Komentáře
[1]
Tak řekl bych, že poznávací značky budou vyřešeny stejně jako v Německu. Tam jezdí s modrým pruhem jako EU, ale místo hvězdiček je ta znak NATO a místo znaku Spolkové země mají nápis "Streitkrafte der Vereinigten Staaten von Amerika in Deutschland".
Ale dále... osobně DOUFÁM, že američtí vojáci nebudou podléhat české jurisdikci. Bylo by totiž dost tristní, aby se s něčím takový potkali. A neméně doufám, že to není poslední základna USA v Čechách. Jen housť.
sunfreedom
WWW
12.02.2008, 22:57:52
[2] sanfreedome
já osobně věřím,že houšť nebude.Pravda v dobách římské říše lze vysledovat okrajové posádky i na našem území.Impérium bylo velké.
Vojáci určitě podléhali jen římské jurisdikci a nikoli "barbarské".
Jenže čím víc kolonií a držav,tím méně udržitelné.Pravda,dokonalá armáda dokáže porazit každého nepřítele.Horší je to vyrovnat se s jinou kulturou,mentalitou a náboženstvím.
Impérium dokonce přijalo importované náboženství za své.Trvalo to nějaké století.Občas se v dějinách některé věci vyvíjí stejně.
Venkovan
13.02.2008, 20:54:35
[3] Hmmmm :)
... ale Římané byli oproti jiným :) opravdu vojáci, kteří měli ve své době fakt málo reálné konkurence. Pokud bychom měli srovnat poměry, tak by zdejší Germáni a další přichomejtnuvší se kmeny asi řvali smíchy :) ... plácali by se do stehen ... "zde" opravu nejde o nijakou "dokonalou armádu" - "tato" armáda je příliš "měkká" a příliš "technologická" ... války vždy vyhrávali lidé nikoli nějaké "technologie" - a bude tomu tak asi i v budoucnosti ...
... ach, tihle "Američané" :) Není komičtějšího "národa" - zkuste věřit, Tribune ... znám je docela dobře.
Římané byli v zacházení s jinými kulturami docela zruční - však jim to vydrželo docela dlouho ... od oka přes čtyři sta let - jejich systém, konec konců, dodnes používá islám = systém striktně nadřízené ale "tolerantní" kultury. Dle mého mínění Vaše srovnání trochu kulhá - "Američané" se Římanům opravdu nemohou rovnat.
Víte Tribune, ono přijetí římského pauliánského křesťanství byl docela dobrý tah, ale přišel příliš pozdě - Římská říše potřebovala unitární metafyzický diskurz tak o sto-sto-padesát let dříve, což se nepodařilo jenom a jen proto, že římská etnicko-kulturní identita byla příliš úzce spojená s římským vlastnickým (a také právním) systémem. Kdyby byli chytří, tak by začali křesťanství zpracovávat dříve - ale v tom je ten "pes" ... Římané zas-až-tak chytří nebyli, a tudíž nedokázali modifikovat svou reflektovanou identitu ... a doplatili na to.
GeoN
14.02.2008, 00:17:09
[4] ... a pardon ...nikoli "Tribune", ale "Venkovane" ...
... omlouvám se ... hluboce - má obvyklá nepozornost ... fakt pardon oběma zúčastněným pánům. :(
GeoN
14.02.2008, 00:21:19
[5]
GeoNe, války v budoucnu budou skutečně stále vyhrávat lidé. Lidé, kteří budou ovládat technologie. Je až zarážející, že právě USA, ta říše zla, vyvíjí zbraně na chemické bázi, aby umíralo co nejméně lidí (prostě to spustí průjem nebo zvracení, ani při jednom nemůžete většinou střílet). Ano, nakonec vždycky bude muset noha US Army Soldier stoupnout na půdu dané země, ale otázka je, jestli tam budou čekat "tolerantní" muslimové (mimochodem - ta věta mě rozesmála snad nejvíc, zařadím ji do své hitparády), nebo kulhající, zvracející, kálející a plazící se trosky s AK-74 na zádech...
Vaše neznalost technologické nadřazenosti (resp. asi její účinnosti) US Army je zarážející, ale na druhou stranu... Já o tom taky neměl ještě nedávno potuchy. Dá se to dostudovat. A člověk jako Vy s tím určitě nebude mít problém.
P. S. A chválím - jen 13 uvozovek, jsem na Vás hrdý...
sunfreedom
WWW
14.02.2008, 13:14:29
[6] Sunfreedome,
vaše touha měnit lidi na "kulhající, zvracející, kálející a plazící se trosky" je nechutná, bohužel však v naprostém souladu se vším, co jste kdy napsal. Ve vašem případě skutečně nelze být na pochybách, s kým máme tu pochybnou čest.
P.S. Až budete mít tu "hitparádu" hotovou, seznamte nás s ní. Jsem přesvědčen o tom, že na čelných místech v ní budou figurovat velice dobré postřehy a moudré myšlenky, a že se z ní bude možno lecčemus přiučit. Třeba tomu, jak snadno se uspokojí člověk, který potřebuje tak zoufale nenávidět, jako vy.
P.P.S Nebýt toho zlořečeného netolerantního islámu, tak ti vaši milovaní Američané (pokud by vůbec existovali) měli technologickou převahu tak akorát nad opicemi, protože celá naše (= i jejich) technologie vychází z aristotelovské metafizyky, která se nám dochovala pouze díky islámu.
P.P.P.S Technologická převaha sama o sobě je k ničemu, nemá-li nad kým převažovat. Proti guerillovým bojovníkům, kteří nedisponují vůbec žádnou technologií, jsou všechny ty awacsy a křídlaté střetly zcela bezmocné. Technologie by možná Američanům pomohla, kdyby chtěli svět zničit. Ale to oni nechtějí - oni jej chtějí dobýt, vyrabovat, zotročit. Proto ty "humánní" nezabáíjející zbraně. Mimochodem, věděl jste o tom, že v době Krymské války byly za humánní označovány dnes běžně používané špičaté projektily?
Tribun
Mail
WWW
14.02.2008, 13:45:22
[7]
Ale Tribune, já nejsem záměrně nenávistný, protože bych to potřeboval. Já se jen vyhrazuji proti lidem, jako jste Vy, takže v klidu. Někteří lidé, kteří Vás a třeba GeoNa se mnou sledují, mi říkají, že je zbytečné se s Vámi dohadovat, protože takové myšlenky v dnešním světě nemají místo... Já ale argumentuji, že na lidi, jako jste Vy se upozorňovat musí, aby bylo vidět, že i tací se mezi námi najdou. (Je to jako s Hitlerem, mám za to, že nevšímavost plodí zlo).
Jinak v poslední větě jste chtěl asi napsat nehumánní, ne?
sunfreedom
WWW
14.02.2008, 14:25:33
[8] Tribune
pokud tu nekdo neco zoufale nenavidi, tak jste to Vy, Blue a GeoN a to "neco" je je parlamentni demokracie, kapitalismu a USA - na co jsem zapomel?
jasan
14.02.2008, 14:31:48
[9] Právě že
nedokáži zlo nevšímavě přecházet, Sunfreedome, proto nemlčím, ale stále se zde s vámi i s jasanisty dohaduji. Nevím, snad doufám, že vám to jednou dojde. Jenže ono vám to asi nedojde, dokud nepůjde o váš osobní zadek, a to už bude pozdě. Kdyby šlo jenom pro vás, tak mi to bude jedno, ale ono bude pozdě pro všchny. Kvůli vám. To je ten průser.
Noa v té poslední větě jsem samozřejmě chtěl napsat humánní - to je totiž pointa. Jenže to byste musel mít širší přehled, než je několik namemorovaných pouček a víra ve vlastní neomylnost.
Tribun
Mail
WWW
14.02.2008, 15:06:41
[10] Jasane,
já moc dobře vím, co znamená nenávist a věřte mi, že poznám, když nenávidím. A věřte mi, že já k nikomu zášť nechovám, dokonce ani k vám ne. To spíše lítost. A to nikoliv z nějaké pochybné křesťanské lásky k bližnímu, ale z čistě sobecké lásky k sobě - nechci si totiž kvůli takovým blbcům, jako jste vy dva, kazit spaní.
Tribun
Mail
WWW
14.02.2008, 15:09:12
[11] ale copak Tribune
budeme si nadavat do blbcu?
jasan
14.02.2008, 15:15:48
[12] Jasane,
tak teď se cítím trochu dotčen a opomenut. Tolik jsme toho spolu prodiskutovali na téma parlamentní demokracie - a vy se ani neobtěžujete mě zahrnout mezi ty, co demokracii zoufale nenávidí... To jsem si nezasloužil...
Vesemir
14.02.2008, 15:25:59
[13] Vesemire
kdyz od Vas ta nenavist nevane - Vy s mnohym nesouhlasite, mnoho chcete zmenit, ale tu nenavist k SYSTEMU u Vas necitim.
Ostatne - dalo by se dokladovat citacemi z prispevku... ale to asi za ten cas nestoji.....
jasan
14.02.2008, 16:43:29
[14] Copak spaní, Tribune ...
... to Vám permanentně kazí kde co ... a, jak trapné, ještě mnohem malejšího - třeba poštovní schránka, a všichni ti parazité, kteří se na Vás přes tento "oficiální kanál" dobývají se svými agresemi ...
... kdosiové a jasanisté ... mají co o nenávisti agresivitě vykládat ... chtěl jsem to minout, ale za chvilku Vám (a dalším) k sobě přidám, jak si kdosiové a "kdosiové" prohlížejí infuzin - kdosiové&Co mají vždy dost smyslu pro "humor". :/
***
... nenávist? ... ale jistě, že ano! - dle mé zcela osobní rady, podržte se gándhíovského:
"Miluj Ďábla, nenáviď ďábelství!"
... a žádná láska k Ďáblovi Vás těžko může přivést k tomu, abyste akceptoval ďábelství ... to si musí ďábel rozmyslet, protože i gándhíovské nenásilí má své meze. "Gándhí" totiž není jenom nějaká "jedna soukromá osoba" - je to osoba, která přijala důslednou odpovědnost i za ty ostatní - a to až na mez sebedestrukce. Sebedestrukce? Jistě vlastní sebedestrukce jakožto symbolu a vylovení sebedestrukce těch druhých. V gándhíovskému "aktu" sebedestrukce je tak zcela jistě velmi silná forma NÁSILNÉ(!) sebeobrany - je zde násilím vnucena odpovědnost někomu, kdo jí zprvu nemá a "nevidí". Jde o velmi silnou "šamanistickou techniku" - v Indii několikrát "vyšla", ale "šamanistické rody" pak jistě dlouho nesly a nesou následky oněch "zlých energií", které spolykaly.
Ovšem je zde ještě jedna významná inspirace:
... když šlo o britské dovozové textilní zboží, tak si Gándhí pořídil jednoduché přádelní na tkalcovské instrumenty ... a každý den předl a tkal, aby tak "najevo", že to opravdu jde - že není nemožné, aby Indie byla jen bavlníkovou plantáží. A všichni Britové byli v háji "jako Německo".
Nenechte se ani zastrašit ... ani zblbnout - jasanisté, kdosiové i hvězdopružnatí agresivní natrvdlíni lžou kudy chodí, to docela vědomě. Nemají šanci ... ech vlastně mají, dvě:
1/ ... skočit z mostu sami ...
2/ ... anebo nás pobít (a nechat nás i je se-pobít) hezky "společně" ...
... tedy stará-dobrá metafora s Titanikem ...
:(
... nene ... :) ... Tribune, jsou na omylu ... :) ... žádné "Radary" jim nepomohou - své úhlavní nepřátele máji "doma" přímo za krkem, a ti jen-čekají na to, až jim budou moci skočit po krční tepně. A tak si z našich jasanů a dalších tupohlávků dělají "vyrovnávací nádržky" ... ech ... kolikrát se bude tahle komedie ještě reprizovat - no, už mockrát ne, protože limitů bylo dosaženo. Času rapidně ubývá. :(
GeoN
14.02.2008, 16:55:06
[15] Sunfreedome..
"Rusko namíří část svých raket na případně postavené objekty amerického protiraketového štítu v Polsku a České republice. Řekl ve středu na tiskové konferenci ruský prezident Vladimir Putin. Zdůraznil, že většina Čechů je proti základně."
Jak se vám to líbí? Tohle je z dnešních novin. Postavíme základnu a máme tu rakety. Akce --> Reakce ... Příčina - Následek.
Blue
14.02.2008, 17:09:35
[16] Kdepak Blue ... :)
... pojedeme do Ruska ... někam k Volgogradu ... k té veliké řece - tam bude fajn. Určitě ne hůř, než tady ... :) ... a "duchovně" určitě lépe ... ty povolžské kláštery ... poslední leproserie v Evropě ... ryby v hloubce ... a ozvuky velkých ... skutečně velkých - ne těch vymyšlených a vylhaných ... bitev ... joj ... to je síla místa ... :)
GeoN
14.02.2008, 17:15:55
[17] Blue
vite jak se "miri raketa"? ptam se predem, aby jste zase nerikala ze to prece vite....
jasan
14.02.2008, 17:27:22
[18] jasane, mám za sebou pár ročníků vysokoškolské matematiky, statiky a fyziky..
nevím ale, co to má společného s metirem věci. Nezkoušejte to na mně, komiku. :-)
Blue
14.02.2008, 17:34:47
[19] inu dobra Blue
termin "namirit raketu" neznamena vubec, vubec nic - to jen politici pouzivaji jako strasaka.
Kazda rachejtle ma predprogramovano stovky potencialnich cilu... takze cele "mireni" je jen volba jednoho z nich v case tak 20s....
Takze Putin vznesene keca - protoze ty rachejtle sem stejne "miri".....
jasan
14.02.2008, 17:46:47
[20] jen dodatecek
stejne jako americke, britske a francouzske....
jasan
14.02.2008, 17:47:29
[21] Kecá .... ?´:)
... dělejte si srandu z někoho jiného, milý kdosi ... Blue Vám klidně vysvětlí, jak se asi míří rakety po onom "technickém" slova smyslu ... ale zároveň je jí jasné, že tyhle rakety se "míří" docela jinak než "technicky" ...
... dělejte "blbce" ... laskavě ... z někoho jiného ... "tady" Vám na to nikdo neskočí - mám Vás na deset tahů dopředu.
Pan Putin nekecá, docela naopak: ... dává zřetelně najevo své mínění, které je v dané situaci rozhodující ... a dle mého je to zcela legitimní mínění, i když z toho nemám radost. Kecáte, docela bohapustě ... Vy - se vší úctou ke kdosiům a komukoliv ...
... kdosi je opravdu "veselá kopa". :)
GeoN
14.02.2008, 18:04:01
[22] koukam GeoNe
ze pochopit zcela trivialni vec - ze sem ty rakety miri stejne, je nad Vase schopnosti.....
jasan
14.02.2008, 18:07:37
[23] No, Vy jste se ... kdosi ...
... ptal po tom, jak se ty rakety "míří" ... he :) ... já ne :) ...
... vážneji pro ostatní:
... to "kam" všechny ty rakety míří, je záležitost rozhodnutí ... a to jak ostatních lidí, tak i rozhodnutí vašeho ... důležité je rozeznat, kde začínají příčinné řetezce.
Naši "komunisté" včera-dnes předvedli, že mají ještě pidikousek svého jména "v duši" - vložili do hry "Radar" ... je to chcíplá hra, ale má to váhu i přesto, že na přidužené misky vah položili "chcíplou krávu", jak zpívá strýček bard Janota ... :)
... takže: ... raději pojdu atomovou prskvakou absurdního a komického agresora, než tímtéž toho, kdo se jeho agresi brání, což určuje má zcela individuální rozhodnutí. Ony prskavky nejsou "neutrální" - nene, omyl.
Kdepak Povolží to jistí ... :) ... vždy má člověk na poctivou vybranou, ne že ne. :/
GeoN
14.02.2008, 18:32:42
[24]
Tak snad jen pár poznatků...
1) Jasane, diskutuje se všemi, ale vynechte GeoNa a Blue - vědí všechno a ZEJMÉNA to, co ostatní většinou ne. Navíc GeoN zná tajemství tohoto světa, takže si na tohoto master of universe raději netroufejte.
2) GeoNův dyslektický příspěvek vždy poznám i bez podpisu.
3) Pravdou je, že rakety se dnes pomyslně opravdu míří spíše politicky. Nicméně fakt, že do počítače se půl minuty před startem napíšou koordináty, bývá jasný i malému modrému šmoulovi.
4) Jsem rád, že Tribun prolomil hranici. Zatím jsem si vždy vulgární výrazy říkal pro sebe, takhle to konečně můžu dělat i na tomhle blogu.
5)I feel blue...
sunfreedom
WWW
14.02.2008, 19:28:21
[25] Sunfreedome,
tu hranici jste prolomil vy. Již dávno a nejenom tady. Takže se nevymlouvejte na mé jedno jediné slovo. Ale co, krom řady ohavností, které jdou daleko za hranice i to největší sprosťárny, jste do diskuse zatím ničím nepřispěl. Takže si plácejte jak libo, plácáte si na vlastní klávesnici. Pouze bych vás rád upozornil, že pokud počet odvážných sprosťáren z vaší strany překročí jistou hranici - kterou určím jen já a vás o ní informovat nebudu - tak začnu vaše příspěvky mazat.
Tribun
Mail
WWW
14.02.2008, 19:45:47
[26] ... kdosi a Sundeforme ... "nediskutujte" ... :)
...naprosto souhlasím - tedy za sebe, abych se nedopouštěl neslušnosti k hostiteli ...
... opravdu, jakákoli "diskuse" není jen zbytečná, ale i mimochodná. I kdyby byl Tribun vulgární až na půdu, tak v jistých případech by to nemohlo být málo - budiž mu to zcela samozřejmě odpuštěno ... někdy je to velmi těžké ustát i v případech, kdy to vlastně není nutné a vlastně, v úhrnu, nesmyslné. To je to samé, když si lidovci (a podobní) libují v "tajné volbě", a někdo by jim to chtěl z titulu "principu" ... ech ... "potvrzovat" ... :) ... hoh: ... to je ale pitomec ... :)
... když na to dojde, tak na kdosiho a "kdosiho" budu vulgární jak budu chtít, ale určím si to ... fakt ... já ... :) ... nikoli kdosi a "kdosi" ... :)
***
... jsem jenom rád, že jsou mé příspěvky k poznání "na první pohled" ... a což teprve na ten "druhý" ... to teprve musí být "síla" ... :) ... he ... :)
***
... tedy v celku: ... sundeform je docela chytrý kluk, sice mu do okoukaného do titulu "master of universe" ještě hodně chybí (konec konců je nás docela málo, že ano), ale když mákne, tak s třeba dočká ... oni mu určitě všichni kolem pomohou - suma sumárum a opakuji: ... nelze než souhlasit. Tedy do toho ... tajemství světa čekají ... :) ... he-he :)
GeoN
14.02.2008, 20:02:02
[27] GeoNe
ano můj příspěvek poněkud kulhá.Jsem si toho vědom
[2],ale musel jsem reagovat na to "houšť".
V minulém století se rozpadlo Impérium "nad kterým slunce nezapadalo(Britské)"pak několik menších koloniálních,jedno kde včera znamenalo zítra a taky Osmanská říše.
A těšit se na armádu "nového Impéria" mě přijde takové no jak to říci slušně?
Rozesmát ,že islám je tolerantní kultura může jen člověka neznalého dějin(krásný příklad je Saladin po dobytí Jeruzaléma-s dobytím Jeruzaléma křižáky)nebo zaslepeného.
Venkovan
14.02.2008, 20:03:08
[28]
Tribune, nemažte to. Rovnou mi dejte BANáž (smile). Protože je to pro mě čest. Už jsem nežádaná osoba u GeoNa a Šmoulinky, takže další ultralevicový BAN si dám na hřebíček do rámečku...
V "mé komunitě" mi fakt, že jsem nejméně žádaný v těchto prostorách, spíše prospívá (mrk).
sunfreedom
WWW
14.02.2008, 20:05:07
[29] [b]"5)I feel blue..."[/b] --- no, berete mi slova od úst. :-D ..sunfreedome
Blue
14.02.2008, 20:05:34
[30] ps: my tu vaši komunitu máme přečtenou od A do Z, mílý deforme :-)
Blue
14.02.2008, 20:11:17
[31] Takvou "Šmouliku" ... bych Vám ... Deforme
... přál ... takt jo ... dělal jsem co jsem mohl celá desetiletí - to byste nevěřil, kolik já ženských sukní svlékl ... celé hromady ... a to byste koukal, jaké to byly sukně. Teprve tahle "Šmoulinka" ... sukně obyčejná ... spíše ošuntělá ... nebo také žádná ... spíše kalhoty ... ale ten "obsah" :) ... ech ... pro labužníka ... a představte si ... ono to neubývá ... naopak ... bobtná to ... nechutně ... ... fuj ... ekl-haft ... to jsou věci ...
... Šmoulinka ... :) ... na ja ... to se pozná ta pravá krev ... :)
GeoN
14.02.2008, 20:20:29
[32]
Tak proto jste na mě narazili až nedávno... jsem u "S"... Já na vás narazil u úplně jiného písmenka...
sunfreedom
WWW
14.02.2008, 20:21:25
[33] nerekl bych GeoNe
ze Vam to pridalo na rozumu....
jasan
14.02.2008, 20:50:38
[34] jasane, to ani nemuselo. :-)
Blue
14.02.2008, 20:52:44
[35] To by mě zajímalo ...
... co mají sukně a kalhoty, a kalhotky, šmoulinek ... společného s rozumem ... ? :) ... hoj ... :)
GeoN
14.02.2008, 20:56:14
[36] Venkovane,
mám za to, že impérium "nad kterým Slunce nezapadá"
[27], se rozpadlo již několik století před tím britským, v době, kdy Španělé zjistili, že nakradeného jihoamerického zlata se "fakt nenažerou". Už jenom proto, že o co je cestou neoberou Britové, to jim potopí Francouzi. To já jen, jak je ten konec dějin pomíjivý, a jak je všeho věčného vždy do času.
Tribun
Mail
WWW
14.02.2008, 21:30:35
[37] Říše se rozpadají,
ale způsoby, které v nich panovaly, se drží jako veš...
Včera ukazovali záběry z ruské věznice, údajně tajně natočené jedním z dozorců, kterému už se zřejmě některé metody jeho kolegů začaly zajídat.
V Povolží i jinde, tam je prima. Kdepak ruská duše, kampak na ni s všelijakými humanistickými bláboly...
tresen
15.02.2008, 12:40:38
[38] Milá tresen ...
... jistěže bláboly. Jak to bylo a je s Ruskem víte - respektive čtete stále, ale nic k tomu nemáte. Jak byste mohla, že ano - kromě těch blábolů, samozřejmě. Rusko bylo a je velmi úspěšné ... ubránilo svou identitu, jistě za velkou cenu, ale ta cena byla bohužel nezbytná. Podobně tak učinila třeba i Čína a Indie. Jsou impéria a "impéria" ... skutečnými impérii a agresory zde jsou právě a jen ta, která svým "humanismem" tak zpozdile "obhajujete", a tedy i Vy jste tentýž agresor, i když se "tváříte" - jste průhledná jako mastný "savý papír".
Jistě, že blábolíte - jsme zase u toho Bělohradského a jeho vyprávěnek od atomových ohníčků = dávno vyčpělé "humanistické" kecy o "všelidskosti" - páchnete "křesťanstvím" na sto honů ... jistě dva kroky před impérii šli vždy "hlasatelé lásky a humanity", jako jste Vy. Stejně jako ten slavný pan doktor Schweitzer, který neváhal nechat negry táhnout koncertní křídlo napříč pralesem, aby jim na něj potom po večerech hrál sonáty za účelem "kultivace" jejich "primitivní duše". Paničky jezdily do pralesa na čaj a pan doktor byl slavný "humanista" - a vycvičení negři skákali, jak pan doktor pískal až z toho paničky měly utajené orgasmy ... tak "fascinující" a "velký" to byl muž.
Hmmm ... opravdu budu raději obětí obětí, než blazeovaným agresorem s "humanistickým" šmakem. Opravdu raději Hitlera než Chamberlaina a potom rozmazleného panáčka, nešikovného hráče póla, "pobíječe slizkých Afghánců" (jak dlouho to ti "demokratičtí humanisté" zkoušejí, že ano?) a "jihoafrického hrdinu" Churchilla, dojímavého Roosevelta na vozíčku (který doslova prodal/nakoupil půl Evropy nastojato) a pana Harry S. Trumana (určitě víte, co tenhle "demokratický" a "humanistický" pán provedl, že ano?) ...
... pan Hitler se alespoň poctivě zastřelil. :/
Kdepak ... dejte si ten "humanismus" zarámovat, tresen - opravdu čiré bláboly, bláboly prolhané, nemravné a jedovaté, i když "sladké" a "spravedlivé". Stejně jako jasanistický "právní stát" (děkuji, nechci - nedovoláte se v něm ani té nejmenší prkotiny) a všechny další kecy, které mají jedinou funkci: ... legitimizovat a "schovávat" docela každodenní kapitalismus. Tak jednoduché to je, tresen. A nebojte, mohu Vám to říci ještě drsněji - slušně, ale drsněji ... ale to počká, až přitvrdíte Vy. Pak se, oproti Vám, mile rád "přihlásím", ke všemu ve Vašich očích nejhoršímu. Informací máte dostatek (a to i ohledně mých mínění), ovšem když je ignorujete a selektivně překrucujete (nebojte to není jenom Váš problém), tak si klidně můžeme hrát "na absurditu". :(
A to s tím Volgogradem ... platí. Pokud ovšem nepojedeme třeba do Varanásí ... tam mají také velikou řeku a Brity se jim už také povedlo vyhnat i s jejich "humanismem".
GeoN
15.02.2008, 14:18:36
[39] PS ... tresen ...
... ta Vaše "veš" má jméno ... :) ... pokud budete chtít, tak Vám ho budu opakovat pokaždé, kdy se "uvidíme". Podobně, jako tomu bylo s tím "stěhováním" - třeba Vám to někdy dojde. :/
GeoN
15.02.2008, 14:21:27
[40] Venkovane ...
... vím, že jste musel reagovat na onu "houšť" ... často se "nedá". :/ ... chtěl jsem opravdu jenom "připomenout", že pani a dámy "Američané" (a jejich vycvičení psíci) si opravdu moc "fandí" ... takže abyste jim, jakousi "přesmyčkou" zbytečně nefandil i Vy, což mi přišlo, jistě s dovolením, nepatřičné.
Není třeba dotýkat se římské cti - byť je to "vnitřně sporné", tak Římané "dali světu" mnohé, "Američané" pozitivně doslova nic - kromě těch hromad zla a absurdit. Lze jim ledacos odpustit, ale to, že v tom dále pokračují ... nikoliv. :(
GeoN
15.02.2008, 14:48:40
[41] Mám zkušenost,
že jak někdo mluví opovržlivě o humanismu, většinou je ve svých představách on sám tím, komu humanista stojí v cestě, když někoho potřebuje spravedlivě nakopnout okovanou botou. Jeho fantazie není tak vyvinutá, aby připustil, že by mohla nastat situace, kdy by v nějaké špinávé díře snil o příchodu anděla z konzulátu své humanismem zamořené domoviny.
Takže šťastnou cestu.
tresen
15.02.2008, 15:44:59
[42] Zase jste "chytrá", e ano, Tresen? ...
... nebojte, jsem chytřejí ... :)
Víte, začínám přemýlet, e bych Vás opravdu docela rád "nakopl" - jak jste "patetická" ... ale věřte, e to není třeba - těmito prostředky by se určitě nedosáhlo účelu ... nehledě na to, e bych si musel pořídit tu okovanou botu (no, kousek je "armyshop", take bych nějakou tu americkou moná sehnal :)
Humanista mi určitě v nijaké cestě nestojí
sám jím toti jsem - tam mi stojí "humanista", a tedy ne-humanista, tresen ... ale já ho klidně obejdu ... a nakonec i s úsměvem. :)
Znáte tu historku o provazochodci a opici z Nietzschova Zarathustry, e ano? Chystám na na to být tou opicí - a Vy si klidně, jistě sama, zlámete vaz. Určitě Vás nakonec polituju ... ale to bude asi tak vechno ...
... tedy pokud se nesejdeme u té pece, samozřejmě ( = to je nahrávka na smeč, tresen ... dlouhý táhlý "lob" - uvidíme, jestli se chytíte :)
GeoN
15.02.2008, 16:10:04
[43] Pardon, oprava ... zase ten Word ... :/
Zase jste "chytrá", že ano, Tresen? ... nebojte, jsem chytřejší ... :)
Víte, začínám přemýšlet, že bych Vás opravdu docela rád "nakopl" - jak jste "patetická" ... ale věřte, že to není třeba - těmito prostředky by se určitě nedosáhlo účelu ... nehledě na to, že bych si musel pořídit tu okovanou botu (no, kousek je "armyshop", takže bych nějakou tu americkou možná sehnal :)
Humanista mi určitě v nijaké cestě nestojí ... sám jím totiž jsem - tam mi stojí "humanista", a tedy ne-humanista, tresen ... ale já ho klidně obejdu ... a nakonec i s úsměvem. :)
Znáte tu historku o provazochodci a opici z Nietzschova Zarathustry, že ano? Chystám na na to být tou opicí - a Vy si klidně, jistě sama, zlámete vaz. Určitě Vás nakonec polituju ... ale to bude asi tak všechno ...
... tedy pokud se nesejdeme u té pece, samozřejmě ( = to je nahrávka na smeč, tresen ... dlouhý táhlý "lob" - uvidíme, jestli se chytíte :)
GeoN
15.02.2008, 16:11:57
[44] Jo, ještě poznámečka pro jiný koutek téhož dvorečku:
... kdepak "ultra-levičácký BAN" ... nene: ... HYPER-"levičácký" :) ... to je mnohem lepší :)
... kdosiové, jasanisté, "humanistky" a synkové s redrumíčkem ... a další ingoranti, přestírači a pokrytci ... mě docela vyléčili iluzí a habermasovských hovorových předsevzetí, která jsem se drahný snažil pracně vyplnit ... :/ ... prostě bude muset dojít na bitku. :( V jistém smyslu má tak Habermas pravdu a post-moderna nikoliv: ... osvícenský projekt opravdu nebyl dokončen - je ho třeba trans-portovat a trans-ponovat za jeho vlastní okraj. Když páni a dámy "Američané" chtějí už i "údaje" o těch, které ani nenapadlo do toho jejich kapitalistického ráje zavítat, tak je třeba přistoupit k protiopatřením.
Tedy doporučuji: ... šifrování, bany, vyloučení z hovoru - nejméně v jeho podstatných vrstvách, protože jsme "ve válce" - "Američané" jsou "ve válce s terorismem" ... a někdo jiný je ve válce a kapitalismem, a tedy předně s "Američany". Bohužel :(
GeoN
15.02.2008, 16:14:57
[45] Jak pravil Zarathustra?
Tak:
Pohleďte, jak šplhají, ty mrštné opice! Šplhají přes sebe, a tak se strhují do bahna, do hloubky. K trůnu směřují všichni: je to jejich šílenství - jako by na trůnu sedělo štěstí! Často sedí na trůně bahno - a často též trůn na bahně. Šílenci a šplhající opice jsou mi ti všichni a příliš jsou uříceni. Nelibě mi páchne jejich modla, ten studený netvor: nelibě mi páchnou všichni dohromady, ti modloslužebníci.
O provazochodci určitě taky něco pravil.
tresen
15.02.2008, 16:37:20
[46] Treseni
když už ste načnula ty věznice.Velice "humání a osvícené" je nechat si poskytnout mučení a tvrdé výslechy vězňů servisem v zahraničí.
V té nejdemokratičtější zemi se to přece nemůže stát.
Nebo k Vám tyto informace nepronikly?Mluvilo se dokonce i o naší republice v souvislosti s mezipřistáním jistých letadel.
Co se týká humanismu-každé náboženství nebo ideologie používá klamavou reklamu vysokého morálního kodexu.Taky korupce je jim vlastní.
Venkovan
15.02.2008, 16:58:09
[47] Zase rozmazáváte, zavádíte a podvádíte, tresen ...
... jak vždy. Budeme se zde předhánět v citacích? Nene ... Vy evidentně velmi dobře víte, že opice provazochodce jednoduše přeskočila, a jistě víte, jak provazochodec skončil ... a rovněž určitě víte, jak "rozporuplný vztah" k němu Zarathustra měl. Zcela jistě jste pochopila, že poukazuji na onen opičí přeskok ... v návaznosti na to, že se Vám zcela bez jakýchkoli Vašich okovaných bot vyhnu. A tom jsem jistě mluvil v souvislosti s odmítnutím Vašich obvyklých podsunů, třeba o tom, že chci někoho kopat železnými botami, což jste Vy opětovně, a jako vždy, ignorovala.
To, že se mi opět snažíte nasadit psí hlavu, a to naprosto absurdně ... i když jsem se zřetelně ohradil. Vás samozřejmě a opět nezajímá. Dál si jedete svou "linku", kterou jste si před-připravila a do které mě stále chcete nacpat napříč všemu, co Vám člověk říká, a to ještě takhle "od boku" a zase cizími slovy. Očekávat od Vás sebemenší "zamyšlení" je fakt-bohužel marnost.
Víte, tresen ... "najdu" Vám z Nietzscheho takové citace, že jako "humanistka" budete pateticky ryčet hrůzou (ale dělat to nebudu, protože si tak jistě můžete učinit sama) - a věřte, že Vám je nebudu narážet na hlavu, pokud k tomu nebudu mít zcela sdělitelné důvody. I když, víte tresen: ... "modloslužebníkem", dle všeho, mnohem spíše Vy ... :) ... a to hutným. Zajděte se projít, třeba na nějakém náměstí potkáte podivného chlapíka s lucernou.
"Tak ..." :)
***
Omluvte mě, mám zcela ne-"humanistické" hosty. :)
GeoN
15.02.2008, 17:29:41
[48] Geone,
vím, že vy nikoho nebudete kopat. To ostatně takový Speer nedělal taky. Nemůžete se divit, že všechna vaše zdejší slova vidím ve světle prohlášení z vašeho blogu, že v liberální demokracii vidíte větší zločin než v nacismu.
Nemám zájem o debatu s vámi, nehodlám reagovat na vaše zdejší příspěvky. Teď k tomu došlo, protože jste mne přímo oslovil. Navrhuju, abyste si mne nevšímal, a to nejen tady.
Omlouvám se ostatním diskutérům za OT i za směr, kterým tahle debata uhnula.
tresen
16.02.2008, 12:42:03
[49] Jistě ...
... dnes (to jest od počátku minulého století) JE(!) ta Vae "liberální demokracie" VĚTÍ zločin ne byl nacismus - a na to si trvám!
Pokud nestojíte o hovor či diskusi ... tak nechoďte ani na můj blog - nemáte tam co hledat, a určitě tam nenajdete nic relevantního - neprola jste toti "mateřskou kolkou", a ani jste neprokázala dostatečnou schopnost "virtuálního" klamu, co Vás jistě ctí jiní jsou jistě zručnějí, a tedy jetě jedovatejí.
Vímat si Vás jistě nadále budu, přesně mých zvnitřněných gándhíovských maxim - nebudu nijak tolerovat Vae jedy - "debata" se nikam neuhnula ... "zde" je "podstata" ... věci.
***
Znovu:
... kam se "liberální demokracie" na nacismus hrabe(!) - nacismus byla do značné míry jen "teorie", Vae "liberální demokracie" je běnou kapitalistickou praxí. Doporučil bych Vám jiné "procházky", ale Vám nepomohou ani ty procházky na náměstí ... ani kamkoliv jinam - Vae řeči nemají "empirický podklad" ... jsou to čiré jedovaté li.
***
Tresen, kdyby mi bylo ve třicátých letech třicet, tak bych byl buď nacista, nebo stalinista ... fakt jo - určitě bych nebyl "liberální demokrat". Sbohem - konečně z Vás padá, co je třeba slyet ... haj hou.
16.02.2008, 13:38:44
[50] Ouch ... zase jste mě zmátla ... tresen ...
... takhle je to správně:
... kam se na nacismus na "liberální demokracii" hrabe(!) ...
... jo, tak je to "v pořádku" ... :) ... pardon, slavím od předvčerejška narozeniny ... :) ... a s návštěvami se dveře netrhnou ... :)
16.02.2008, 14:48:59
[51] Ještě lépe ... (do háje, ty proklaté kopírovací dysfunkce):
... kam se nacismus na "liberální demokracii" hrabe(!) ...
... hotový koloušek ... :)
16.02.2008, 14:56:14
Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).