na zem? Zřejmě ano... v tom případě jste nevychovaný fracek a ano, jste chucpe.
Faust 05.03.2008, 15:45:21 [cenzore] [kill]

[54] Je to frikulín, Fauste, nesmíš mu upírat tituly. Sem ho u něj trošinku a velmi jemně pojezdil i s jeho hrdinným vzorem, co se plazil ke svým, Maresjevem... čo to táram, s Paumerem, a von moc nevydrží, začal blekotat o slušnosti a jeho kámoši o vymazání příspěvků.
Ale je ho chlapce škoda, kvůli jeho smyslu pro humor bych mu odpustil mnohé, ale je to u něj už na té nesnesitelné úrovni, jako když krásné a přitažlivé ženě smrdí z huby.
Taras 05.03.2008, 15:58:44 [cenzore] [kill]

[55] Fauste ja je nesoudim (a chapu ze to neni jednoduche)

- ja je proste nehodlam financovat ze sveho.
jasan 05.03.2008, 15:59:10 [cenzore] [kill]

[56] Tarasi Vy si fakt fandite.....
jasan 05.03.2008, 16:05:31 [cenzore] [kill]

[57] Tarasovi, letmo jsem si pročetla vaši "jízdu" u Tea Chucpa. Jeho podivná nenávist k minulému režimu a láska k tomu, co je teď mi silně napovídá, že kdyby žil kolem roku 1948, tak by byl velmi zaníceným voličem a pracujícím. Byť on si myslí opak. :-) ... Láska a nenávist ruku v ruce chodí. :-D
Blue 05.03.2008, 16:12:41 [cenzore] [kill]

[58] Tarasi, chtěla jsem se na to taky mrknout a nemůžu to objevit - můžeš mne nasměrovat? Díky!
K-k. 05.03.2008, 16:31:24 [cenzore] [kill]

[59] pro K-k : tady link - http://chucpe.bloguje.cz...erie.php

Tarasovi.. .. pana Chucpeho bych charakterizovala jako MODRÉHO STALINISTU. Označení MODRÝ BOLŠEVIK si pan Chucpe nezaslouží. :-)
Blue 05.03.2008, 16:34:58 [cenzore] [kill]

[60] Blue děkuju!
K-k. 05.03.2008, 16:36:10 [cenzore] [kill]

[61] Blue, tahle iracionální až směšná nenávist ke komunistům má dva kořeny: u jedněch je to výchovou, od malička jim rodiče, které minulý režim nespravedlivě postihnul a ublížil jim, vštěpovali nenávist - a vychovali z nich psychopaty. U druhých je to právě naopak, pocházejí z rodin, které s režimem aktivně kolaborovali, a dneska si svým antikomunismem léčí mindrák. Diskuze je s nimi zbytečná, okamžitě toho, kdo poukáže na nesmyslnost jejich opožděného boje proti něčemu, co odešlo dobrovolně na smetiště dějin, označí za komouše. Nejde s tím nic dělat, stejně jako u zatvrdlých stalinistů je třeba počkat, až vymřou. U těchhle to holt bude trvat dýl, než u těch prvně jmenovaných.
Taras 05.03.2008, 16:52:19 [cenzore] [kill]

[62] Tarasi o smyslu pro humor bych u e-Tea vážně pochyboval. Humor je totiž laskavý, e-Teo je nenávistný. To není humor, to je ubohost. Prostě chucpe.
Faust 05.03.2008, 16:53:24 [cenzore] [kill]

[63] Tak jsem to přečetla: je divnej, ten jejich svět a je to divná společnost. Řekla bych, že většina z nich je ještě hodně mladých - a ten příměr se svazáky 50.let je asi přesný. Černobilý svět s jasně označeným nepřítelem je přece tak pohodlný!
K-k. 05.03.2008, 17:01:54 [cenzore] [kill]

[64] Blue (a v podstatě i Tarasi) já obecně bytostně nesnáším nálepky. Toho jsem si užil dost a dost na slavném Neviditelném psu.

Víte, ono je někdy těžké posoudit, nakolik se za siláckými slovy skrývá osobní nejistoty, frustrace apod.
A je zajímavé, že právě hubou pravičáci (ač by měli být individualisté) se přímo shlukují do smečky a vyštěkávají každého s odlišným názorem (viz tzv. pravicové blogy). Občas, ale zřídkakdy, se tahle smečkovitost vyskytne i na blozích tzv. levicových.
Což je jistě zajímavé, není-liž pravda?
Faust 05.03.2008, 17:13:06 [cenzore] [kill]

[65] Katrin a Fauste, je to divnej, tmavomodrej svět mladých lidí, kteří ale mají alespoň nějaký zájem o historii, politiku, o to, jak a proč je tenhle svět právě zařízenej zrovna takhle. To abychom jim přiznali nějakou kvalitu, a tohle kvalita opravdu je.
Bohužel ale tyhle plusy vyruší až do těžkého mínusu jejich modré svazáctví, to blbé nadšení pro ideologii, která je shnilá ve svých základech (přesněji řečeno shnilá je její česká, Klausovsko-Topolánkovská varieta).
Teď tam aTeo vyvěsil článek o Stalinovi, s řadou nepřesností, ale celkově na úrovni PŠM (politické školení mužstva za totáče na vojně). A diskuze pod ním výrazně pubescentní.

Fauste, mýlíš se, pokud Chucpe nedělá politickou satiru ve stylu Kukryniksů nebo Haasse (nebo jak se psal), tak je ostrej a opravdu dobrej. To, co předvádí ve službách modrácké propagandy, to je na úrovni těch karikaturistů, který malovali krvavýho psa Tita v esesácký uniformě, se sekyrou, ze který kape krev, v pozadí tlustý kapitalista z Wall Streetu s doutníkem v hubě.
Taras 05.03.2008, 17:38:55 [cenzore] [kill]

[66] tos mi připomenul, Tarasi, jak jsem před několika dny na autobusové zastávce viděla skupinu asi pěti děvčat, tak kolem 13-14 let, úplně obyčejný holčiny, uhihňaný - viděla jsem je tam už po několikátý... Jenže tentokrát jedna z nich začala mudrovat a ostatní přitakávaly: "No proč máme dějepis? K čemu nám to bude? My se přece máme zajímat o budoucnost a ne o nějakou minulost!" Huba mně svrběla, abych podotkla, že dějepis mají proto, že aby nebyly úplně pitomý, ale pak jsem nad tím mávla rukou, z tohohle vyrostou... A pak se začaly věnovat jinému zásadnímu problému - jedna z nich si kupovala párek v rohlíku a řekla prodavači (chichichi...) a on jí odpověděl (chichichi)... Tohle je naprosto OT, nic z toho nevyvozuju - tyhle holčiny snad časem rozum dostanou....jen ta hláška, že ony se přece maji zaobírat budoucností a ne dějepisem, ta mne dostala!
K-k. 05.03.2008, 17:50:54 [cenzore] [kill]

[67] Tarasi tak to se mu omlouvám; ale můj názor na něj evidentně zkreslil pan Wagner svým výběrem na Psu (k čemuž, jako autor, musel ovšem dát souhlas). A už jsem skutečně (po jisté "karikatuře" Paroubka) neměl chuť dále pátrat po dalších dílech autora.
Zcela jistě je zručný počítačový grafik, ale chybí mu to, čemu říkal Sókratés sofrosyné - uměřenost.
Faust 05.03.2008, 17:56:41 [cenzore] [kill]

[68] Tresen ... ... [49] ... pokud tím "válcováním" a "buldozery" myslíte mě (jako že jo), tak Vám mohu KDOKOLI vyhovět znovu ... bohužel je to docela na mě, na mé "libovůli", protože ve zcela "svobodném" hovoru jste se zmohla pouze na trapné "polo-osobní", rozmazávací bezobsažné "poznámky", jak to děláte stále ...

... takže si "nekoledujte" ... fakt jo ... nebo si najdu čas, který momentálně nemám. :/ Mile rád z Vás udělám takový trhací kalendář, že nestihnete počítat listy ... a nakonec Vám zbudou opravdu jen ty Vaše "humanistické" na všechny strany "tolerantní" ... "plky", které neví, kde jim hlava stojí, protože ony (ty "plky") chtějí být "s každým za dobře" ... a jsou "nad věcí" (to tedy nevím, "kde" to vlastně jsou) ... jak je "ve kraji" ... často ... "zvykem" ... stejně, jako jste "ve kraji zvykem" ... Vy. V podstatě jste s těmi svými "humanistickými" metaforami DALEKO destruktivnější, než jsou nějací Werner či von-Chucpe se svým "popravováním" a nadávkami - jen a jen tyhle Vaše "plky" (jistě vedle dalších faktorů) dělají z lidí naprosto poddajné idioty.

"Hleďte lidi, hleďte "válcovaní" ... zase se mění řidič u válce - no co naděláme, kolikrát jsme to zažili a kolikrát to ještě zažijeme ... že jo ... prostě to tak je ... stará vesta, nic nového pod sluncem, pořád nějaké válce a nějací řidiči ... a co my-chudáci ... vždy-'spravedliví' ... "

... jděte do háje Tresen ... tomuhle se už-ten-nějaký čas říká "otrocká morálka" a byla pro "otroky" vymyšlena a náležitě "zvnitřněna" ... a Vy si z ní děláte "ctnost" ... "výjimečný otrok nad věcí" - karteziánský "otrok-humanista". He :) ... čirá komika :) .... "ať žijí Lidská Práva, proti všem válcům, buldozerům a všem jejich řidičům ... všech času a všech dob!" ... "Hosana".

(... ostatním se za tuto "vsuvku" vskutku omlouvám ...)
GeoN 05.03.2008, 20:54:05 [cenzore] [kill]

[69] Geone, :)
bara 05.03.2008, 21:35:00 [cenzore] [kill]

[70] Geone, tohle snad opravdu nemáte zapotřebí. Mrzí mě, že zrovna já jsem byla příčinou takového výlevu. Mimochodem, v tom [49]jsem na vás ani nevzdechla.
tresen 05.03.2008, 21:35:51 [cenzore] [kill]

[71] Přátelé, díky za duchovní outěchu, kterou jste mi poskytli stran aTea. Sice jsem si pro něj sumíroval pádnou odpověď, ale teď si říkam, že do tohohle ohníčku bude lepší namočit, než do něj přilívat olejíček.

Snad jen dodám, že jedním z důvodů, proč jsem proti radaru, je i to, že jej (nejhlasitěji)podporují lidé myšlení a vyjadřování podobného tomu aTeovu. Ti, kteří jsou přesvědčeni, že se ve jménu boje za jedinou a svatou pravdu katolickou nemohou dopustit zločinu, jsou po čertech nebezpečná cháska.
Tribun Mail WWW 05.03.2008, 21:54:42 [cenzore] [kill]

[72] Výlevu? ... ... aha :) ... a to výše odkázané je co? ... tak koho jste těmi "řidiči" myslela ... do háje a už konečně? ... tam-to-nahoře byl "výlev", které "vyléváte" dnes-a-denně.

Mě by už konečně třeba zajímalo, jak "to máte" třeba s docela obyčejným kapitalismem (a "stěhováním" :) ... na místo těch řečí o "válcích" a "válcovaných" ... a "řidičích" ... o kterých pořád tak "povýšeně" mluvíte (a podobně o všem ostatním) ... do háje, kdo to je tyhle Vaše "místní tradice" ... a tak dále a tak dále ... kdo se "skrývá" za těmi Vašimi "plky-metaforami"?

***

Mám dát odkaz na Váš fakt-extra výlev ... nebo ne? Raději ne, až bude čas ... tak Vás dokopu k jinému. :)
GeoN 05.03.2008, 22:38:14 [cenzore] [kill]

[73] Takže překlad špičkování s Jonášem speciálně pro Geona, v pořadí /pro lepší pochopení/ podle umístění v textu:
1. válcování - počínání si nejsilnější koaliční strany vůči slabším koaličním partnerům a opozici
2. kraj, ve kterém je válcování zvykem - Česká republika
3. buldozer - v netovém slovníku jedno z mnoha označení pro Jiřího Paroubka
4. nechvalně známé netové luhy a háje - Neviditelný pes
5. řidič válce - předseda vlády

Ne že bych vás chtěla, Geone, mermomocí odrazovat od výroby trhacích kalendářů /přesto, stejně jako už několikrát v minulosti, i teď pléduju za naše vzájemné ignorování v diskusích/. Docela by mě totiž mrzelo, kdyby vás to mělo jakkoli zdržovat od pokračování na vašem seriálu. Přiznám se, že jsem zvědavá, jak okecáte ten holocaust, aby za něj mohli Židi a Američani. Aniž bych ovšem cítila potřebu to nějak komentovat.
tresen 06.03.2008, 08:34:18 [cenzore] [kill]

[74] Dělám to nerad, ale musím se pochválit. V [61] jsem udělal fanatickým (šíleným) antikomunistům diagnozu, a tohle jsem si teď přečet na Chucpe:

70] 68 (aTeo - Mail - WWW) * 06.03.2008, 09:27:16
Hehe, málo dělat a mít se dobře... :)) Já dělám furt. Od nevidim do nevidim. Protože komunisti naší rodině sebrali majetky, které by mi umožnily dělat jenom to, co mě baví. To, že se označuju za parazita, je jenom taková nadsázka. :-P

A to jsem o chlapci a jeho CV nevěděl vůbec nic. Oni nepochopí, že se svým vřeštěním o nebezpečí bolševismu jsou mimo dobu, že takhle nenávidět a něco dělat proti režimu měli před dvaceti a více lety. Teď už jsou jenom pro srandu králíkům a pro psychiatra.
Taras 06.03.2008, 09:56:58 [cenzore] [kill]

[75] No a tohle do toho pasuje jak další kostička puzzle http://www.blisty.cz...rt39354.html
jonáš 06.03.2008, 12:26:35 [cenzore] [kill]

[76] Áaaa Tarasi, tak pan Chucpe je "buržoust". :-) Věc ani tak nebude ve výchově, jako spíš ve "vlastnickém postavení" rodiny, což se následn pak odrazilo ve výchově. Pán by se rád válel a dělal jen to, co ho baví.. hmm... věci se přiostřují. Konečně víme, co je pan Chucpe zač. ;-)
Blue 06.03.2008, 12:47:00 [cenzore] [kill]

[77]  [74][76] Soudružky a soudruzi, víte kulový. Mohl bych si vás koupit i s vaším deformovaným světovým názorem. Myslím, že to bude laciné. Ale nechte se s tím svým názorem nejprve vyfotit, Abyste měli nějakou vzpomínku do Síně tradic... :-P
aTeo von Chucpe WWW 06.03.2008, 14:02:13 [cenzore] [kill]

[78] aTeo, řekla bych, že na to, abyste si mě nebo nás všecny jste vším příliš chud. :-) .. Nehledě na to, že velmi brzo, si vás koupíme "my" s celým wallstreetem nastojato. A ani si toho nevšimnete. :-)

ps: A mám pro vás jednu radu, SABOTUJTE, seč můžete, všechny veřejné rozhovory - to je vaše jediná poslední šance. ;-)
Blue 06.03.2008, 14:41:56 [cenzore] [kill]

[79] aTeo, abyste mohl něco koupit, tak by vedle vaší poptávky musela existovat ještě nabídka, a ani pak byste neměl vyhráno, protože by nejprve muselo dojít ke shodě ve věci ceny.

Ale to vy moc dobře víte, takže jen tak hloupě plácáte ve snaze mít poslední slovo, protože argumenty vám došly dříve, než jste zde napsal první slovo.

Díky za návštěvu, bylo to poučné. Opět jste mě utvrdil v názoru, že česká "pravice" nemá krom nenávisti, hrubosti a hledání nepřítele co nabídout. Vaše rétorika je dobrá tak pro kancelářský lumpenproletariát, ale jak vidíte, tak na mne dojem nedělá.
Tribun Mail WWW 06.03.2008, 15:14:38 [cenzore] [kill]

[80] Blue ... Blue ...

... je v podstatě skvělé, že jsou tak hloupí a "sebevědomí" :) ... čím hloupější a "sebevědomnější" budou, tím lépe. Jedou se vzbudí ... a hle ... všichni je jinak, i když to stále "vypadá" stejně ... :) ... "povšimnutí" však bude poněkud "pozdní" ...

... pozdě Bycha honit s křížkem po funuse ... :)

***

... na druhou stranu "oni" velmi dobře "instinktivně cítí", že jediná jejich šance je totalizace - čím déle jim to bude trvat, tím menší mají šance ... přežít.

Takže "hra" je již dávno "rozehraná" - a každý jen trochu důvtipný člověk to už dávno ví. Ale není ani hra "svalů", ani hra peněz-kapitálu - nene, to jsou už dávno překonané prostředky ... švýcarské hodinky se nadají opravovat kovářským kladivem ... kdepak. :)

Pan z Chucpu je pozadu, jak je může být - ještě ani netuší, že jeho peníze, za které by si chtěl něco "kupovat", už dávno nemají jakoukoli cenu. Je to naivka. :)
GeoN 06.03.2008, 15:18:12 [cenzore] [kill]

[81] aTeo von Chucpe mne si tedy, vážený von Chucpe, nekoupíte. Na tyhle transakce vždycky musí být dva.

A už jste se naučil, že na návštěvě se neplive? To asi s tím Vaším bohatstvím nebude nějak slavné, protože se evidentně pohybujete v suterénu společnosti.

Ona ani noblesa se za peníze koupit nedá.
Faust 06.03.2008, 15:41:15 [cenzore] [kill]

[82] Geone,
jedou na doraz a vyhrocují to.

Ovšem radost mi to nedělá; ty příkopy se hloubí rychlostí, která mě zaráží a už se osazují i ostnaté dráty.
Ze slovních přestřelek se jednou mohou stát opravdové... a toho bych se nerad dožil.

Buďme rádi, že jsou sebevědomě hloupí, hloupost obvykle nemá dlouhodobou šanci.
Faust 06.03.2008, 16:02:36 [cenzore] [kill]

[83] ... jistě, že máte velmi bohužel pravdu, Fauste ... ... osobně tento "trend" pozoruji docela dlouho ... c "drobných záblescích" už to opravdu (i u nás) běží tak pět-šest-sedm let ... ale s "extrakcí" současných ODS-"vnitřností" to již bije do očí, tak že si toho musí všimnout "každý" :( ... což nikterak neznamená, že bych Vás jakkoli podceňovat ... jistě si i Vy všímáte dlouho.

Možnosti je stále v tom, že celá ta vlastnická cháska a jejich poskoci jsou povětšinou velmi hloupí a nevzdělaní lidé - vždyť víme, jak všichni tihle šplhouni "studovali" ... 99% z nich všechny své seminárky opsali nebo si je rovnou objednali a koupili - dnes je toto docela samozřejmé ... kupříkladu ČVUT je tím doslova proslulá. Takže je říkáte:

... jde o poměry časových lhůt na to či ono ... (!)

... tedy: ... co bude rychlejší? Totalizace, anebo nějaké ne-totalitární řešení?

Vím, je mi jasné, že e hře je velká masa faktorů, přičemž velká spousta z nich je vhledem k předmětu zcela nahodilá - je to tak složité, že kam se hrabe nějaké "klima", které stále "vymodelovat" nedokážeme pořádně - ale to nikterak "nerozhoduje" o tom, že je tato poslední otázka klíčová.

No, měl bych celou řadu dalších konkrétnějších poznámek a "intuic" - ale nebudu Pánovi z Chucpu (a podobným) napovídat. Je zde totiž celá spousta konkrétně-ideologických strategií, o které všichni tihle neo-něco-modří stalinisté ještě ani nezavadili :/ ... no jak společně konstatujeme:

... ještě že jsou v celku tak hloupí, a jejich ideologové tak líní ... :)
GeoN 06.03.2008, 17:06:26 [cenzore] [kill]

Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).
Jméno:

URL:

Text: