Tribun

Nejsme v bezpečí v rukou politiků a bankéřů

pátek, 29. února 2008

Premiér utržený ze řetězu

Rubrika Res politica

Řádění Mirka Topolánka ve Washingtonu nelze přejít mlčením.

Začalo to podpisem memoranda o porozumění mezi ministerstvy vnitra ČR a USA ve věci odstranění vízové povinnosti. Nejenom že na rozdíl od velkohubých prohlášení vlády toto memorandum samo o sobě vízovou povinnost neruší, ale dokonce zavádí takové podmínky případného bezvízového styku, které jsou snad ještě drakoničtější, než podmínky pro udělení víza. Ovšem ještě závažnější je skutečnost, že česká vláda ve věci víz postupovala separátně, mimo postup dohodnutý v EU. Není to nic jiného než podraz na ostatní státy EU, které o zavedení bezvízového styku s USA také usilují. Ministr vnitra Langr tvrdí, že jsme museli postupovat samostatně, protože EU pro nás v této věci nic neudělala. Ale o to právě jde – ČR měla postupovat solidárně s ostatními i za tu cenu, že se dočasně vzdá výhody pro sebe, aby cíle snáze dosáhli všichni. Takto jsme zase dali najevo, že jsme vždy připraveni EU sabotovat. Nedokázali jsme, že si nenecháme poroučet Bruselem, jak se to snaží někteří prezentovat, dokázali jsme, že na nás není spoleh, že nejsme důvěryhodný spojenec. Opět se ukázalo, že smradlavé trenýrky strýčka Sama jsou nám bližší, než vypraná a vyžehlená evropská košile.

Premiér Topolánek se rovněž nechal slyšet, že k uzavření jednání o radaru „chybí jen tři slova." Kdepak tři, jedno jediné slovo chybí: nasrat!

Ovšem korunu tomu premiér nasadil, když vyznamenal teroristu Mašína. Toho ukřivděného Mašína, který nemůže Čechům odpustit, že masově neholdují tak ušlechtilé a povznášející kratochvíli, jako je vraždění komunistů. (Přitom je třeba poznamenat, že komunista je podle Mašínů každý, kdo nezabíjí komunisty.) ČR se tak premiérovou zásluhou opět o kousek vzdálila slušné společnosti. Ale alespoň teď jasně víme, jak se pozná terorista: podle toho, proti komu a za co bojuje. S metodami to nemá vůbec co do činění.

Za pár dní nadělal Topolánek škody, které budeme napravovat po několik dalších let.

Co jsme komu udělali, že máme takovou vládu? Asi jsme si nevážili dobrého bydla.

Vydáno 29.02.2008, 9:51:00 , trvalý odkaz ,komentáře (121)
Novější příspěvek: Slovo o Mašínech
Starší příspěvek: K memorandu o porozumění mezi USA ČR o zrušení víz

Komentáře

[1] Co jsme komu udělali, že máme takovou vládu? sedeli jste pri volbach doma.....
jasan 29.02.2008, 10:17:34 [cenzore] [kill]

[2] Prokletý buď po zlatě hlade. Memorandum of understanding between the ministry of the interior of the Czech republic and the department of homeland security of the Unitet States of America -

Evropa objevuje Topolánkovou proradnost.

Spojené státy našly nejslabší článek Evropské unie.

V roce 2009 se Evropa bude učit žít s proradnými extrémisty.

Topolánek měl být tím lepším v české vládě, ale stal tím nejhorším a překonal i Klause.

...asi tak malinko od evropského tisku na adresu našeho slavného memoranda, kterému pověst nezachrání ani medaile pokoutně daná Josefu Mašínovi. Zatím Evropská komise studuje dokument a chce vidět následné prováděcí předpisy, které by měly součástí memoranda, ale už teď je jasné, o této hurá akci, kde místní premiér ještě velmi neomaleně vykřikuje do světa pohrdání evropskými mechanismy a institucemi, že to bude mít velmi neblahý dopad na vztah Česko versus EU. Zatím se vyjádřilo Německo, a to velmi podrážděně, o jakési ignoraci zdejšího království - jak tyto, okamžitá slova mocných Evropy se odrazí v praxi uvidíme následně za pár měsíců a let, ale určitě bych počítal spíše s neviditelnou, ale o to finančně citelnou nevoli EU, než jakousi skrytou a potřebnou chápavosti pro hulváctví zdejší vlády. Spíše by měli zdejší politici počítat, že Evropa si nás bude hlídat a nebude mít rozhodně zájem na našem truc rozvoji, protože evidentně jdeme proti zájmům jak Evropy tak samotné země. Radar není a ani nemůže být plán jakéhosi ekonomického rozvoje podobný Marshallova plánu. Česko nežije ve vzduchoprázdnu a nebo v poválečných podmínkách, či na nepřátelském území, kde by takovou pomoci byla Amerika povinována. Žijeme v pevně daných geopolitických vazbách, kde Česko hraje bezvýznamnou roli a jestli jsme mohli být bráni jako národ, který umí spolupracovat a chce se aktivně podílet na celosvětové ekonomické spolupráci větším významem, tak separací a elementárním nedodržováním základních pravidel organizace, do které jsme byli přijati bez splnění povinných ekonomických kriterií a na základě politického tlaku nejsilnější země světa, ve svém důsledku nemohou dobře přijmout ani ve Spojených státech. Země, která nedbá obecně závazných pravidel a ostentativně a jenom s vidinou okamžitého zisku se nepromyšleně připojí na stranu mocného, je nebezpečná nejenom sobě , ale i samotné korumpující velmoci.

PS: pokud bude zájem, mohu zde napastovat original návrhu Memoranda.
marek 29.02.2008, 10:43:43 [cenzore] [kill]

[3] drahy Marku nebourali jsem komunismus proto, abychom misto "tabora miru a socialismu" poslouchali Brusel.

I kdyz mozna ze by se to nekomu desne libilo.....

Zajem zeme neni byt protektoratem EU, jako nebyl byt protektoratem Moskvy.
jasan 29.02.2008, 10:49:23 [cenzore] [kill]

[4]  Možná měl Topolánek sebou vzít ještě medaili pro Generála Pinocheta, vdova by jistě měla radost:-)
Ona Mod. WWW 29.02.2008, 10:51:52 [cenzore] [kill]

[5] general Pinochet by si ji zaslouzil
jasan 29.02.2008, 10:56:11 [cenzore] [kill]

[6] Drahý jasane, nebourali jsme komunismus proto, aby nás jeden nevzdělaný hulvát, pod dohledem jednoho hradního asociálního individua, prodal za hubičku - Američané prosazují, aby smlouva o pobytu vojáků, pokud bude dotažena do konce, platila "na věčné časy" a Topolánek je ochoten tuto podmínku přijmout - teda, pokud se tomu tak stane i de iure, tak by měli Topolánka soudit za vlastizradu a rozvrácení republiky.

Kdybych věděl,jak ODS zdevastuje a následně prodá tuto zem, tak v listopadu 1989 jsem chránil Milouše Jakeše vlastním tělem. .-)
marek 29.02.2008, 11:03:19 [cenzore] [kill]

[7] Pinochet urcite Cest jeho pamatce!
Jak je mozne, ze jeden krvavy general se muze stat vystavni figurinou nasich pravicove smyslejicich spoluobcanu?
sax 29.02.2008, 11:15:56 [cenzore] [kill]

[8] saxi no pokud začneme tvrdit, že boj proti komunismu je nezbytné provozovat vražděním a začneme za to rozdávat medaile, proč ne Pinochet?!:-)
Mod. WWW 29.02.2008, 11:19:07 [cenzore] [kill]

[9] Marku to je docela pochopitelne, ze kdyz tu USA neco postavi, nemeli by radost kdyby to po nejakych dalsich volbach museli bourat. Navic jde nejakych 20 ha v lese....
Prodani CELE zeme do Brusele Vas evidentne neznervoznuje.....
jasan 29.02.2008, 11:36:16 [cenzore] [kill]

[10]  Dobře jste to napsal, Marku V [2] i v [6]. Jenom se zeptám: ten originál návrhu je něčím zajímavý, byl pro nás výhodnější, nebo naopak?

"Zajem zeme neni byt protektoratem EU, jako nebyl byt protektoratem Moskvy. " stejně jako není zájem země být protektorátem Washingtonu, kdy už vám to konečně dojde, Jasane? Nedokáži pochopit, jak můžete napsat to, co jste napsal, a přitom psát i vše ostatní. Váš obdiv k USA je ryze patologické povahy. Co by tomu asi řekl Koukolík? Postřehl jste vůbec, Jasane, že jste v [5] spáchal trestný čin? Ale vám to nedochází, vám jistě ne.

Obávám se, Mod[8], že to je jen otázka času. Vždyť vidíte, co píše takový Jasan, a není sám. A nikdo ho neokřikne, ještě mu zatleskají (počkejte, až se objeví Radista a Sunfreedom). Apatie obyvatlestva, zkorumpovaného obratně dávkovaným blahobytem, je velmi mocná zbraň.
Tribun Mail WWW 29.02.2008, 11:45:14 [cenzore] [kill]

[11]  Mně tedy určitě ne, Jasane[9]. Zatím jsem si totiž nevšiml, že se EU řídila heslem "když to nejde silou, tak to jde ještě větší silou," a že by ze mne dělala kanonenfutter.
Tribun Mail WWW 29.02.2008, 11:48:18 [cenzore] [kill]

[12] jasane, nevím, že by si EU při vstupu česka do společenství nárokovala stavět zde nějaké vojenské zařízení o jehož technických parametrech kolují více fámy, než řádná a ověřitelná dokumentace, nebo dokonce, že by si chtěla smluvně pojistit dislokaci vojenské jednotky s neomezenou dobou pobytu plus nepodlehající české jurisdikci, vaše selektivní argumentace, zaměňování nepodstatného za důležité a duležité bagatelizovat za nicotné, dokonce za jakési dobrodiní, mi nepříjde nějak zvlášť vlastenecké, čí dokonce morálně obhajitelné, ale beru, že to je vaše morálně-volní nastavení, do kterého mi je vcelku prd, teda pokud se nestanete premiérem - i to nelze vyloučit, páč dnešní doba v česku výjimečně přeje psychotikům..-)
marek 29.02.2008, 11:50:13 [cenzore] [kill]

[13] panove pokladat 200 vojaku a 50ha nekde v lese za horsi, nez je podrizenosti CELE zeme bruseli, to je demagogie jak "vysita".
jasan 29.02.2008, 12:04:03 [cenzore] [kill]

[14] Tribune 11 - akorat ze vesele podporuje prevelice konfliktni mensiny, co z Vas neudelaji kanonenfutter ale sekanou.....
jasan 29.02.2008, 12:07:25 [cenzore] [kill]

[15] pokladat 200 vojaku a 50ha nekde v lese za horsi, nez je podrizenosti CELE zeme bruseli, to je demagogie jak "vysita".
Tak tohle je tedy demagogie jako z ucebnice.
sax 29.02.2008, 12:13:44 [cenzore] [kill]

[16] Tribune, je to takový "standart" pro země třetího světa, asi tak nějak uvažovali američané, když podepisovali v roce 1903 a následně 1943 smlouvu o pronajmutí uzemí na Guantanámu, "Smlouva o vzájemných vztazích", ale už tehdy to podepsali zúčastněné strany na dobu neurčitou - Pokud jde o dobu platnosti smlouvy - nový článek III stanoví: "Dokud Spojené státy americké neopustí uvedenou námořní základnu Guantanámo...":-(

Mohu to tady vylepit, není to zas tak ukrutně dlouhý, ale za prvé, je to zatím návrh Memoranda a za druhé, dle mého názoru, budou daleko důležitější prováděcí předpisy a další písemná ujednání, které k tomu budou patřit, tam bude hlavně zakopaný pes, protože jak praví právnici - čert se skrývá v detailech..-)
marek 29.02.2008, 12:14:00 [cenzore] [kill]

[17] opr. ...podepsaly...
marek 29.02.2008, 12:21:12 [cenzore] [kill]

[18] Tribune jak jsi správně předpokládal v [10], naprosto souhlasím s Jasanem.

V jiné debatě na jiném webu jsem ve věci bratrů Mašínů & spol. položil otázku zhruba takto: Představme si, že totéž, co udělali v padesátých letech, učinili by dejme tomu v roce 1942. A nyní by je na základě těch akcí někdo ocenil za protifašistický odboj. Jaká by byla vaše reakce?
Podotýkám, že já vidím rozdíl mezi fašismem a komunismem jen v detailech - principy jsou téměř stejné. A teď můžete mudrovat, ať se zase pobavíme...
Radista Mail 29.02.2008, 12:27:16 [cenzore] [kill]

[19] Technická připomínka Nechtěně jsem vložil emailovou adresu - ta ale NENÍ moje. Prosím, nepoužívejte ji, majitele neznám.

Chtěl-li by se mnou někdo diskutovat via email, svou adresu poskytnu.
Radista 29.02.2008, 12:31:42 [cenzore] [kill]

[20]  Marku, jestli to chápu dobře, tak mluvíte o návrhu smlouvy o radaru - v tom případě se s ní. Pošlete mi na mail, vyvěsím ji jako samostatný článek.

Radisto, pokud si dobře pamatuji, tak husy jsme spolu nepásli. Takže mi laskavě přestaňte tykat. A o debatu na téma komunismus vs. fašismus s vámi opravdu nemám zájem; k čemu by mi byla "diskuse" s člověkem, jehož rozlišovací schopnost je na úrovni pověstných holínek, které jsou stejné jako hodinky, neb obojí se natahuje.
Tribun Mail WWW 29.02.2008, 12:52:34 [cenzore] [kill]

[21]  P.S. S tou špatnou emailovou adresou [19] se nedá dělat nic jiného, než ji smazat i s celý příspěvkek. Takže si Radisto řekněte, je to na vás.
Tribun Mail WWW 29.02.2008, 12:54:37 [cenzore] [kill]

[22] jasane, hmm... [1]"Co jsme komu udělali, že máme takovou vládu? sedeli jste pri volbach doma....." ..

Myslíte, že je koho volit? Není koho volit, takže ať by to vyhrál ten nebo ten, bylo by to šumák. A když NENÍ koho volit, tak NEJDU K VOLBÁM a nevolím menší zlo. Ach jo, jste ÚPORNÝ JAK ZIMNICE.. jít k volbám nic nevyřeší. Dojde vám to někdy vůbec?
Blue 29.02.2008, 13:09:34 [cenzore] [kill]

[23] ps: jste pěkně poslušný jak beránek, co? Hodit nějakou kartičku a pryč s volební místnosti. Však ono to nějak dopadne.. vždyť je to v podstatě "šumafuk" :-D ... jste komický.
Blue 29.02.2008, 13:12:03 [cenzore] [kill]

[24] koukam Blue ze jak logika tak kupecke pocty vam delaji problem....
jasan 29.02.2008, 13:12:03 [cenzore] [kill]

[25] ps ja hodil karticku a jsem (v mezich moznosti)spokojen....
jo a jeste pred tim vhozenim jsem par lidi premluvil
jasan 29.02.2008, 13:13:53 [cenzore] [kill]

[26] Tribune, poslal jsem Vám mail, máte to v příloze ve W. .-)
marek 29.02.2008, 13:16:17 [cenzore] [kill]

[27] Tribune za to "tyknutí" se omlouvám, to byl překlep (všude jinde vykám, jak lze čísti).
Mi osobně uvedení té adresy nevadí, jak jsem napsal - není moje. O mazání jsem nikde nic nepsal :-)

[20] Čekal jsem nějakou obdobnou reakci, nepřekvapil jste, dle očekávání jste uhnul. Má otázka byla jasně položena a nebyla o tom, jaký je rozdíl mezi komunismem a fašismem. Nehodila se vám k tématu?
Radista 29.02.2008, 13:17:02 [cenzore] [kill]

[28] suverenní země a suverenní lidé by se považovala(i) za součást Evropy (a EU), jak jsme vykřikovali v roce 90. Ovšem příznivci ODS stále nechápou, že můžeme být spolupány ve spojené Evropě a stále se jen bojí "Bruselu" - nemají schopnost spolupráce (to vidíme na jejich koalici) a stále jen hledají nepřítele.
Zaplať Pánbůh, že je Česko malé, být velkým státem tak při jejich myšlení bychom už mašírovali na Brusel.
onlooker 29.02.2008, 14:19:38 [cenzore] [kill]

[29] onlookere se stejnou logikou jako za soucast "tabora miru a socialismu" drive.

Spoluprace a duvera nevznika tim, ze se prohlasi pravni rad EU nadrizeny nasemu a uz vubec ne tim, ze nas demokraticky voleny parlament je pak NUCEN implementovat kde jakou pi..vinu, ktera neni v zajmu obcanu CR.

A o "spolupanech"? to zatim vypada uplne stejne jako ti "spolupani" v tabore "miru a socialismus".

Drzet hubu a krok - to je to co se po nas chce.
jasan 29.02.2008, 14:30:41 [cenzore] [kill]

[30]  Ještě chvíli a přestanu na tento blgo chodit, protože se začínám s autorem nebezpečně názorově sbližovat... Sice bych Mašíny neoznačil za teroristy (už jen kvůli definici), nicméně toto téma je vlice vrtkavé, a to rozdhoně natolik, že by neměla být projevována takováto úcta (ale samozřejmě ani bezmezná nenávist, přeci jen si vodili komanče po celym Německu).
sunfreedom WWW 29.02.2008, 14:37:32 [cenzore] [kill]

[31] [29] A nas vzdor pak vypada tak
Ze cizimu statu za zruseni viz- neviz predame klice od vsech matrik v CR. Opravdu nadhera.
sax 29.02.2008, 15:51:53 [cenzore] [kill]

[32] ... Jasane(!) ... Vám dělá potíže NAPROSTO VŠECHNO(!) - třeba i to, že jsme členy Evropského Společenství a nikoli Spojených Států. Vy jste úplně "vedle" - to vy věříte na duchy všelijakých platónsky bytujících abstrakt, to Vy naprosto "přehlížíte" vše, co se Vám dostane pod oči ... to Vy musíte permanentně lhát sobě samotnému, abyste mohl vůbec otevřít ústa na druhé.

Vaším hlavním problémem není nedostatečnost intelektuální, kterou netuším z jakého důvodu podsouváte Blue ... kdepak ... Vaším problémem je nedostatečnost mravní, a to primárně a nejzazším východisku ve vztahu k sobě samotnému. Přirozená mravnost totiž začíná již u těch "nejjednodušších" fenoménů, které musíte nejdříve "popřít" sobě samotnému, abyste poté mohl blbnout hlavu jiným.

Jak u mě, tak u Blue máte smůlu ... Jasane - zatím jste, a to na všech místech, odkryl jenom a jen svou naprostou neschopnost už jenom tím, že jste se VŠEM validním a silným argumentům jednoduše VYHNUL(!) - ignoroval jste je, a to zcela vědomě. Vaše hra na "chytrého" je komická - jste jako automat na drobnou minci ...a všichni to mohou zřetelně vidět a číst.

***

Jistě, Blue:

... není rozdíl mezi maloburžoazní idiotem typu pana Topolánka a lumpenproletářským zmaloburžoaznělým mafiánským kvazi-bosem - oba mají v zásadě NAPROSTO STEJNÉ zájmy, a v koncích i metody. Rovněž není rozdíl mezi zmaloburžoaznělým "ekologem", který si v politice dělá jen "marketing" pro své "ekologické obchody" a mezi zmaloburžoaznělým Filipem, který si z politiky udělal (jako nakonec všichni) upachtěné živobytí - jinak by se asi živil stejnou špínou, které se dnes říká: "právo" a která je dnes mnohem špinavější, než je v této věci nad vlastnickým systémem "standardem" - a to je co říci. Rovněž není rozdí mezi zmaloburžoaznělým, rovněž lumpenproletářským a rovněž lehce mafiánským pseudo-"křestanem" Čunkem a podvodnickou a vždy "ready" zmaloburžoaznělou "šedou eminencí" Kalouskem ... a třeba takovým Danielem Landou ... včetně jeho "muzikálů" ...

... je to snadné, ... doslova všem jde o jediné: ... UŽIVIT SE, a odevzdat za toto uživení příslušné "služby" svým "zadavatelům", což určitě ... ani ve snu(!) ... nejsou nějací "voliči" ...

... jistě, od "voličů" dostávají své "platy", ale to zcela jistě není těžiště jejich "existence" - to je jenom takový "provozní základ", spíše "provozní kapitál", ze kterého se teprve musí "dostat" co "nejadekvátnější zisk".

Víte, já žiji v Praze ... a mám dostatek "styků" na to, abych měl dostatek PŘÍMÝCH a často osobních "informací", takže velmi dobře vím, že:

... není koho "volit", snad toho Daniela Landu (i s tím jsem se konec-konců "seznámil" v sedmnácti letech, že ano? :) - však se dočkáme, pokud budeme dále takhle mlátit příslovečnou "prázdnou slámu" - pod "vedením" všech jasanů a podobných, kteří zatím mají jen jediný cíl: ... kalit vodu - a to nejenom zde, bohužel. To jste nepochopili, že tato "politika" je již DNES v zásadě systémově fašizovaná? Že je v zásadě již-dnes "řízena" fašistgenními sociálními skupinami ("vždy ohrožená" maloburžoazie a deklasovaný "proletariát") a motivacemi, čemuž odpovídá i "styl" a "atmosféra" této "politiky"? To si to jako intelektuálové neumíte domyslet, abyste se tak "nerozčilovali" a "nedivili"? - a případně nakonec "rezignovaně" nemávali rukou?

***

Věc je snadná, vážené kolegyně a kolegové:

... tak středově před sto lety jsme "vyklidili" kulturní bázi myslíc, že už to nemá smysl - bylo to rozumné, protože to tak opravdu vypadalo a bylo. Před sedmdesáti lety jsme se "nadchli pro levici" myslíc, že "s pracujícím lidem" se to snad ještě "zvládneme" a že to nějak "dáme dohromady" ... no ale když se pak ukázalo, že je to iluze, a to nikoliv jen proto, že nám to předvedl pan Stalin, nýbrž i proto, že se nám na to vykašlalo i Jeho Veličenstvo Lid ... tak jsme to "zabalili definitivně" a začali si dělat "alibi" (... tzv. "postmoderna" ... viz BL a infuzin :) ...

... no a od té doby jsme "politiku", o kulturnosti nemluvě, DOCELA PUSTILI Z RUKY(!) ...

... a tak nám ji doslova ZAPLAVILI "snaživí" maloburžoové a lumpenproletáři a udělali si z ní, a to DOCELA(!), své ubohé živobytí. Jak snadné! A panu skutečnému Vlastníkovi (tedy ne těmhle upachtěným "nádeníkům") to ZCELA(!) vyhovuje - je doslova NADŠENÝ(!), protože s touhle ubohou cháskou si může dělat doslova, co chce ... má to doslova "na knoflík", jako když rozsvítíte žárovku. A pokud k tomu přidáte všechna ta "svobodná média", ve kterých má doslova zaměstnané další podobné "snaživce z lidu", kteří jsou celí blažení, že si mohou psát "tituly" před jméno a že mají proletářsky "pěkný plat" s výhledem na "místo" tam-či-onde (jen co se to panu "Zaměstnavateli" bude hodit), tak to máte pěkně po kupě, a nemusíte o ničem zbytečně přemýšlet.

Opravdu snadné: ... týká se to totiž všech přítomných, a to včetně jasana (který je prý učitel) či sunfreedom (který se snaží studovat "politologii"), včetně saxe, včetně tresen, včetně Tribuna a jistě i většiny ostatních - všichni jsou alespoň "formálně" či "nominálně" (anebo dokonce opravdu) intelektuálové - a tudíž to máte "na triko", ať chcete ... nebo nechcete, protože nikdo-nic za Vás neudělá(!). Takže byste měli konečně "hnout mozkem" a dát tomu svému mluvení nějaký "diskurzní rámec", a ne si stále doslova "ulítávat" na trapných parcialitách (tresen a podobní), starých dysfunkčních náboženstvích (jasan, ale i tresen) či infantilních mentálně-psychických závislostech (sunfreedom - fakt nevím, kde přišel k té přezdívce ... to je "spor v bytí" :) či "posledních šancích osvícenství" (Tribun - ten je na tom asi nakonec nejlépe ... s úctou k hostiteli :)

***

Bohužel: ... pomalu se zde z toho stává stejná "plkárna", jako ke k nalezení na "Konfrontaci" či na "Pavoucích". Už jen z tohoto důvodu se do žádných "diskusí" zapojovat asi nebudu - pokud se ovšem zase nějaké "natvrdlé marionety" nebudou přiblble navážet do Blue. :(

Zítra se zastavím, a zase si "počtu". :/

***

... poznámka "k věci", jen pro Vás ... Tribune:

... vyjádřil jste to naprosto přesně! ... Nasrat! a přidám: ... Rozmazat! Náš zcela nelegitimní pan "premiér" nejenom "pasivně" ignoruje, nýbrž i zcela aktivně jedná PROTI(!) Jde o zcela aktivní agresi proti všemu, co by se dalo označit jako "demokracie" ... a jak vidíte, tak se "nic neděje" a "nic nestane".

Co to znamená? Snadné: ... ani před tím žádná "demokracie", jak všichni pozemsky rozumní a poctiví lidé vědí, nebyla, takže se ani "nic dít" nemusí. Jde tedy o zpětný zprostředkovaný "důkaz" z přímého "empirického" pozorování.

A ještě:

... pan Mašín&Spol není žádný "terorista" - tím mu nemístně lichotíte(!!!) Pan Mašín&Spol je čistý kriminální vrah. Skutečných "teroristů" je, Tribune, velmi málo(!) - to je velmi vzácná zvířena. Víte, Tribune ... já jsem bezprostředně, a to "z obou stran", "proletářského" původu - ovšem šlo o v obou případech o "proletářské" rodiny v mezích možností vzdělané a kultivované ...

... víte Tribune, pro obě tyto rodiny do x-tého kolena byl rok 1948 doslova vysvobozením(!) a konečně začátkem byť-jen-trochu "slušného" živobytí. Ano: ... ŽIVOBYTÍ(!) ... bez slušného živobytí je totiž jakákoli "svoboda" naprostý nesmysl - to každý, kdo má podobný "sociální původ", jako mám já, toto velmi lehko pochopí. Jistě: ... mám přátele, kteří to "nepochopí", protože jejich "sociální původ" je jistě jiný. Jak jinak. :(
GeoN 29.02.2008, 15:55:09 [cenzore] [kill]

[33] Jasane v čem jsou ti někteří občané ČR tak zvláštní, že to, co jinde v Evropě nevadí, jim vadí?
onlooker 29.02.2008, 16:21:54 [cenzore] [kill]

[34] onlookere, to víš: lidé zvláštního ražení - akorát ta razítkovací barva je jiná!
Ko_ki 29.02.2008, 16:40:30 [cenzore] [kill]

[35] jasane, poslužte si.. :-) [24].. zajisté vám tyto výroky dělají dobře, jinak byste je nepsal. :-)
Tak když jste spokojen, tak co tu děláte, vy ideologický papouškovači. :-D
Blue 29.02.2008, 16:44:25 [cenzore] [kill]

[36] onlookere po zkusenostech s taborem "miru a socialismu" jsou proste obcane nekterych zemi "vnimavejsi".

Jinak "brusel" vadi obcanum vsude - jen je drobny rozdil v pristupu -
jizni staty (treba rekove) na nejake bruseloviny proste - nelze napsat jinak - velkolepe ser.u.

Obcane velkych zemi zase vedi, ze pravidla ktera se jim nehodi pro ne proste neplati (3% shodku rozpoctu).

Kazdej to proste resi po svem - a zajem velkych zemi je to udrzet po kupe, neb tomu "veli".
Od tud pekne poznamky typu Chiraca tuhle.....

Nas zajem je prosty - nenechat si velet od "velkych bratru" a delat to, co je v nasem zajmu.
jasan 29.02.2008, 16:45:22 [cenzore] [kill]

[37] ... no, "papouškovač" ... Blue ... to bylo asi něco, k výrobě "papoušků", že ano? No o tom by se v jasanově případě mohlo platit, i když to v tomto případě nepovažuji za pravděpodobné - zhledem ke zde-i-jinde prezentovaným schopnostem dotyčného objektu.

Takže spíše docela obyčejný ideologický "papoušek" ... nikoli "papouškovač" ... :)
GeoN 29.02.2008, 17:00:38 [cenzore] [kill]

[38] geone Spise se podivejme na jasana, coby reprezentanta jasanistu, je to jednoduche, protoze jejich postoj po zevseobecneni uplne vola, vsichni jsou jako blueprintove babies.

Pokud pises "Vaším hlavním problémem není nedostatečnost intelektuální..." neni to tak uplne, protoze oni zadny problem nemaji, to az jejich okoli. Pod vplyvom posledniho clanku na infundibulu se mi zda, ze jejich postoj je zamerny, jde o taktiku jedincu, jez pouzivaji trosky metafyzickych schemat jen coby kladivo na sve okoli (nastroj jsem trefil, zda se), zcela vytrhnuti (dobrovolne a vedome) z jakychkoliv mravnich korelaci (patri k nim treba ademokrate se svym vykrikem: Tvrdil jsem snad nekdy, ze jsem demokrat?).

Tohle je nove a velke tema, ktere se otvira. Zatimco za drivejsich dejinnych zlomu bloudili jejich predkove jurodive fyzicky svetem, dnes se toulaji po netu a hlasaji svoji krajni vizi osobni svobody (samozrejme prepolovanou, vztazeno k anarchismu). Tohle jsou pesaci technacismu, pruzkumne jednotky se zaskodnickymi cily.

Takoveto psychopaticke hnuti ma nastesti sve pocetni limity- tj. funguje jen v nizke koncentraci.
sax 29.02.2008, 17:04:34 [cenzore] [kill]

[39] ... kdosi ... je naprosto "paradoxní" :) ... "Brusel", a tedy Evropská Unie, které jsme po právu i fakticky členy, má za "Velkého Bratra" ... jakože "fuj" ... :) ...

... a jinému, opravdovému(!) Velkému Bratrovi, který doslova po celém světě roznáší zlo a sbírá si k tomu své "rumunské", "litevské" a "bulharské divize", jako "blahé paměti" ostatní podobní, ... dle něj máme lézt přímo do jeho zubaté huby a chlupatého zadku (na střídačku - alespoň z toho bude alespoň nějaká ta infekce, že ano? :). Doteď byla v Evropě nejvýraznějším poskokem, diverzantem a sabotérem Ctěná "Velká Británie" - zdá se, že pan Topolánek "nastaví nový standard" rozkladu a rozkládání ... přesně, jak se pánům a dámám "Američanům" líbí ... haf-haf :( ... hle: "Česká divize"(!) ... kdepak dostatečně autonomní jednotná Evropa ... ani ve snu - to by byli už docela v háji ... jak by ne - už i v Japonsku jich mají plné zuby, o zbytku jihovýchodní Asie (... o té "trochu" na Sever a Západ ani náhodou, že? :) a Tichomoří ani nemluvě. Tonoucí se stébla chytá ... a "stéblo" ... "vzdychá blahy" a "sténá rozkoší". :(

No, třeba se konečně chytí na tom Středním Východě - a zkusí naplnit "vize" jednoho "neo-něco" magora o "americkém osídlení" Iráku ... :) Ech:

My "národ" s evropskou kontinentální kulturní tradici máme fakovat své sousedy, a obskakovat, a to proti "zjevené vůli" většiny "občanů" (fakt uvozovky!) akulturně "podivného" super-agresora, který pomalu umírá na úbytě tak, že ho ta "pohrdaná Evropa" musí dotovat ("Pomóc ... sháníme volné peníze, nemáte je někdo?" ... oh ano, Čína jich má dost ... pane "Američane", račte si podat žádost ... :), aby se páníček z toho svého nezavřeně přiblble beznadějného "zeměpanství" nezačal hroutit ...

... kdosi je prostě komik, takové "věci" se nám snaží namluvit ... co naděláte ... :) On chce abychom "zplna-hrdla" nastoupili na tuhle potápějící se obstarožně dysfunkční, výhledově zcela neživotaschopnou "loď", když máme SVOU(!), a to POTENCIÁLNĚ mnohem lepší a "modernější" - jen se lépe domluvit.

Domluva NENÍ "ZADARMO" - o tu se musíme/te VELMI PRACNĚ(!) snažit (obzvláště v podmínkách tohoto vlastnického systému!) ... pan Sabotér kdosi ale "radí":

... "Nedomlouvejte se! Nesnažte se! Evropská Unie stejně není a nikdy nebude 'vaše! - všichni to jsou prolhané svině! ... a to předem."

Proč to asi dělá, že ano? Proč asi pomlouvá sousedy a vychvaluje zločinný pseudo-stát deset ticíc kilometrů daleko? Proč nechce, abychom se domluvili se sousedy, se kterými žijeme tisíce let a se kterými sdílíme celé velké "kusy" naší identity? Proč chce abychom tuto svou sdíleno tisíciletou opravdu pracně vytvářenou identitu "vyměnili" na "Disneyland", systém uvěrového kriminálu a v zásadě již universální agresi? Hmmm ... bůh ví. :(

Ještě, že je už pátek ... :)
GeoN 29.02.2008, 17:48:51 [cenzore] [kill]

[40]  Topolánek tomu zase dal. Koho ocení metálem příště? Zelenku? Stodolovy? Kajínka...... ??? Přidávám odkaz na petici pro všechny, které Topolánkovo vyznamenání vrahů Mašínů znechutilo:

http://www.petice.nazory.cz...d=117
Jiří Weiss WWW 29.02.2008, 20:51:57 [cenzore] [kill]

[41]  Geone, než jsem se dostal zpět k počítači, tak jste všechno řekl za mne. Opět přesněji, úderněji a zevrubněji, než bych svedl já. Čímž chci naznačit, že bude škoda, pokud se odsud stáhnete. Na druhou stranu chápu, že opakovat pěktrát za den to samé bez jakékoliv odezvy unaví. Bohužel vám nic lepšího než "plkárnu" (zatím) nabídnout nemohu.

Jasane, pokud "Spoluprace a duvera nevznika tim, ze se prohlasi pravni rad EU nadrizeny nasemu a uz vubec ne tim, ze nas demokraticky voleny parlament je pak NUCEN implementovat kde jakou..." - a s tím bych i dokázal souhlasit - potom v žádném případě nevzniká důvěra a spolupráce na základě servility a sebeponižování se, jak se tomu děje ve vztahu k USA. Jak si nás mají USA vážit, když si nevážíme sami sebe? Pokud se jim budeme vnucovat jako laciné děvky, které půjdou ochotně i za cigaretu, tak se k nám podle toho budou také chovat. A už vůbec mi není příjemné sledovat, jak je náš "demokraticky" zvolený parlament celý žhavý, aby ze své vlastní iniciativy implementoval kdejakou pí...vinu, kterou USA na očích vidí, a která je ve fundamentálním rozporu se zájmy občanů ČR.

Jak vidíte, Jasane, to co vy uvádíte jako argument proti EU (a já to beru), je v míře tisíckrát větší argument proti spolupráci s USA. Jste schopen si to vůbec uvědomit? Jste schopen nahlédnout, jak si sám protiřečíte, respektive jak jednu a tu samou věc hodnotíte různě podle toho, ke komu se vztahuje? Vaše argumentace (a čím dál tím více si myslím, že i myšlení) je založena na principu co je největší špatnost u druhých, může být největší ctnost u mne. Tak já vám říkám, že s tím tady nepochodíte.

Radisto, pochopil jste správně, že teď a tady se o komunismu nediskutuje. Snad příště. K vyznamenání pro Mašíny jen ještě jednu podznámku: to už rovnou může dostat Nobelovu cenu za medicínu doc. Josef Mengele.
Tribun Mail WWW 29.02.2008, 20:58:24 [cenzore] [kill]

[42] Tribune ... ... s Vámi budu mluvit vždy, až do "okamžiku", kdy se stane nějaká "kolize", která bude (asi pro oba) natolik protivná, že "to nepůjde dál" ... ale to zatím snad nehrozí.

Ona "plkárna" nebyla jistě určena Vám - kdosi cosi takového dělá na několika místech ... a je docela s obdivem, že jste to tak dlouho vydržel - "u mě" by byl už dávno "pryč" ... :( ... protože nejenom, že nereaguje na zcela čisté argumenty se kterými by se měl srovnat, nýbrž i zcela prvotně "napadá" ty, se kterými mluví. Ale to je jenom na Vašem rozhodnutí - a mě-osobně se to netýká ... a Vás-osobně určitě také ne. :)

Takže: ... určitě dělám rozdíly mezi mluvčími(!) - nebojte, za nic neházím jakoukoli "vinu" na Vás, stejně jako se "o sebe" (a mě blízké) umím postarat "sám". :)

Váš blog určitě nezůstane "opuštěný" ... :) ... ať se děje, co se děje ... :)
GeoN 29.02.2008, 21:22:57 [cenzore] [kill]

[43] Tribune Vy evidentne nejste schopen/ochoten pochopit ten zcela evidentni rozdil v meritku a rozsahu.
V pripade USA jde o 200 vojacku, 30-50 ha lesa a cela diskuse se vede o tom, ktere pravo a v jakem rozsahu bude platit na tech 200 vojacku - ne pro CELY stat a VSECNY obcany.

V pripade EU jde o diktovani pravidel pro CELY stat a VSECHNY obcany, proti vuli jimi demokraticky zvoleneho parlamentu.

A proti tomu budu bojovat do "hrdel a statku" - uvidite jak dopadne nova EUstava.
jasan 29.02.2008, 21:41:14 [cenzore] [kill]

[44] GeONE duvod je prosty preprosty - vzdy budu proti tomu kdo mi poleze az domu a bude se snazit do detailu planovat a ovlivnovat muj zivot za me penize a jeste bude mit tu drzost tvrdit, ze je to v mem zajmu.
To delala Moskva a ted to v mire daleko vetsi dela Brusel.
Proti tomu je tech 200 vojacku kdesi v lese zcela zanedbatelna polozka.
jasan 29.02.2008, 21:47:12 [cenzore] [kill]

[45] a jeste GeoNe zlocinny stat ktery rozpoutal 2 svetove valky mate za humny..... ne 10000 km daleko.
jasan 29.02.2008, 21:48:58 [cenzore] [kill]

[46] Jasane, ono nejde ani tak o to, jak velký ten plácek bude, jako co a proč na něm má stát. Kdyby tady chtěli mít opravnu polních kuchyní, tak by mi to asi také bylo jedno.

Předpokládám tedy, že ani sovětská okupační vojska vám nevadila, protože ta také nebyla všude, ale jen někde. Nebo jinak - kdyby těch Američanů mělo být tolik, kolik bylo Rusů, začne vám to vadit?

Pokud mám Washington do ničeho nekecá, tak to je jenom proto, že mu sami horlivě vycházíme vstříct daleko za rámec toho, oč by si dovolil žádat. Vezměte jed na to, Jasane, že jestli tady ten radar bude, tak nám Washington bude kecat do všeho, protože když už to jednou postaví, tak se toho nebudou chtít vzdát. A zapomeňte na to, že by se nechali omezovat nějakými demokratickými skrupulemi.

A když už jste nakousl tu historii, Jasane, tak prokažte, že se alespoň v základních věcech orientujete, a jasně a stručně vysvětlete, kdo a proč začal [i]První[/] světovou válku. První, protože to je ta důležitá, na té záleží, ta Druhá, to je už jen její logický důsledek.
Tribun Mail WWW 29.02.2008, 22:12:12 [cenzore] [kill]

[47] Jasane ... Vy "nevím co" ... :( ... onen zločinný (od počátku genocidní) stát, který na té První válce (jakožto jediný) vydělal a tu Druhou DOSLOVA(!) vyrobil (za stejným účelem a ze stejných příčin) ... je 10.000 Km daleko přes vodu ...

... tu První má na svědomí jiný-velmi-podobný docela ne-evropský "stát" jménem: "Britské Impérium" ...

... tím jediným "státem" (spíše skupinkou rodin), který "plánoval" a "ovlivňoval" život celé Evropy po celé dvacáté století (nejméně od roku 1918) byli Vaši "Američané" (tedy asi-tak-přesně těch Vašich 200 rodin, které tak "statečně podporujete" - neutřely by si o Vás ani boty ... :/ ...) ...

... jděte do háje, a poučujte si své "žáky" ... fakt jo ... jasane. Raději "Moskvu" a "Brusel" DOHROMADY(!) ... :) ... fakt jo ... to by bylo naprosto "ideální" - pak by byl konečně pokoj.
GeoN 29.02.2008, 22:13:31 [cenzore] [kill]

[48] Tribune [41] už vícekrát jsem si všiml, že v reakcích neodpovídáte na to, na co byl položen dotaz a naopak odpovídáte na něco, na co se vás nikdo neptal. Například jsem se neptal, zda se teď a tady diskutuje o komunismu. Tudíž vidím, že ani pro mě, ani pro vás nemá smysl, abych se jakkoli zapojoval do zdejších debat, je to bezpředmětné. Dostatečný úsudek jsem si vytvořil a jdu o dům dál.

Jasane, ne ve všem máme shodné názory, ale držím ti tu palce. Třeba se ještě někdy podívám, jak tu "válčíš". Hodně štěstí a pevné nervy!
Radista 29.02.2008, 22:16:14 [cenzore] [kill]

[49] Tribune Vase (umyslne?) nechapani zacina byt ponekud zabavne lec nudne.
Sovetska okupacni vojska jaksi nikdo nezval (a uz vubec ne demokraticky zvoleny parlament). Ze tohle nechapete je ponekud signifikantni.

Pocet nehraje zase tak zasadni roli, jako spis dusledky - pokud by mela nastat nadrazenost zakonu USA nad nasimi pro CELOU zemi a VSECHNY obcany - tak jak to ted cini EU - rozhodne by se mi to nelibilo....
jasan 29.02.2008, 22:24:36 [cenzore] [kill]

[50] Radisto ... ... pro mě za mě ... (a tedy fakt "za mě :) ... :) ... "nervy" je opravdu to jediné, co potřebuje, protože nic jiného nemá k dispozici - a ty mu nemusíte nijak "přát", protože ty evidentě má "z ocele" :)
GeoN 29.02.2008, 22:31:37 [cenzore] [kill]

[51] Ano radisto, držte jasanovi palce! Bude to potřebovat. :-)
Blue 29.02.2008, 22:32:36 [cenzore] [kill]

[52] Někteří proletáři a radisté všech zemí se spojují? :-))
jonáš 29.02.2008, 22:33:09 [cenzore] [kill]

[53] jasane ... ... už se celý těším, až konečně půjdou do háje ty "naše zákony" a budou tu jenom ty "EU" ... pak to konečně takoví-podobní budou mít těžší - víte, ona ta "země", o které "plamenně" mluvíte, už v zásadě neexistuje ... jak nám předvedl pan Topolánek ... víte ... jsou "věci", které jsou mnohem podstatnější a důležitější, než je nějaká "celá země" (probůh která?) a "všichni občané" (proboha, o čem to mluvíte? :) ...

... vy jste se fakt "zapomněl" v osmnáctém století ... fakt ... "komplet" ... :)

Vy jste fakt hloupej, jasane:

... jste UPROSTŘED ... mocenského(!) konfliktu v rámci trapně setrvávajícího kapitalistického vlastnického systému ... a "LOBUJETE"(!!!) pro zřetelného nepřítele(!!! - ekonomického i politického), který dělá všechno-proto, aby rozložil základní předpoklady Vaší/naší SPOLEČNÉ existence(!) To už ti bolševici byli chytřejší, než jste Vy (omlouvám se bolševikům, protože oni byli těmi dobově-NEJCHYTŘEJŠÍMI => nesrovnatelnost !!!) ... Vy jste naprosto-naprostý hlupák - to jste nepochopil, že zde nejde o ŽÁDNÉ "ideologie"(!), ale o něco docela jiného? To jste takový hlupák? Probůh ... :/ fakt asi jste ... i s Radarem. :(
GeoN 29.02.2008, 22:47:20 [cenzore] [kill]

[54] Jo, určitě ... ... važte si každého Radisty ... budete je potřebovat... :)

... hehe ... :) ... to je vtipné ... :)
GeoN 29.02.2008, 22:48:48 [cenzore] [kill]

[55] vite GeoNe jak tak ctu Vase nazory... musim ty nadavky na svou osobu brat jako poklonu.
Mam proste uplne jinou predstavu o tom, kdo je MUJ nepritel - a Vy my pripominate nasi nebozku maticku stranu, ktera take vzdy vedela lepe co je pro obcana dobre nez on sam.

Ncmene, dede vsevede, vzdy si rad prectu Vase nazory. Jsou pro mne velice poucne.
jasan 29.02.2008, 22:53:06 [cenzore] [kill]

[56] ... tedy ... Vy ne, Jonáši ... :) ... he ... :) :) :)
GeoN 29.02.2008, 22:54:36 [cenzore] [kill]

[57] Jistě ... jasane ... ... jak jinak: ... já velmi dobře vím, kdo je můj nepřítel ... a když budete chtít, tak Vám to i řeknu (jakoby se stalo) ...

... už jsem Vám nedávno říkal: ... emigrujte do USA ... a třeba tak, jako to udělali "Mašínové" - tohle je EVROPA(!)

A jestli se Vám stýská po nějaké "matičce straně", tak jí můžete mít ... Váš "ministerský předseda" na tom systematicky pracuje = "tak-jako-tak" ... dočkáme se (doufám, že ne) ... Vy-i-já ... nebojte, a Vám(!) "poděkujeme".

JSTE HLUPÁK(!) Doslova! ... jste HLOUPÝ(!) ... to není nijaká urážka ani "urážka" ... opravdu Vás nechci nijak "urazit", fakt nemám proč - to je konstatování dojmu a "dojmu", který USTAVIČNĚ děláte, a to ve všech možných ohledech a ve všech možných tématech. Neudělal byste ani první zápočet - vždyť Vy vůbec nechápete, ani "okrajem", o čem se s Vámi člověk baví.
GeoN 29.02.2008, 23:05:37 [cenzore] [kill]

[58]  Jasane, a těch 99 pragováků, Indra, Bilak a Kolder byli vosk?
Teda s tím zvaním, ti současní zvatelé mají asi tak stejný mandát!
brtník ze svého brlohu 29.02.2008, 23:05:40 [cenzore] [kill]

[59]  [b]Radisto[b], abyste se tvářil tajemně jak hrad v Karpatech, na to vás opravdu nepotřebuji, na to mám Jasana :-) Hru na "došly argumenty" s vámi vážně hrát nehodlám. Takže jestli máte pocit, že jsem vám neodpověděl, tak jinak zformulujte otázku; jsem docela zvědavý, co z vás "vypadne", protože na tu jedinou, kterou jste položil, jsem myslím odpověděl docela jasně.

Jasane, ty Rusy tehdy někdo pozval, to byste mohl vědět. Byla to tehdejší legitimní moc, vybavená podobně silným mandátem, jako má ta současná. A víte, proč se tehdy příliš nežinýrovali? Protože jim USA dali jasně najevo, že si tu mohou dělat co chtějí. A zase nás hodí přes palubu - chtějí radar, nějaká ČR jim je u pr...
Tribun Mail WWW 29.02.2008, 23:09:10 [cenzore] [kill]

[60] `panove jste bud sklerotici nebo neco horsiho... ona mela tehdejsi moc mandat vznikly v demokratickych volbach?
Delate ze sebe nedouky....
A stejne ty Rusy ani tehdejsi moc nepozvala...
jasan 29.02.2008, 23:15:06 [cenzore] [kill]

[61]  Uf Tribune, ti pragováci byli legitimní moc? a ono trio? snaha byla ale pokud vím, tak jim to Mlynář překazil (nechce se mi to hledat zrovna teď v jeho pamětech), žádná dělnicko rolnická vláda jako v 56 v Budapešti se nekonala, smlouva o dočasnosti se podepisovala až dodatečně, když tu byli nakvartýrovaní.
brtník ze svého brlohu 29.02.2008, 23:15:29 [cenzore] [kill]

[62] Tedy, abych to trochu vyjasnil [59] - s Evropou máme celou řadu společných zájmů a můžeme je dosáhnout všichni. S USA nemáme společného velmi málo, přesněji řečeno - aby USA dosáhli svých zájmů, musí v jejich dosažení zabránit nám. Prostě, aby se neválčilo v Americe, musí se válčit jinde. A jinde je například tady. Jenže náš zájem je, aby se neválčilo vůbec, a když, tak jinde. A jinde je v Americe.

Když tak čtu, Jasane, ty "vaše" myšlenky, tak si vzpomínám na staré ruské moudry, kterým se řídili gubernátoři: "Bůh je vysoko a car daleko." Mně to připadá, že vy věříte tomu, že s Washingtonem to bude fungovat stejně. Omyl. Fatální omyl. A štve mne, že chcete přinut všechny lidi v této zemi, a vlastně v celé Evropě, aby tu prožluklou kaši, kterou hodláte navařit, žrali s vámi.
Tribun Mail WWW 29.02.2008, 23:18:09 [cenzore] [kill]

[63] ne GeoNe, Vy pro mne hlupak nejste Vy jste pro mne zdroj ustavicneho pouceni.

ale tady neni Evropa - tady je Ceska republika.

A pokud chcete do EUropy - tak jdete a nam dejte pokoj
jasan 29.02.2008, 23:18:36 [cenzore] [kill]

[64] Tribune mluvte za sebe....
jasan 29.02.2008, 23:19:59 [cenzore] [kill]

[65] Pragováci samozřejmě ne, ale Biľak a spol. ano - v kontextu tehdejšího režimu. Volby přeci nejsou jediným způsobem, kterým se moc legitimuje. Podrobněji kdyžtak zítra.
Tribun Mail WWW 29.02.2008, 23:22:43 [cenzore] [kill]

[66] jasane, věřte mi, že GeoN od vás žádné dobrozdání o tom... že "není hlupák" nepotřebuje.

ps: a to chcete Ceskou Republiku přestěhovat třeba někam do středu Atlantiku? Nebo nejlépe do Ameriky? Obávám se, že s geologickým umístěním ČR, a tím je umístění UPROSTŘED EVROPY nic neuděláte, i kdybyste se na hlavu stavěl a "já se k vám ze solidarity přidala".

pss: Kdybyste to nevěděl, tak tady v ČR JE EVROPA. :-D To je co? :-)
Blue 29.02.2008, 23:23:58 [cenzore] [kill]

[67] Jasane, vy perlíte "ale tady neni Evropa - tady je Ceska republika." Vy tápete i v zeměpise.
Tribun Mail WWW 29.02.2008, 23:25:12 [cenzore] [kill]

[68] jinak pokud jde o spolecne zajmy ano, ale muzi byt spolecne. Takze napred "ja pan ty pan" - a ne zadna nadrazenost prava.
U nas plati pravo CR, jinde plati pravo jine.
A nikdo se na nikoho nevytahuje (Chirac) a pro vsechny, pokud se dohodnou, plati STEJNA pravidla (monetarni unie).
A pak muzeme zacit diskutovat o spolecnych zajmech - ktere to jsou - a jak je budeme prosazovat.
Ne jako bezvizovy styk s USA - EUropa pro nas nehla ani prstem, a kdyz jsme si ho dohodli sami, muze se pominout.
To, co po nas chteji neni spouprace - ale drzet hubu a krok - stejne jako Moskva.
A to jaksi nehodlam podporovat
jasan 29.02.2008, 23:28:38 [cenzore] [kill]

[69] Přesně tak, Blue, to je geopolitická danost. Sousedství Německa a Ruska je prostě fakt, se kterým nic nenaděláme, nemáme na výběr. S USA na výběr máme, můžeme si od nich držet odstup, ale my děláme pravý opak.
Tribun Mail WWW 29.02.2008, 23:30:46 [cenzore] [kill]

[70] Evropa no, pokud myslite neutralni geograficky pojem, tak EuroAsie - tak se tusim ten kontinent jmenuje.... a pochybuji ze by z geografie mely plynout nejake ideove ci politicke konsekvence....
jasan 29.02.2008, 23:32:55 [cenzore] [kill]

[71] Tribune Vase 69... skuste trochu premyslet...
jasan 29.02.2008, 23:35:01 [cenzore] [kill]

[72] "já pán, ty pán" ... ... FAKT(!) ... to je neuvěřitelné(!) ... maximálně osmnácté století(!) ... nepředstavitelné(!) ... o tom "snili" měšťané, když museli platit ty daně ... a "pán" nemusel ... he :) ... proboha :(
GeoN 29.02.2008, 23:36:22 [cenzore] [kill]

[73] jasane.. :-) [70] .. a z čeho jiného by měly plynout "ideové a politické konsekvence"? :-D
Blue 29.02.2008, 23:38:28 [cenzore] [kill]

[74] ... jasane ... tady je Evropa ... ... "Evropa" je do značné míry geograficky i kultruně identický "pojem" - a Spojené Státy do něj v obojím ohledu nepatří. První i druhé je NA PRVNÍ POHLED(!) zjevné(!)
GeoN 29.02.2008, 23:39:17 [cenzore] [kill]

[75] Blue prece z nazorove blizkosti a shody - ne z geografie.
jasan 29.02.2008, 23:42:01 [cenzore] [kill]

[76] Od vás to sedí, Jasane když si dovolíte popírat i geografii ..
jonáš 29.02.2008, 23:42:31 [cenzore] [kill]

[77] GeoNE uz blbnete presprilis..... geograficky konci Evropa na Urale... ze by "kulturne identicky" take? Vcetne jihu?
jasan 29.02.2008, 23:44:08 [cenzore] [kill]

[78] jasane, "národy", které staletí žijou vedle sebe se MUSÍ nějak dohodnout. Ve SVÉM zájmu. Není důvod, proč by se dohodnout neměly a nemohly. :-)
Blue 29.02.2008, 23:45:35 [cenzore] [kill]

[79] jasane, nikdo nemluvil o tom, kde končí Evropa... Co to sem zase taháte? :-)
Blue 29.02.2008, 23:47:58 [cenzore] [kill]

[80] jojo Blue zvlaste Nemci o tom MUSI vzdy meli ponekud sverazne predstavy.... dekuji, nechci.

Dalsi duvod pro radar.

Ja si radeji partnery vybiram podle te nazorove blizkosti ci shody....

Takze preji dobre noci bez zlych snu o Americkem imperialismu
jasan 29.02.2008, 23:50:31 [cenzore] [kill]

[81] jasane, Němci, jsou ti poslední, kterých se bojím. Protože oni sami pro sebe, mají pořád máslo na hlavě, takže si nedovolí ani "zblo". Měl byste víc sledovat co se děje u sousedů a nezahazovat se s tou prsatou děvkou "odnaproti". :-D
Blue 29.02.2008, 23:54:39 [cenzore] [kill]

[82] ps: .. teda co říkám u sousedů [81] .. DOMA! :-)
Blue 29.02.2008, 23:56:01 [cenzore] [kill]

[83] Jistě ... i "za" Uralem ... ... pokud vím, tak Rusko je již "nějaké-to-století" křesťanská a to "pravoslavně" (to je složitější, s tím Vás nebudu zatěžovat) ...

... chcete snad Rusko (a pravoslaví) vylučovat z Evropy?

Víte v tomto smyslu končí Evropa až na Sachalinu.

... Vy jste "fakt dobrej" ... jasane ... opravdu by mě už zajímalo, ve které to škole učíte - jestli je to cokoliv "obecného" (od slova "obec"), tak je to opravdu průšvih ...

... a ještě doslova (a to již opravdu "poněkolikáté" a dříve i mnohem nevybíravěji a přiblbleji) doslova štvete proti Němcům, které máte "za bukem" ... a to i přitom, že všichni tu máme nejméně polovičku německé "krve", a Němci nás nikdy nepodkopli na rozdíl od těch Vašich "demokracií", které snad už vezmou rozum (tedy s výjimkou Vašich "Američanů" - ti ho totiž nemají, takže ho ani nemohou "vzít", že ano - a jistě poskakujících "Britů"). "Naše" Němce, kteří s námi žili, a to velmi smysluplně, několik staletí, jsme naopak PODKOPLI my ... a teď to děláme i Evropské Unii, o kterou se pováleční Němci, jistě spolu s Francouzi, tak zasloužili - a je to VÝSOSTNĚ DOBRÁ VĚC, a to PO VŠECH stánkách ... ekonomické, sociální, politické i geopolitické ... a to PRÁVĚ PRO NÁS ... Evropany, kterými jsme NEJMÉNĚ(!) už od Milánského ediktu(!) ...

... Vy jste fakt "srandista", to je fakt k pohledání. Poučujte se, stejně Vám to nebude nic platné.
GeoN 01.03.2008, 00:11:55 [cenzore] [kill]

[84] Omyl, snad špatná formulace ... Blue ... ... jistě ... Němci stále mají "máslo na hlavě" ... ale to "máslo" URČITĚ(!) není německé(!) ... to je francouzské, britské a především: ... americké(!!!) ...

... Němci nesou především CIZÍ VINU(!) ... teprve-až tu svou. A mezi tou "cizí" vinou je i NAŠE vina jako ta z předchůdných a nejprvnějších - a to vina určitě vícestranná a stále se rozšiřující.
GeoN 01.03.2008, 00:17:18 [cenzore] [kill]

[85] Ano GeoNe, to jsem měla na mysli. Špatně jsem to napsala. [80]"Ja si radeji partnery vybiram podle te nazorove blizkosti ci shody...."

No, konečně! A pak že ty "objektivní" zákony. :-D
Blue 01.03.2008, 00:22:32 [cenzore] [kill]

[86] Jéje, nějak jsem špatně naformátovala text... ten komentář k [80], patří vám jasane. (Aby nedošlo k nějaké mýlce.)
Blue 01.03.2008, 00:25:15 [cenzore] [kill]

[87] Jasane... přišel jsem pozdě k zdejšímu "hemžení", tak se vrátím hodně nahoru:

[3] jakpak Vy osobně jste "boural komunismus"?
A proč spešl Vám nevyhovoval, když Vaše argumentace mi tak moc připomíná argumentaci vskutku zarputilých komunistů.

A děsně se mi u Vás líbí používání plurálu... "My jsme bourali...", "Náš zájem..." za kohopak ještě mluvíte?
Faust 01.03.2008, 07:00:28 [cenzore] [kill]

[88] jasane
Mate tam stale Tribunovu otazku ze 46:

"A když už jste nakousl tu historii, Jasane, tak prokažte, že se alespoň v základních věcech orientujete, a jasně a stručně vysvětlete, kdo a proč začal [i]První[/] světovou válku. První, protože to je ta důležitá, na té záleží, ta Druhá, to je už jen její logický důsledek."
sax 01.03.2008, 08:22:06 [cenzore] [kill]

[89] jiste GeoNe nase vina je ta, ze se od Nemcu porad odmitame nechat "sezrat".
III rise se jim nepovedla, tak ted zkouseji IV.

Ja osobne (aby mi nebyl vycitan plural) ucinim vse pro to, aby se jim zase nepovedla.

Tribune - I svet. valku si jiste bez problemu najdete sam....
jasan 01.03.2008, 11:26:28 [cenzore] [kill]

[90] nicmene na odlehceni diskuse aneb jaka kouzla dela pocitacovy preklad.... tohle mam jako soucast "zlateho fondu" odkazu...
Jestlipak vite, co to je "rise pohovky"?

http://wikipedia.infostar.cz...gins
jasan 01.03.2008, 11:33:54 [cenzore] [kill]

[91] Fauste plural... no to je takova obecna choroba - racte juknout na Tribunovy texty.

Stran bourani komunismu - tam je plural celkem naschval. Asi se mnou budete souhlasit, ze tak ci onak ho od roku 75 ho tak ci onak bourali (skoro) vsichni.
jasan 01.03.2008, 12:11:32 [cenzore] [kill]

[92] Jasane, co očekáváte, že podle vás vymyslím jiného [71]? Ať přemýšlím jak přemýšlím, pořád mi vychází, že to, co jsem napsal, je pravda.

A neptal jsem se na svůj názor, Jasane [89], ten znám. Ptal jsem se na váš, protože jsem si nějak neuvědomil, že vy zásadně neodpovídáte. Já jsem si tu První válku totiž našel. Již dávno. Ležela v knihovně na poličce, dostupná každému, stačilo po ní šáhnout. Nešáhl skoro nikdo, a já se teď jen divím, co všechno si nechají lidé nakukat z médií, co všechno jsou "novináři" schopni vypustit.
Tribun Mail WWW 01.03.2008, 13:28:13 [cenzore] [kill]

[93] Jo, dobrá poznámka o Kájínkovi tam jdesi od kohosi nahoře:-), Kájínkem by bylo určitě vhodné se začít zabývat!
Mod. WWW 01.03.2008, 13:30:07 [cenzore] [kill]

[94] No jo, jasane, [91] bouralo se, jak pravil pan president, útěkem na chaty a chalupy, což?
To byla ale "vošklivá" poznámka, což?
Faust 01.03.2008, 13:37:55 [cenzore] [kill]

[95] Tribune - I svet. valku si jiste bez problemu najdete sam....
"Jasane - zatím jste, a to na všech místech, odkryl jenom a jen svou naprostou neschopnost už jenom tím, že jste se VŠEM validním a silným argumentům jednoduše VYHNUL(!) - ignoroval jste je, a to zcela vědomě."
viz komentar 32
sax 01.03.2008, 13:57:03 [cenzore] [kill]

[96] saxi Vy nejak neumite cist... mate to v 90.

poradi kdo komu kdy vyhlasil valku je i pres ten srandovni preklad pravdive.
jasan 01.03.2008, 14:04:45 [cenzore] [kill]

[97] Tribune "Sousedství Německa a Ruska je prostě fakt, se kterým nic nenaděláme, nemáme na výběr. S USA na výběr máme, můžeme si od nich držet odstup, ale my děláme pravý opak".

no, mozna ze by stalo za uvahu se zamyslet nad tim, zda vliv USA nemuze ponekud eliminovat vliv Nemecka a Ruska, zvlaste pokud uvazime jake s nimi mame zkusenosti.
jasan 01.03.2008, 14:09:04 [cenzore] [kill]

[98] ale Fauste a kdyz se nekdo branil aktivne je pokladan za vraha, ze....

Takze - jak by to melo byt podle Vas?
jasan 01.03.2008, 14:11:19 [cenzore] [kill]

[99] No já se nepovažuju za vraha... ani za extra disidenta a strašně nerad se s tímhle "vytahuju", ale když nás v r. 88 drželi v Bartolomějský, tak jsem si říkal, že kdyby nás tady bylo víc, tak se to možná i uspíšilo o rok... každej rok dobrej, ne?
A v té době by to byly skoro roky dva.
Faust 01.03.2008, 14:37:18 [cenzore] [kill]

[100] Fauste ta realita je bohuzel takova, ze je drzela Moskva... takze vic nebo min by obavam se moc nepomohlo.
Jak dala Moskva ruce pryc, uz to jelo....
jasan 01.03.2008, 14:40:01 [cenzore] [kill]

[101] A s tím bouráním komunismu, jste, jasane, přišel Vy, ne já!
Takže tak, jasane, takže tak.
Faust 01.03.2008, 14:42:05 [cenzore] [kill]

[102] No, proto z toho taky nedělám zásluhy... když v té době už byl v CCCP Gorby...
Taky se k nám chovali vcelku slušně. :-)
Ale jak jsem napsal výše: s tím bouráním komunismu jste začal Vy a já se jenom slušně optal, jak jste ho boural?
Toť vše.
Faust 01.03.2008, 14:48:55 [cenzore] [kill]

[103] ale jo Fauste proto plural... vona vetsina bourala proste tak, ze se na to soudruhum "zvysoka". A kopla do kotnicku kdyz to slo.
Proto ten rezim nebyl vlastne uz dost dlouho... ja bych to odhadl od 1980...
jasan 01.03.2008, 15:37:08 [cenzore] [kill]

[104] když dokončím jasanovu "úvahu" tak největšími bourači komunismu byli zřejmě veksláci (kteří narušovali státní měnový monopol) a vedoucí řeznictví a zeleniny (kteří obchodovali do svých kapes).
No a většině z nich to dalo podnikatelský náskok při privatizaci a teď si to hlídají.
A "jasani" jim tleskají (pokud nepatří rovnou mezi ně).
onlooker 01.03.2008, 16:36:44 [cenzore] [kill]

[105]  Však jsem se, Jasane, také zamyslel [97] (například zde: http://tribun.bloguje.cz...-vii.php) a stále mi vychází, že Základna je velice špatné řešení, protože nic neřeší. Způsobí pouze to, že zde budeme mít místo dvou vymahačů výpalného vymahače tři. Jsem upřímně přesvědčen, že je mnohem lepší žít se sousedy v míru a pokoji, třeba za cenu ústupků, než s nimi být na kordy a snažit se situaci řešit tím, že si na ochranu zjednám největšího rváče ze sousední vesnice. Nejenom, že to dotyčný nebude dělat zadarmo, ale s největší pravděpodobností s těmi ostatními nakonec spojí, protože síla si nic neoškoliví tolik, jako slabost. To jen vy, Jasane, žijete v bludu, že by USA dali přednost našim zájmům před jejich vlastními.


onlookere, výborně, přímo "na komoru" [104]. Zcela souhlasím, není, co bych dodal.
Tribun Mail WWW 01.03.2008, 17:48:45 [cenzore] [kill]

[106] Zpoved "velkeho kluka", Mirka Topolanka:
"Teď letíme rušit víza. To je po stříhání drátů a vstupu do Schengenu třetí obruč Kostěje Nesmrtelného, která praskne. Od své první cesty jsem byl v USA mnohokrát. Za tu dobu jsem ztratil iluze, vím, že ta obrovská země není černobílá, že to nejsou jen beatnici, John Lennon, Vinnetou, že v sobě má řadu negativ, ale i pozitiv. Ale tuto cestu absolvuji s vědomím, že jsem se podílel na něčem, co naplňuje moje sny. Co svým dílem pomáhá naplňovat sny generací o svobodě."
A dale pod www.
sax WWW 01.03.2008, 17:59:02 [cenzore] [kill]

[107] Tribune Vy popirate nasi zkusenost z dejin a zijete v bludu nebot se domnivate, ze jak Nemecko tak Rusko se budou chovat jinak nez v minulosti.

Ja si to proste nemyslim a historie je na me strane.
jasan 01.03.2008, 18:05:56 [cenzore] [kill]

[108]  [104]
A proto jsou jejich největšími nepřáteli komunisti, protože ti by jim to chtěli zatrhnout.
A z toho plyne ten největší komunistický zločin.
brtník ze svého brlohu 01.03.2008, 18:08:26 [cenzore] [kill]

[109] No jestli v tom neni právě problém, že tihle premiéři, místo aby přemejšleli nad tim, co prospěje zemi, a co vlastně v přechodném pominutí smyslů slíbili voličům, si jenom plněj svoje klukovský sny bez ohledu na okolní realitu?
jonáš 01.03.2008, 18:09:47 [cenzore] [kill]

[110] ŠUMAFUK (TM) ... :-D [103] "..ale jo Fauste proto plural... vona vetsina bourala proste tak, ze se na to soudruhum "zvysoka"... "

Ano, přesně jako to děláte vy jasane. :-)
Blue 01.03.2008, 18:21:07 [cenzore] [kill]

[111] Hmmmm ... saxi ... ... beatniky ať si pan Tololánek fakt nebere do huby ... fakt ne ... :( ... Johna Lennona?, prosím ... Vinnetoua, kterého si fakt dobře vymyslel Němec?, ... no možná, ale to už jsem uraženej ... ale beatniky? ... jedny z mála opravdivých Američanů, kteří jsou opravdu "k respektu ... eéééé ... tak na nich, ať si svou polívčičku nepřihřívá ... :/ ... pochybuji ... fakt "pochybuji" ...

... jen tak mimochodem:

... k beatnikům se "dnes" ... "hlásí" i Vin Diesel ... povídali jsme si o tom "osobně" ... čuměl jsem na něj jako na "Zjevení Boží" ... a on "nechápal" ... a pak se "lehce" urazil - on se vůbec "lehce urazí", kdykoliv o jde ... když ten "avantgard" přišel za českými osvětlovači, aby si s ním dali "jointa" (jako "že má" :), tak se všichni zvedli a beze slova odešli, a nechali ho tam "stát" ... :)

... tak by to ... zcela jistě ... dopadlo i s panem Topolánkem - kdyby se opravdu "odhodlal" někde "dělat borce" ... "z lidu". :/
01.03.2008, 18:27:04 [cenzore] [kill]

[112] ... aha ... díky opravě Blue: ... to poslední je "GeoN" ... jak jinak. :)
GeoN ... 01.03.2008, 18:28:29 [cenzore] [kill]

[113] Jonasi
Jestli to spis nebylo tak, ze jeden poradce mu rekl, co ma udelat a druhy mu zas poradil, ze by to mohl navliknout jako klukovinu. Jiny nazev produktu, nez "Chlapecky sen" pod kterym by se to jeste dalo prodat, mne totiz vubec nenapada.
sax 01.03.2008, 18:38:33 [cenzore] [kill]

[114] Geone Mozna temi americkymi pozitivy myslel Nemce Vinnetoua a Anglicana Lennona.
Z negativnich beatniku zna urcite jen Krale Majalesu a Kerouaca s jeho socialnekritickym romanem Kdo chyta v zite, na vic bych nesazel. Vsak jsme to take meli s Mirkem na gymplu za povinnou cetbu nebo tohle vojaci nesmeli?
sax 01.03.2008, 18:49:19 [cenzore] [kill]

[115] No však když si vezmeš jistého přispěvatele tak je jasný, že o ničem jinym než svých klukovských snech vlastně nepíše a neni ani reálnýho náhledu schopen. A další na Konfrontaci a na Psu .. zhouba šířená samýma romantikama :-)
jonáš 01.03.2008, 18:51:13 [cenzore] [kill]

[116] [104] ... hmmm ... ja(!) ... kouzelné ... :) ... můj otec také bojoval proti komunismu, dokonce fakt-"trpěl za nás všechny" (a já a moje matka se mnou - s ním) ... "bojovník za svobodu" ... hotovej "Mašín&Co" ... pane bože, že mě to tehdy nedošlo ... :) ... :/ ... vždyť já jsem vlastně potomek hrdiny ...

... místa "hrdinství":

... Vodičkova ulice, ulice Lazarská ... a Tuzex na Pankráci ... a na náměstí Míru ... neboli: "obvyklé štafly" ... :(
GeoN ... 01.03.2008, 18:56:28 [cenzore] [kill]

[117] He ... :) ... Karel May ... Král Majálesu ... Kerouac (tohohle krále majálesu mám obzvlášť rád - můj nejoblíbenější :) ... který chytá v žitě ... je opravdu moc hezká poezie:


... a Král Majálesu ...

... Karel May ...

... v bakelitovém oblečku ...

... a za svitu Nov ...

... v tichu zpíval ...


... mrtvému milenci ...

... tiše spílal ...

... za jeho brzkou smrt ...

... když nad lánem žita ...

... poslední pěnkava vzlykla.

:)




"... můj maskot, můj maskot ..."

... šeptala stará Italka ... nažloutlému kanárkovi ... než ho zardousila stiskem svých vrásčitých rukou ...


... :) ... :/
GeoN ... 01.03.2008, 20:02:18 [cenzore] [kill]

[118] Tak si monitoruju český internet, co kdo kde ke "kauze" napsal, ale tohle je z mýho hlediska nejhloupější článek, na který jsem narazil. Polemizovat v tomto prostředí nehodlám, jenom napíšu: Konečně někdo prolomil to podivné tabu. Jsem rád a vy se můžete klidně vztekat.
aTeo von Chucpe WWW 01.03.2008, 23:25:47 [cenzore] [kill]

[119] Nám je to u boku, milý soudruhu Chucpe.
jonáš 01.03.2008, 23:46:09 [cenzore] [kill]

[120]  Pan "Teo von Chucpe" to zhodnotil tak objektivně, asi jako pan Topolánek zavedl předvolebně avizovanou vysokou politickou kulturu - tedy pokud za etalon kvality považuje svůj blog. S taktním přehlédnutím vybraného slovníku je to počtení vcelku zábavné a poskytuje pohled do hlavy lidí, kteří už asi nejsou dětmi, ale ještě nedosáhli prahu duševní dospělosti. Ta brisknost myšlení a citové zabarvení je skutečně jako z kroniky místního sdružení SSM. Budete se Tribune muset hodně činit, abyste dosáhl jeho "kvalit". ;-)
JK 02.03.2008, 00:29:57 [cenzore] [kill]

[121] Dost dobrý Opravdu jsem mile překvapen úrovní všech diskutujících.
jazve 04.03.2008, 09:27:01 [cenzore] [kill]

Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).
Jméno:

URL:

Text: